ice opplever for tiden en nøytral trend i kundevurderinger.
Klikk for detaljer
God på kundeservice, svarer raskt på telefon. Gode løsninger. Men ALT for mange valgmuligheter.
Det er så elendig dekning at det er skremmende. Vi er ei bygd på hver side av ei bru. På andre siden er det ingen dekning.
Hei Ann K. N, Dette hørtes ikke helt bra ut. Send meg en e-post til [email protected] med fullt navn, kundenummeret det gjelder og en kort beskrivelse av problemene du opplever, så skal jeg få sett nærmere på dette. Ha en fin dag videre! Mvh. Julia ice.no
Kundeservicen til ICE er mer opptatt av hva DE har rett til, enn å vise smidighet og fleksibilitet. Definitivt ikke en positiv opplevelse.
Hei, Så leit at du har hatt en dårlig opplevelse med vår kundeservice. :-( Send meg gjerne en e-post til [email protected] med fullt navn, telefonnummeret det gjelder og en kort beskrivelse a situasjonen, så skal jeg få sett nærmere på dette. Mvh. Julia ice.no
De svarer innen grei tid på Chat på Facebook, men avslutter alltid med å prøve å selge deg nytt abonnement med mer GB eller verve venner eller familie. Når man bytter fra dem og nummer overføres til ny operatør den 6. i mnd, så betaler man for hele måneden.... sykt kjedelig å måtte betale dobbelt uten å få noe ut over det.
Hei Anita, Grunnen til at vi tilbyr deg et produkt i slutten av en samtale på Facebook, er for å avdekke om det er noe mer du trenger, som kan gjøre kundeopplevelsen din hos oss enda bedre. Det er leit å høre dersom du oppfatter dette som noe negativt. :-( I henhold våre vilkår, så er det slik at kunden må betale ut inneværende måned ved en oppsigelse. Jeg håper dette var oppklarende! Ha en fin dag videre. Mvh. Julia ice.no
Uansett problemet er servicefolkene veldig god og rask til å hjelpe. Selv folk med lite forståelse for denne moderne kommunikasjonen får dem med mye tålmodighet på rett vei.
Hei Frank D, Så hyggelig at du er fornøyd med vår kundeservice! :-D Våre kundebehandlere er helt fantastiske, og det er ikke uten grunn at vi vant prisen for Norges beste kundeservice i fjor! :-) Mvh. Julia ice.no
Ice mobilt bredbånd leverer 2-7 megabit hastighet midt i Trondheim sentrum. På kveldstid dupper ofte hastigheten ned i 1,5 mbps. Dette er ubrukelig til det aller meste. Ved kontakt med kundeservice er ICE mest opptatt av å sikre seg at de ikke har lovet noen hastighet noe sted foruten for mobiltelefoni.
Hei Knut S. L, Dette hørtes ikke helt bra ut. Send meg en e-post med fullt navn, kundenummeret det gjelder og en kort beskrivelse av problemene du opplever, så skal jeg få sett nærmere på dette. Ha en fin dag videre! Mvh. Julia ice.no
Ble ringt opp og spurt om jeg ville delta på en undersøkelse for folk som bruker mye mobildata. Jeg sa jeg ikke hadde tid til å snakke da jeg var opptatt på jobb, og da la han bare på. Var for døve ører.
Hei Anne, Dette hørtes veldig merkelig ut. :-O Send meg en e-post med fullt navn, telefonnummeret det gjelder og en kort beskrivelse av situasjonen, så skal jeg få sett nærmere på dette. Ha en fin dag videre! Mvh. Julia ice.no