ice opplever for tiden en nøytral trend i kundevurderinger.
Klikk for detaljer
Gjennomført og kalkulert svindel. Frafall av ice+ daglig hjemme i "meget god dekning" område. Kundeservice bekrefter også at alle enheter med simkort kobles over på Telia nettet hvis man får en tlf eller ringer. Og kobler seg ikke automatisk tilbake. Dette fører til at inkl datamengde tappes svært fort ned, og man blir uten dekning resten av måneden. Av 1000gb tilgjengelig i ice+ nettet har vi aldri klart å bruke over 200gb pga lav hastighet og frafall. Det er rett og slett ikke mulig å motta varen man kjøper. Styr unna, tilsynelatende lave priser, men du får ikke en gang det du betaler for.
Hei Stian, Så leit at du har hatt en slik opplevelse med oss. :-( Vi har ingen intensjon, eller ønske om å svindle eller lure våre kunder. Send meg en e-post til [email protected] med fullt navn, telefonnummeret det gjelder og en kort beskrivelse av problemene du opplever, så skal jeg få sett nærmere på dette. Ha en fin dag videre! Mvh. Julia ice.no
Appen deres er bra med god oversikt. Fikk problemer etter bli-kjent perioden, da ble jeg satt på ett dyrt abonnement uten å spørre meg først. Kundeservice ville ikke forstå eller hjelpe med dette. Bytter til annet abonnement ASAP.
Hei Mikkel, Så leit å høre at du har hatt en slik opplevelse med vår kundeservice. :-( Etter de to første månedene med Bli Kjent, analyserer vi ditt databruk og plasserer deg automatisk på det abonnementet som best passer ditt forbruk. Da det ikke er bindingstid på Bli Kjent-abonnementet, er det slik at du står helt fritt til å velge det abonnementet du selv ønsker, etter prøveperioden. Send meg en e-post til [email protected] med fullt navn, telefonnummeret det gjelder og en kort beskrivelse av situasjonen, så skal jeg få tatt en ny gjennomgang av saken din. :-) Ha en fin dag videre! Mvh. Julia ice.no
Dyre regninger, dårlig dekning og lite informasjon om dette. Styr unna!!!
Nå er ikke å bare bytte. Syns at det er forferdelig! Takk for meg og aldri igjen ICE. Har kjøpt abonnement til dattera, og nå må betale nesten 2000kr!!!
Hei Lina, Så leit å høre at du ønsker å bytte selskap. :-( Uten kjennskap til saken din, så blir det vanskelig å kommentere den. Send meg gjerne en e-post til [email protected] med fullt navn, telefonnummeret det gjelder og en kort beskrivelse av situasjonen, så skal jeg få sett nærmere på dette. Ha en fin dag videre! Mvh. Julia ice.no
Alt fungerer som det skal. Jeg har kontaktet kundeservice tidligere, og alltid fått svar raskt med liten ventetid. (Komplett hadde laaang svartid). Jeg fikk også kjøpt en Huawei Mate 20 Pro til svært gunstig pris. Kort sagt, jeg er veldig fornøyd! Har ikke prøvd ICE i utlandet enda.
Hei Terje H, For en hyggelig tilbakemelding! :-D Det varmer mitt hjerte å høre slikt. Jeg håper du forblir fornøyd kunde hos oss i en lang tid. :-) Ha en fin dag videre
For noen år siden lurte de meg ved å tappe kvoten av GB data. Tappingen foregikk 10-20 fortere enn selve den tilgjengelige (smale) båndbredden tillot. Supporten var arrogant og mente det hele var min feil, og at det var noen som tappet MEG, ikke dem, og det skulle skyldes andre som var koblet på min ruter. Det var ingen andre menesker mindre enn en mil unna, og det var ingen andre macadresser på ruter. Neste episode med ICE var nå da jeg hadde Komplett Mobil som ble lagt ned og kundene solgt til ICE. Da sluttet SMS å sende. Eksperter hos meg fikk det opp å gå ved å reinstallere, men bare noen dager, så var det slutt å sende SMS igjen. Tre ganger samme resultat. Det skyldes trolig inkompatibilitet med Huawei telefonen.
Hei Pål, Dette hørtes ikke helt bra ut. Uten kjennskap til saken, så blir det vanskelig å kommentere den. Send meg derfor en e-post til meg på [email protected] med fullt navn, telefonnummeret det gjelder, og en kort beskrivelse av situasjonen, så skal jeg få tatt en ny gjennomgang av saken. Ha en fin dag videre! Mvh. Julia ice.no
Ringte inn til kundeservice for å utsette regning, fikk beskjed om at det skulle la seg gjøre. Måneden etter får jeg purring på regning jeg har spurt om utsettelse. Ringer inn fra fasttelefon og melder ifra, og får samme svar som sist. Kort oppsummert, det ender med inkasso og de sier de ikke har fått noe henvendelser.
Hei Peter, Dette hørtes veldig merkelig ut. Send meg en e-post til [email protected] med fullt navn, telefonnummeret det gjelder og en kort beskrivelse av situasjonen, så skal jeg få tatt en ny gjennomgang av saken. :-) Ha en fin dag videre! Mvh. Julia ice.no