Sammenlign. Bytt. Spar.
HUS & HJEM
BEDRIFT & BORETTSLAG
MIN BYTT
BYTT.NO
Oversikt Omtaler Tjenester Mer ⋮ NETTSIDE
Oppdatert april 2024
ice
3.5
3 878 verifiserte omtaler

ice omtaler og erfaringer

Nøytral trend

ice opplever for tiden en nøytral trend i kundevurderinger.

Klikk for detaljer

3.5
Bra
3 878 verifiserte omtaler
Kundetilfredshet
Kundeservice
Verdi for pengene
#9
Bra
ice er rangert
#9 av 22 mobilselskaper
51%
Bra
51% anbefaler ice
til venner og kjente. Gjør du?
POPULÆRT 🔥
Få tilbud på mobilabonnement
Få tilbud på mobilabonnement
Få tilbud på mobilabonnement fra flere leverandører - helt gratis!

Utforsk 3 877 omtaler om ice

FILTRER OMTALER
1 391
515
323
399
1 249
SORTER OMTALER
SORTER ETTER HENDELSE
SORTER ETTER OPPLEVELSE
Du leser nå én spesifikk omtale om ice
ice har 3 877 verifiserte omtaler på Bytt.no

Elendig operatør

Omtale av  Malin

Dårlig eller ingen dekning til tider. Ofte koster mobilabonnementet mer enn det som er lovet. Elendig kundeservice, vanskelig å ta tak i folk.

Svar fra ice
15.11.2017 15:10

Hei Malin, Dette hørtes ikke så bra ut.. Dersom fakturaen er høyere en hva abonnementet koster så skylder det som regel kjøp av bussbilletter eller samtaler til utlandet osv. Send oss en e-post til "[email protected]" så skal vi undersøke problemene du opplever med dekningen. Hører fra deg! Mvh Carl-Fredrik ice.net

Tar 2 minutt
På en skala fra 1 til 5
Hvor fornøyd er du med ice?
Tar 2 minutt
5
4
3
2
1

Fryktelig dårlig!

Omtale av  Morten

Vi har 4 telefoner i firmaet og vi har Ice.net mobilabonnement. Vi har nesten daglig problemer med å ringe hverandre, samtalen går rett til telefonsvar men om vi ringer opp igjen med en gang går samtalen gjennom. Vi har også problemer med at kundene ikke kommer fram når de prøver å ringe. Vi kan ikke bruke data når man er i en telefonsamtale. Det virker også som om nettet forsvinner helt av og til, noe som selvfølgelig gjør det umulig å ringe og sende meldinger. Ice.net har kjøpt oss ut av bindingstid så vi har ikke mulighet til å bytte til noe som faktisk fungerer heller, vet ikke hva vi skal gjøre... Har hatt kontakt med teknisk hjelp hos Ice.net, men de kommer ikke med noen svar, de vil kun ha mer og mer konkrete eksempler på tidspunkt og postnummer når tjenesten ikke virker, de har fått endel men å spørre kunder hvilket postnummer de var på når de ikke kom frem på telefonen blir for dumt. Sorry Ice.net dere er skrekkelig dårlig, å bytte til dere er det dummeste vi har gjort.

Svar fra ice
15.11.2017 15:08

Hei Morten, Det er beklagelig å lese alle problemene dere opplever. Jeg ønsker veldig gjerne å se nærmere på denne saken men da trenger jeg litt mer informasjon. Send oss en e-post til "[email protected]" så skal jeg se hva vi kan gjøre her. Hører fra deg! Mvh Carl-Fredrik ice.net

Det funker som det skal

Omtale av  Ingjerd H

For meg fungerer det bra. Alt skjer raskt. Overflytting av data er bra.

Fakturering

Omtale av  Christer

Når poteringsdato blir satt til dag to i måneden blir du fakturert full måned. Utrolig dårlig kundebehandling. Meg bekjent praktiseres dette ikke slik av noen av de andre operatørene!! Dette var første portering fra ICE til ny operatør. Har fortsatt 4 abonnement hos ICE. Alle disse vil nå bli portert til andre operatører. Lettere irritert!

Svar fra ice
13.11.2017 15:48

Hei, Christer Dette hørtes ikke bra ut og jeg ønsker å se nærmere på saken din. Send oss en e-post til "[email protected]" så skal vi undersøke dette videre. Hos oss blir du alltid forskuddsfakturert. I henhold til våre vilkår, så må kunden betale for avgifter ut påbegynt periode. Hører fra deg! Mvh Carl-Fredrik ice.net

Billig og greit

Omtale av  Cathrine

Billig abonnement, men ikke god nok dekning der jeg bor.

Svar fra ice
10.11.2017 21:13

Hei, Cathrine Takk for din omtale. Det er hyggelig å høre at du er fornøyd med prisen på ditt abonnement. Ta gjerne kontakt med oss på 21000000 så kan vi undersøke dekningen for deg og eventuelt feilsøke den videre. Ha en strålende dag videre! Mvh Carl-Fredrik ice.net

Sammenlign tilbud på mobilabonnement
Sammenlign tilbud på mobilabonnement
Få det beste og billigste mobilabonnementet, sammenlign tilbud fra flere leverandører
Få tilbud
Få personlig tilbud Helt uforpliktende

Amatører!

Omtale av  E

Tegnet 12 GB abonnementet i juni, dette skal koste 449,- Frem til dags dato har jeg betalt rett i underkant av 8000,- da en regning som ble betalt 4 dager over forfall hadde gått til inkasso og ble lagt på 500,- dette fikk jeg ikke beskjed om når jeg da ringte inn hverken første, andre eller tredje gangen, jeg fikk derimot beskjed om at jeg var ajour med alt av regninger. Først etter tvangsavvikling av nummeret (hvilket jeg ikke fikk beskjed om, da sms var sendt til et helt annet nummer) måtte jeg ut med flere tusen for å få åpnet det igjen. Sendte beskjeder, kvitteringer og kontoutskrifter frem og tilbake, fikk til syvende å sist beskjed om at det ikke ville være mulig å få samme nummer å at jeg måtte bestille nytt. Jeg gikk deretter lei, å spurte om logger og lydopptak av samtalene for dette skulle sendes forbrukerombudet å plutselig så gikk det visst å åpne abonnementet med samme nummer igjen! Måtte til syvende å sist betale i dyre dommer å true dem før de kunne innse at det har "skjedd en feil" hos dem. Kommunisere kan de hvertfall ikke. Etter å ha lest en del andre kommentarer her var det bare et lykketreff at de i det minste var hyggelige skjønner jeg!

Svar fra ice
13.11.2017 15:48

Hei, E Dette hørtes veldig rart ut. Kun 4 dager etter forfall så får du kun en SMS varsel om at fakturaen har forfalt. Det tar 14 dager før det første gebyret blir sendt ut etter forfall. Fakturaen blir ikke overført til inkasso før 30 dager etter forfall og på den 48 dagen blir abonnementet sperret. Dersom du ønsker at vi tar en ekstra gjennomgang av saken din så kan du sende oss en e-post til "[email protected]" husk å ta med navn og telefonnummer det gjelder. Ha en fin dag videre! Mvh Carl-Fredrik ice.net

Tungvint

Omtale av  Bit

Billig, men må legge inn apn for mms og mobildata etter hver gang jeg har vært i utlandet. 😟😖☹️

Svar fra ice
10.11.2017 21:13

Hei, Bit Takk for din tilbakemelding. Vi jobber med problemet du opplever og satser på at det vil være på plass snarest. Beklager ulempene dette medfører. Ha en fin dag! Mvh Carl-Fredrik ice.net

ice har 3 877 verifiserte omtaler på Bytt.no
Les hva kundene til ice mener

Oppdag nye selskaper i samme bransje

Søk blant tusenvis av selskaper
Sammenlign tusenvis av tjenester
AVBRYT
OK, JEG FORSTÅR