Dårlig eller ingen dekning til tider. Ofte koster mobilabonnementet mer enn det som er lovet. Elendig kundeservice, vanskelig å ta tak i folk.

Har du en tilsvarende erfaring med ice?
Gjør som Malin og over 10 000 andre norske forbrukere: Skriv en omtale om ice du også og del dine erfaringer!
Ingen registrering nødvendig, helt anonymt og tar kun 1 minutt!
Vi har 4 telefoner i firmaet og vi har Ice.net mobilabonnement. Vi har nesten daglig problemer med å ringe hverandre, samtalen går rett til telefonsvar men om vi ringer opp igjen med en gang går samtalen gjennom. Vi har også problemer med at kundene ikke kommer fram når de prøver å ringe. Vi kan ikke bruke data når man er i en telefonsamtale. Det virker også som om nettet forsvinner helt av og til, noe som selvfølgelig gjør det umulig å ringe og sende meldinger. Ice.net har kjøpt oss ut av bindingstid så vi har ikke mulighet til å bytte til noe som faktisk fungerer heller, vet ikke hva vi skal gjøre... Har hatt kontakt med teknisk hjelp hos Ice.net, men de kommer ikke med noen svar, de vil kun ha mer og mer konkrete eksempler på tidspunkt og postnummer når tjenesten ikke virker, de har fått endel men å spørre kunder hvilket postnummer de var på når de ikke kom frem på telefonen blir for dumt. Sorry Ice.net dere er skrekkelig dårlig, å bytte til dere er det dummeste vi har gjort.

For meg fungerer det bra. Alt skjer raskt. Overflytting av data er bra.
Når poteringsdato blir satt til dag to i måneden blir du fakturert full måned. Utrolig dårlig kundebehandling. Meg bekjent praktiseres dette ikke slik av noen av de andre operatørene!! Dette var første portering fra ICE til ny operatør. Har fortsatt 4 abonnement hos ICE. Alle disse vil nå bli portert til andre operatører. Lettere irritert!

Billig abonnement, men ikke god nok dekning der jeg bor.
