ice opplever for tiden en nøytral trend i kundevurderinger.
Klikk for detaljer
Jeg ringer ikke gratis fra Norge til Sverige. Jeg ønsker det.
Måtte kontakte de fordi en venninne glemte PIN-koden på jentetur og sperret mobilen. Selv hadde hun ikke peiling på hvordan man fikk tak i en kundebehandler. Forsøkte meg på Facebooksiden deres og fikk raskt svar og puk-kode utlevert fra en hyggelig og humørfylt kundebehandler på en lørdag ettermiddag.
Hei Ratti-Ti Tusen takk for en hyggelig omtale. Det er hyggelig å lese at dere er fornøyd. :) Ha en flott dag videre! Mvh Carl-Fredrik ice.no
God kundeservice hvor rask og rett hjelp ble gitt om aktuelt problem
Føler meg trygg på at de hjelper deg hvis det er noe som du eventuelt lurer på og hvis du trenger hjelp! Er strålende fornøyd med kundeservice og med abonnementet jeg har. Er veldig fornøyd med alt sammen! Tusen takk så masse!
Hei Lise-Lotte, Tusen takk for en hyggelig omtale. Det er godt å høre at du er fornøyd med kundeservicen. :) Ha en fin dag videre! Mvh Carl-Fredrik ice.no
Jeg brukte ICE sin kundeservice via FB messenger. Fikk hurtig svar og de svarte på mine spørsmål og løste mitt problem effektivt!
Hei Sanatani, Tusen takk for en flott omtale. Det er hyggelig å høre at du er fornøyd! Ha en fin dag videre. Mvh Carl-Fredrik ice.no
Har hatt Ice mobilabonnement i 1 år nå og er veldig fornøyd. Har bare minste mengde inkludert data, men det holder for meg og jeg får akkurat like god service likevel. Lett å ta kontakt med dem ved å skrive på facebook, og får raskt svar. Ingen problemer med dekning, har ofte hatt bedre dekning enn mor som har andre operatører. I tillegg er prisen en av de (om ikke den-) billigste, noe som selvfølgelig er veldig positivt.
Hei Hanne, Tusen takk for en fin tilbakemelding. Det er ekstremt hyggelig å lese at du er fornøyd. Ha en strålende dag videre! Mvh Carl-Fredrik ice.no
Veldig kjapp og konsis behandling, må være markedets beste service!