Meny

ice omtaler og erfaringer

2,6/5
Middels
Kundetilfredshet
Middels
Kundeservice
Middels
Verdi for pengene
Middels
21
av 37 innen
mobilselskap
48%
anbefaler
ice

"Beste bang for your buck, men endrer abonnementene så du må følge med for å få det billigste."

Omtale om ice skrevet av Stian for 25.06.2020 23.14

ice har totalt 2596 omtaler på Bytt.no
PÅ EN SKALA FRA 1 TIL 5
Hvor fornøyd er du med ice?
Kundetilfredshet
Kundeservice
Verdi for pengene
Dekning
Vurderer å bytte selskap
"Beste bang for your buck, men endrer abonnementene så du må følge med for å få det billigste."
1 syns denne omtalen er nyttig

God service, billige abonnementer og mobiltelefoner. IKKE VELG ICE+ ABONNEMENT, dekningen suger og hjemme hos meg fikk jeg max 100kB/s (når jeg sto på verandrarekkverket og holdt telefonen opp).

Svar fra ice
29.06.2020 10.39
Hei Stian,

Tusen takk for en meget hyggelig henvendelse! Det er godt å høre at du så fornøyd med servicen vi gir og abonnementene.

Ni av ti i Norge har nå tilgang på ice sitt eget mobilnett som dekker hele 89% av Norges befolkning, i det nyeste og mest moderne mobilnettet i landet.

Du må gjerne sende meg en e-post til bytt.no@ice.no om du ønsker jeg skal ta en titt på ice+ dekningen din.

Ha en fin dag!

Mvh. Cecilie
ice.no
Bytt.no
"Beste bang for your buck, men endrer abonnementene så du må følge med for å få det billigste." skrev Stian om ice

Har du en tilsvarende erfaring med ice?
Gjør som Stian og over 10 000 andre norske forbrukere: Skriv en omtale om ice du også og del dine erfaringer!

Ingen registrering nødvendig, helt anonymt og tar kun 1 minutt!

Kundetilfredshet
Kundeservice
Verdi for pengene
Dekning
Har byttet selskap
"Misvisende"
3 syns denne omtalen er nyttig

Ble oppringt og tilbudt en god pris for et abonnement med lite data, for så å legge til datafrihet. Jeg trodde dette ville gi meg tilnærmet ubegrenset data overalt, men det har vist seg at nettverket ikke fungerer på steder jeg har vært hvor det ville vært naturlig at det skulle fungert. Jeg føler meg derfor lurt, og anbefaler ingen som tenker å f.eks streame mens de reiser å bruke ice.

Svar fra ice
28.06.2020 20.55
Hei Gard,

Tusen takk for din henvendelse! Vi tar i mot både ris og ros med åpne armer.

Det er veldig leit å høre at du hadde denne opplevelsen hos oss. Det skal komme tydelig frem at Data Frihet er en tjeneste som er forbeholdt vårt eget ice+ nettverk. At dette ikke kom tydelig frem er veldig beklagelig.

Jeg håper at du utover denne tjenesten har hatt en positiv opplevelse hos oss. Du er alltid hjertelig velkommen tilbake til oss på et senere tidspunkt!

Ha en fin dag!

Mvh. Cecilie
ice.no
Kundetilfredshet
Kundeservice
Verdi for pengene
Dekning
Vurderer å bytte selskap
"Forferdelig tregt nett"
3 syns denne omtalen er nyttig

Jeg skiftet fra Telenor til Ice. Har hytte i Engerdal, og bruker nett til TV der også. Men nettet er så tregt, så det fungerer ikke i det hele tatt. Vi bor i Brumunddal, og like tregt her også. Målt hastighet ligger på 12-16 Mbps, på begge plassene. Telenor ligger på mellom 60-80 Mbps. Skal helt klart bytte tilbake til Telenor nett, selv om prisen er dyrere. Hjelper ikke med mye nett, til rimelig pris da det er då tregt som sirup...

Svar fra ice
28.06.2020 20.55
Hei Rune N,

Tusen takk for din henvendelse! Så leit at du opplever en treg hastighet. :-( Dette ønsker jeg å ta en nærmere titt på. Send meg gjerne en e-post til bytt.no@ice.no med fullt navn, telefonnummeret det gjelder\kundenummer og en kort beskrivelse av problemene du har opplevd. :-)

Ha en fin dag!

Mvh. Cecilie
ice.no
Kundetilfredshet
Kundeservice
Verdi for pengene
Dekning
"Best på mobilabonnement 😊"
2 syns denne omtalen er nyttig

De er best på mobilabonnement 😊😊😊

Kundetilfredshet
Kundeservice
Verdi for pengene
Dekning
Har byttet selskap
"Slett kundebehandling hos ice"
3 syns denne omtalen er nyttig

Var kunde hos Ice men måtte bryte, fordi umulig å jobbe online med Usb løsning som modem til bærbar. Fallt ut hele tiden, store problemer med Sky-regnskap og mail, problemer med vipps og samtale falt ut mange ganger iløpet av 10 minutter. Måtte avbryte, da jeg skulle ha momsoppgjør og innrapportering av mva til Mva-registret. Ice svarte med å kreve avbruddsgebyr da det var 2 års bindingstid. Men ingenting virket som forespeilet. Huset mitt ligger sentralt i boligområde, men Ice må ha bedre dekning andre plasser. Hva kan bli bedre, ta kunden på alvor og ikke svar med et kort standardsvar.

Svar fra ice
23.06.2020 10.24
Hei Viggo,

Tusen takk for din henvendelse! Det er veldig beleilig at du har opplevd dette. :-( Slik skal det selvsagt ikke være. På et mobilabonnement er det kun et års binding, ved kjøp av telefon med abonnement. Det er leit du har byttet operatør for jeg skulle gjerne likt å se på saken din!

Husk at du er alltid er hjertelig velkommen tilbake. Ha en fin dag!

Mvh. Cecilie
ice.no
ice har totalt 2596 omtaler på Bytt.no
Søk Bytt.no
AVBRYT
OK, JEG FORSTÅR