Meny

ice omtaler og erfaringer

2,5/5
Middels
Kundetilfredshet
Middels
Kundeservice
Middels
Verdi for pengene
Middels
21
av 37 innen
mobilselskap
47%
anbefaler
ice

"Helt elendig dekning"

Omtale om ice skrevet av Kenneth for 16.02.2021 12:52

ice har totalt 2731 omtaler på Bytt.no
PÅ EN SKALA FRA 1 TIL 5
Hvor fornøyd er du med ice?
Kundetilfredshet
Kundeservice
Verdi for pengene
Dekning
Har byttet selskap
"Helt elendig dekning"
4 syns denne omtalen er nyttig

Flott abb til barn. Men hva hjelper når det aldri er dekning. På kartet viser det full score, men må bytte pga tragisk dekning. Andre simkort fungerer perfekt. Har 2 andre i familen som også har ice. Vell, vi byttet nå. Snakkes.

Svar fra ice
18.02.2021 09:03
Hei, Kenneth Dette var leit å høre at ikke dekningen var slik som forventet:/ Du sier at dekningskartet viste full score, altså meget god dekning, men at du opplevde det helt motsatte? Jeg vil gjerne ta en nærmere titt på dette hvis du kunne ha sendt meg en e-post til [email protected] med navn og mobilnummer det gjelder for. Ha en fin dag! Mvh. Tina ice.no
Bytt.no
"Helt elendig dekning" skrev Kenneth om ice

Har du en tilsvarende erfaring med ice?
Gjør som Kenneth og over 10 000 andre norske forbrukere: Skriv en omtale om ice du også og del dine erfaringer!

Ingen registrering nødvendig, helt anonymt og tar kun 1 minutt!

Kundetilfredshet
Verdi for pengene
Dekning
Vurderer å bytte selskap
"Mobildata"
3 syns denne omtalen er nyttig

Har 10 giga data ,men kan bare bruke 2 giga utenfor ice+ . Når du da bor mesteparten av tiden utenfor, så er dette håpløst.

Svar fra ice
18.02.2021 08:48
Hei, Vegard Dette må vi få ordnet. Her høres det ut for at du har et abonnement som rett og slett ikke passer for deg. Send oss en tilbakemelding med fullt navn og telefonnummer til [email protected], så skal vi finne en mye bedre løsning for deg. :) Mvh Anne ice.no
Bjørn R. O
Kundetilfredshet
Kundeservice
Verdi for pengene
Dekning
Vurderer å bytte selskap
"dårlig dekning"

Dekning er veldig dårlig utenfor hovedveier. veldig bra løsning på data roll over

Svar fra ice
15.02.2021 12:45
Hei, Bjørn Dette høres ut som noe vi bør se nærmere på. Send oss gjerne en beskrivelse til [email protected] av hva du opplever, neste gang du opplever problemer med dekningen. Vi trenger da å vite hvor du befant deg (adresse) og telefonnummeret ditt. Vi skal da forholdene nærmere. Det veldig hyggelig å høre at du er fornøyd med vår Data RollOver. Vi er stolte over at vi var først på markedet med denne ordningen. :) Mvh Anne ice.no
Kundetilfredshet
Kundeservice
Verdi for pengene
Dekning
"Har vært fornøyd"
5 syns denne omtalen er nyttig

Har fått bedre dekning etter jeg byttet til ice. Rimeligere månedspris enn andre også. Fikk 1gb gratis mobildata når jeg snakket med kundeservice. Så har vært veldig fornøyd så langt.

Svar fra ice
11.02.2021 22:24
Hei, Mattern Så herlig å høre at du er fornøyd med abonnementet ditt hos oss. Det setter vi stor pris på. :D Mvh Anne ice.no
Kundetilfredshet
Kundeservice
Verdi for pengene
Har byttet selskap
"Frekk kundebehandler"
2 syns denne omtalen er nyttig

Hvor er opplæringen gitt til kundebehandlerne? Jeg hadde behov for svar vedr et abonnement som var bestilt, på generelt juridisk grunnlag. Årsaken var at nummeret jeg ingikk avtale om å bruke, ikke kunne benyttes allikevel iflg e-post fra Ice dagen etter avtaleinngåelsen. Jeg ønsket derfor å kommunisere at det ville være feil av Ice dersom jeg ville motta økonomisk krav i form av abonnementsfaktura eller "straffegebyr" på 900 NOK i og med at tjenesten tydeligvis ikke kunne leveres med dette telefonnummeret (Ice-selgeren dagen før sa at nummeret var tilgjengelig). Men å få en muntlig bekreftelse på at slike krav selvsagt ikke ville bli sendt ut fra Ice var ikke svart med annet enn: "Om du ikke oppgir fødselsdatoen din, så får jeg heller bruke tiden på andre kunder. Ha en god dag" Jeg hadde som sagt et spørsmål til Ice på generelt avtale-prinsipielt grunnlag. Kundebehandleren viste tydelig at å behandle en potensiell kunde med respekt og faktisk lytte til en mulig abonnents spørsmål (og ikke minst ta kundens behov på alvor) vr fullstendig fraværende. Fra før har jeg Ice mobilt bredbånd, men vurderer benytte en mer seriøs tilbyder enn Ice til både dette abonnementet og et ev. mobilabonnement.

Svar fra ice
05.02.2021 15:07
Hei, Kyrre Dette høres alt annet enn bra ut! Jeg er utrolig lei meg for at du hadde en slik dårlig opplevelse med oss. Siden det tilsynelatende viste seg at du ikke kunne opprette et mobilabonnement hos oss, så skal du selvsagt ikke belastes økonomisk for dette. Dette i henhold til angrerett-loven. Igjen, jeg beklager for behandlingen du fikk og vil gjerne få muligheten til å rette opp i dette. Send meg gjerne en e-post til [email protected] om det skulle være noen ytterligere spørsmål. Ønsker deg en god helg! Mvh. Tina ice.no
ice har totalt 2731 omtaler på Bytt.no
Søk Bytt.no
AVBRYT
OK, JEG FORSTÅR