ice opplever for tiden en nøytral trend i kundevurderinger.
Klikk for detaljer
Jeg har to Ice abonnement hvor begge to bryter midt inn i en samtale alt fra 5 sekunder til et par minutter. Når du skal ringe kundeservice må du bare be til gud for at det ikke brytes. Første gang jeg ringte fikk jeg beskjed om at det kunne være tlf. Jeg forklarte at det samme skjedde med den gamle tlf som nå var byttet ut med en samsung galaxy s10plus. Da kunne det være simkortet. Merkelig at dette skulle skje på 2 tlf samtidig. Men håpet på en rask løsning. Etter simkortene i begge tlf ble byttet og aktivert var det like forferdelig. Så da ble det en ny runde med kundeservice. Jeg ba om fortgang da jeg bruker tlf mye i arbeid. Dette kunne ta opp til 4 dager å få tekniskavdeling å se på. Sa at dette ikke er bra nok. Det må skje en endring i morgen ellers vil jeg ha skriftlig fra han at jeg kan bryte abonnent da jeg får ikke hva jeg betaler for. Mannen fra kundeservice fortalte meg at dette ikke er mulig da det er bindene. Det er da norsk lov også? Jeg skal ikke betale for noe jeg ikke får? Han sa at jeg skulle få kompensasjon i evt en gratis måned. Jeg får jo ikke gjort jobben min uten et stabilt tlf nettverk. STYR UNNA ICE.NET! Ustabilt og ubrukelig kundeservice! Det beste av alt er at du får en sms fra kundeservice hvor du kan si hvor bra service du fikk var fra en skala på 1-5. Jeg fikk beskjed om at denne tjeneste kunne koste penger å svare på? Hvorfor i hel#%te skal jeg betale for å svare på kundeservice så dere kan bli bedre? Ta dere sammen! Styr unna!
Hei, Ronnie Det er veldig beklagelig å høre at du har hatt en slik opplevelse, med ice. Slik skal det naturligvis ikke være. Etter endt samtale med vår kundeservice, så stemmer det at vi sender ut en melding der våre kunder kan gi oss en karakter fra 1-5. Det er helt kostnadsfritt å svare på denne meldingen. Dersom du ønsker at vi skal se nærmere på saken din, så send oss gjerne en e-post til "[email protected]". Husk å legg ved navn og telefonnummer det gjelder. Ha en fin dag videre! Mvh Julia Ngo ice.no
De hold ikke ord om bruk av telefoni Sverige. De sa jeg kunne ringe Sverige når jeg tegnet mitt abonnement, men det visee seg å ikke stemme.
Hei Arntis, Dette hørtes ikke bra ut. For kun 99,- ekstra i mnd så kan du ringe fra Norge til Sverige. Dersom du ønsker å bestille denne pakken ta kontakt med Kundeservice så vil de fikse det for deg. Husk at du også kan aktivere pakken på Min-side eller i Appen. :) Ha en flott dag videre! Mvh Carl-Fredrik ice.no
Brukbar dekning til ok pris. Men dekningen varierer.
Etter at jeg fikk Ice så begynte plutselig telefonen Iphone 8S å bruke veldig mye batteri. Telefonen er bare vel 1 år gammel
Hei Tormod D, Tusen takk for din tilbakemelding. Det høres ut som telefonen prøver å søke etter dekningen kontinuerlig. Ta kontakt med Kundeservice så skal vi undersøke problemet videre. Husk at du også kan sjekke batterikapasiteten under innstillinger på telefonen. Ha en flott dag videre! Mvh Carl-Fredrik ice.no
Har brukt ice tre ganger på ferie i Thailand. Fungerer aldri. Må gjennom en tidkrevende prosedyre hver gang for å få det til å fungere. Er du ikke særlig datakyndig så styr unna. Kaste bort ferietid med irritasjon på en telefon som ALDRI fungerer med ice. En telefon skal koble seg opp automatisk, skjer aldri med ice. Fungerer fint hjemme.
Hei Victor, Dette hørtes ikke bra ut. Dersom du får problemer neste gang du reiser til utlandet så kan du prøve følgende veileding. Dersom det ikke skulle løse problemet så anbefaler jeg deg å ta kontakt med kundeservice. Link: https://www.ice.no/kundeservice/mobiltelefoni/utland/problem-med-tjeneste-i-utlandet/problemer-med-tjeneste-i-utlandet/ Hører fra deg! Mvh Carl-Fredrik ice.no
Kan ikke engang sende MMS bilder med Ice, uten og måtte bruke 10 min på innstillinger av tlf.
Det er elendig dekning, har for 1 mnd siden flyttet 4 abonnement over til ice, men må nå finne en annen operatør med bedre dekning.