Mobiltelefoni

Ice.net omtaler og erfaringer

831 verifiserte omtaler
2,9/5
Middels
Kundetilfredshet
Middels
Kundeservice
Middels
Verdi for pengene
Middels
14
av 23 innen
mobilselskap
44%
anbefaler
Ice.net

"Beskrivelse"

Omtale om Ice.net skrevet av Bjørn for 16.09.2017 17.21

Ice.net har totalt 831 omtaler på Bytt.no
PÅ EN SKALA FRA 1 TIL 5
Hvor fornøyd er du med Ice.net?
Kundetilfredshet
Kundeservice
Verdi for pengene
Dekning
"Beskrivelse"

Alt virker å være ok med ice.net. De gangene jeg har vært i kontakt med selskapet har jeg fått den hjelpen jeg trenger.

Svar fra Ice.net
19.09.2017 10.17
Hei, Bjørn

Tusen takk for en hyggelig tilbakemelding. Det er godt å høre at du er fornøyd!

Dersom du skulle trenge hjelp i fremtiden er det som alltid bare til å ta kontakt på Facebook eller på telefon 08200.

Ha en fin dag!

Mvh
Carl-Fredrik
ice.net
Bytt.no
"Beskrivelse" skrev Bjørn om Ice.net

Har du en tilsvarende erfaring med Ice.net?
Gjør som Bjørn og over 10 000 andre norske forbrukere: Skriv en omtale om Ice.net du også og del dine erfaringer!

Ingen registrering nødvendig, helt anonymt og tar kun 1 minutt!

Kundetilfredshet
Kundeservice
Verdi for pengene
Dekning
"Hyggelig og hjelpsom!"

God behandling og ganske rask besvarelse! Det hjelper også at de er hyggelige og prøver å være så hjelpsomme som mulig!

Svar fra Ice.net
19.09.2017 10.17
Hei, Sassan

Tusen takk for en hyggelig omtale. Det er godt å høre at du er fornøyd med hjelpen du fikk.

Dersom du skulle trenge hjelp i fremtiden er det som alltid bare til å ta kontakt på Facebook eller på telefon 08200.

Ha en fin dag videre!

Mvh
Carl-Fredrik
ice.net
Francisca
Kundetilfredshet
Kundeservice
Verdi for pengene
Dekning
Har byttet selskap
"Tatt over fra hello"

Da Hello skulle gå over til Ice.net viste jeg at jeg ikke kom til å ha dekning. Selv om Komplettmobil har sagt opp min avtale med Hello i god tid ble jeg ført over til Ice.net noe som de ikke vedkjenner seg med. Nå har jeg ikke dekning og ingen mobildata, har ringt minst 8 ganger og må forklare situasjonen på nytt hver gang, at de ikke skriver logg på det...
Hver gang har de en annen grunn som forklaring på problemet, først skulle de sende SMS 2X men de kommer ikke frem. Må kjøre ut for å for litt dekning men de eneste SMS som tikker inn fra dem er de hvor de spør om hvor fornøyd jeg er med tjenesten, LOL.
Har nå kjøpt nytt SIM-kort fordi det skulle være sikker løsning på problemet...... Det er det ikke, fikk ikke send SMS engang i dag.
Gleder meg til 20 september, da går jeg over til ny operatør (hvis de slipper meg denne gangen)
Hold deg langt unna Ice.net!!

Svar fra Ice.net
19.09.2017 10.17
Hei, Francisca

Det er veldig dumt dersom du opplever det slikt. Uten kjennskap til saken din blir det vanskelig å kommentere den.

Sende meg en e-post til "bytt.no@ice.net" med følgende informasjon:

- Fullt navn
- Telefonnummer
- Hva du kaller du deg på bytt.no

Håper å høre fra deg.

Mvh
Carl-Fredrik
ice.net
Kundetilfredshet
Kundeservice
Verdi for pengene
Dekning
"Sim kort kjøpt hos Narvesen"

Jeg kjøpte sim kort hos Narvesen, i brevet som fulgte med sto det at 49 kr skulle bli trukket fra første faktura. Dette skjedde ikke, så jeg tok kontakt via messenger og fikk til svar at jeg ikke hadde sendt inn kvittering. I brevet står det imidlertid ikke noe om at kvittering må sendes inn. Jeg fikk flott service fra kundesenteret, men hvis kvittering må sendes inn så bør det stå en setning om det i brevet.

Svar fra Ice.net
19.09.2017 08.52
Hei, Tor P

Tusen takk for en hyggelig omtale. Det er godt å høre at du er fornøyd.

Takk for at du sier ifra, jeg skal ta det videre internt. :)

Ha en strålende dag videre!

Mvh
Carl-Fredrik
ice.net
Sjekk om du betaler for mye hos operatøren din
Vi sammenligner mobilabonnementet ditt mot alle andre på markedet og sjekker om du betaler for mye
Sjekk om jeg betaler for mye
Kundetilfredshet
Kundeservice
Verdi for pengene
Dekning
Vurderer å bytte selskap
"Bra, men usikker"

Dere leverer fantastisk dekning og er kjempe fornøyd med abonnementet deres. Dessverre så har jeg hatt en uheldig opplevelse med en av deres selgere, hvor jeg ble lovet tilbud på et abonnement hos dere i et halvt år. Jeg er veldig lite glad i at folk lyver på pris for å verve kunder og kan dessverre ikke gi dere mer enn 3. Det værste er egentlig at dere kverulerer når jeg sier jeg ble lovet 6 mnd og i tillegg har papirer på det. OG det skal også stå på kontrakten selgeren tok med seg tilbake til dere. Fantastisk abonnement, dessverre kan jeg ikke si det samme om kundeservicen.

Svar fra Ice.net
19.09.2017 08.52
Hei Daniel,

Takk for din tilbakemelding, det er godt å høre at du er fornøyd med abonnementet.

Send oss en e-post til "bytt.no@ice.net" så skal jeg undersøke saken for deg. Legg ved følgende informasjon.

Navn:
Telefonnummer:

Ha en fin dag videre!

Mvh
Carl-Fredrik
ice.net
Ice.net har totalt 831 omtaler på Bytt.no
Mobilabonnement fra Ice.net
Bestill på nettsidene til Ice.net
Vis alle mobilabonnement
Mobil 500 MB
Fri tale, SMS og MMS
0,5 GB
pr. mnd
99 kr
pr. mnd
Detaljer
Les mer
Mobil 1 GB
Fri tale, SMS og MMS
1 GB
pr. mnd
129 kr
pr. mnd
Detaljer
Les mer
Mobil 2 GB
Fri tale, SMS og MMS
2 GB
pr. mnd
199 kr
pr. mnd
Detaljer
Les mer
Mobil 3 GB
Fri tale, SMS og MMS
3 GB
pr. mnd
249 kr
pr. mnd
Detaljer
Les mer
Mobil 6 GB
Fri tale, SMS og MMS
6 GB
pr. mnd
349 kr
pr. mnd
Detaljer
Les mer
Mobil 12 GB
Fri tale, SMS og MMS
12 GB
pr. mnd
449 kr
pr. mnd
Detaljer
Les mer
Bytt til Ice.net du også!
Les mer og bestill mobilabonnement på nettsidene til Ice.net
Gå til Ice.net nå
Søk Bytt.no