ice opplever for tiden en nøytral trend i kundevurderinger.
Klikk for detaljer
Hei. Sitter på høyfjellet med Ice Data Frihet og lurer på hvorfor i all verden vi lot oss lure til å ta dette abonnementet. Utsagnet "Fullstendig ubrukelig" er ikke engang i nærheten av å beskrive frustrasjonen. Dersom dette ikke bedrer seg kommer jeg til å forlange pengene igjen og bytte selskap.
Hei, Per Så leit å høre at Data Frihet ikke fungerte optimalt for deg, i påsken. :-( Hastigheten vil kunne variere etter dekningsforhold, kapasitet og andre forhold. Dersom problemet fortsatt vedvarer, ønsker jeg at du sender oss en e-post til "[email protected]". Da skal vi få undersøkt det nærmere. Husk å legg ved navn og telefonnummer det gjelder. Ha en fin dag videre! Mvh Julia Ngo ice.no
Da jeg valgte ICE benyttet de Telia sitt nett og bredbåndshastigheten var god, etter at de bygde ut eget nett i området er nedlastingshastigheten svært lav, ofte under 1Mbps. Opplasting ligger på 10-12 Mbps Kundeservice er OK, men det hjelper lite når tjenesten jeg betaler for ikke holder mål
Hei, Tor Så leit å høre at du opplever treg hastighet, på Mobilt Bredbånd. :-( Dette må vi få undersøkt nærmere. Send oss gjerne en e-post til "[email protected]", så skal vi få tatt en nærmere titt. Husk å legg ved navn og telefonnummer det gjelder. Ha en fin dag videre! Mvh Julia Ngo ice.no
Bra kundeservice, og raske svar. Skulle vært Telenor dekning.
Meget useriøs aktør. Stenger telefon og så kommer man til vakttelefon og de sier man kan ikke åpne den. Det er helt forkastelig service.
Hei, Ali Det er svært beklagelig å høre at du har hatt en slik opplevelse med oss. Slik skal det naturligvis ikke være! Send oss gjerne en e-post til "[email protected]", slik at vi får undersøkt dette nærmere. Husk å legg ved navn og telefonnummer det gjelder. Mvh Julia Ngo ice.no
Dårlig dekning. Dårlig kundeservice og høy faktura. Jeg var kunde hos ice en måned og det var hel%#te. Du har ikke alltid dekning på mobil.
Hei, Guleed Så leit å høre at du er misfornøyd med oss. Send oss gjerne en e-post til "[email protected]", slik at vi får undersøkt saken nærmere. Husk å legg ved navn og telefonnummer det gjelder. Ha en fin dag videre! Mvh Julia Ngo ice.no
Som vanlig blir jeg lurt av ICE. Snakker med kundesupport og får flere forskjellige forklaringer jo flere du snakker med. Merkelig selskap som ikke har felles linje når ting skjer eller du skal kjøpe noen produkter. Sjefene i ICE må være guder. Umulig å få i tale. Skjerp dere. Ikke anbefalt til andre. Å de passer så godt på seg selv. At de ALDRI gjør noen feil.
Hei, Knut Så leit å høre at du føler at du har blitt lurt av ice. Vi har ingen intensjon om å lure våre kunder, så dette er svært beklagelig. Send oss gjerne en e-post til "[email protected]", slik at vi får undersøkt dette nærmere. Husk å legg ved navn og telefonnummer det gjelder. Jeg ønsker deg en fin dag videre! Mvh. Julia Ngo ice.no
God dekning i lokalområdet og på sjøen. Ingen problemer i utlandet (Grand Canaria, Tyskland, Tsjekkia og Polen som er besøkt. Ingen problemer ved overgang fra forrige operatør (Telenor). Nok data og en roll over som funker. Alltid korrekt beløp på månedlig faktura. Har ikke hatt behov for å snakke med kundeservice, så den biten kan jeg ikke vurdere. Har vært kunde hos ICE i ca 3 år uten noen problemer.
Hei, Sid Tusen takk for en hyggelig tilbakemelding! Vi jobber hver dag med å yte den beste service, for våre kunder, så dette er noe vi setter svært stor pris på. Jeg håper du forblir fornøyd kunde hos oss, i en lang tid fremover. :-) Mvh. Julia Ngo ice.no