ice opplever for tiden en nøytral trend i kundevurderinger.
Klikk for detaljer
Ble «tvangsflyttet» fra komplett til ice! Har full dekning på mobilen stort sett hele tiden! Men hjælpes så tregt det går, tror jeg må bytte til noe annet...
Hei, Lone N, Så leit å høre at du opplever problemer med hastigheten. Uten ytterligere kjennskap til saken, så blir det vanskelig å feilsøke videre her. Send oss derfor en e-post til [email protected], slik at vi får undersøkt dette nærmere. Husk å inkludere fullt navn, og telefonnummeret det gjelder, i e-posten. Ha en fin dag videre! Mvh. Julia ice.no
Ekstremt dårlig dekning der vi bor og kundeservice spør om de samme tingene gang på gang. Vi ble tvangsoverført fra Komplett Mobil med Telenordekning og det har vært helt forferdelig etter overgangen. Vi angrer veldig på at vi ga dem en sjanse. Styr unna!
Hei Jan T. H, Dette var veldig leit å lese. :-( Vi ønsker veldig gjerne å se nærmere på saken, men det blir vanskelig å kommentere den, uten ytterligere kjennskap. Send oss derfor en e-post til [email protected], slik at vi får feilsøkt videre. Husk å inkludere fullt navn, og telefonnummer, i e-posten. Jeg ser frem til å høre fra deg. Ha en fin dag! Mvh. Julia ice.no
For dårleg dekning her, både ice og Telia. Rot med simkort-levering og.
Hei Hh, Så leit å høre at du opplever dårlig dekning med oss, i tillegg til rot med levering av SIM-kortet. Da jeg ikke har kjennskap til denne saken, blir det vanskelig å feilsøke videre her. Send oss en e-post til [email protected], med fullt navn og telefonnummer, så skal vi undersøkt dette nærmere. Ha en fin dag videre! Mvh. Julia ice.no
Alltid problem med å dele internett. Hadde aldri problemer med dette da jeg hadde Telenor/komplett.
Hei Anders, Dette skyldes som regel en feil på innstillingene, så det skal jeg selvfølgelig få hjulpet deg med. Kunne du gått gjennom veiledningen under, for å se om det kan løse problemet? :) https://www.ice.no/kundeservice/mobiltelefoni/mobildata/data--og-mms-innstillinger/ Husk å ta en omstart på telefonen, etter du har lagt inn innstillingene. Dersom problemet fortsatt vedvarer, ønsker jeg at du skal sende oss en e-post til [email protected], med fullt navn og telefonnummer. Da skal vi få undersøkt det nærmere. Ha en fin dag videre! Mvh. Julia ice.no
Rett og slett forferdelig. Ingen får ringt meg og jeg får ikke ring noen. LTE funker ikke noen steder
Hei, Vito L. M, Dette hørtes ikke helt bra ut. Slik skal det selvfølgelig ikke være! :O Send oss gjerne en e-post til [email protected], så skal vi få undersøkt dette nærmere. Husk å inkludere fullt navn, og telefonnummer, i e-posten. Ha en fin dag videre! Mvh. Julia ice.no
Viser til svaret Ice kom med i forbindelse med at jeg ikke kan bruke Ice i USA: "Hei Moorten, Så leit å høre at du opplever manglende dekning i USA. Mest sannsynlig trenger vi å tvinge SIM-kortet til å få dekning i utlandet, og under finner du en guide på hvordan du gjør dette. Merk at det ikke er meningen at du skal utføre alt, men at du trinnvis starter øverst, og jobber deg nedover om du fortsatt ikke får dekning. På iPhone: Gå inn på Innstillinger - Telefon - SIM programmer - internat.Roaming - Modus - Manuell - Hjemmenett. Om du har den nyeste IOS-oppdateringen, så må du trykke på Innstillinger - Mobilnett - SIM programmer. På Android: Gå på alle apper og trykk på ice.net (Egen app, SIM-kort med et tannhjul) - internat.Roaming - Modus - Manuell - Hjemmenett. På Windows Phone: Innstillinger - Nettverk og trådløst - Mobiltelefon og SIM-kort - SIM-kortinnstillinger - SIM-programmer - internat.Roaming - Modus - Manuell - Hjemmenett. Telefonen din skal da automatisk koble seg til et nettverk. Merk at det kan ta noen minutter, men om det ikke skjer noe automatisk, kan du skru telefonen din av og på. Dersom den ikke gjør det, forsøk å søke opp nettverket manuelt og koble til operatørene du har tilgjengelig. Hvis dette ikke hjelper skrur du telefonen din av, tar ut SIM-kortet, skrur telefonen din på (uten SIM-kort) og når telefonen din har vært på i omtrent 2-3 minutter setter du i SIM-kortet på nytt før du restarter telefonen din en siste gang. Dette "tilbakestiller" signalene SIM-kortet mottar. Fungerer det fortsatt ikke, kan du forsøke å deaktivere 4G på telefonen din og forsøke å koble til operatørene du har tilgjengelig en gang til. Da skal du lettere få dekning på telefonen din. Når du er i Norge igjen må du gå tilbake der du valgte “Manuell” og endre det tilbake til “Automatisk”. Dersom det fortsatt ikke fungerer, så ønsker jeg at du skal sende oss en e-post til [email protected], slik at vi får undersøkt det nærmere. Husk å inkludere fullt navn og telefonnummer, i e-posten. Ha en fin dag videre! Mvh ice.no" Alt det som står beskrevet her ble prøvd. Det fungerte ikke. Jeg prøvde alt og lette over alt på nettet for å finne alternative løsninger - det fungerer ikke. Problemer med simkort og utland har vaert i mange år for ICE. Det at ICE ikke fungerer i USA - er også kjent. ICE må snart få gjort noe, slik at SIM kortene deres fungerer like bra som andre simkort. ICE er forøvrig et bra valg - men, det er ikke bra at man plutselig blir en uke uten telefon.
Hei igjen, Moorten, Så leit at dette ikke fungerte for deg. Du skal imidlertid kunne ha tjeneste på telefonen, med ditt ice-abonnement overalt - inkludert USA. Jeg var på ferie i USA tidligere i år, og det fungerte veldig fint. Her må vi derfor undersøke om det ligger noen form for underliggende sperringer, eller lignende, på ditt abonnement. Send oss derfor en e-post til [email protected], eller kontakt vår kundeservice. Kontaktinformasjon finner du her: https://www.ice.no/kontakt-oss/ Jeg håper det løser seg. Ha en fin dag videre! Mvh. Julia ice.no
Kunne ha vert rimeligere med mobildata. Ellers syns har jeg ikke noe å klage over.
Hei Nils, Så godt å høre at du er fornøyd med oss. :-) Vi satser på konkurransedyktige priser, og mener vi er blant de beste når det gjelder hva man får for pengene sine. Vi jobber kontinuerlig med å kunne tilby de rimeligste løsningene for våre kunder. :-) Ha en fin dag videre! Mvh. Julia ice.no