ice opplever for tiden en nøytral trend i kundevurderinger.
Klikk for detaljer
Får konkrete svar på det jeg lurer på. Kunne ha svart fortere på Messenger. Hadde problemer med simkort, brukte over 2 dager på å løse det via Messenger. Alt gikk veldig fint da jeg heller ringte inn.
Hei Uy N, Tusen takk for din tilbakemelding. Vi jobber hele tiden med å bli bedre, så takk for din tilbakemelding! Så bra det ordnet seg når du ringte inn. Ha en flott dag videre! Mvh Carl-Fredrik ice.no
Har foreløpig liten erfaring med ice, men begynnelsen har vært en bra opplevelse
Fikk svært rask og god veiledning av hjelpsom kundeservice arbeider på Facebook. Anbefales!
Veldig bra kundeservice, fin pris. Noe dårlig dekning.
Kunne vært mer data inkludert på de billigste abonnementene - det er det kidsa bruker i dag;-)
Bra: Hastighet, dekning, betjening Ønsket: Fri tale i Norden. Flere selskaper har det.
Nettsidene er ustabile. Dette har ført til at det ikke var mulig å fylle på data i en krisesituasjon. Kundeservice skulle holde åpent på messenger alle dager 0700-2200. Jeg tok kontakt angående PUK for min sønn kl 1852 lørdag, men har enda ikke fått svar kl 1118 søndag...
Hei Frank, Dette hørtes ikke bra ut. Send oss en e-post til "[email protected]" så skal vi undersøke dette videre. Ha en flott dag videre! Mvh Carl-Fredrik ice.no