Sammenlign. Bytt. Spar.
HUS & HJEM
BEDRIFT & BORETTSLAG
MIN BYTT
BYTT.NO
Oversikt Omtaler Tjenester Mer ⋮ NETTSIDE
Oppdatert april 2024
ice
3.5
3 878 verifiserte omtaler

ice omtaler og erfaringer

Nøytral trend

ice opplever for tiden en nøytral trend i kundevurderinger.

Klikk for detaljer

3.5
Bra
3 878 verifiserte omtaler
Kundetilfredshet
Kundeservice
Verdi for pengene
#9
Bra
ice er rangert
#9 av 22 mobilselskaper
51%
Bra
51% anbefaler ice
til venner og kjente. Gjør du?
POPULÆRT 🔥
Få tilbud på mobilabonnement
Få tilbud på mobilabonnement
Få tilbud på mobilabonnement fra flere leverandører - helt gratis!

Utforsk 3 877 omtaler om ice

FILTRER OMTALER
1 391
515
323
399
1 249
SORTER OMTALER
SORTER ETTER HENDELSE
SORTER ETTER OPPLEVELSE
Du leser nå én spesifikk omtale om ice
ice har 3 877 verifiserte omtaler på Bytt.no

De skulle vært stilt for retten

Omtale av  Tom J. H

Har hatt et abonnement på ICE som jeg aldri har fått nytte av, fordi SIM-kortet ikke funket! Eneste gang det har skjedd meg. Så sender de meg fakturaer, sender de umiddelbart til inkasso som koster 350 kroner ekstra. Ved inkasso sperrer de abonnementet, men hint hint! De åpner det igjen når inkassoen er betalt, så plutselig får du en inkasso til! Og dette fortsetter. Har snakket med kundeservice, til ingen nytte. Så INGEN TING er bra med ICE.

Svar fra ice
18.05.2020 07:52

Hei Tom J.H, Tusen takk for din henvendelse! Så leit å høre at du ikke fikk nytte av tjenesten vår. :-( Nå kjenner ikke jeg til saken din, meg jeg ønsker å ta en titt. Send meg gjerne en e-post til [email protected] med fullt navn, telefonnummeret det gjelder\kundenummer og en kort beskrivelse av problemene du har opplevd. :-) Ha en fin dag! Mvh. Cecilie ice.no

Tar 2 minutt
På en skala fra 1 til 5
Hvor fornøyd er du med ice?
Tar 2 minutt
5
4
3
2
1

Kundebehandler gir uriktig informasjon

Omtale av  Hilde

Kundebehandler sier noe på telefonen, og får regning på noe annet. Styr unna dette useriøse firmaet.

Svar fra ice
14.05.2020 09:49

Hei Hilde, Tusen takk for din henvendelse! Så leit å høre at du har fått feil informasjon. :-( Nå kjenner ikke jeg til saken din, men jeg ønsker å ta en titt på fakturaen din. Send meg gjerne en e-post til [email protected] med fullt navn, telefonnummeret det gjelder\kundenummer og en kort beskrivelse av problemene du har opplevd. :-) Ha en fin dag! Mvh. Cecilie ice.no Mvh. Cecilie

Urimelig å kreve en hél måned portering 5 dager inn i måneden

Omtale av  K

Ice skryter tilsynelatende av sitt eget nettverk her til lands. Nettverket har jeg prøvd ut i noen måneder, og kan si at jeg ikke er særlig fornøyd med det. I hele perioden har jeg foretrukket Telia sitt nettverk som man manuelt kan velge gjennom innstillingene. Etter portering som dessverre skjedde 5 dager inn i ny måned, så er det gjennom vilkår oppsigelsestid på 1 måned og synes det er greit å trekke fakturere for en hel måned. Personlig synes jeg "betal 30 for 5 dager" er en urimelig deal og ordrett tyveri. Operatører jeg har vært med tidligere har vist skjønn og bedt meg se bort fra slike faktura. Med slik service stiller jeg meg uforstående til hvorfor Ice i det hele tatt vinner en pris for kundeservice? Jeg forstår hvertfall hvorfor markedsverdien på selskapet nesten er halvert siden børsnotering. Mitt klare råd til alle som leser dette: bruk Ice for kampanjen på 99 kr/mnd i 2 mnd og innhent Trumf-bonusen - og bytt i godt tid før kampanjeperioden er over.

Elendig mobilt bredbånd

Omtale av  Robert

Vår mobile bredbåndsruter kutter stadig vekk. Og vi kan ikke se en film eller serie uten at det kutter. Og når vi ikke gjør det men er midt inn i nettsurfingen. Så kutter det like mye. Bindet oss et år, men når bindingen er ferdig så blir det Bye Bye Ice abonnement.

Svar fra ice
11.05.2020 14:32

Hei Robert, Tusen takk for din henvendelse! Det skal absolutt ikke være slik at nettet faller ut, stadig vekk. Dette beklager jeg meget for. Jeg ønsker å ta en nærmere titt på saken din. Send meg gjerne en e-post til [email protected] med fullt navn, telefonnummeret det gjelder\kundenummer og en kort beskrivelse av problemene du har opplevd. :-) Ha en fin dag! Mvh. Cecilie ice.no

Dårlig lydkvalitet

Omtale av  Svein

Ved utgående samtale til abo med annen teleoperatør er lyden hos den jeg ringer opp helt forferdelig og må be om at vedkommende ringer meg opp, da er lyden ok. Dette skjer med flere telefoner jeg har prøvd (Huawei og Samsung) Telefonene er innstilt på VolTE 4G. Hold dere unna ice

Svar fra ice
11.05.2020 14:32

Hei Svein, Tusen takk for din henvendelse! Så merkelig at du opplever dårlig lydkvalitet ved utgående tale. :( Jeg ønsker å ta en nærmere titt på saken din. Send meg gjerne en e-post til [email protected] med fullt navn, telefonnummeret det gjelder\kundenummer og en kort beskrivelse av problemene du har opplevd. :-) Ha en fin dag videre! Mvh. Cecilie ice.no

Sammenlign tilbud på mobilabonnement
Sammenlign tilbud på mobilabonnement
Få det beste og billigste mobilabonnementet, sammenlign tilbud fra flere leverandører
Få tilbud
Få personlig tilbud Helt uforpliktende

Et forferdelig telefonselskap. Sperrer tlf, en sender fortsatt faktura etter endt abonnement.

Omtale av  Det-Er-Irrelevant

Ufyselig kundeservice. Sender fakturaer etter endt abonnement. Kjører forliksrådet på dem asap! Ved denne omtalelen vil de ha mine personalia uten GDPR samtykke, men ok. Forliksrådet neste stopp!

Svar fra ice
08.05.2020 11:34

Hei, Tusen takk for din henvendelse! Så leit å høre at kundeforholdet ditt endte slik. :-( Nå er ikke jeg kjent med saken din, men ved en oppsigelse blir man fakturert for inneværende måned. Dette skal du få informasjon om, når man tar kontakt med kundeservice. Dette står også i vilkårene våre. Hvis man ønsker å si opp, anbefaler vi alltid å gjøre en oppsigelse slutten av en måned. Jeg beklager dersom du ikke fikk beskjed om dette. Ha en fin dag! Mvh. Cecilie ice.no

Betaling når du bytter fra ICE - Overfakturering?

Omtale av  Tideligere-Ice-Kunde

Jeg tok kontakt med ICE kundeservice de jeg byttet fra ICE til en annen leverandør. Faktura ble betalt for hele måneden, men byttet ble gjort den 13. i den måneden. Det viser seg at ICE tar seg betalt for hele den inneværende måneden man bytter fra de. Mulig de har skrevet noe om dette i avtalen, men jeg ser på dette som særdeles slett oppførsel når de mister en kunde - du vil dermed bli belastet opp mot en hel måned ekstra som du ikke har benyttet. Ha dette i tankene når du eventuelt blir kunde - samt når du bytter fra de. Se epost fra ICE ved min henvendelse: Takk for at du tar kontakt. Ved oppsigelse, så er det betaling av faktura ut inneværende måned. Som jeg kan se, så avsluttet du abonnementet 13.03. Betaling for hele mars måneden er da riktig belastet. Jeg håper dette var oppklarende og ønsker deg en fin dag.

Svar fra ice
08.05.2020 11:33

Hei Tidligere ice-kunde, Tusen takk for din henvendelse! Det stemmer at man blir fakturert ut inneværende måned, ved en oppsigelse. Dette skal man alltid få beskjed om, når man tar kontakt med kundeservice. Dette står også i vilkårene våre. Hvis man ønsker å gjøre en oppsigelse, anbefaler vi kundene våre om å gjøre dette slutten av en måned, for å få mest mulig nytte av pengene. :-) Jeg beklager dersom du ikke ble informert om dette, før du gjorde en oppsigelse. Du er hjertelig velkommen tilbake! Ha en fin dag! Mvh. Cecilie ice.no

ice har 3 877 verifiserte omtaler på Bytt.no
Les hva kundene til ice mener

Oppdag nye selskaper i samme bransje

Søk blant tusenvis av selskaper
Sammenlign tusenvis av tjenester
AVBRYT
OK, JEG FORSTÅR