ice opplever for tiden en nøytral trend i kundevurderinger.
Klikk for detaljer
Hadde cilli mobil med fri data. Det virket veldig bra. Fikk ett bedre tilbud hos ice med data frihet. Problemet er at telefonen velger Telia sitt nett konstant og der har man bare 6gb. Har brukt ice sitt abonnement i 4 mnd nå. Angrer på at jeg gikk over til ice. Går tilbake til Chilli snart. Bor i Oslo fyi. Ellers god kundeservice.
Hei, Aleksander Så leit å høre at Data Frihet ikke fungerer optimalt for deg. Dersom du befinner deg innenfor våre dekningsområder (med ice+), og dataen fortsatt konsumeres fra ditt hovedabonnement), ønsker jeg at du skal sende oss en e-post til [email protected]. Da skal vi få undersøkt saken nærmere. Husk å legge ved fullt navn, og telefonnummer, i meldingen. Ha en riktig fin dag videre! Mvh Julia Ngo ice.no
Elendig kundeservice, ingen dekning. Mangler alt jeg ønsker i en mobiloperatør.
Som mange andre ble jeg overført til ICE fra komplett, og i løpet av de to ukene jeg har brukt ICE har jeg knapt vært i stand til å gjennomføre en tlfsamtale.
Hei, Øyvind L, Dette hørtes ikke helt bra ut. Da jeg ikke har informasjon om denne saken, blir det vanskelig å feilsøke videre her. Send oss en e-post til [email protected], med fullt navn og telefonnummer, så skal vi undersøke dette nærmere. Ha en fin dag videre! Mvh Julia Ngo ice.no
Ok. De er flinke med service. Bra nettside og forholdsvis enkel å forstå da.
Hei, Dag H. R Tusen takk for en hyggelig tilbakemelding! Vi jobber hver dag med å yte den beste service for våre kunder, så det varmer mitt hjerte å høre at vi lykkes med dette. :D Ha en fin dag videre! Mvh Julia Ngo ice.no
Veldig blandede føler her. Ice har super kundeservice. Men når jeg kjører og det byttes mellom ice pluss og telia blir jeg brutt i samtale, og dette skjer stadig. Det er så irriterende at ice får en dårlig score av meg.
Hei, Aage Det er bra å høre at du er fornøyd med vår kundeservice, men leit å høre at du opplever ustabilitet, når du er i en samtale. Uten kjennskap til saken din, så blir det vanskelig å kommentere den. Send oss en e-post til "[email protected]", så skal vi undersøke det videre. Husk å legg ved navn og telefonnummer det gjelder. Ha en riktig fin dag videre! Mvh Julia Ngo ice.no
Feil hos Ice gjorde at jeg ikke mottok samtaler, fikk sendt utgående SMS, iMessage eller brukt FaceTime i 5 dager. Ingen informasjon ble sendt meg i perioden, det var heller ingen driftsmelding på web siden deres. Unnvikende svar fra kundeservice som feilaktig la skylden på mine «telefon innstillinger som hopper ut» gjorde at jeg nå er i markedet for ny mobiloperatør!
Hei, Mbj Så leit å høre at du opplevde problemer med disse tjenestene. :-( Dette hørtes ikke bra ut. Uten kjennskap til saken din, så blir det vanskelig å kommentere den. Send oss en e-post til "[email protected]", så skal vi undersøke det videre. Husk å legg ved navn og telefonnummer det gjelder. Ha en fin dag videre! Mvh Julia Ngo ice.no
Buttet til ice, da deres pris for 6 mnd var 399,- for 300 GB, mot 899,- for 200 GB fra Telenor. Men tilbudet var rett og slett for godt til å være sant. Etter to dager byttet jeg tilbake til Telenor. Selv om ruteren viste god dekning, var hastigheten sjokkerende dårlig. Det var ikke mulig å streame film eller tv med "akseptabel" kvalitet. En nettside på telefonen tok 8-10 sekunder å laste inn. Ice var som å gå 20 år tilbake i tid. Aldri, aldri mer.
Hei, Even Dette hørtes ikke bra ut. Uten kjennskap til saken din, så blir det vanskelig å kommentere den. Send oss en e-post til "[email protected]" så skal vi undersøke det videre. Husk å legg ved navn og kundenummeret det gjelder det gjelder. Ha en fin dag videre! Mvh Julia Ngo ice.no