Meny

NorgesEnergi Mobil omtaler og erfaringer

3,8/5
Bra
Kundetilfredshet
Bra
Kundeservice
Bra
Verdi for pengene
Bra
5
av 26 innen
mobilselskap
74%
anbefaler
NorgesEnergi Mobil

"Det er greit å ha samme leverandør på strøm og mobil."

Omtale om NorgesEnergi Mobil skrevet av Dag M. E. K for 03.04.2022 09:21

NorgesEnergi Mobil har totalt 72 omtaler på Bytt.no
PÅ EN SKALA FRA 1 TIL 5
Hvor fornøyd er du med NorgesEnergi Mobil?
Dag M. E. K
Kundetilfredshet
Kundeservice
Verdi for pengene
Dekning
"Det er greit å ha samme leverandør på strøm og mobil."
1 syns denne omtalen er nyttig

Enkelt å få den samme leverandør på strøm ogmobil.

Svar fra NorgesEnergi Mobil
06.04.2022 08:42
Hei Dag, Tusen takk for din tilbakemelding! Flott å høre at du er fornøyd med oss på både mobil og strøm😎 God påske! Hilsen Narve
Bytt.no
"Det er greit å ha samme leverandør på strøm og mobil." skrev Dag M. E. K om NorgesEnergi Mobil

Har du en tilsvarende erfaring med NorgesEnergi Mobil?
Gjør som Dag M. E. K og over 10 000 andre norske forbrukere: Skriv en omtale om NorgesEnergi Mobil du også og del dine erfaringer!

Ingen registrering nødvendig, helt anonymt og tar kun 1 minutt!

Kundetilfredshet
Kundeservice
Verdi for pengene
Dekning
Har byttet selskap
"Bytter du strømleverandør prisen plutselig går opp fra 119 1G til 179 kroner."
1 syns denne omtalen er nyttig

NorgesEnergi Mobil tilbyr 119 kr for 1 Gb,men hvis du bytter strømleverandør prisen plutselig går opp fra 119 1G til 170 kroner. men jeg så i deres side ogde har kommet nå me en liten tekst som stå 179 uten strømavtale. Men hvis du ser her i Bytt.no det er ikke nevnt om med strømavtale i hele tatt. man blir lurt fort hvis man ikke skjkker nøye. Mange ganger klarte ikke å logge meg på appen . Elendig App også.

Svar fra NorgesEnergi Mobil
21.03.2022 16:29
Hei David, Takk for din tilbakemelding. Det stemmer at vi har bedre priser på mobilabonnementene dersom du har en strømavtale hos oss. Vi gjør ikke noe forsøk på å skjule det noen steder, vi gjør helder det motsatte da det er ment som er fordel for våre strømkunder. På bytt.no har vi ikke lov til å presentere prisen som er forbeholdt våre strømkunder, da den forutsetter at man har en strømavtale hos oss. Det er leit å høre at du har hatt problemer med appen vår. Vi holder på å forbedre innloggingen og vil sende ut en oppdatering innen kort tid. Hvis det er andre ting du føler kunne vært bedre i appen så ønsker vi veldig gjerne tilbakemeldinger, send oss gjerne en epost til [email protected] Hilsen Narve
Oddvar S
Kundetilfredshet
Kundeservice
Verdi for pengene
Dekning
"Rimelig pris"
1 syns denne omtalen er nyttig

God kundeservice, ganske bra dekning,.mer forlanger jeg ikke

Svar fra NorgesEnergi Mobil
21.03.2022 13:51
Hei Oddvar, Tusen takk for din tilbakemelding! Supert å høre at du er fornøyd med vår dekning og service 👌 Bare å plinge på om det skulle være noe mer😊 Hilsen Narve
Kundetilfredshet
"Veldig fornøyd"
1 syns denne omtalen er nyttig

God prisen og godt Internett. Vi bruker hele familien!

Svar fra NorgesEnergi Mobil
17.03.2022 15:19
Hei Wadym, Tusen takk for din tilbakemelding! Så gøy å høre at du og din familie er fornøyd med våre mobilabonnement🤩 Hilsen Narve
Kundetilfredshet
Kundeservice
Verdi for pengene
Dekning
Vurderer å bytte selskap
"Mangelfull, inkompetent kundeservice"
1 syns denne omtalen er nyttig

Prøvde i flere måneder å få e-faktura, men ble gitt feilinformasjon av flere kunderådgivere. Inkompetansen lå i opplæring av personell, og ikke hos kunderådgiverene som sådan og må anses som et problem i organisasjonen.

Svar fra NorgesEnergi Mobil
17.03.2022 15:14
Hei Carl, Takk for din tilbakemelding. Det er leit å høre at du sliter med å få opprettet eFaktura og at vi ikke har gitt deg et godt nok svar da du var i kontakt med oss. Vi skal sørge for at alle våre kundeservice medarbeidere er opplært til å håndtere slike henvendelser fremover. Fra og med 01.12.2021 har vi løsningen eFaktura 2.0 som vil si at så lenge du har huket av i banken din "ja takk til alle" under eFaktura , vil vi benytte din informasjon for å aktivere det for deg automatisk. Dersom du ikke har gjort det skal det også være mulig å legge det inn manuelt med å bruke eFaktura referansen som du finner på din faktura. Det kan være individuelt fra bank til bank hvor og hvordan dette utføres rent praktisk, så vi anbefaler at du tar kontakt med din bank om du skulle trenge bistand til opprettelsen av eFaktura. Håper det var oppklarende. Hilsen Narve
NorgesEnergi Mobil har totalt 72 omtaler på Bytt.no
Søk Bytt.no
AVBRYT
OK, JEG FORSTÅR