Talkmore opplever for tiden en nøytral trend i kundevurderinger.
Klikk for detaljer
Oppleve bra kundeservice fra talkmore før men sist kundeservice var så dårlig at da blir fokuset der - Nr 1 talkmore sim kort er utsolgt i masse kiosker umulig og skaffe. nr 2 talkmore sier dette er ikke et problem esim skal funke .Det gjorde det ikke det ble aldri aktivert da hadde jeg ikke tlf den dagen abonnement skulle overføres til Talkmore.Resultere i null dekning og ikke mulig og ringe folk eller internett.Selv om Talkmore viste om dette flere dager på forhånd . nr 3 Utrolig dårlig kundeservice på tlf de forsto ikke at det var et problem at man ikke hadde dekning eller nett.Akkurat som jeg pratet med en idiot..Forstår man ikke såpass er det jo helt umulig .Den samtalen kostet meg 15 euro fra hotell i utlandet. Kommer aldri tilbake til Talkmore de behandler kunder som dritt og holder ikke noe av de lover..Talkmore sim kort er utsolgt masse steder...Talkmore var ikke så bra som bytt.no sier det var helt motsatt de var elendig.
Hei! Utrolig leit å høre kundeforholdet med oss startet slik. At de aktuelle utleveringsstedene for SIM-kort var tomme må vi bare beklage for. Vi ønsker å gjøre alt vi kan for å rette opp i dette, og vil selvfølgelig du skal sitte igjen med følelsen at du fikk god hjelp og service. Kunne du kontaktet oss på [email protected]? Så finner vi en måte å gjøre dette godt igjen på. Håper du får en fin dag, hilsen Sebastian
Nydelig god service!! Trivelige folk på kundeservice, som er hyggelig, hjelpsomme og flinke!!
Heisann Hilde! Flott å høre du har en god opplevelse med vår kundeservice. Vi setter utrolig stor pris på din tilbakemelding, takk! Ønsker den en fin dag, hilsen Sebastian
Talkmore er veldig enkelt å få kontakt med. Jeg har aldri havnet i vanskeligheter med kundeservice. De tilbyr også et veldig godt mobilnettverk her i Bergen. Det eneste jeg savner mest er mulighet til å kunne Kjøpe mobil med Noe lignende som Swap/Svitsj. På fri data abbonementene burde ikke hastigheten bli strupet til kun 3 Mbit/s etter 100gb. Ville helst sett at det var 5-6 Mbit/s sånn at det ville vært mulig å se videoer på 1080P…
Hei Kristian! Så kjekt å se du har gode opplevelser med oss og er godt fornøyd. Hos oss tilbyr vi også kjøp av mobil med delbetaling, men ikke med mulighet for bytte etter 12 måneder som Swap/Svitsj. For struping til 3mb/s etter 100 GB er brukt følger vi resten av markedet, men produkter utvikler seg hele tiden, så kan være det blir endret til fremtiden. Takker så mye for din tilbakemelding! Håper du får en flott dag, hilsen Sebastian
Forsøkte å hjelpe meg.Helt topp service som jeg kan anbefale andre 😀
Hei Aud! Så kjekt å se du fikk den hjelpen du trengte og er fornøyd. Husk du kan verve de du anbefaler oss til, så får du også noe igjen for det. Takk for din tilbakemelding! Håper du får en flott dag, hilsen Sebastian
Jeg hadde en utfordrende situasjon på en annens vegne, men opplevde kontakten slik: Kundebehandler var kompetent, behagelig (sjarmerende😉), og rask til å fatte problemet. Løsningen var sannsynligvis det beste hun kunne få til, og jeg er fornøyd.
Heisann Terje! Så godt å høre du fikk løst problemet på en hyggelig og profesjonell måte. Vi jobber aktivt mot å kunne tilby best mulig service. Takk så mye for din tilbakemelding! Ønsker deg en super dag, hilsen Sebastian
Halverte vårt abonnement etter at vi byttet til Talkmore, og med tillegg av hyggelig kundeservice blir det topp score!
Hei Kari! Så kjekt å lese du fikk en løsning bedre tilpasset ditt behov, til en lavere pris. Setter stor pris på at du er fornøyd med oss. Takk for din tilbakemelding! Ønsker den en flott dag, hilsen Sebastian
Alltid veldig hyggelig betjening som kommer med gode løsninger av sendinger. Bor langt unna noen butikker som driver med tlfer/abonnementer eller kiosker så er ikke alltid like lett å få hjelp med dette. Er veldig glad for at Talkmore kundeservice er hjelpsomme og gjør så godt de kan for å løse problemene som skulle dukke opp ☺️ Eneste å klage på til tider er den fantastiske vente musikken som gjør deg små gal 😂
Hei Charlotte! Er godt å høre du har gode erfaringer med oss. Vi jobber aktivt mot å kunne gi den beste kundeservicen mulig. Vi har fra i dag fjernet ventemusikken, så denne slipper du neste gang du ringer! Takker videre så mye for din tilbakemelding. Håper du får en flott dag, hilsen Sebastian