Bruk av mobilt bredbånd har fungert som ventet, men da jeg skulle deaktivere abonnementet for en periode, så fikk jeg info om at det burde gjøres før ny måned startet. Det jeg ikke fikk beskjed om var at leie for ekstra datakort ville påløpe selv om jeg deaktiverte abonnementet. Jeg deaktiverte noen dager før månedsskifte i den tro at det ble deaktivert der og da. Jeg hadde bevisst brukt opp datakvoten for måneden siden det skulle fryses. Det som skjedde var at et modem sto med spenning på pga at jeg ikke var tilstede. Der var tydeligvis en liten aktivitet på det modemet frem til månedskifte pga et kamere som antagelig hadde en liten kommunikasjon mot modemet. Dette gav en uventet regning på kr130,-. Ikke store summen. Hadde jeg derimot deaktivert tidligere i måneden så hadde jeg fått en uventet regning på 1,- pr Mbyte. Snakker da om tusenlapper. Dette fordi data utover datakvoten automatisk blir fakturert UTEN at de spør om du vil kjøpe ekstra data. Det var en ubehagelig overraskelse, det var ikke noe Talkmore kunne gjøre med dette. Jeg vil være betenkt med å aktivere mitt mobile nettverk hos Talkmore igjen. Dette handler ikke bare om penger, men mest om Talkmore sin etiske forretningsvirksomhet.

Har du en tilsvarende erfaring med Talkmore?
Gjør som Alf R. O og over 60 000 andre norske forbrukere: Skriv en omtale om Talkmore du også og del dine erfaringer!
Ingen registrering nødvendig, helt anonymt og tar kun 1 minutt!
Opplever Talkmore som troverdige og holder det som blir sagt. De har en pris som for sine tjenester som for meg passer godt. Har hatt bedrift pakke via Telenor i mange år, og nå er jeg pensjonist. Var usikker på hvem leverandør jeg skulle velge. Det ble Talkmore, føler meg trygg på deres mobiltjenester.

Har ALLTID fått en god og fin service samt at det er hyggelige folk som jeg snakker med. 😊

Siden jeg ikke er så flink å ordne ting selv på nettet, så synes jeg det er suverent at jeg kan ringe dere, og dåkke hjelper meg med alt. Gode vernerabatter, familiepriser og bra mobilnettdekning er her også.

Hjalp noen andre med Talkmore abonnement, vedkommende hadde mistet pin og puk koder. En hyggelig dame på kundeservice ordnet dette fort og enkelt.
