Sammenlign. Bytt. Spar.
HUS & HJEM
BEDRIFT & BORETTSLAG
MIN BYTT
BYTT.NO
Oversikt Omtaler Tjenester Mer ⋮ Skriv
Oppdatert april 2024
Vipps Mobil
2.7
79 verifiserte omtaler
Ice kjøper Vipps Mobil
I løpet av januar 2023 vil alle kunder hos Vipps Mobil flyttes over til tilsvarende abonnementer hos ice. Klikk her for å lese omtaler av ice, eller klikk her for å sammenligne alle mobilabonnement i Norge.

Vipps Mobil omtaler og erfaringer

Ingen trend

Vipps Mobil har ikke nok data til å bli vurdert.

Klikk for detaljer

2.7
Middels
79 verifiserte omtaler
Kundetilfredshet
Kundeservice
Verdi for pengene
#17
Dårlig
Vipps Mobil er rangert
#17 av 22 mobilselskaper
39%
Middels
39% anbefaler Vipps Mobil
til venner og kjente. Gjør du?
POPULÆRT 🔥
Få tilbud på mobilabonnement
Få tilbud på mobilabonnement
Få tilbud på mobilabonnement fra flere leverandører - helt gratis!

Utforsk 79 omtaler om Vipps Mobil

FILTRER OMTALER
20
9
7
8
35
SORTER OMTALER
SORTER ETTER HENDELSE
SORTER ETTER OPPLEVELSE

mister dekning

Omtale av  Mari

Mister dekning og all mobil nett når Eg kjører over til Sverige og må fysisk inn på mobilen å søke opp mobilnett og logge på riktig nettverk. og mister i tide og u-tide dekning selv om folk rundt meg har full 4g dekning..

Svar fra Vipps Mobil
07.09.2022 12:07

Hei Mari, kjedelig å høre! I dette tilfelle vil jeg anbefale å kontakte Vipps kundeservice slik de kan se nærmere på det. Du når dem på telefonnummer: 22482800. Ønsker deg en fin dag! :) \Vipps Maren

Nyttig (1)

Supert

Omtale av  Gry V

Beste og billigste abbonomentet jeg har hatt. Data rollover, så det jeg ikke bruker, samler seg opp. Enkel tilgang via vipps appen min. Kan absolutt anbefales. Eneste minuset er at det ikke er lavere enn 7gb abbonomentet. Så ungene kan ikke få abb her.

Svar fra Vipps Mobil
01.09.2022 10:43

Hei Gry! Tusen takk for fin anmeldelse. Det setter vi stor pris på :) /VippsTonje

Nyttig (1)

internett på Hytta

Omtale av  Bjarne S

Jeg har vipps mobil med tvilling data sim som jeg bruker i en trådløs telenor router på Hytta. ingen antenne og dette fungerer utmerket. Anbefales.Det er rollover så ubrukt data blir flytta til neste mnd.

Svar fra Vipps Mobil
31.08.2022 16:11

Heisann, Bjarne! Vi takker så mye for at du tok deg tid til å skrive en fin anmeldelse :-) /VippsEven

Nyttig (1)

Fornøyd

Omtale av  Erik

Har hatt Vipps mobil i en stund nå, og hadde Telenor før. Har ikke merket noen forskjell i det hele tatt med tanke på dekning ellrr hastighet.

Svar fra Vipps Mobil
19.08.2022 10:52

Takk for super tilbakemelding Erik! /Lene

Nyttig (2)

Styr unna!

Omtale av  Tom

Fikk totalt tre simkort fra Vipps hvor ingen av dem fungerte med en Samsung 10+ Note. Prøvde med simkort fra flere andre ulike leverandører og opplevde ingen problemer. Har nå byttet mobilleverandør og kan bruke hverdagene på andre ting enn feilsøking for Vipps mobil..

Svar fra Vipps Mobil
18.08.2022 21:45

Hei Tom, kjedelig å høre at du har hatt en slik opplevelse med oss. /Maren

Nyttig (1)
Sammenlign tilbud på mobilabonnement
Sammenlign tilbud på mobilabonnement
Få det beste og billigste mobilabonnementet, sammenlign tilbud fra flere leverandører
Få tilbud
Få personlig tilbud Helt uforpliktende

Evig rollover!

Omtale av  Daniel

Har hatt Vipps mobil snart 2 månader, stort sett super fornøgd, nøyaktig same Telenordekning som hos forrige operatør. Heilt topp med evig rollover som gir reelt mykje meir for pengane enn konkurrentane. MEN; skulle ønske meg meir statistikk og innstillinger i appen. For eksempel meir detaljert oversikt over databruk, kor mykje brukt dag for dag. Kor mange sms/anrop er brukt osv. Ønsker generelt meir oversikt over detaljert bruk. Gjerne også oversikt over kor mykje data kvar enkelt data-sim har brukt. Vil også foreslå at dere informerer tydelig en fungerande metode for å omgå sperren for overtakserte sms; nemlig å registrere seg på strex og legge inn trekk via bankkort/visa, denne metoden fungerer topp hos meg, men venligst informer tydelig om det istadenfor at det ikkje fungerer “punktum”. Helsing over snittet fornøgd kunde.

Svar fra Vipps Mobil
09.08.2022 09:11

Hei! :) Takk for hyggelig tilbakemelding, og kjekt at du er fornøyd med tjenesten vår! Jeg tar med innspillet ditt videre om en mer detaljert oversikt over bruk innad hos oss i Vipps, men dersom du har behov for en slik oversikt i dag så kan du alltid ringe oss på 22 48 28 00 så hjelper vi deg med dette :) /Ann-Kristin

Nyttig (1)

Dårlig kundeservice og man får ikke 4 uker som betalt for.

Omtale av  Thomas

Etter og blitt sykemeldt og måtte ha forandret noen datoer enkelte regninger møtte jeg veggen hos vipps. Abb ble stengt den 3 juli.. tenkte det får gå en overgang for når jeg betalte den 12.juli så antok jeg at det var for en mnd(30 dager) men det du har betalt for i følge kunde service er kun ut kalender mnd. Men vipps prøver også missvise kunden med at du betalte den 1.juli. det er vel ikke helt lovlig manipulere kvitteringer som blir gjort her.. ba også om de manuelt kunne endre forfallsdato.. men det var umulig. Ser vipps sammenligner seg med kontantkort løsninger.. da kan dere ikke sperre tlf og man får det man har betalt for. Merker en helt annen holdning til kundene som har forhåndsbetalt en der jeg betaler på etterskudd.. vipps var likegyldig synd for holdning når jeg sa at om dere ikke kan endre forfallsdato sånn at jeg slipper og gå med sperret tlf noen dager vær mnd så må jeg si opp.. Vurderer virkelig forbrukerombudet her. Da de retningslinjene er så vage at man har betalt for engang.. kundeservice sier dataen og ringe og sms er gratis og uendelig.. men retningslinjene sier noe helt annet.. skjerping på kundeservice.. går an og behandle dem som kunder selv om dere allerede har fått pengene..

Svar fra Vipps Mobil
09.08.2022 08:49

Hei Thomas! Leit at du har hatt en dårlig opplevelse i kontakt med oss, og vi forstår at det er frustrerende at du ikke fikk gjort endringene du ønsket for ditt Vipps abonnement. Det er dessverre ikke mulig å gjøre endringer på forfallsdato da selve abonnementet trekkes ut samme dag i måneden som den dagen mobilnummeret ditt ble overført til Vipps. Betalingen trekkes også ut på forhånd, og vi tilbyr derfor ikke utsettelse av betalinger. /Ann-Kristin

Nyttig (1)

Meget fornøyd

Omtale av  John M

Meget god dekning og supert med oppsparing av data. Enkelt å endre datapakker når som helst.

Svar fra Vipps Mobil
24.07.2022 20:36

Tusen takk for super tilbakemelding! /VippsLene

Nyttig (1)

Ingen internett hvor jeg tidligere har hatt full fart.

Omtale av  Roger

Funker ikke lenger. Plutselig har nettet vært ubrukelig i 14 dager. Bytter abb.

Svar fra Vipps Mobil
19.07.2022 21:59

Hei. Leit å høre at du har hatt problemer med mobildata. Ta gjerne kontakt med kundesenteret vårt slik at vi kan se nærmere på dette. /VippsElisabeth

Nyttig (2)

Dårlid dekning Danmark

Omtale av  Kjell

Får ikke god nok dekning utenfor urbanestrøk spesielt i Danmark og andre plasser

Svar fra Vipps Mobil
08.07.2022 14:17

Hei! Det er leit å høre at du har hatt en dårlig opplevelse med dekningen der du har vært i utlandet. Vi jobber stadig med å bli bedre, og takker for tilbakemelding /VippsLars

Nyttig (1)
Sammenlign tilbud på mobilabonnement
Sammenlign tilbud på mobilabonnement
Få det beste og billigste mobilabonnementet, sammenlign tilbud fra flere leverandører
Få tilbud
Få personlig tilbud Helt uforpliktende

Pride

Omtale av  Issi

«Støtt Pride» møter meg når jeg åpner Vipps?! Ser helst at dere holder dere politisk nøytrale. Pride har ingenting i Vipps å gjøre. Vipps bør være for alle. Dere virker svært ekskluderende overfor de som ikke er enige i det Pride fronter. Skuffende!

Svar fra Vipps Mobil
21.06.2022 19:30

Hei! "Støtt Pride" møter deg når du åpner appen fordi vi synes det er veldig viktig å støtte kampen for økt mangfold, inkludering og for å vise at Vipps er for alle. Vi heier på hverandre uansett bakgrunn, etnisitet, kjønnsidentitet eller legning. Det å støtte Pride er helt frivillig, så hvis man ikke ønsker det kan forslaget enkelt krysses vekk. /VippsMarthe

Nyttig (5)

Sperret mobil abonnement

Omtale av  Jørgen

Abonnementet blei sperret for jeg ikke klarte å betale innen 2 dager. Jeg hadde vært kunde i over 2 år. Snakket med kundeservice og spurte om det var mulig å ikke sperre abonnementet og at jeg fikk lønn om par dager, det sa de at var umulig og at jeg ville bli sperret senere same dag.

Svar fra Vipps Mobil
21.06.2022 19:09

Hei! Leit å høre at du har hatt en dårlig opplevelse med oss etter 2 år som trofast kunde. Siden Vipps Mobil forhåndsbetales blir abonnementet automatisk satt på vent den 3. dagen, men man kan fortsatt motta samtaler. Når det kommer til dialogen med kundeservice så kan vi ikke gå inn på enkeltsaker her, men ta gjerne kontakt på nytt hvis du ønsker at vi skal se nærmere det. /VippsMarthe

Nyttig (2)

Vipps mobil dårlig dekning i Danmark også

Omtale av  Anne G. A. H

Ser på siden at en klager på Sveits. Kom til Danmark på natta med en Airbnb leilighet jeg skulle finne. Da er det festlig at Google map ikke funker. Var på ferie i 10 dager og stort sett gikk det greiere enn første natta, men den falt ut flere ganger i kortere perioder. Dette bør Vipps ta tak i

Svar fra Vipps Mobil
07.06.2022 16:42

Hei, Anne! Forståelig at det var en kjedelig opplevelse. Takk for tilbakemeldingen, vi følger opp. /VippsEven

Nyttig (1)

billig bra og enkelt

Omtale av  Marius

funker helt fett, får også to data simkort uten ekstra kostnad. helt gull på hytta og i bilen

Svar fra Vipps Mobil
02.06.2022 15:50

For en fin tilbakemelding! Takk skal du ha :-) /VippsEven

Nyttig (3)

Dårlig dekning

Omtale av  Jostein

dårlig dekning, varierende hastighet på mobilnett. fortsatt ikke mulig å "vippes" data

Svar fra Vipps Mobil
27.05.2022 09:06

Hei Jostein! Så leit å høre at du synes det er dårlig dekning. Om du har problemer med data vil jeg anbefale deg å ta kontakt med oss på telefon 22 48 28 00, så hjelper vi deg videre. /Frida

Nyttig (1)
Sammenlign tilbud på mobilabonnement
Sammenlign tilbud på mobilabonnement
Få det beste og billigste mobilabonnementet, sammenlign tilbud fra flere leverandører
Få tilbud
Få personlig tilbud Helt uforpliktende

Dårlig Dekning og Lite utvalg av datapakker

Omtale av  Mats

Benytter seg av Telenor dekning, men lever ikke samme dekningen som Telenor direkte. Måtte opp 100kr i pris fordi 15GB, men 50GB var mye mer enn det jeg trengte. Da jeg bestemte meg for å bytte fikk jeg en uprofesjonell melding om at dere "trøster" dere med en kopp te. Dette opplevde jeg som spydig fremfor sjarmerende. Ringte kundeservice angående å flytte betalingsdato, liker at alle regninger kommer samtidig. Det var ikke mulig, og det autotrekkes fra konto fremfor at jeg selv kan velge når jeg skal betale før forfallsdato for å betale det samtidig med alt annet. Ved bruk utenfor norge slik jeg forstod det, så må man forhånds betale/bestille, og da kan man ikke bruke all dataen man selv har men maks 30GB. Veldig frustrerende når jeg betaler for 50GB. Evig datarollover er vel det eneste gode jeg har å si om tilbudet til Vipps.

Svar fra Vipps Mobil
21.05.2022 09:17

Hei Mats! Vi er lei oss for at du har hatt en dårlig opplevelse når du var i kontakt med oss, slik skal det såklart ikke være! Takk for at du gir oss tilbakemelding om dette. Når det gjelder betaling av Vipps mobil så blir abonnement forhåndsbetalt, og det er derfor ikke mulig å endre forfallsdato. Mobilabonnementet trekkes samme dag i måneden som den dagen mobilnummeret ditt ble overført til Vipps. Med Vipps Mobil har du fri tale, SMS og MMS i Norge, og når du reiser i EU/EØS. Databruk i andre land i EU/EØS er begrenset til 30 GB i måneden (inkludert bruk av oppsparte gigabytes). Du kan bruke mer data, men må da fylle på utenlandskontoen din i appen. Håper dette var oppklarende :) /Ann-Kristin

Nyttig (4)

Vipps Mobil

Oppdag nye selskaper i samme bransje

Søk blant tusenvis av selskaper
Sammenlign tusenvis av tjenester
AVBRYT
OK, JEG FORSTÅR