Vipps Mobil har ikke nok data til å bli vurdert.
Klikk for detaljer
Mister dekning og all mobil nett når Eg kjører over til Sverige og må fysisk inn på mobilen å søke opp mobilnett og logge på riktig nettverk. og mister i tide og u-tide dekning selv om folk rundt meg har full 4g dekning..
Hei Mari, kjedelig å høre! I dette tilfelle vil jeg anbefale å kontakte Vipps kundeservice slik de kan se nærmere på det. Du når dem på telefonnummer: 22482800. Ønsker deg en fin dag! :) \Vipps Maren
Beste og billigste abbonomentet jeg har hatt. Data rollover, så det jeg ikke bruker, samler seg opp. Enkel tilgang via vipps appen min. Kan absolutt anbefales. Eneste minuset er at det ikke er lavere enn 7gb abbonomentet. Så ungene kan ikke få abb her.
Hei Gry! Tusen takk for fin anmeldelse. Det setter vi stor pris på :) /VippsTonje
Jeg har vipps mobil med tvilling data sim som jeg bruker i en trådløs telenor router på Hytta. ingen antenne og dette fungerer utmerket. Anbefales.Det er rollover så ubrukt data blir flytta til neste mnd.
Heisann, Bjarne! Vi takker så mye for at du tok deg tid til å skrive en fin anmeldelse :-) /VippsEven
Har hatt Vipps mobil i en stund nå, og hadde Telenor før. Har ikke merket noen forskjell i det hele tatt med tanke på dekning ellrr hastighet.
Takk for super tilbakemelding Erik! /Lene
Fikk totalt tre simkort fra Vipps hvor ingen av dem fungerte med en Samsung 10+ Note. Prøvde med simkort fra flere andre ulike leverandører og opplevde ingen problemer. Har nå byttet mobilleverandør og kan bruke hverdagene på andre ting enn feilsøking for Vipps mobil..
Hei Tom, kjedelig å høre at du har hatt en slik opplevelse med oss. /Maren
Har hatt Vipps mobil snart 2 månader, stort sett super fornøgd, nøyaktig same Telenordekning som hos forrige operatør. Heilt topp med evig rollover som gir reelt mykje meir for pengane enn konkurrentane. MEN; skulle ønske meg meir statistikk og innstillinger i appen. For eksempel meir detaljert oversikt over databruk, kor mykje brukt dag for dag. Kor mange sms/anrop er brukt osv. Ønsker generelt meir oversikt over detaljert bruk. Gjerne også oversikt over kor mykje data kvar enkelt data-sim har brukt. Vil også foreslå at dere informerer tydelig en fungerande metode for å omgå sperren for overtakserte sms; nemlig å registrere seg på strex og legge inn trekk via bankkort/visa, denne metoden fungerer topp hos meg, men venligst informer tydelig om det istadenfor at det ikkje fungerer “punktum”. Helsing over snittet fornøgd kunde.
Hei! :) Takk for hyggelig tilbakemelding, og kjekt at du er fornøyd med tjenesten vår! Jeg tar med innspillet ditt videre om en mer detaljert oversikt over bruk innad hos oss i Vipps, men dersom du har behov for en slik oversikt i dag så kan du alltid ringe oss på 22 48 28 00 så hjelper vi deg med dette :) /Ann-Kristin
Etter og blitt sykemeldt og måtte ha forandret noen datoer enkelte regninger møtte jeg veggen hos vipps. Abb ble stengt den 3 juli.. tenkte det får gå en overgang for når jeg betalte den 12.juli så antok jeg at det var for en mnd(30 dager) men det du har betalt for i følge kunde service er kun ut kalender mnd. Men vipps prøver også missvise kunden med at du betalte den 1.juli. det er vel ikke helt lovlig manipulere kvitteringer som blir gjort her.. ba også om de manuelt kunne endre forfallsdato.. men det var umulig. Ser vipps sammenligner seg med kontantkort løsninger.. da kan dere ikke sperre tlf og man får det man har betalt for. Merker en helt annen holdning til kundene som har forhåndsbetalt en der jeg betaler på etterskudd.. vipps var likegyldig synd for holdning når jeg sa at om dere ikke kan endre forfallsdato sånn at jeg slipper og gå med sperret tlf noen dager vær mnd så må jeg si opp.. Vurderer virkelig forbrukerombudet her. Da de retningslinjene er så vage at man har betalt for engang.. kundeservice sier dataen og ringe og sms er gratis og uendelig.. men retningslinjene sier noe helt annet.. skjerping på kundeservice.. går an og behandle dem som kunder selv om dere allerede har fått pengene..
Hei Thomas! Leit at du har hatt en dårlig opplevelse i kontakt med oss, og vi forstår at det er frustrerende at du ikke fikk gjort endringene du ønsket for ditt Vipps abonnement. Det er dessverre ikke mulig å gjøre endringer på forfallsdato da selve abonnementet trekkes ut samme dag i måneden som den dagen mobilnummeret ditt ble overført til Vipps. Betalingen trekkes også ut på forhånd, og vi tilbyr derfor ikke utsettelse av betalinger. /Ann-Kristin
Meget god dekning og supert med oppsparing av data. Enkelt å endre datapakker når som helst.
Tusen takk for super tilbakemelding! /VippsLene
Funker ikke lenger. Plutselig har nettet vært ubrukelig i 14 dager. Bytter abb.
Hei. Leit å høre at du har hatt problemer med mobildata. Ta gjerne kontakt med kundesenteret vårt slik at vi kan se nærmere på dette. /VippsElisabeth
Får ikke god nok dekning utenfor urbanestrøk spesielt i Danmark og andre plasser
Hei! Det er leit å høre at du har hatt en dårlig opplevelse med dekningen der du har vært i utlandet. Vi jobber stadig med å bli bedre, og takker for tilbakemelding /VippsLars
«Støtt Pride» møter meg når jeg åpner Vipps?! Ser helst at dere holder dere politisk nøytrale. Pride har ingenting i Vipps å gjøre. Vipps bør være for alle. Dere virker svært ekskluderende overfor de som ikke er enige i det Pride fronter. Skuffende!
Hei! "Støtt Pride" møter deg når du åpner appen fordi vi synes det er veldig viktig å støtte kampen for økt mangfold, inkludering og for å vise at Vipps er for alle. Vi heier på hverandre uansett bakgrunn, etnisitet, kjønnsidentitet eller legning. Det å støtte Pride er helt frivillig, så hvis man ikke ønsker det kan forslaget enkelt krysses vekk. /VippsMarthe
Abonnementet blei sperret for jeg ikke klarte å betale innen 2 dager. Jeg hadde vært kunde i over 2 år. Snakket med kundeservice og spurte om det var mulig å ikke sperre abonnementet og at jeg fikk lønn om par dager, det sa de at var umulig og at jeg ville bli sperret senere same dag.
Hei! Leit å høre at du har hatt en dårlig opplevelse med oss etter 2 år som trofast kunde. Siden Vipps Mobil forhåndsbetales blir abonnementet automatisk satt på vent den 3. dagen, men man kan fortsatt motta samtaler. Når det kommer til dialogen med kundeservice så kan vi ikke gå inn på enkeltsaker her, men ta gjerne kontakt på nytt hvis du ønsker at vi skal se nærmere det. /VippsMarthe
Ser på siden at en klager på Sveits. Kom til Danmark på natta med en Airbnb leilighet jeg skulle finne. Da er det festlig at Google map ikke funker. Var på ferie i 10 dager og stort sett gikk det greiere enn første natta, men den falt ut flere ganger i kortere perioder. Dette bør Vipps ta tak i
Hei, Anne! Forståelig at det var en kjedelig opplevelse. Takk for tilbakemeldingen, vi følger opp. /VippsEven
funker helt fett, får også to data simkort uten ekstra kostnad. helt gull på hytta og i bilen
For en fin tilbakemelding! Takk skal du ha :-) /VippsEven
dårlig dekning, varierende hastighet på mobilnett. fortsatt ikke mulig å "vippes" data
Hei Jostein! Så leit å høre at du synes det er dårlig dekning. Om du har problemer med data vil jeg anbefale deg å ta kontakt med oss på telefon 22 48 28 00, så hjelper vi deg videre. /Frida
Benytter seg av Telenor dekning, men lever ikke samme dekningen som Telenor direkte. Måtte opp 100kr i pris fordi 15GB, men 50GB var mye mer enn det jeg trengte. Da jeg bestemte meg for å bytte fikk jeg en uprofesjonell melding om at dere "trøster" dere med en kopp te. Dette opplevde jeg som spydig fremfor sjarmerende. Ringte kundeservice angående å flytte betalingsdato, liker at alle regninger kommer samtidig. Det var ikke mulig, og det autotrekkes fra konto fremfor at jeg selv kan velge når jeg skal betale før forfallsdato for å betale det samtidig med alt annet. Ved bruk utenfor norge slik jeg forstod det, så må man forhånds betale/bestille, og da kan man ikke bruke all dataen man selv har men maks 30GB. Veldig frustrerende når jeg betaler for 50GB. Evig datarollover er vel det eneste gode jeg har å si om tilbudet til Vipps.
Hei Mats! Vi er lei oss for at du har hatt en dårlig opplevelse når du var i kontakt med oss, slik skal det såklart ikke være! Takk for at du gir oss tilbakemelding om dette. Når det gjelder betaling av Vipps mobil så blir abonnement forhåndsbetalt, og det er derfor ikke mulig å endre forfallsdato. Mobilabonnementet trekkes samme dag i måneden som den dagen mobilnummeret ditt ble overført til Vipps. Med Vipps Mobil har du fri tale, SMS og MMS i Norge, og når du reiser i EU/EØS. Databruk i andre land i EU/EØS er begrenset til 30 GB i måneden (inkludert bruk av oppsparte gigabytes). Du kan bruke mer data, men må da fylle på utenlandskontoen din i appen. Håper dette var oppklarende :) /Ann-Kristin