AKRAFT har ikke nok data til å bli vurdert.
Klikk for detaljer
Mange som tydeligvis ikke forstår hva de holder på med her. Har kjørt A-Kraft de 3 siste årene med standard variabel avtalene. Gjennomsnittsprisen har vært behagelig lav, godt under spotprisen. Om du har inngått en avtale med bindingstid, så vet de fleste oppegående at det ikke er gratis å bryte en slik avtale. Mitt råd er å være våken og følge med på prisene hos et utvalg av leverandørene og bytt med en gang du føler at du får billigere pris andre steder. Koster ikke noe. Jeg gir kun 4 stjerner av fem. Gir 5 stjerner når strømmen er gratis og leverandøren ordner alt for meg uten at jeg trenger å bry meg.
Tusen takk for hyggelig tilbakemelding :)
Hold dere unna AKRAFT! De tjener tydeligvis ikke nok penger på salg av strøm så de har funnet på noe lurt! Skjul gebyr for å flytte til ny leverandør før 12 måneder har gått. Etter det har inntekstkurven i henhold til leverte regnskap gått rett opp. AKRAFT må være et dårlig selskap som må svindle kundene sine før de er fornøyd! Når man gjør en avtale mellom en forbruker og en leverandør om strømleveranse, så må det vel kun være AKRAFT som tror de på ettertid kan sette vilkårene og endre inngått avtale! AKRAFT er SVINDLERE med uetisk forretningsvirksomhet. Styr unna!
Hei! Vi har ikke skjulte gebyrer, vi opplyser kunden om bindingstid og bruddgebyr i avtalevilkårene våre. Vi har utrolig mange fornøyde kunder som synes vi yter god service og er et bra selskap å få strøm fra. Veldig synd du har denne oppfatningen av oss, uansett håper jeg at du har kontaktet oss og fått en forklaring på hva som har skjedd.
Bortsett fra at deres tlf. selgere ikke opplyser om avtaleperioder og bindingstid osv. Så er AKRAFT over middels grei kraftselskap.
Takker for tilbakemelding :)
De har 12 mnd bindingstid, 1500 i oppsigelsesgebyr før bindingstiden er utgått.
Gikk over til Akraft da de lå på vel 10 øre kwt, så steg det til vel 13 øre. Små regninger hver måned, og veldig fornøyd. Men så får jeg varsel om 55 øre fra 1. Desember! Da må en undersøke om det finnes noe rimeligere. Tror de egentlig har ligget for lavt over lengre tid og nå må legge kraftig på for å komme i balanse, selv om en selvfølgelig må regne med noe prisstigning på vinteren. Men jeg har funnet et bedre alternativ!
Hei! Grunnen til den økningen var ekstreme markedspriser, og vi må ta hensyn til markedsprisene. I prisvarslet du fikk fra oss stod det forklart hvorfor prisen måtte opp så mye.
Akraft har holdt lav og stabil strømpris i hele år. Mens spotprisen har lagt på mellom 24 og 40 øre pr Kwh, har jeg betalt kun litt over 10 - 12 øre, absolutt alt inkludert. Helt topp. I tillegg får jeg daglig bonus som kan innløses når som helst på MinSide, så jeg sparer litt der også. Tro ikke på andre strømselgere, "eggsperter" og media som sier at Spotpris er den laveste prisen. Det er mer enn 3 år siden dette var sant i det norske strømmarkedet. I disse dager er strømprisene generelt på vei oppover overalt, men jaggu har jeg spart mye.
Hei! Så hyggelig tilbakemelding :)
Etter at jeg byttet til AKRAFT har jeg skjønt hvor viktig det er å være bevist på pris, tilgjengelighet og service. Som kunde i AKRAFT får jeg strøm til landets laveste pris, jeg sparer kilowatt timer hver dag gjennom deres bonusprogram, noe som ingen andre strømleverandører kan skilte med.
Veldig fornøyd med Akraft. Har variabel 16. Hatt billig strøm hele tiden. Anbefales på det sterkeste! Kan ikke skjønne noe av kritikken her inne..
Hei! Tusen takk for en hyggelig tilbakemelding.
Att alltid ha ett lavt pris er greit og att jeg vet hva det er hele tiden er utmerket bra. Spot og variabel skifter ju opp og ned og er helt umuligt å veta hva en ska betal, liker att det er fast!
Tusen takk for hyggelig tilbakemelding :) Ha en fin helg!
For meg er det helt ufattelig at et strømselskap som ønsker å lykkes på et privatmarkedet oppfører seg på denne måten, både ift å lure folk til å ufrivillig bli kunde (overivrig dørselger), men ikke minst det helvete de setter igang når man prøver å komme seg ut av deres feil og rot. Der er totalt avhengig av et godt rykte og en god service for å tiltrekke dere kunder på sikt, og jeg kan garantere dere at det har en større verdi en de kronene de prøver å skvise ut av meg nå.
Ble for 2 måneder siden kontaktet av en hyggelig dørselger som presenterte en avtale med fast månedspris. De ligger litt over min sommerpris men gud bedre som jeg sparer om vinteren!! Så får dere ett slikt tilbud, hiv dere på!
Byttet til Akraft. Etter under to uker fikk jeg beskjed om at de økte prisene. Bortkastet tid å blie kunde her, enten greier de lure deg eller så må man bytte igjen selv med en gang. Jeg går ut i fra de ikke kunne øke priser eller flytte abonnement i det skjulte siden jeg hadde lagt til både efaktura og avtalegiro så da var de pålagt å sende email. Jeg byttet kraftselskap med en gang og da begynte de å ringe med en gang for å prøve å få meg tilbake til noe annet som var myeee billigere og bedre. Billigere enn 0 kr som var det de fikk meg til å bli kunde pga? Ok....
Hei! Da har du nok vært ytterst uheldig og byttet til oss akkurat når vi endret pris. Nå har vi endret rutinene der, slik at du får en gitt kampanje, uansett om prisen på det ordinære produktet endrer seg i mellomtiden.
De byttet avtale navnet Akraft 15 til Akraft 16 har ikke fått varsel om ny avtale navn og fått 3x høyere strømregning fra dem.
Hei! Vi har aldri byttet navn fra Akraft 15 til Akraft 16. Men vi hadde et produkt som hette spot 15, så fikk vi en ny kampanje som fikk navnet spot 16. Ikke flyttet vi kunder over til et annet produkt enn det de selv hadde bestilt heller. Så det forstår jeg ikke helt. Samme gjelder Variabel 15 og variabel 16. Vi har endret litt på rutinene, slik at vi ikke gjør det slik lenger. Prisen økte pga høyere markedspriser, og vi hadde levert veldig billig strøm lenge og vært den billigste leverandøren utrolig lenge.
Fikk selger på døren som prøvde å selge fast pris. Stusset litt over at han ikke spurte hva jeg har som leverandør i dag. Ser nå at tilbudet er dyrt. I 2015 betalte jeg Norges Energi kr. 6721 for 20 000Kwh. Akraft gir meg dette tilbudet: 20 000 Kwh for kr. 7908 Vanskelig å kontakte kundeservice for å takke nei til tilbudet.
Ble oppringt av telefonselger med tilbud om å bytte til Akraft. De skulle være billigst og gebyrfritt i 3 mnd. Etter 3 måneder var det sagt at jeg kunne gå tilbake til mitt nåværende kraftselskap og mulig forhandle meg til en bedre pris hos dem hvis jeg ønsket det. Kort tid etter ble jeg oppringt av mitt nåværende kraftselskap ang avslutning av mitt kundeforhold hos dem. Jeg er godt fornøyd med det Jeg har så valgte derfor å gå tilbake til Fjordkraft. Har nå i etterkant fått en e-mail faktura på ca 1500 kr for avslutning av kundeforhold før bindingstiden på 12 mnd var utløpt. Det var ikke sagt noe om bindingstid fra selger så her har jeg blitt lurt og svindlet!