Glitre Energi har ikke nok data til å bli vurdert.
Klikk for detaljer
Betaler nå 107 øre for kwt, ser at pris fra Nord Pool varierer fra 43 til 56 øre i dag, dette kaller jeg å lure kunder har hvert kunde fra 1975, utenom 1 år, ELENDIG KUNDEBEHANDLING.
Hei Alf! Det er mye som spiller inn på strømprisen utover Nord Pool prisen. Hvilken avtale har du? Hvilket påslag? Det kan være enkelttimer i døgnet som har høyere pris enn det som vises på strømbørsen. Nord Pool sin pris er gjennomsnittsprisen den aktuelle dagen, så den kan være vanskelig å sammenligne før du vet totalen av dagen i dag. Håper dette var til hjelp, og kontakt gjerne vår hyggelige kundeservice hvis vi kan hjelpe deg med eventuelle spørsmål du måtte ha, eller om du ønsker å gå gjennom avtalen din. Mvh oss i Glitre Energi Strøm
Har hatt en Innkjøpsprisavtale som jeg trodde jeg var fornøyd med helt til jeg ser at denne avtalen ikke lengre tilbys nye kunder. Nye kunder har en MYE bedre strømpris. Det lønner seg ikke å være trofast kunde. De kunne kontaktet meg og tilbudt meg en ny avtale da denne gikk ut. Håper de kontakter alle som har denne gamle avtalen og tilbyr de en ny og bedre avtale.
Hei! Det er leit å høre at du har denne oppfatningen. Vi kontakter deg gjerne for en gjennomgang av avtalen og flytter deg over på en ny avtale. Det er ingenting galt med avtalen du har selv om den ikke selges til nye kunder. Vi har gjort avtalene våre enklere for kundene og vi har dessverre ikke hatt anledning til å kontakte alle med denne avtalen. Ta gjerne kontakt med oss på tlf 31 00 15 50 eller send oss en henvendelse her https://www.glitreenergi.no/strom/kundesenter/kontakt-oss/ så hjelper vi deg i valget av ny avtale!
Dyrt selskap, dårlig kundeservice. De nekter å rette opp i faktura der jeg ble fakturert for mer enn det jeg skulle betalt.
Ble overtalt av en selger på telefon. Første gang jeg ikke føler jeg har blitt presset til å måtte ta en avtale, og det var en heller hyggelig samtale. konkurransedyktige på pris og uten lokketilbud. Anbefaler dere videre og fortsett med en medgjørelig måte å selge på.
Så hyggelig å høre Svein :) Håper du er like fornøyd den dag i dag! Mvh Glitre Energi Strøm
Lett å følge priser og forbruk i app. Ryddig oppsett av faktura. Konkurransedyktige på pris, og for meg er det et stort pluss at de også er min leverandør av nett, alt på en faktura.
De er lette å komme i kontakt med, og støtter forskjellige ting i mitt nærområde.
Så hyggelig at du syns det, og ikke minst at du tok deg tiden til å skrive en omtale :)
Kort vei mellom svindel & bedrag og Glitre energi. Etikk og moral er totalt fraværende, og lovnader over telefon har 0 verdi! Ikke være kunde hos Glitre. Glitre har en svært dårlig kundeservice, de holder ikke lovnader de gir via telefon og kundeservice. Og du får jo selvsagt ikke noen bekreftelse per mail, så når du ringer nestegang kommer du ingen vei. Totalt mangel på forståelse og selvinnsikt med tanke på at de kan gjøre feil også. Kort vei i mellom svindel og det de driver med. Jeg, som flere skriver her, ringte med en gang jeg fikk et brev om at vi er kraftkunde hos dem for å si at det må ha skjedd en feil og for å avklare at jeg aldri skulle vært kunde der. Og at jeg hadde ordnet dette for lengst andre steder. Glitre kundeservice lovet etter flere dager med krangling over telefon at dette skulle fjernes og at jeg skulle bli overført til NorgesEnergi som jeg hadde avtale med fra før med umiddelbar virkning. De lovet at dette ikke skulle løpe videre. Glitre sendte nå faktura for sist mnd. selv om jeg ringte forløpende når de opprettet et kundeforhold på meg, og vi hadde en annen avtale. Utrolig frekke og overlegne kundehjelpere som kan stå og love og fikse opp i ting etter at det har skjedd en feil. Og etterpå la kundeforholde stå en mnd til.. Ikke være kunde hos Glitre. Ta kommunikasjonen på mail, da lovnader ikke blir holdt, og de ikke sender bekreftelser som de lover. Etikk og moral er totalt fraværende!