Ofte Strømbrudd De vedlkkeholder kke De rydder ikke linjene så her er det ofte stein alder på høst vinterstid 🙄
Regningen er svært vanskelig å forstå. Forbruket stipuleres etter gjennomsnittet i distriktet enda vi har eget gjennomsnitt pga at vi ikke har kommunikasjonsdelen på smartmåleren. Vi leser av selv og rapporterer inn. (Legeerklæring) Underlig at distriktets gjennomsnitt legges til grunn for vårt forbruk.

Mister ofte strømmen her vi bor Elendig informasjon fra Glittre ååDårlig rydding v linjer Dårlig vedlikeholdc og / eller totalt manglende informasjon i forkant av vedlikehold til oss kunder inår feil oppstår Glittre Anbefales iikke 😠😠😠

Når vi med forutsigbare avtale Blir priset på strøm som vi gjør nå Så kan dem ikke forvente noe bedre omtale ☹️

Veldig lang ventetid på bestilling av billader, bestilte i mai og har enda ikke fått dato på installering, jeg syns dette er altfor dårlig.

Jeg opplever at jeg får raskt svar når jeg ringer og hvis det er en feil sendes det ut sms ganske raskt så servicen er jeg veldig godt fornøyd med. Når det gjelder pris, er de dessverre ikke blant de beste. Jeg håper det kan bli bedre for jeg ønsker å støtte lokalt kraftverk og lokale arbeidsplasser.
Dyre! Lite forbrukervennlig avtale og uoversiktlig for meg
Greit selskap som konkurerer bra selv om de ikke ligger på topp.
Fikk sjekket min strømavtale hos Forbrukerrådet , der de oppsummerte 12 avvik på min avtale bl.a Månedpris kilowattpris og påslag , tok en telefon , det de ønsket var en kopi av mitt brev fra Forbrukerrådet , men ikke å kunne tilby meg en bedre avtale , så da ble det bytte av strømleverandør.
Glitre er meget flinke med å informere sine kunder, men generelt er de blitt fjernere enn den gang det lokal strømselskapet hadde kontorer på Hadeland.
Fastpris korrensponderer langt fra det dere prøver og prakke på, langt unna fakta.
Glitre utnytter « vanlige folk» akkurat som alle strømselskap. Man villeder og tåkelegger. Kun profitt som gjelder

Forståelig faktura. God informasjon. Ok kundeservice. Men ikke billigst

Fikk gode svar på spørsmålene mine fra en hyggelig kundebehandler.

Glitre er det selskapet jeg har opplevd som ett av de mest ryddige strømselskap, ikke noe ekstra påslag utover det som er avtalt. Avtalen gjelder til jeg sier den opp. Avtalen går igjennom Huseierne.

Jeg har i dag Glitre Frihet/Glitre Webspot og nå øker dem prisen på fastbeløpet fra 19,- til 39,- . Det er ikke lenge siden dem økte prisen på nettleia også. Dette er veldig dårlig av Glitre. Nå bytter jeg til Tibber eller Klar kraft så fort som mulig og det håper jeg alle andre gjør også.

Nettsiden er oversiktlig nok og prisen er gjennomsnittlig, har aldri hatt noen problemer. Liker opprinnelsesgarantien. Jeg syns det er villedende reklame å kalle glitre frihet for «Spotprisavtale som følger spotprisen time for time« når den ikke er timespot avtale men ligger under «andre prismodeller» (som det advares mot å kjøpe til de som ikke måtte ha sett det forresten).

Lagt til kr. 135,- på hver faktura siden september. Uten å varsle kundene ! Dette vil de ikke høre på. Har ringt, og har skrevet mail. Dette ignorerer de bare !

Kommer ikke med urealistiske lokkeavtaler for en kort periode dersom man bytter

Prisene er ok. Appen tilknyttet strømabonnementet er imidlertid helt unyttig. Den gir ingen informasjon om timesprisene og fratar abonnent mulighet til smart strømforbruk. For å gi ut denne informasjonen, tilbyr Glitre en ekstratjeneste som du kan abonnere ( og betale ekstra hver måned ) på.

De sendte regningen til en mail jeg nesten ikke bruker. Fikk inkassokrav på en regning jeg ikke hadde mottatt, de var helt uinteressert i å snakke med meg. Spør hvilket inkassobyrå de bruker. Er det Kredinor så finn en annen leverandør..

Siste forsøk fra Glitre Energi Strøm på å lure trofaste kunder er et "tilbud" på varmepumpe. Glitre tilbyr en Panasonic HZ25-WKE varmepumpe til kr 26499,- dersom den betales med en gang. Identisk varmepumpe koster kr 18900,- på MegaFlis. På avbetaling over 5 år vil den med "administrasjonsgebyr" koste kr 28239,-. Dersom kunden velger å bytte strømleverandør ila disse fem årene vil hele restbeløpet forfalle til betaling med en gang. For meg fremstår "tilbudet" fra Glitre som et forsøk på å binde trofaste kunder til et kundeforhold over 3 eller 5 år med en skjult trussel om at hele restbeløpet forfaller til betaling dersom man velger å bytte strømleverandør før avbetalingsperioden er over. Jeg imøteser Glitres kommentarer til dette.

Prisen og avtalen er enkel og grei. Ikke noe tillegg og ekstrakostnader. De de sier er det de leverer

Svært hyggelig og god kundeservice. Ryddig faktura. Ellers antar jeg at strøm er strøm.
Blir hele tiden frontet av dere at glitre spot avtale er den beste avtalen. Har 2 hus med strømavtale fra dere, både i januar og februar er totalpris pr kW dyrere med spot avtale som jeg har på ene huset mot glitre standard avtale på hus 2. Er lite hold i reklamen deres da, rettere kalt kjeltringreklame😡😡😡
