Dyre! Lite forbrukervennlig avtale og uoversiktlig for meg
Greit selskap som konkurerer bra selv om de ikke ligger på topp.
Fikk sjekket min strømavtale hos Forbrukerrådet , der de oppsummerte 12 avvik på min avtale bl.a Månedpris kilowattpris og påslag , tok en telefon , det de ønsket var en kopi av mitt brev fra Forbrukerrådet , men ikke å kunne tilby meg en bedre avtale , så da ble det bytte av strømleverandør.
Glitre er meget flinke med å informere sine kunder, men generelt er de blitt fjernere enn den gang det lokal strømselskapet hadde kontorer på Hadeland.
Fastpris korrensponderer langt fra det dere prøver og prakke på, langt unna fakta.
Glitre utnytter « vanlige folk» akkurat som alle strømselskap. Man villeder og tåkelegger. Kun profitt som gjelder

Forståelig faktura. God informasjon. Ok kundeservice. Men ikke billigst

Fikk gode svar på spørsmålene mine fra en hyggelig kundebehandler.

Glitre er det selskapet jeg har opplevd som ett av de mest ryddige strømselskap, ikke noe ekstra påslag utover det som er avtalt. Avtalen gjelder til jeg sier den opp. Avtalen går igjennom Huseierne.

Jeg har i dag Glitre Frihet/Glitre Webspot og nå øker dem prisen på fastbeløpet fra 19,- til 39,- . Det er ikke lenge siden dem økte prisen på nettleia også. Dette er veldig dårlig av Glitre. Nå bytter jeg til Tibber eller Klar kraft så fort som mulig og det håper jeg alle andre gjør også.

Nettsiden er oversiktlig nok og prisen er gjennomsnittlig, har aldri hatt noen problemer. Liker opprinnelsesgarantien. Jeg syns det er villedende reklame å kalle glitre frihet for «Spotprisavtale som følger spotprisen time for time« når den ikke er timespot avtale men ligger under «andre prismodeller» (som det advares mot å kjøpe til de som ikke måtte ha sett det forresten).

Lagt til kr. 135,- på hver faktura siden september. Uten å varsle kundene ! Dette vil de ikke høre på. Har ringt, og har skrevet mail. Dette ignorerer de bare !

Kommer ikke med urealistiske lokkeavtaler for en kort periode dersom man bytter

Prisene er ok. Appen tilknyttet strømabonnementet er imidlertid helt unyttig. Den gir ingen informasjon om timesprisene og fratar abonnent mulighet til smart strømforbruk. For å gi ut denne informasjonen, tilbyr Glitre en ekstratjeneste som du kan abonnere ( og betale ekstra hver måned ) på.

De sendte regningen til en mail jeg nesten ikke bruker. Fikk inkassokrav på en regning jeg ikke hadde mottatt, de var helt uinteressert i å snakke med meg. Spør hvilket inkassobyrå de bruker. Er det Kredinor så finn en annen leverandør..

Siste forsøk fra Glitre Energi Strøm på å lure trofaste kunder er et "tilbud" på varmepumpe. Glitre tilbyr en Panasonic HZ25-WKE varmepumpe til kr 26499,- dersom den betales med en gang. Identisk varmepumpe koster kr 18900,- på MegaFlis. På avbetaling over 5 år vil den med "administrasjonsgebyr" koste kr 28239,-. Dersom kunden velger å bytte strømleverandør ila disse fem årene vil hele restbeløpet forfalle til betaling med en gang. For meg fremstår "tilbudet" fra Glitre som et forsøk på å binde trofaste kunder til et kundeforhold over 3 eller 5 år med en skjult trussel om at hele restbeløpet forfaller til betaling dersom man velger å bytte strømleverandør før avbetalingsperioden er over. Jeg imøteser Glitres kommentarer til dette.

Prisen og avtalen er enkel og grei. Ikke noe tillegg og ekstrakostnader. De de sier er det de leverer

Svært hyggelig og god kundeservice. Ryddig faktura. Ellers antar jeg at strøm er strøm.
Blir hele tiden frontet av dere at glitre spot avtale er den beste avtalen. Har 2 hus med strømavtale fra dere, både i januar og februar er totalpris pr kW dyrere med spot avtale som jeg har på ene huset mot glitre standard avtale på hus 2. Er lite hold i reklamen deres da, rettere kalt kjeltringreklame😡😡😡

Lurte meg i mange år med Innkjøpsprisavtale. Jeg ønskede hele tiden spot avtale men var lurt til å ta Innkjøpsprisavtalen. Når jeg skjønte at dette var lureri og flytte mig til andre selskap så betaler jeg mye mindre i strøm regning.

Glitre har spesavtale for medlemmer av HL. Jeg er medlem. Og tidl lev kunne ikke matche dette tilbudet.
Betaler nå 107 øre for kwt, ser at pris fra Nord Pool varierer fra 43 til 56 øre i dag, dette kaller jeg å lure kunder har hvert kunde fra 1975, utenom 1 år, ELENDIG KUNDEBEHANDLING.

Har hatt en Innkjøpsprisavtale som jeg trodde jeg var fornøyd med helt til jeg ser at denne avtalen ikke lengre tilbys nye kunder. Nye kunder har en MYE bedre strømpris. Det lønner seg ikke å være trofast kunde. De kunne kontaktet meg og tilbudt meg en ny avtale da denne gikk ut. Håper de kontakter alle som har denne gamle avtalen og tilbyr de en ny og bedre avtale.

Dyrt selskap, dårlig kundeservice. De nekter å rette opp i faktura der jeg ble fakturert for mer enn det jeg skulle betalt.
Ble overtalt av en selger på telefon. Første gang jeg ikke føler jeg har blitt presset til å måtte ta en avtale, og det var en heller hyggelig samtale. konkurransedyktige på pris og uten lokketilbud. Anbefaler dere videre og fortsett med en medgjørelig måte å selge på.
