Glitre Energi har ikke nok data til å bli vurdert.
Klikk for detaljer
Bare lureri, svindlet og ranet meg for flere tusen ! Når du sender bevis på at alt er betalt da går de 3 år tilbake i tiden. Ta veldig obs!!!
Medlemsavtalen er meget konkurransedyktig, har ikke funnet noe som slår avtalen
Super kundeservice! Veldig gode tilbud på andre tjenester. Oversiktlig faktura. Rett og slett så bra at du ikke trenger å bruke tid på alle som ringer og maser om at de er billigere
Tusen takk for veldig hyggelig omtale Geir, det setter vi enormt stor pris på :) Mvh oss i Glitre Energi Strøm
Oppdaget i dag at avtalen jeg har var en utgått avtale, mye dyrere enn de nye. Hadde vel forventa å bli kontaktet når en avtale går ut. Og vertfall når det er billigere avtaler. Skuffa og sur for at jeg har holdt meg til selskapet så lenge og brukt mye mer enn nødvendig. Men da har jeg lært meg å spare på strøm og alle andre utgifter, i det minste.
Hei Tina! Det stemmer at det er noen avtaler hos oss som er utgått. Med utgått menes at de ikke aktivt selges til nye kunder. Vi har ikke lov etter nye regler og forskrifter å flytte en kunde fra en avtale og over på en annen uten aktivt samtykke. Ta gjerne kontakt med oss på tlf 31 00 15 50 eller e-post: [email protected] så hjelper vi deg gjerne over på en annen avtale :) Mvh Christine
Ofte Strømbrudd De vedlkkeholder kke De rydder ikke linjene så her er det ofte stein alder på høst vinterstid 🙄
Regningen er svært vanskelig å forstå. Forbruket stipuleres etter gjennomsnittet i distriktet enda vi har eget gjennomsnitt pga at vi ikke har kommunikasjonsdelen på smartmåleren. Vi leser av selv og rapporterer inn. (Legeerklæring) Underlig at distriktets gjennomsnitt legges til grunn for vårt forbruk.
Hei! Dette gjelder nettselskapet ditt og ikke strømselskapet Glitre Energi Strøm. Forbruket stipuleres etter gj.snittet i distriktet når det ikke er kontakt med måler slik som i deres tilfelle da dere ikke har smartmåler, det gjelder alle uten måler. Ellers er regningen delt opp i strøm og nettleie, og hvis det er noe som er uklart er du hjertelig velkommen til å ta kontakt med vår hyggelige kundeservice så hjelper de deg så godt det lar seg gjøre :) Mvh Glitre Energi Strøm
Mister ofte strømmen her vi bor Elendig informasjon fra Glittre ååDårlig rydding v linjer Dårlig vedlikeholdc og / eller totalt manglende informasjon i forkant av vedlikehold til oss kunder inår feil oppstår Glittre Anbefales iikke 😠😠😠
Hei Kristine! Det er nettselskapet Glitre Energi Nett du refererer til her, og ikke strømselskapet Glitre Energi Strøm. Det er nettselskapet som leverer strømmen frem til huset ditt og og de som har ansvar for linjer, strømbrudd etc. Håper du vil revurdere strømavtalen din da vi er helt uavhengig av nettselskapet ditt. Ring oss gjerne på tlf 31 00 15 20 for en hyggelig og uforpliktende prat :) Mvh oss i Glitre Energi Strøm, https://www.glitreenergi.no/strom/
Når vi med forutsigbare avtale Blir priset på strøm som vi gjør nå Så kan dem ikke forvente noe bedre omtale ☹️
Hei Leif! Når det gjelder produktet Glitre Forutsigbar så har dette produktet ligget langt under vår standard spotprisavtale både i juli, august og september. Enkelte dager har du har hatt over 2 kr lavere enn spot pr kWh. Vi melder prisjusteringer 14 dager i forveien - så holdes prisen inntil vi gjør en ny prisjustering (enten opp eller ned). Pga mye vind på kontinentet i begynnelsen av oktober har spotprisen vært lav, og vi har varslet 2 prisjusteringer (ned) som du skal ha fått varsel på. Forutsigbar har som sagt vært bedre enn spot de siste månedene, og vi følger med på markedet daglig for å yte best mulig og rettferdig pris for våre kunder. Håper dette var et oppklarende svar. Ønsker du grafer for å se det mer visuelt er du hjertelig velkommen til å ta kontakt med oss på [email protected]. Mvh Glitre Energi Strøm
Veldig lang ventetid på bestilling av billader, bestilte i mai og har enda ikke fått dato på installering, jeg syns dette er altfor dårlig.
Hei Morten! Supert hvis du kan ta kontakt med oss på tlf 31 00 15 20, eller på e-post [email protected] så vi finner ut av dette. Vi har byttet leverandør av lader siden mai og alle som har ventet skal ha fått info om ny lader og fått dato for installasjon/ferdig installasjon. Fint hvis du tar kontakt med oss :) Mvh Glitre Energi Strøm
Jeg opplever at jeg får raskt svar når jeg ringer og hvis det er en feil sendes det ut sms ganske raskt så servicen er jeg veldig godt fornøyd med. Når det gjelder pris, er de dessverre ikke blant de beste. Jeg håper det kan bli bedre for jeg ønsker å støtte lokalt kraftverk og lokale arbeidsplasser.
Fikk sjekket min strømavtale hos Forbrukerrådet , der de oppsummerte 12 avvik på min avtale bl.a Månedpris kilowattpris og påslag , tok en telefon , det de ønsket var en kopi av mitt brev fra Forbrukerrådet , men ikke å kunne tilby meg en bedre avtale , så da ble det bytte av strømleverandør.
Glitre er meget flinke med å informere sine kunder, men generelt er de blitt fjernere enn den gang det lokal strømselskapet hadde kontorer på Hadeland.
Fastpris korrensponderer langt fra det dere prøver og prakke på, langt unna fakta.
Glitre utnytter « vanlige folk» akkurat som alle strømselskap. Man villeder og tåkelegger. Kun profitt som gjelder
Hei Tom! Vi har en åpen og ærlig profil, og vil på ingen måte villede eller utnytte kundene våre. Noe vi kan bistå med? Vi ser gjerne på strømavtalen din sammen med deg og finner det som passer deg og ditt forbruk best. Ring oss gjerne eller send en e-post til kundeservice/salg. Håper å høre fra deg! Mvh Glitre Energi Strøm