Kilden Kraft har ikke nok data til å bli vurdert.
Klikk for detaljer
Etter tilbudsperioden (3 mnd) ble strømprisen svært høy - langt over markedspris. Uoversiktelig fakturering med estimert forbruk og tilbakeført bruk.
Hei Torbjørn Takk for din melding. Vi er opptatt av fornøyde kunder, ta gjerne kontakt med oss på tlf 21651000, eller [email protected]. Da det er lettere for oss å finne deg i systemet her. Vi har flere avtaler som vi får gode tilbakemeldinger på av kunder. Avtaler med avtaletid og uten avtaletid. Vi ønsker gjerne å hjelpe deg. Ønsker deg en god jul og godt nyttår :) Mvh GNP energy
Litt for kort tid til å være sikker, men til nå har det stått til forventningene.
Hei Jostein K Takk for flott tilbakemelding fra deg. Vi gjør alltid vårt ytterste for at våre kunder skal være fornøyd. Ta gjerne kontakt med oss på tlf: 21651000 eller e-post: [email protected] når du måtte ønske ny oppfølgning. Ha en topp dag :-) Mvh oss i GNP Energy
Fikk for november 2019 et påslag på over 25 øre per kwh, altså totalt nesten 80 øre per kwh. Har nå heldigvis byttet til et annet selskap, og håper for Guds skyld at alle andre som vurdere GNP holder seg langt unna dette selskapet. De lover gull og grønne skoger, men skrur opp prisen så fort de kan. Ifølge kundeservicen deres har de massevis av fornøyde kunder, men det har jeg vanskelig for å tro.. De sender også doble fakturaer, en på mail og en via Lindorff, sikkert i håp om at noen skal betale begge to...
Hei Christian Takk for din tilbakemelding, synd at du opplevde det slik. Vi har mange fornøyde kunder hos oss og det er leit å se at ikke du var det. Vi anbefaler at du tar kontakt med oss på e-post: [email protected] eller telefon 21 65 10 00, så hjelper vi deg gjerne med korrekt tilbakemelding på ditt tidligere kunde nummer. Vi ser raskt hva slags avtale du hadde og hva du hadde blitt lovet. Vi ønsker gjerne å finne en løsning med deg, vi har flere avtaler som kunder kan velge i ( med avtaletid og uten avtaletid, som vi får gode tilbakemeldinger på, sjekk dette på https://no.gnp.energy/ Ønsker deg en flott dag. Mvh oss i GNP Energy
Vi angret ganske umiddelbart på tilbudet vi hadde fått over telefon. Da vi ga uttrykk for dette til GNP, fikk vi snarlig beskjed om dette ville bli svært kostbart for oss om vi trakk oss fra avtalen. Var aldri snakk om noe angrerettskjema eller lignende som GNP hevder i tidligere svar. Vi betaler ca. kr 1.50 per kw/t inkludert nettleie på siste strømregning. Svigers sin regning fra Norgesenergi viste ca. kr. 1,00 per kw/t inkludert nettleie. Gjett om vi føler oss lurt! Nå har vi heldigvis bare desember igjen av avtalen. Det blir garantert et bytte så snart avtaletiden er utløpt.
Hei Tore. Takk for tilbakemelding, synd at du opplevde det slik. Fint hvis du tar kontakt med oss på tlf: 21651000 eller e-post: [email protected]. Det vil bli lettere for oss å finne deg i systemet. Vi har mange fornøyde kunder, og dette er vi opptatt av å finne ut av med deg. Ønsker deg en god jul og et godt nyttår Med vennlig hilsen oss i GNP Energy
Det er alt for komplisert/vanskelig å finne fram til min faktura på GNP Energy. Jeg har prøvd, men vet rett og slett ikke hvor eller hvordan jeg finner den.
Hei Inge B Takk for din tilbakemelding og synd at du synes det er komplisert å finne frem faktura. Faktura kan du finne på Min side, som ligger lett tilgjengelig øverst til høyre på vår hjemmeside: https://no.gnp.energy Om du ikke finner frem etter du har forsøkt dette, ta gjerne kontakt med oss på tlf 21651000, eller [email protected], da finner vi deg i systemet vårt og kan lettere hjelpe deg. Vi ønsker gjerne å hjelpe deg :) Mvh GNP energy
De sender regninger lenge etter at forholdet har opphørt. De har i ingen kontroll. Ikke bruk gnp energi.
Hei Kjell S Takk for din tilbakemelding og synd at du opplevde det slik. Vi har mange fornøyde kunder hos oss, som vi får gode tilbakemeldinger fra og det er leit å se at det ble krøll for deg. Vennligst ta kontakt med oss på tlf 21651000, eller [email protected], da finner vi deg raskt i systemet vårt og kan fortere se hva som har skjedd. Vi ønsker gjerne å hjelpe. Ønsker deg en fin dag :) Mvh GNP energy
GNP krever dobbel betaling i forhold til avtalt pris!!! GNP krever også forskuddsbetaling !!! Er det tillatt ?
Hei Karl B. Takk for tilbakemelding, synd at du opplevde det slik. Vi har flere avtaler hos oss med og uten forskuddbetaling. Strømleverandører har forskudd på noen avtaler om strømforvaltere kjøper strøm fremover i tid for kunder sine. Fint hvis du tar kontakt med oss på tlf: 21651000 eller e-post: [email protected]. Det vil bli lettere for oss å finne deg i systemet med hva slags avtale du har. Vi har mange fornøyde kunder, og vi er opptatt av å finne ut dette med deg. Ønsker deg en fin dag Mvh oss i GNP Energy
IKKE la deg overtale, det er ikke hva de lover... Det kommer ikke angrerettskjema, ergo bundet til 1 år eller betale brytningsgebyr. STYR UNNA!
Hei Mona Takk for tilbakemelding, synd at du opplevde det slik. Vi har mange fornøyde kunder hos oss og det er leit å se at ikke fikk det du forventet. Vi har flere avtaler som kunder kan velge i ( med avtaletid og uten avtaletid, som vi får gode tilbakemeldinger på, sjekk dette på https://no.gnp.energy/ Som privat person, har en alltid 14 dager angrefrist om en ikke ønsker en avtale etter signering. Alt står skriftelig på hjemmesiden vår, pr post, mail eller sms. Vi anbefaler at du tar kontakt med oss på e-post: [email protected] eller telefon 21 65 10 00, så hjelper vi deg gjerne med korrekt tilbakemelding på ditt kunde nummer. Vi hjelper deg og ønsker gjerne å finne en løsning med deg. Ønsker deg en fin førjulstid :-) Mvh oss i GNP Energy
Har kun hatt GNB Energy 2 mnd men så langt fungerer dette greit og ingen prisendring etter kampanje måned. Gjenstår nå å se.
Hei Strømløs Takk for din tilbakemelding. Vi setter stor pris på at du også er en fornøyd kunde hos oss :) Om du er usikker på avtalen etter kampanje tiden er over, ta gjerne kontakt med oss på tlf 21651000, eller [email protected]. Vi har flere avtaler hos oss som du kan teste ut. Ønsker deg en god jul. Mvh GNP energy
Fikk lovnad om pristak, ble 20-30 øre dyrere pr kW, ift spotpris. Forvatningsprisavtale uten at det blir oppgitt påslag pr kW. Svimlende sum å betale ved å gå ut av kontrakt. Banditter..
Hei Geir, Så leit å se at du ikke er fornøyd med avtalen din. Vi har mange fornøyde kunder hos oss og vi er opptatt av finne ut av dette med deg . Vennligst ta kontakt på tlf 21651000, eller [email protected], så kan vi se på ditt kundeforhold sammen. Vi hjelper deg gjerne. Ønsker deg en fin dag :) Mvh GNP energy
Dette er «rosinen i pølsa».... Etter å ha vært kunde i 1 mnd, og 2 dager før ett bytte tilbake til Tibber er ett faktum, så får jeg en kunde tilfredshet undersøkelse... Dett vitner for meg om ett selskap som ikke har styr på sine CRM systemer... Taust etter at jeg byttet til de som leverandør - nei, dette er ikke slik jeg liker det...
Hei Jan H. F Takk for tilbakemelding, synd at du opplevde det som ingen dialog til deg som kunde. Vi får ofte gode tilbakemeldinger hvor kundene våre synes vi er dyktig med vår oppfølgning. Noen ganger kan vi få beskjed litt sent om en kunde velger å gå ut av avtalen sin. Vi beklager hvis det har glippet her hos deg. Vi anbefaler at du tar kontakt med oss på e-post: [email protected] eller telefon 21 65 10 00, så hjelper vi deg gjerne med ny oppfølgning på ditt kunde nummer. Vi ønsker gjerne å hjelpe til. Ønsker deg en fin førjulstid :-) Mvh oss i GNP Energy
Opplever dette firmaet som utrolig useriøst, og med ekstremt pågående markedsføring. Opplevde å få utallige SMS om å takke ja til tilbud, og mange telefonoppringninger. Takket nei til tilbudet, men selger vil ikke akseptere dette. Får fortsatt SMS, Mail og telefon. Mitt tips er å legge på med en gang når dette firmaet ringer! Forferdelig firma, kommer aldri til å bli kunde her.
Hei Anonym Takk for tilbakemelding, veldig synd at du opplevde det slik. Vi har mange fornøyde kunder hos oss og det er leit å se at du opplevede det som ekstremt pågående av selger. Vi anbefaler gjerne at du tar kontakt med oss på e-post: [email protected] eller telefon 21 65 10 00, så får vi sjekket opp i dette. Dette vil hjelpe oss. Ønsker deg en riktig fin jul :-) Mvh oss i GNP Energy
Har ikke noe å utsette på GNP Energy Group. Leverer til forventning, oversiktlige sider.
Hei Rune M Takk for din hyggelige tilbakemelding :) Vi gjør alltid vårt ytterste for at våre kunder skal være fornøyd og at det leveres til forventning. Det skal være enkelt å være kunde hos oss. Ønsker deg en god førjulstid. Vennlig hilsen oss i GNP Energy
Usikker på om jeg får den beste prisen til enhver tid.
Hei Svein K Takk for din tilbakemelding. Synd at det ble litt rot for deg i starten og godt at det har blitt rettet opp :) Alle kan gjøre litt feil. Om du er usikker på prisen din ta gjerne kontakt med oss på tlf 21651000, eller [email protected]. Vi hjelper deg gjerne og har flere avtaler hos oss som du kan prøve ut. Det er forskjellig fra kunde til kunde hva dem ønsker til sitt forbruk. Ønsker den topp dag. Mvh GNP energy
Bra strømleverandør som konkurrerer med markedet👍 trenger bli bedre på fakturering og tilbakemelding.
Hei Ayaz, Tusen takk for din fine tilbakemelding. Vi jobber stadig med å bli bedre for våre kunder og flott at du også synes at vi konkurrerer i markedet :) Gjerne kom med en tilbakemelding til oss ang fakturering. Ta gjerne kontakt på tlf 21651000, eller [email protected] hva du ønsker, vi vil gjerne hjelpe :-) Ønsker deg en riktig fin førjulstid. Med vennlig hilsen oss i GNP Energy!
Kunne ønske en app som gjør alt mere oversiktlig med forbruk og kostnader
Hei Tone, Tusen takk for hyggelig tilbakemelding. Vi jobber stadig med å bli bedre for våre kunder og dette er et veldig godt innspill som vi allerede har begynt å se på. Foreløpig er det Min Side på www.gnp.energy som kan brukes eller selvfølgelig vår kundeservice på telefon 216510000, Chat, Messenger eller mail [email protected]. Vi ønsker deg en riktig fin førjulstid. Med vennlig hilsen oss i GNP Energy!