Sammenlign. Bytt. Spar.
HUS & HJEM
BEDRIFT & BORETTSLAG
MIN BYTT
BYTT.NO
Oversikt Omtaler Tjenester Mer ⋮ Skriv
Oppdatert mai 2024
Kilden Kraft
2.0
913 verifiserte omtaler

Kilden Kraft omtaler og erfaringer

Ingen trend

Kilden Kraft har ikke nok data til å bli vurdert.

Klikk for detaljer

2.0
Dårlig
913 verifiserte omtaler
Kundetilfredshet
Kundeservice
Brukervennlighet
#87
Forferdelig
Kilden Kraft er rangert
#87 av 88 strømselskaper
26%
Dårlig
26% anbefaler Kilden Kraft
til venner og kjente. Gjør du?
POPULÆRT 🔥
Få tilbud på strøm
Få tilbud på strømavtale
Sammenlign gode tilbud på strøm skreddersydd til din bolig!

Utforsk 913 omtaler om Kilden Kraft

FILTRER OMTALER
196
45
25
33
614
SORTER OMTALER
SORTER ETTER HENDELSE
SORTER ETTER OPPLEVELSE
Tar 2 minutt
På en skala fra 1 til 5
Hvor fornøyd er du med Kilden Kraft?
Tar 2 minutt
5
4
3
2
1

Oversiktelige fakturaer

Omtale av  Trine S

Fint forhold, regningen er informativ og oversiktelige.

Svar fra Kilden Kraft
09.12.2019 11:59

Hei Trine S Takk for hyggelig tilbakemelding. Vi gjør alltid vårt ytterste for at våre kunder skal være fornøyd. Så flott at du også synes at fakturaene er oversiktlige med god informasjon. God Jul til deg og ta gjerne kontakt med oss når du måtte ønske :) Mvh oss i GNP Energy

Veldig bra

Omtale av  Trine

Billig bra og veldig tilfredsstillende kundeservice 😊

Svar fra Kilden Kraft
09.12.2019 10:37

Hei Trine, Tusen takk for din fine tilbakemelding. Vi gjør alltid vårt beste for at våre kunder skal være fornøyd. Ta gjerne kontakt på tlf 21651000, eller [email protected] når du ønsker ny oppfølgning fra oss. Vi hjelper deg gjerne :-) Ønsker deg en fin førjulstid. Mvh oss i GNP Energy!

Lave strømpriser og forutsigbarhet

Omtale av  Mette

GNP sender info om faktura, som gir forutsigbarhet.

Svar fra Kilden Kraft
09.12.2019 10:36

Hei Mette Tusen takk for tilbakemeldingen din, vi er så glad for at du også er fornøyd med avtalen med informasjon om faktura og forutsigbarhet. Ta gjerne kontakt på tlf 21651000 eller [email protected] når du ønsker ny oppfølgning fra oss. Vi hjelper deg gjerne. Ønsker deg riktig fin jul. Mvh GNP energy

Flinke med oppfølging

Omtale av  Lakhwinderbir S

Beste strømleverandør når du bruker strøm til innen avtalt pakke.

Svar fra Kilden Kraft
03.12.2019 11:55

Hei Lakhwinderbir S Tusen takk for din fine tilbakemelding. Vi gjør alltid vårt beste for at våre kunder skal være fornøyd. Ta gjerne kontakt på tlf 21651000, eller [email protected] når du ønsker ny oppfølgning fra oss. Vi hjelper deg gjerne :) Ønsker deg en fin dag og god jul :-) Mvh oss i GNP Energy

Føler meg lurt

Omtale av  Jon

Dette er svindel fra ende til annen, ikke mulig å bytte på et år til en annen energi leverandør. Vær trygg på at jeg bytter på dagen når året er omme.

Svar fra Kilden Kraft
02.12.2019 10:47

Hei Jon Takk for din melding. Vi er opptatt av fornøyde kunder...leit å se at du ikke er det. Vi har avtaler med avtaletid og uten avtaletid, alt skal stå når en bestiller avtaler/ produkt. Vennligst ta kontakt på tlf 21651000, eller [email protected]. Så ser vi på ditt kundeforhold sammen. Vi ønsker gjerne å hjelpe deg og ønsker deg en god jul. Mvh GNP energy

Test din strømavtale
Test strømavtalen din
Vår robot analyserer og tester strømavtalen din mot alle andre på markedet
Ta testen
Tar kun 2 minutter Helt uforpliktende

Useriøst selskap som spiller på lokketilbud

Omtale av  Aleksander K

Har veldig dårlig erfaring med GNP, de spiller på lokketilbud deretter er det lange bindingstiden med En ekstremt høy strømpris og bruddgebyr som også er veldig høyt. På den avtalen jeg ble lurt med på var det 150 kr per måned. Anbefaler ingen og prøve ut GNP!!!

Svar fra Kilden Kraft
02.12.2019 10:47

Hei Aleksander K Takk for tilbakemelding, synd at du opplevde det slik. Vi har mange fornøyde kunder hos oss og det er leit å se at ikke du er det. Vi har flere avtaler som kunder kan velge i ( med avtaletid og uten avtaletid, som vi får gode tilbakemeldinger på, sjekk dette på https://no.gnp.energy/ Vi anbefaler at du tar kontakt med oss på e-post: [email protected] eller telefon 21 65 10 00, så hjelper vi deg gjerne med korrekt tilbakemelding på ditt kunde nummer. Vi ønsker gjerne å finne en løsning med deg. Ønsker deg en fin jul :-) Mvh oss i GNP Energy

Styr unna!

Omtale av  Trond

Valgte produktet "Marked Online" som kom best ut i en prissammenligning. Bare to mnd. etter får jeg en e-post om at prisen justeres opp. Da går jeg altså fra -10,50 øre på spotpris til +8,875 øre, noe som er en forskjell på 19.375 øre! Denne "nye" prisen som jeg fikk gjelder ikke om du kjøper samme produkt "Marked Online" i dag: neida, da får du den til -18,50 øre i påslag. VÆR FORBEREDT PÅ AT DE SETTER PRISEN OPP ETTER KORT TID. Dette er lureri og bare lokkepriser. En useriøs aktør som jeg ikke vil ha noe med å gjøre fremover. Har nå lært og byttet til en mer seriøs aktør enn GNP Energy. Jeg har selvsagt rettet en henvendelse til selskapet, men de har ikke tatt seg bry med å svare.

Svar fra Kilden Kraft
26.11.2019 11:33

Hei Trond. Takk for tilbakemelding, synd at du opplevde det slik. Vi har mange fornøyde kunder, og dette er vi opptatt av å finne ut av med deg. Fint hvis du tar kontakt med oss på tlf: 21651000 eller e-post: [email protected], så skal vi besvare deg med bakgrunn i avtalen som du har hos oss. Med vennlig hilsen oss i GNP Energy

Kjeltringer, styr unna

Omtale av  Egil

Kommer ikke inn for å angre avtale, siden virker ikke. Får ikke svar på tlf. Ringer først tilbake etter å ha sendt mail. Da er det trusler om gebyrer. Useriøst møkka selskap. Styr unna.

Svar fra Kilden Kraft
20.11.2019 10:03

Hei Egil Takk for din tilbakemelding. Som privat person, har en alltid 14 dager angrefrist etter signering. Om du har sendt angringen din innen fristen på mail, sms eller tlf, så vil det selvfølgelig ikke bli gebyr for deg. Vi anbefaler at du tar kontakt med oss på e-post: [email protected] eller telefon 21 65 10 00, så hjelper vi deg gjerne med korrekt tilbakemelding. Vi ønsker gjerne å finne en løsning med deg. Ønsker deg en fin dag :-) Mvh oss i GNP Energy

Nær svindelforsøk

Omtale av  S

Strømselger som er totalt useriøs. Svindelforsøk: Jeg hadde allerede avvist tilbudet, men i dag ringte de og la det fram som at jeg "hadde glemt" å svare ja på sms med tilbudet som jeg hadde avtalt med hans kollega. Nekter å lytte: Jeg sa x antall ganger at jeg ikke var interessert med mindre de kom med et tilbud uten bindingstid, men selger nektet å høre og fortsatte på sitt. Måtte bare legge på til sist. Han tok virkelig ikke et nei for et nei, og det fra noen som ikke er redd for å si nei. Beste råd: aldri ta telefoner fra GNP selger! Er du litt svak eller uoppmerksom her, blir du lurt inn i en dårlig avtale.

Svar fra Kilden Kraft
06.12.2019 13:04

Hei S Takk for din tilbakemelding, synd at du opplevde det slik. Vi har mange fornøyde kunder hos oss og det er leit å høre at selger forsøkte å lure deg. Vi anbefaler at du tar kontakt med oss på e-post: [email protected] eller telefon 21 65 10 00, da er det lettere å se hvem som har vært i kontakt med deg, slik at vi kan ta dette videre i systemet. Vi har flere avtaler som kunder kan velge ( med avtaletid og uten avtaletid, som vi får gode tilbakemeldinger på, sjekk dette på https://no.gnp.energy/ ) Ønsker deg en flott dag og igjen takk for din tilbakemelding. Mvh oss i GNP Energy

God pris

Omtale av  Øyvind S

God oppfølging og gode tilbud. Kvaliteten på strømmen er utmerket.

Svar fra Kilden Kraft
18.11.2019 10:20

Tusen takk for hyggelig tilbakemeldingen din. Vi gjør alltid vårt ytterste for at våre kunder skal være fornøyd, og det skal være enkelt å være kunde hos oss. Ha en flott dag. Mvh oss i GNP Energy

Test din strømavtale
Test strømavtalen din
Vår robot analyserer og tester strømavtalen din mot alle andre på markedet
Ta testen
Tar kun 2 minutter Helt uforpliktende

Et svindelselskap. Ble oppringt og lovet gull og mer til...

Omtale av  Arvid

Ble oppringt og lovet gull og mer til. Fikk første regninga, den var på 12 dagers forbruk. Den var Kr. 2057.06. Da var nettleia i den summen. De nevnte ikke noe om 12 mnd. binding i telefonen. Vedkommende som ringte meg sa det var bare og svare ja på SMS som de sendte meg så ordnet de resten. Jeg ringte samme dag som regninga kom, nei jeg hadde bundet meg for 12 mnd så det kunne de ikke gjøre noe med. Nå trenger jeg hjelp for å komme vekk fra dette selskapet. Hvorfor sier de ikke ifra i telefon at det er bindingstid?? Føler jeg er blitt lurt, er snart 76 år gammel og er kanskje lett å lure.

Svar fra Kilden Kraft
26.11.2019 09:52

Hei Arvid Takk for tilbakemelding, synd at du opplevde det slik. Vi har mange fornøyde kunder hos oss og det er leit å høre at selger forsøkte å lure deg. Vi har flere avtaler som kunder kan velge ( med avtaletid og uten avtaletid, som vi får gode tilbakemeldinger på, sjekk dette på https://no.gnp.energy/ Vi anbefaler at du tar kontakt med oss på e-post: [email protected] eller telefon 21 65 10 00, så hjelper vi deg gjerne med korrekt tilbakemelding på ditt kunde nummer. Vi ønsker å hjelpe for å finne en løsning med deg. Ønsker deg en fin dag :-) Mvh oss i GNP Energy

Hyggelig leverandør

Omtale av  Shakenkingpin

Gode priser og fin oppfølging! Kan anbefales til andre.

Svar fra Kilden Kraft
08.11.2019 14:29

Hei Shakenkingpin. Takk for tilbakemeldingen din, vi blir så glad at du også er fornøyd. Ta gjerne kontakt på tlf 21651000, eller [email protected] når du ønsker ny oppfølgning fra oss. Vi hjelper deg gjerne. Ønsker den topp dag. Mvh GNP energy

Uærleg seljar og uhyrlig bruddgebyr

Omtale av  Kjetil S

Ein seljar frå GNP energi ringte meg opp og solgte meg ein garantistraumavtale som i fylgje honom ville vere veldig lønsam for meg. Eg stilte fleire kritiske spørsmål, og han forsikra meg kvar gong om at denne avtalen ville vere betre og billegare enn den eg hadde hjå ein konkurrent. Det viste seg etterpå at både faste avgifter og straumpris hjå GNP var betydeleg dyrare enn min forrige leverandør. Då eg ville attende var det gått 16 dagar sidan eg var kontakta av GNP’s seljar, men eg hadde berre fått levert straum frå dei i to dagar. Angreretten var i fylgje dei ute og eg må betale eit bruddgebyr på 150kr per gjenstående månad (12 månader avtaletid).

Svar fra Kilden Kraft
08.11.2019 14:29

Hei Kjetil S Takk for tilbakemelding, synd at du opplevde det slik. Vi har mange fornøyde kunder hos oss og det er leit å høre at selger forsøkte å lure deg. Vi har flere avtaler som kunder kan velge ( med avtaletid og uten avtaletid, som vi får gode tilbakemeldinger på, sjekk dette på https://no.gnp.energy/ Som privat person, har en alltid 14 dager angrefrist om en ikke ønsker en avtale etter signering. Alle får dette skriftelig på post, mail eller sms. Vi anbefaler at du tar kontakt med oss på e-post: [email protected] eller telefon 21 65 10 00, så hjelper vi deg gjerne med korrekt tilbakemelding på ditt kunde nummer. Vi hjelper deg og ønsker gjerne å finne en løsning med deg. Ønsker deg en fin dag :-) Mvh oss i GNP Energy

Angrerett

Omtale av  Grete

Jeg har inngått en avtale som jeg nå innen fristen vil angre på, men finner ikke angrerettskjema på oppgitt nettsted. Jeg blir veldig bekymret for at de nå skal bruke det mot meg. Har varslet både på mail, sms og hær om at jeg angrer! Avtale inngått 25.oktober, i dag er det 4,november.

Svar fra Kilden Kraft
05.11.2019 11:17

Hei Grete Takk for din melding. Om du har varslet både på mail og sms til oss er det helt riktig. Om du ønsker alikevell å være på den sikre siden, ta gjerne kontakt på tlf 21651000, eller [email protected]. Vi vil finne deg raskt i systemet og kan hjelpe deg med det du måtte ønske. Håper du også vil teste oss en gang. Vi har mange avtaler hos oss med og uten avtaletid, som vi får gode tilbakemeldinger på :) Vi hjelper deg gjerne. Ønsker deg en fin dag Mvh GNP energy

Håpløst

Omtale av  Steinar

Forsøkte å bytte strømavtale men de byttet tilbake uten samtykke selv om jeg hadde hadde betalt bruddgebyr for å bryte avtalen..

Svar fra Kilden Kraft
04.11.2019 14:39

Hei Steinar Takk for tilbakemeldingen din og leit å se at det ble slik for deg. Vi er opptatt av fornøyde kunder. Vennligst ta kontakt på tlf 21651000, eller [email protected] med ditt kundenummer, så blir dette lettere å se hva som kan har skjedd. Vi hjelper deg gjerne. Ha en flott dag. :) Mvh GNP energy

Få gode tilbud på strøm der du bor
Få gode tilbud på strøm der du bor
La selskapene konkurrere om å gi deg best pris, og sammenlign gode tilbud på strøm skreddersydd til din bolig!
Få tilbud
Tar kun 2 minutter La selskapene konkurrere

Useriøst selskap

Omtale av  May-Britt

Sender ut regning, som skulle vært betalt før du mottar regningen. Med trussel om renter ved for sen betaling. Det er vanskelig å betale regningen, før den er mottatt.

Svar fra Kilden Kraft
31.10.2019 12:03

Hei May-Britt. Takk for din tilbakemelding din. Vennligst ta kontakt på tlf 21651000, eller [email protected], med ditt kundenummer. Da er det lettere å se hva som kan ha skjedd. Dette finner vi ut av :) Ønsker deg en flott dag. Vennlig hilsen GNP Energy

Kilden Kraft

Oppdag nye selskaper i samme bransje

Søk blant tusenvis av selskaper
Sammenlign tusenvis av tjenester
AVBRYT
OK, JEG FORSTÅR