Kilden Kraft har ikke nok data til å bli vurdert.
Klikk for detaljer
Var lovd billigere strøm enn den eg hadde, men har fått dyrere strøm. 😡😡
Hei Silje Så leit å høre at du ikke er fornøyd med din avtale. Vi er opptatt av fornøyde kunder. Strøm kan forandre seg og vi ser ikke hva du har blitt lovet uten ditt kundenummer. Gjerne ta kontakt på tlf 21651000, eller [email protected]. Vi hjelper vi deg gjerne med korrekt tilbakemelding på ditt kunde nummer og hva slags avtale du har. Ønsker deg en fin dag Mvh GNP energy
Jeg ble lurt i bindingstid på 3 år som heter Folkepakka Garanti 3 år. Deres konsuler ringte meg og sa at hvis jeg inngår avtale om bindingstid på 3 år så får jeg maks-pris garanti. Garantien fikk jeg men samtidig dagens strømpriser ble mye høyere. Og dette ble jeg ikke informert om.
Hei Sylwia N, Så leit å se at du ikke er fornøyd med din 3 års avtalen med maks-pris garanti. Vi er opptatt av fornøyde kunder. Gjerne ta kontakt på tlf 21651000, eller [email protected], så kan vi se på ditt kundeforhold sammen. Vi hjelper deg gjerne. Ha en fin dag. :) Mvh GNP energy
SVINDEL. Selger kommer på døra en sen søndag og lover om strømpris som aldri ble holdt. Selgeren kunne flere språk og brukte felles språk som en smiskestraegi og lurte moren min på døren. Hun stolte på selgeren som sverget på lave priser, og naiviteten til mor tok over og sa ja til en avtale som hun ble fortalt vil vare så lenge man ønsket, uten bindingstid. Senere finner vi ut at alt var løgn, og gutten hadde lurt en eldre dame til å signere på et helt års avtale hos dem, men skyhøye priser. Kyniske og respektløse selgere. Om jeg kunne så hadde jeg betalt folk for å styre unna dem, slik at de gikk konkurs. Har ikke råd til det, men bruker stemmeretten til å advare.
Hei Kamela Takk for tilbakemelding, veldig synd at du opplevde det slik. Vi har mange fornøyde kunder hos oss og det er leit å høre at selger forsøkte å lure deg. Vi har flere avtaler som kunder kan velge i ( med avtaletid og uten avtaletid, som vi får gode tilbakemeldinger på, sjekk dette på https://no.gnp.energy/ Som privat person, har en alltid 14 dager angrefrist om en ikke ønsker en avtale etter signering. Alle får dette skriftelig på post, mail eller sms. Vi anbefaler at du tar kontakt med oss på e-post: [email protected] eller telefon 21 65 10 00, så hjelper vi deg gjerne med korrekt tilbakemelding på ditt kunde nummer. Dette blir notert ned og vi vil finne en løsning sammen på dette. Ønsker deg en fin dag :-) Mvh oss i GNP Energy
Hadde bestilt et produkt uten bindingstid og fikk et mye bedre tilbud fra vår forrige leverandør. Så påstår de at det er bindingstid på dette produktet. Har ikke sett noe til det på kontrakt eller på hjemmesidene deres. Dette er et selskap ALLE bør unngå. Svindel fra ende til annen. Jeg kommer til å stå avtaleperioden ut i 6 mnd men da er det slutt. Jeg har ennå ikke fått greie på hvor stort dette påståtte gebyret er, ei heller har jeg fått forklart hvor det står i kontrakten. Jeg kommer til å gå tilbake til min tidligere leverandør hvis de ikke kommer opp med noe svar, har også tenkt å ta dette til forbrukerrådet og eller til retten. Sånn kan vi ikke ha det og disse har ikke noe i dette markedet å gjøre. Bare svindel hele greia så styr unna.
Hei Asbjørn L, Så leit å høre at du ikke er fornøyd med din strømavtale. Vi er opptatt av fornøyde kunder. Vennligst ta kontakt på tlf 21651000, eller [email protected], så kan vi se på ditt kundeforhold sammen. Vi har avtaler med avtaletid og uten avtaletid, alt skal stå der når en bestiller produkt. Vi hjelper deg gjerne. Ha en fin dag. :) Mvh GNP energy
Ikke inngå avtale med dette selskapet. De opplyser ikke om bindingstid og gebyr hvis vi bytter til annet selskap. GNP sa opp strømavtalen på boligen vår selv om det var tydelig presisert at bytte kun gjaldt fritidsboligen. Dårlig kundeservice og frekke selgere - styr unna. Vi har hatt mye arbeid og telefoner for å ordne opp etter GNP og vi ønsker ikke å ha mer med dette selskapet å gjøre. Har betalt gebyret og kommet oss bort fra GNP. GNP frarådes på det sterkeste!
Hei Jørn, Så leit å høre at du ikke er fornøyd. Vi er opptatt av fornøyde kunder. Vi har avtaler med og uten avtaletid. Kunder som har avtaletid får alltid informasjon om avtaletiden pr tlf, sms eller mail om de velger en annet selskap. Vennligst ta kontakt på tlf 21651000, eller [email protected]. Vi kan gjerne se på ditt kundeforhold sammen av hva du har fått av informasjon og kanskje det står presisert i avtalen din ang boligen. Vi hjelper deg gjerne. Ha en fin dag. :) Mvh GNP energy
Lurt inn i avtale av dørselger. Tre års binding og forskuddsvis betaling. Kundeservice nekter å innse at avtalen aldri skulle vært inngått. Ingen hjelp eller forståelse.
Hei Ole. Takk for tilbakemelding, synd at du opplevde det slik. Vi har mange fornøyde kunder hos oss og det er leit å høre at selger forsøkte å lure deg. Vi har flere avtaler som kunder kan velge ( med avtaletid og uten avtaletid, som vi får gode tilbakemeldinger på, sjekk dette på https://no.gnp.energy/ Som privat person, har en alltid 14 dager angrefrist om en ikke ønsker en avtale etter signering. Alle får dette skriftelig på post, mail eller sms. Vi anbefaler at du tar kontakt med oss på e-post: [email protected] eller telefon 21 65 10 00, så hjelper vi deg gjerne med korrekt tilbakemelding på ditt kunde nummer. Vi hjelper deg og ønsker gjerne å finne en løsning med deg. Ønsker deg en fin dag :-) Mvh oss i GNP Energy
Vanskligt att avsluta abonnemang, vanskligt at få kontakt, Dyrt elpris fastän de siger de er billige.
Hei Kentor, Så leit å se at du ikke er fornøyd med ditt abonnemang . Vi er opptatt av fornøyde kunder. Vennligst ta kontakt på tlf 21651000, eller [email protected], så kan vi se på ditt kundeforhold sammen. Vi hjelper deg gjerne. Ha en fin dag. :) Mvh GNP energy
Fikk en saftig faktura i dag, ikke lett og forstå. :-0 Men det ser da faktisk ut for at de skal ha en masse betalt på forskudd. Nei dette vil jeg ut av igjen.
Hei Jan E. K, Så leit å høre at du ikke er fornøyd med din strømavtale. Vi er opptatt av fornøyde kunder. Vennligst ta kontakt på tlf 21651000, eller [email protected], så kan vi se på ditt kundeforhold sammen. Vi hjelper deg gjerne. Ha en fin dag. :) Mvh GNP energy
Var nå nettopp i kontakt med GNP Energi, pratet en stund og jeg var interessert i og bytte fra leverandøren vi har nå. Når jeg fortalte at jeg ikke var interessert i binding, slengte han bare på røret. Googlet deretter å ser nå at jeg skal være glad jeg ikke signet opp her. Men alikevel, slenge på røret mitt i en samtale hvor det var god tone er lite seriøst.
Hei Simon. Takk for din tilbakemelding. Så synd du fikk en slik opplevelse med en av våre selgere, jeg tar dette videre med vår salgsleder. Ha en fin dag videre. Vennlig hilsen GNP Energy
Lover mye, og kompenserer dette med skyhøye strømpriser. Dette er et selskap som baserer sin virksomhet på svindel. Jeg er gjerne med på et søksmål mot selskapet.
Hei Steinar G, Så leit å høre at du ikke er fornøyd. Vi er opptatt av fornøyde kunder og vi har mange fornøyde kunder hos oss. Vennligst ta kontakt på tlf 21651000, eller [email protected], så kan vi se på ditt kundeforhold sammen. Vi hjelper deg gjerne. Ha en fin dag. :) Mvh GNP energy
Skikkelig dårlig og useriøst, ikke mulig å komme ut av avtale, bare gleder meg til jeg kan løsrive meg.
Hei Astrid, Så leit å høre at du ikke er fornøyd med din strømavtale. Vi er opptatt av fornøyde kunder. Vennligst ta kontakt på tlf 21651000, eller [email protected], så kan vi se på ditt kundeforhold sammen. Vi hjelper deg gjerne. Ha en fin dag. :) Mvh GNP energy
Kort oppsummert løgn, juks, overpriset og lureri. Ble oppsøkt av en av deres selgere i min tidligere bedrift hvor han rundsnakket og villedet meg til å bytte over. Ble lovet lavere pris, men endte opp med å betale opp mot 3000 mer hver måned. Alt ble bare bortforklart med villedende og forvirrende regninger, og det ble ikke gjort noe av substans for å gjøre meg som kunde fornøyd med deres tjenester. Dessuten var det en lang bindingstid jeg var nødt til å respektere, og det gjorde saken bare verre. Fraråder på det sterkeste å kjøpe deres tjenester.
Hei Ømer. Takk for tilbakemelding, synd at du opplede det slikt. Vi har mange fornøyde kunder hos oss. Vi har flere avtaler som du kan velge, som vi også får gode tilbakemeldinger på, sjekk dette på https://no.gnp.energy/ Vi anbefaler at du tar kontakt med oss på e-post: [email protected] eller telefon 21 65 10 00, så hjelper vi deg gjerne med korrekt tilbakemelding på ditt kunde nummer og hva slags avtale du har. Vi hjelper deg gjerne. Ønsker deg en fin dag :-) Mvh oss i GNP Energy
Styr unna. Dette er et selskap som er profesjonell til å lure kunder. Om du inngår kontrakt med selskapet havner du opp med dobbelt strømregning på sikt. Kontrakten er også umulig å komme i fra uten at det vil koste deg en formuende.
Hei Tirild H. Takk for tilbakemelding. Vi har mange fornøyde kunder, og dette er vi opptatt av å finne ut av med deg :-) Fint hvis du tar kontakt med oss på tlf: 21651000 eller e-post: [email protected], så skal vi besvare deg med bakgrunn i avtalen som du har hos oss. Med vennlig hilsen oss i GNP Energy
GNP GRATULERER MED NORGES DYRESTE STRØM. Jeg fikk tilbud fra GNPs selger at strømprisen ikke skulle bli høyere enn 30 øre kw/time i løpet av året. Han fortalte heller ikke at jeg ble forhåndsfakturert med 6 X så høyt forbruk. (mitt forbruk august 523 kwtimer, fohåndsfakturert GNP meg med 3199 kwtimer til en pris på 89.50 øre/kwtime) Her er hva jeg måtte betale: Strømpriser - folkepakka: August 2018: 89,50 øre/kwtime. Norpools pris 61,85 øre/kwtime September 2018: 90.50 øre/kwtime. Norpools pris 55.94 øre/kwtime. Oktober 2018: 92.75 øre/kwtime. Norpools pris 49.51 øre/kwtime. November 2018: 96.50 øre/kwtime. Norpools pris 57.77 øre/kwtime. Desember 2018: 107.63 øre/kwtime. Norpools pris 63.50 øre/kwtime Januar 2019: 106.380 øre/kwtime. Norpools pris 68.23 øre/kwtime Februar 2019: 103.12 øre/kwtime. Norpools pris 56.44 øre/kwtime Mars 2019: 98.88 øre/kwtime. Norpools pris 51.07 øre/kwtime April 2019: 96.50 øre/kwtime. Norpools pris 49.78 øre/kwtime Tillegg måtte jeg betale kr 49.- pr mnd + nettleie for å ha Norges dyreste avtale. Gratulere :)
Hei Geir. Takk for tilbakemelding. Vi har mange fornøyde kunder, og dette er vi opptatt av å finne ut av med deg :-) Fint hvis du tar kontakt med oss på tlf: 21651000 eller e-post: [email protected], så skal vi besvare deg med bakgrunn i avtalen som du har hos oss. Med vennlig hilsen oss i GNP Energy
Grovt svindelforsøk med falske regninger! Jeg skiftet strøm leverandør fra disse til et annet selskap med en langt lavere pris for 4-5 måneder siden. Plutselig sender GNP nå en saftig regning på flere tusen for levering av strøm.. Som jeg heldigvis har på papir og faktura som viser riktige datoer og alt, på at jeg har betalt forbruk til det nye selskapet, og at jeg har absolutt alt på det rene! Dette er svært alvorlig og kommer til å bli politianmeldt. At et større selskap spekulerer på denne måten at en del av kundene betaler på autopilot da det er vanskelig å sette seg inn i datoer og overtagelse osv. er helt groteskt! Dette er helt hinsides hvordan et selskap velger å opptre. Har ikke ord!
Hei Jan E. Takk for din tilbakemelding. Fint om du kan ta kontakt med oss på tlf 21651000 eller [email protected], så kan vi få sjekket opp ditt kundeforhold hos oss. Ha en fin dag. Vennlig hilsen GNP Energy.
Ble fortalt av dørselgere at Folkepakka garanti vare en spotpris avtale med et pristak. Dette hørtes jo veldig bra ut. Men når faktura kommer så ender du opp med og betale mye mer en du blir lovet. Pristaket skulle ikke være en fastpris men en makspris. Men med utredningene til GNP så blir dette en fastpris da deres "utregning" har feil estimering av forbruk samt strømpriser som er så høye at man skulle tro de hadde trykket på tastaturet i blinde for å gi kundene en høyest mulig pris. Kundeservicen er motbydelig og de har en "fiendtlig" innstilling og er ikke litt behjelpelige. STYR UNNA GNP! Hva de nå enn lover så er det lureri. Ikke la dere lure av dette selskapet som må bytte navn oftere en folk bytter sokker for at de skal klare å lure nye kunder inn i kundeforhold hos de.
Hei Kristine. Takk for tilbakemelding. Vi har mange fornøyde kunder, og dette er vi opptatt av å finne ut av med deg :-) Fint hvis du tar kontakt med oss på tlf: 21651000 eller e-post: [email protected], så skal vi besvare deg med bakgrunn i avtalen som du har hos oss. Med vennlig hilsen oss i GNP Energy