Kilden Kraft har ikke nok data til å bli vurdert.
Klikk for detaljer
Har veldig god erfaring med GNP energi, ikkke noe tull med at det dukker opp nye ting i fakturaen som det gjøres mange andre selskap , så absolutt å anbefale 👍
Håpløst firma ble overført fra Tinde i juni og pga en systemfeil fikk ikke melding før i august men ser jo på Google at det er bare svindel . Veldig useriøst når to svogere driver hvert sitt firma Tinde og Gnp og hiver kunder til hveandre Prøver å ringe dem men tar ikke telefonen bare sørgelig alt sammen
Fikk utmerket kundeservice. Hjelpsom, vennlig og løsningsorientert. Fikk forklart på en utmerket måte det jeg hadde spørsmål til. Reddet dagen 😀
Kontaktet gnp for spørsmål om mine høye fakturaer de siste mnd da jeg hadde vansker med å tolke de. Kom i prat med en hyggelig mann som forklarte slik at det ble mer forståelig. Endte opp med at han skulle ordne slik at jeg skulle faktureres for faktisk forbruk og ikke stipulert forskudd. Spent på neste faktura
Jeg er superfornøyd med GNP å fortsetter å bruke det. Skal også fortelle min venninne om å bytte. Sentralbordet er hyggelige og forklarer meg det jeg lurer på.
Er veldig fornøyd med en av kundebehandlerne. men ikke like fornøyd med fakturaavdelingen som enda ikke har ryddet opp i feil på juni og juli fakturaen vår.😫😫😫😫
blei flyttet uten varsel fra en annen kraftlevrandør uten noe varsel,pga oppkjøp
Hadde fastprisavtale på 79 øre. Opplevde at den prisen fikk jeg ikke. Ringte og klaget,fikk kreditnota,men følte ikke den dekket alt jeg hadde forskuddsbetalt.
Alt for dyrt med forskudd betaling føler meg lurt etter denne avtala å kommer sikkert til å bytte strømleverandør
Selskapet fakturerer på forskudd i dag med over 700øre/kWh og estimerer forbruk. Regning for 1 mnd ca kr 16.000.- Helt vanlig enebolig i Åsane Bergen der strømkostnadene med dagens priser skulle være omkring kr 6,000.- mnd. Dette er intet mindre enn kriminell aktivitet . Mvh Steinar F.
It's good company. But you made wrong when you sold some customers to Tinde Energi.
Hadde en bra avtale i ett år. Så ringer de og tilbyr meg en ny avtale på 69 øre pr kw.. Siste regning jeg fikk var pålydene 1489.70.. Ringer de sier att den avtalen utløp i mai 2022, men att jeg fortsatt hare en bindene kontrakt til februar 2023 ? Har i dag vært i kontakt med 2 andre leverandører og begge sier att dette ikke kan være riktig..Fortsetter min kamp i morgen
Har vært kunde i over 3 år, men ble "solgt" til Tinde energi, og mistet fastprisavtalen. Gull ignorering, der hverken GNP eller Tinde svarer på mail eller telefoner. Styr unna!!
Holder ikke det de lover ble lovet fastpris også sies det at de ikke har fastprisavtaler
Ble overført til GNP fra Tinde uten samtykke og med vesentlig dårligere betingelser. Ingen informasjon eller varsel og ingen svar fra kundeservice. Hold dere unna disse.
Alltid hyggelig personel når du tar kontakt de ordner opp hvis det er noe og ringer tilbake