Hei! Klikk på meg hvis du trenger hjelp!

"DNB omtale"

Omtale om DNB Bank skrevet av Jan Michalsen for 17.01.2017 12.40

DNB Bank har totalt 120 omtaler på Bytt.no
PÅ EN SKALA FRA 1 TIL 5
Hvor fornøyd er du med DNB Bank?
Kundetilfredshet
Kundeservice
Rådgivning
"DNB omtale"

Jeg er en fornøyd kunde med mange års kundeforhold der.
Hyggelige ansatte, god nettbank, et rentenivå jeg kan leve med.

Meget-Misfornøyd
Kundetilfredshet
Kundeservice
Rådgivning
Har byttet selskap
"Elendig kundeservice"
2 syns denne omtalen er nyttig

Elendig kundeservice. Svarer ikke på det man spør om i henvendelsen. Henviser kun til et brev som er sendt. Men man blir ikke klokere av det når innholdet er uklart, og det er det man trenger forklaring på. Tar beslutninger på feil grunnlag. De trenger etter min mening å sette seg bedre inn i saken før de tar avgjørelser og svarer. Men det virker som det er enklere for dem å la være å svare og heller lukke saken. Ingen vilje til å sette seg inn i fakta. Glad jeg ikke er kunde etter alt annet negativt jeg har hørt om dem. Bare synd de har utestengt meg fra VIPPS - og det på et grunnlag de ikke engang kan fortelle meg. Håpløst og diskriminerende. Blir behandlet som en kriminell.

Kundetilfredshet
Kundeservice
Rådgivning
Vurderer å bytte selskap
"Gebyr på debetkort!"
2 syns denne omtalen er nyttig

Jeg ble nå fakturert for 275 kroner for Visa på mitt debetkort til min brukskonto. Etter å ha chattet med Julie, og fortalt at jeg ikke ønsker visa på mitt debetkort, sier hun at det ikke er mulig å ha kort uten visa. Hun sier at hun kan melde ut kortet mitt om jeg ikke vil ha det. Jeg ønsker kun et debetkort uten visa, siden det er det de sier de fakturerer for. De sniker inn gebyrer alle steder.

Charlotte
Kundetilfredshet
Kundeservice
Rådgivning
Vurderer å bytte selskap
"Greit i begynnelsen, men elendig nå!!"
2 syns denne omtalen er nyttig

Tull med nettbank til stadigheter Skandalesaker om DNB ASA, som ingen grenser har.

Tull og tøys med nettside og fakturering. Får ikke til å opprette Avtalegiro og eFaktura.

Eksisterende AvtaleGiro'er står som "aktiv", selv om de ikke blir trukket.
Hva er dette for noe tull?

Dette har skjedd mye siste tiden, men før var dette intet problem.

Dårlig kundeservice - dyrt å ringe dit for å høre musikk i en halvtime, og gjerne lengre.

De er vokst seg altfor stor og har nå masse gebyrer, for at kunde skal betale for å spare penger. Helt sykt!

Jeg vurderer seriøst å bytte bank!

Kundetilfredshet
Kundeservice
Rådgivning
Har byttet selskap
"Kundebehandler/selger"
1 syns denne omtalen er nyttig

De er KUN etter å selge og bryr seg meget lite om kundene sine. Vet selv siden jeg jobbet der!!

DNB Bank har totalt 120 omtaler på Bytt.no
Si hei til @Anna
Jeg vil sammenligne selskaper
Jeg vil lese omtaler om et selskap
Jeg vil skrive en omtale om et selskap