Meny

DNB Bank omtaler og erfaringer

SKRIV OMTALE
Søk nå
1,7/5
Dårlig
Kundetilfredshet
Dårlig
Kundeservice
Dårlig
Rådgivning
Dårlig
145
av 147 innen
bank
19%
anbefaler
DNB Bank

"Useriøs bank. Umulig å komme gjennom kundeservice."

Omtale om DNB Bank skrevet av Ole for 01.02.2021 13:16

DNB Bank har totalt 597 omtaler på Bytt.no
PÅ EN SKALA FRA 1 TIL 5
Hvor fornøyd er du med DNB Bank?
Kundetilfredshet
Kundeservice
Rådgivning
Vurderer å bytte selskap
"Useriøs bank. Umulig å komme gjennom kundeservice."

Det er umulig å komme gjennom på telefon. Jeg fikk først fortalt at det var 8 minutter vente. Det ble 47 minutter før jeg kom i kontakt med DNB. Men da havnet jeg på feil avdelinga. Prøvde å kontakte på chattebotten, men den henviste meg til telefonen. Om du ønsker en bank med ok kundeservice, er ikke DNB å anbefale.

Svar fra DNB Bank
08.02.2021 09:52
Hei, Ole! Beklager for opplevelsen du har hatt hos oss. Vi skal ikke legge skjul på at vi har hatt stor pågang og påfølgende lang ventetid inn til kundeservice i det siste, så det er fullt forståelig at det er frustrerende for alle som prøver å nå oss. Vi gjør alt vi kan for å bedre situasjonen og håper at vi klarer å redusere ventetiden fremover.
Bytt.no
"Useriøs bank. Umulig å komme gjennom kundeservice." skrev Ole om DNB Bank

Har du en tilsvarende erfaring med DNB Bank?
Gjør som Ole og over 10 000 andre norske forbrukere: Skriv en omtale om DNB Bank du også og del dine erfaringer!

Ingen registrering nødvendig, helt anonymt og tar kun 1 minutt!

Kundetilfredshet
Kundeservice
Rådgivning
Vurderer å bytte selskap
"Bra kundeservice dårlig tilgang"

Har hatt DnB siden de tok over Postbanken. Tror ikke det har vært en uke uten problemer med nettbanken deres. Vanskelig å logge inn eller helt umulig. Transaskjoner som skjer 3-4 dager etter de er satt opp. Nokk er nokk jeg bytter.

Svar fra DNB Bank
02.02.2021 11:17
Hei, Ronny. Leit å høre om problemer med nettbank og innlogging. Vi har ikke hatt store, regelmessige problemer med nettbanken på lenge, men enkelte funksjoner kan ha vært utilgjengelig i korte perioder. Du kan alltid følge med på dnbstatus.no for en oppdatering på driftsstatus og historikk :) Når det gjelder innlogging så kan det være knyttet til noe spesifikt med enten kodebrikken eller BankID på mobil. Hvis du kontakter oss på telefon 915 04800 eller på chat i nettbanken, så kan du forklare hva du opplever problemer med. Da tar vi en kikk og sørger forhåpentligvis for å løse eventuelle problemer for godt. /Even
Kundetilfredshet
Kundeservice
Rådgivning
"Er ikke fornøyd når banken setter ned rentene!"

Se setningen over. Med det digitale nettverk er det mulig!!!

Per M. L
Kundetilfredshet
Kundeservice
Rådgivning
Vurderer å bytte selskap
"Elendig kunde behandling"
1 syns denne omtalen er nyttig

Jeg fikk beskjed av kundeservice på telefon 14. Januar, hvorpå de informerer at de ikke kan hjelpe, å blir bedt om å ringe en samarbeids partner. Har ringt de flere ganger, etter jeg har fått tilbake melding fra deres samarbeids partner, idag er det gått 13 dager å jeg har ikke fått tilgang til min Lønnskonto, å spesial engasjement avdelingen lekser deg opp om hvordan ting, å avslutter samtalen med at du kan bare ringe advokat, det hjelper deg ingenting. Jeg lever av salg, å hadde jeg opptrett slik som DNB Spesial Engasjement hadde jeg ikke hatt noen kunder. Har du konto i DNB ,vurder sterkt, å bytte bank før du havner i en situasjon med de. Verste jeg har vært borti.

Kundetilfredshet
Kundeservice
Rådgivning
"Fantastisk totalopplevelse."

Har alltid fått god sevice.Har vært medlem i DNB i over 30år.Har ingenting å klage på.

DNB Bank har totalt 597 omtaler på Bytt.no
Søk Bytt.no
AVBRYT
OK, JEG FORSTÅR