Sammenlign. Bytt. Spar.
HUS & HJEM
BEDRIFT & BORETTSLAG
MIN BYTT
BYTT.NO
Oversikt Omtaler Tjenester Mer ⋮ Skriv
Oppdatert mai 2024
DNB Bank
1.4
1 299 verifiserte omtaler

DNB Bank omtaler og erfaringer

Negativ trend

DNB Bank opplever for tiden en negativ trend i kundevurderinger.

Pilens retning viser styrken på trenden i løpet av 30 dager.

Klikk for detaljer

1.4
Forferdelig
1 299 verifiserte omtaler
Kundetilfredshet
Kundeservice
Rådgivning
#117
Forferdelig
DNB Bank er rangert
#117 av 118 dagligbanker
15%
Dårlig
15% anbefaler DNB Bank
til venner og kjente. Gjør du?
POPULÆRT 🔥
Sjekk din kredittscore gratis
Sjekk din kredittscore gratis
Få en oversikt over din gjeld, og se hva bankene ser på når når de gir boliglån. En bedre kredittscore kan gi lavere renter.

Utforsk 1 299 omtaler om DNB Bank

FILTRER OMTALER
119
56
57
128
939
SORTER OMTALER
SORTER ETTER HENDELSE
SORTER ETTER OPPLEVELSE
Du leser nå én spesifikk omtale om DNB Bank
DNB Bank har 1 299 verifiserte omtaler på Bytt.no

DNB er en institusjon som har et formål

Omtale av  Kennerh J

Detter formålet er å gi mest mulig overskudd til aksjonærene. Kundene er overhode ikke i fokus. De blir utnyttet, misbrukt og oversett og stakkars S-Banken kunder som nå må finne seg en ny bankforbindelse.

Tar 2 minutt
På en skala fra 1 til 5
Hvor fornøyd er du med DNB Bank?
Tar 2 minutt
5
4
3
2
1

Brukervennlighet

Omtale av  Sonja

Tungvind og elendig nettbank. Mange ting som ikke kan utføres i appen, kun på pc. Høye gebyrer både på bruk i innland og utland.

Svar fra DNB Bank
15.06.2021 13:20

Hei Sonja. Leit at du har det inntrykket av vår nettbank og mobilbank. Vi jobber stadig med å forbedre våre tjenester og setter pris på tilbakemelding. /Thomas

Dyre og dårlige

Omtale av  Ragnar

Gjentatte ganger tatt for å villede forbrukere, dårlige (dyre) låne- og bruksbetingelser og skyhøyt kostnadsnivå.

Svar fra DNB Bank
15.06.2021 13:20

Hei Ragnar! Vi følger nøye med på markedet, og våre kunder har i dag konkurransedyktige priser og tilgang på svært gode digitale og betjente løsninger :) Vi håper du gir oss en sjanse, da tror jeg du vil bli positivt overrasket!

Skyhøye gebyrer, dårlig rentepolitikk og elendig kundeservice.

Omtale av  Astrid K

Jeg rømte fra DNB etter at de hadde slukt Postbanken for mange år siden. Etter dette har jeg vært strålende fornøyd med Skandiabanken/Sbanken, men ble litt skeptisk da den ble børsnotert. Nå har mine verste anelser slått til. Om konkurransetilsynet godkjenner at Norges beste bank skal ødelegges av Norges verste, da er det slutt med mitt kundeforhold med Sbanken. Jeg er trist og rasende over at kundene ikke blir lyttet til, bare rent profittbegjær fra pengeflytterne som allerede har mer enn nok!

Svar fra DNB Bank
15.06.2021 13:20

Hei Astrid! Vi skjønner at dette er en sak som skaper stort engasjement. Vi håper du har tålmodighet til å gi oss en sjanse - jeg håper og tror du vil bli positivt overrasket. /Ann-Kristin

Negativ

Omtale av  Pål

Utdatert, tungvint, sidrompa og elendig kundeservice. Dyre og tar gebyrer for alt

Svar fra DNB Bank
15.06.2021 13:20

Hei Pål! Leit at du føler det slik. For oss er det viktig at våre kunder føler seg ivaretatt når de har behov for hjelp, og at vi alltid tilbyr de beste løsningene og produktene hos oss. Vi har utviklet oss mye på teknologisiden de siste årene, og det er det nok mange som ikke kjenner til. /Ann-Kristin

Få oversikt over din gjeld
Test din gjeld: Banken ser på dette
Få en oversikt over din gjeld og månedlige kostnader, og se hva bankene ser på når de gir boliglån!
Se gjeldsoversikt
Få innsikt Se hva bankene ser

Aldri tilbake!

Omtale av  Rune

Har brukt DnB tidligere, men pga dårlig kundebehandling og masse gebyrer skiftet eg til Sbanken. Nå går DnB over lik for å ødelegge mulighetene for oss som hadde landets beste bank. Eg går aldri tilbake til banker som får bøter for kriminelle handlinger, og som driter i sine kunder så deres egne lederene skor seg godt på de.

Svar fra DNB Bank
15.06.2021 13:20

Hei Rune. Vi skjønner at dette er en sak som skaper stort engasjement, der mange har ulike meninger. Vi håper derimot at du ønsker å gi oss en sjanse.

Ute kontroll har sparret mitt konto

Omtale av  Dzemal V

Min konto har blitt sparret av ute kontroll i over fem uker nå. Jeg har ikke spist på nesten 2 dager nå, jeg har ikke mat til meg selv, jeg har en sønn på ni år som jeg har 50% og han sporte meg om jeg kan lage matt pakke til han at han tar det på skolen, jeg kunne ikke svart han på. Jeg sendte mail til ute de svarer ikke, jeg vil avslutte konto min i dnb bank jeg har vært kunde hus dere siden jeg 15 år og jeg er 38 år i dag. Hva skal jeg gjøre når jeg kan ikke gi mat til en 9 åring? Tlf min har blitt sparet kanaller og internet og jeg har ikke betalt hus leie. Ute kontroll bryr seg ikke om menneskerettigheter og det er også brudd på menneskerettigheter.

Svar fra DNB Bank
15.06.2021 13:20

Hei. Dette var ikke kjekt å lese. Vi kan dessverre ikke gå inn på enkeltsaker her, men jeg håper du kan kontakte oss på telefon 915 04 800, så får vi undersøkt. Ønsker deg en fin dag. /Thomas

DNB Bank har 1 299 verifiserte omtaler på Bytt.no
Les hva kundene til DNB Bank mener

Oppdag nye selskaper i samme bransje

Søk blant tusenvis av selskaper
Sammenlign tusenvis av tjenester
AVBRYT
OK, JEG FORSTÅR