Sammenlign. Bytt. Spar.
HUS & HJEM
BEDRIFT & BORETTSLAG
MIN BYTT
BYTT.NO
Oversikt Omtaler Tjenester Mer ⋮ Skriv
Oppdatert mai 2024
DNB Bank
1.5
1 300 verifiserte omtaler

DNB Bank omtaler og erfaringer

Negativ trend

DNB Bank opplever for tiden en negativ trend i kundevurderinger.

Pilens retning viser styrken på trenden i løpet av 30 dager.

Klikk for detaljer

1.5
Dårlig
1 300 verifiserte omtaler
Kundetilfredshet
Kundeservice
Rådgivning
#115
Forferdelig
DNB Bank er rangert
#115 av 116 dagligbanker
15%
Dårlig
15% anbefaler DNB Bank
til venner og kjente. Gjør du?
POPULÆRT 🔥
Sjekk din kredittscore gratis
Sjekk din kredittscore gratis
Få en oversikt over din gjeld, og se hva bankene ser på når når de gir boliglån. En bedre kredittscore kan gi lavere renter.

Utforsk 1 300 omtaler om DNB Bank

FILTRER OMTALER
120
56
57
128
939
SORTER OMTALER
SORTER ETTER HENDELSE
SORTER ETTER OPPLEVELSE
Du leser nå én spesifikk omtale om DNB Bank
DNB Bank har 1 300 verifiserte omtaler på Bytt.no

Snakke med robot er grusomt, tar lang tid å bli satt over til kundebehandler

Omtale av  Ingrid K

Å bli satt over til kundebehandler tar unødvendig lang tid pga robot stemmen , 50 minutt ventetid, ingen tilbakeringing, rett og slett dårlig kundebehandling. Både roboten i tlf og chatten er dårlig......

Svar fra DNB Bank
06.08.2022 08:27

Hei Ingrid, leit å høre at du har hatt problemer med å komme i kontakt med oss. Vi jobber kontinuerlig med å redusere ventetiden inn til oss, både på telefon og chat, men det kan være stor pågang på linjene, særlig midt på dagen. Vi er åpen fra 07:00 og helt til 23:00 alle dager (inkludert lørdag og søndag). Erfaringsmessig er det enklere å komme raskt gjennom på morgen, ettermiddag og kveld. /Lisa

Tar 2 minutt
På en skala fra 1 til 5
Hvor fornøyd er du med DNB Bank?
Tar 2 minutt
5
4
3
2
1

Elendig!!

Omtale av  Sebastian H

Jeg fikk inn lønn i dag og skulle betale regninger etc etc, men banken min er nå fryst av en eller anna merkelig grund.. har nok av penger på konto, men kan hverken bruke kortet, overføre mellom egne kontoer, vippse eller betale regninger.. har ringt å snakket med dem tidligere i dag. Men ble bedt om å sende mail🙁 jeg har sendt mailen men enda ikke fått svar.. jeg trenger å få fylt drivstoff på bilen min, og betale en verkstedregning samt mobilregning og andre utgifter.. HJELP!!

Svar fra DNB Bank
06.08.2022 08:32

Hei, forstår godt at dette er en kjedelig situasjon. Vi får dessverre ikke gått inn på enkeltsaker her, men ta gjerne kontakt med vår kundeservice på nytt slik at vi kan se på saken din. /Lisa

Det… er en bank ihvertfall

Omtale av  Anton

Det er morsomt å se kundeservicen prøve p beskytte grunnen til at selvskapet ikke gir tilgang til apple pay, det er ikke «markedsevaluering», det er penger Vipps er værre, gi oss apple pay, jeg bytter bank

Svar fra DNB Bank
06.08.2022 08:37

Hei Anton, dette var leit å høre. Vi vurderer Apple Pay og andre former for mobilbetaling fortløpende. Hva vi kommer med – og når vi kommer med det – avhenger av en rekke forhold som blant annet modenhet og etterspørsel i markedet samt tekniske og økonomiske forhold. Vi håper selvsagt at dette kan bli aktuelt i fremtiden, og at du da ønsker å bruke oss som bank igjen. /Lisa

Har pengene mine hos banken i 2 år.

Omtale av  Rigo R

Hadde noe penger på min konto. Jeg ble kastet ut av banken av noe relasjoner som jeg ikke klarte å svare på, ble kastet ut på dagen, fikk ikke mine penger, og venter nå i 2 år på å få noe tilbake melding.

Svar fra DNB Bank
06.08.2022 08:39

Hei, veldig leit å høre at du har hatt en dårlig opplevelse med oss. Vi kan dessverre ikke gå inn på enkeltsaker her - håper du vil ta kontakt med vårt kundesenter så kan vi se på saken din. /Lisa

Dnb ønsker ikke og være behjelpelig for min funksjonshemmede mor

Omtale av  Hajia

Min mamma er syk og sitter I rullestol etter en forferdelig ulykke Hun var I for et par år siden,min mor ER bevegelsehemmed og det ER veldig vanskelig for Hun og komme seg frem og tilbake til forskjellige steder Hun mister sin pin Kode og husker den ikke har ringt dnb flere ganger og spurt Om de Kan sende Hun ny Kode til hennes folkeregistrerte adresse de sier de skal sende de har sagt det flere ganger men det kommer aldri noen pin Kode I posten de bryr seg ikke og er meget frekke og arrogante I tlf dessuten ER ventetiden Utrolig Lang dnb er en drottbank med uhyggelige mennsker

Svar fra DNB Bank
06.08.2022 08:48

Hei, veldig leit at du/dere sitter igjen med dårlige erfaringer etter å ha vært i kontakt med oss - det ønsker vi absolutt ikke. Vi ønsker å være en bank for alle, og setter stor pris på alle våre kunder. Her på bytt.no får vi ikke gått inn på enkeltsaker, så jeg har ikke innsyn i akkurat denne saken for å kunne gi et godt svar på hva som har skjedd. Ta gjerne kontakt med vår kundeservice på nytt slik at vi kan prøve å finne en løsning. /Lisa

Sjekk din kredittscore gratis
Sjekk din kredittscore gratis
Få en oversikt over din gjeld, og se hva bankene ser på når når de gir boliglån. En bedre kredittscore kan gi lavere renter.
Se kredittscore
Få innsikt Se hva bankene ser

Kodebrikke og bankid på mobil.

Omtale av  Yonis

Hva skjer med kodebrikke og bankid på mobil utstedt av DnB?? Blir de og sperret?

Svar fra DNB Bank
06.08.2022 09:00

Hei! Tenker du på melding du har mottatt om utfasing av BankID på Mobil? I så fall vil du fremdeles kunne bruke kodebrikken utstedt av DNB. Den vil fungere for alle de som foretrekker å bruke den. Et alternativ til BankID på Mobil vil være BankID-app. Den kan du laste ned fra App store eller Play store. Du kan lese mer om dette her: https://www.bankid.no/om-oss/nyheter/2022/last-ned-appen/. /Lisa

DNB Stjal Renter fra Kunde!

Omtale av  Dnb K

Alle kunder har ingen forpliktelse til å forskuddsbetale kredittkortet før forfallsdagen. Det er ulovlig når DNB tvinger kundene til å forskuddsbetale, når DNB ser på refusjon / tilbakebetaling fra et annet selskap som en forskuddsbetaling, og når DNB krever renter når refusjonen / tilbakebetalingen flyttes til sparekontoen. Jeg fikk tilbakebetaling A Kr. fra et annet selskap til mitt DNB kredittkort, og så flyttet jeg A Kr. til min DNB sparekonto fordi 1. A kr. var en tilbakebetaling fra en ting som jeg allerede hadde betalt til DNB for noen måneder siden. 2. A kr. ikke var en ny shopping som jeg måtte betale neste måned. 3. A kr. ikke var en penger som jeg måtte forskuddsbetale før forfallsdatoen. Det å flytte A Kr. til sparekonto var en helt riktig måte å gjøre, fordi DNB ikke fortjente A Kr.. Jeg hadde kredittkort shopping kun B Kr. i samme måneden, mye mindre enn A kr., så etter flyttingen var det A-B=+C Kr. igjen i kredittkort kontoen. Men DNB kundesenter sa at A Kr. var et pengeuttak, og da hadde du +C Kr. igjen i kredittkort kontoen, så måtte du betale renter for differanse B Kr. CRAZY!!! Hvorfor ble B Kr. shopping plutselig differanse for å belaste renter? Det er helt feil og ulovlig at DNB så på B Kr. som differanse og A Kr. som en forskuddsbetaling og et pengeuttak og så belastet renter D Kr. fra min kredittkort kontoen direkte. DNB stjal renter fra kunde!!!

Svar fra DNB Bank
06.08.2022 09:10

Hei, leit å høre at du har hatt en dårlig opplevelse med oss. Jeg får dessverre ikke sett på enkeltsaker her. Dersom du mener noe er gjort feil fra banken sin side håper jeg du kan ta kontakt med kundeservice igjen slik at vi kan se på saken din på nytt. Alternativt kan du sende oss en klage. Det gjør du under Dagligbank og Lån - Postkasse - Skriv til oss. /Lisa

DNB Bank har 1 300 verifiserte omtaler på Bytt.no
Les hva kundene til DNB Bank mener

Oppdag nye selskaper i samme bransje

Søk blant tusenvis av selskaper
Sammenlign tusenvis av tjenester
AVBRYT
OK, JEG FORSTÅR