Meny

DNB Bank omtaler og erfaringer

SKRIV OMTALE
Søk nå
1,7/5
Dårlig
Kundetilfredshet
Dårlig
Kundeservice
Dårlig
Rådgivning
Dårlig
146
av 148 innen
bank
19%
anbefaler
DNB Bank

"Ha det dysleksi, fikk veldig god hjelp til å finne fem på dataen. Han var tålmodig og veldig hjelpso"

Omtale om DNB Bank skrevet av Kitti for 12.07.2021 11:30

DNB Bank har totalt 620 omtaler på Bytt.no
PÅ EN SKALA FRA 1 TIL 5
Hvor fornøyd er du med DNB Bank?
Kundetilfredshet
Kundeservice
Rådgivning
"Ha det dysleksi, fikk veldig god hjelp til å finne fem på dataen. Han var tålmodig og veldig hjelpso"

God sørvis , brukte god tidd på meg.😀 fikk den hjelpen jeg trengte. Han var høflig å posetiv.

Svar fra DNB Bank
14.07.2021 10:27
Hei, Kitti. Takk for en fin tilbakemelding :) Godt å høre at du har hatt en god opplevelse! /Even
Bytt.no
"Ha det dysleksi, fikk veldig god hjelp til å finne fem på dataen. Han var tålmodig og veldig hjelpso" skrev Kitti om DNB Bank

Har du en tilsvarende erfaring med DNB Bank?
Gjør som Kitti og over 10 000 andre norske forbrukere: Skriv en omtale om DNB Bank du også og del dine erfaringer!

Ingen registrering nødvendig, helt anonymt og tar kun 1 minutt!

Camilla T
Kundetilfredshet
Kundeservice
Rådgivning
Vurderer å bytte selskap
"Utrolig dårlig kundebehandling"
4 syns denne omtalen er nyttig

Arrogant, nedlatende og lite informativ kundebehandling ved misforståelse ang. forsikring. Kvinnelig kundebehandler som antagelig er lei av jobben sin, insinuerte at jeg var dum i stedet for å forklare mer grundig og hyggelig. Jeg har vært svært fornøyd med DnB (tidligere postbanken) i 24 år, nå vurderer jeg sterkt å bytte bank. Kjempeskuffet og forbannet.

Svar fra DNB Bank
12.07.2021 14:53
Hei Camilla. Tusen takk for at du deler din opplevelse med oss. Først og fremst er det veldig leit å høre at du har hatt en dårlig opplevelse med en av våre rådgivere. Dessverre får vi ikke gått noe nærmere inn på saker her på denne nettsiden, men vi hadde satt stor pris på om du ville ta kontakt med oss på telefon eller sende oss en melding fra postkassen i nettbanken din hvor du utdyper din opplevelse. Da får vi muligheten til å ta det videre internt og lære av det. /Nina
Kundetilfredshet
Kundeservice
Rådgivning
Har byttet selskap
"DNB en dårlig bank ikke konkuransedyktige med dårlige renter,vilkår og kundebehandling"
2 syns denne omtalen er nyttig

DNB en av de Dyreste og Dårligste bankene i Norge. Ikke konkuransedyktig på renter og pris med elendig kundebehandlig ... DNB er på en måte bankenes Telenor for store og dominerende i markedet arrogante ikke konkuransedyktige på priser,renter.vilkår og service. Det finnes ennå noen få alternativer som gir deg bedre renter og vilkår enn DNB bytt bank nå spar penger ! Har vært kunde i DNB det meste av livet det vil si i flere tiår men NÅ er det slutt ! Har nå byttet ut DNB helt også lønnskonto er flyttet og nytt Debet kort er bestilt i en annen bank. Spare pengene et millionbeløp er flyttet bort fra DNB for lenge siden på grunn av ikke konkuransedyktige renter i DNB. Andre banker har bedre renter og bedre vilkår på sparing. DNB er heller ikke konkuransedyktige på boliglån. DNB er ødeleggende for den frie konkuransen som er svært begrenset i norge da blir det arrogant dyrt og dårlig. DNB har dårlige renter på både innskudd-sparing og lån.

Svar fra DNB Bank
09.07.2021 10:50
Hei Olav, tusen takk for utfyllende tilbakemelding om hvorfor du er, eller var, misfornøyd som kunde hos oss! Vi kommer til å ta dette med videre internt for videre forbedring. Vi håper at vi en gang i fremtiden kan møte deg med tjenester og priser som er appellerende for deg.
Frustrert 1
Kundetilfredshet
Kundeservice
Rådgivning
Vurderer å bytte selskap
"Lurer trofaste kunder"
8 syns denne omtalen er nyttig

Skrev en melding for min gamle mor i hennes nettbank da jeg så hun betalte en idiotisk høy rente, hun har meget god sikkerhet og inntekt men DNB har rett og slett ikke tid til å svare henne. Hvis denne banken ikke gir henne ett svar i løpet av uken så hjelper vi henne å bytte bank. Hvorfor skal Norges største bank lure sine gamle trofaste kunder som aldri maser om noe som helst? Gjelden er ca 20% av verdien på boligen og hun betaler 2,14%

Boring N
Kundetilfredshet
Kundeservice
Rådgivning
"Vi trekker deg for tinglysing. Når? Det vet du når konto mangler penger. Ingen dekning =overrekk"
1 syns denne omtalen er nyttig

Vi rydder opp i økonomien. 3500kr koster det å få lån med sikkerhet i bolig. Skulle tro det var med tinglysing, men nei. Det kommer i tillegg. Ikke at jeg skjønte det slik det var skrevet i kontrakten. 4040kr, takk. Ikke bare er tinglysing ekstra, men det trekkes på måfå uten forvarsel, forfall eller bilag. Ikke ligger det som "betaling til forfall", en dag er det plutselig 540kr mindre på konto. Har du ikke penger på aktuelle konto? Ikke noe problem. De overrekker og tar purring hvis du ikke fanger det opp på 24 timer. Mangler du penger til andre utgifter? To bad, dette skal vi som kunder akseptere. Oi. Klager du? Ønsker du bilag eller skikkelig forfall? Nei, det kan du glemme, det har du ikke krav på. Også skal vi fortelle deg hvor dårlig stell du har på kontoen din fordi du ikke leser tanker, bli grinete når du er frustrert over mangel på varsel, invasjonen av uautorisert trekk og påstå du egentlig er sur fordi du "ikke får det som du vil". Jeg hadde byttet hvis ikke renter var bundet i tre år. Styr unna

Svar fra DNB Bank
09.07.2021 10:50
Hei Boring N! Vi beklager for å høre at du opplevde oss på denne måten. Det er ikke slik vi ønsker å fremstå, hvis du har en klage på behandling av rådgiver eller rutine som ble utført, anbefaler vi deg å skrive til oss fra nettbanken vår under Dagligbank og lån - Postkasse - Skriv til oss, så dette kan bli undersøkt nærmere. Vi håper du ellers har en flott dag
DNB Bank har totalt 620 omtaler på Bytt.no
Søk Bytt.no
AVBRYT
OK, JEG FORSTÅR