Sammenlign. Bytt. Spar.
HUS & HJEM
BEDRIFT & BORETTSLAG
MIN BYTT
BYTT.NO
Oversikt Omtaler Tjenester Mer ⋮ Skriv
Oppdatert april 2024
Nordea Bank
1.7
442 verifiserte omtaler

Nordea Bank omtaler og erfaringer

Negativ trend

Nordea Bank opplever for tiden en negativ trend i kundevurderinger.

Pilens retning viser styrken på trenden i løpet av 30 dager.

Klikk for detaljer

1.7
Dårlig
442 verifiserte omtaler
Kundetilfredshet
Kundeservice
Rådgivning
#116
Forferdelig
Nordea Bank er rangert
#116 av 118 dagligbanker
18%
Dårlig
18% anbefaler Nordea Bank
til venner og kjente. Gjør du?
POPULÆRT 🔥
Test din gjeld: Banken ser på dette
Test din gjeld: Banken ser på dette
Få en oversikt over din gjeld og månedlige kostnader, og se hva bankene ser på når de gir boliglån!

Utforsk 442 omtaler om Nordea Bank

FILTRER OMTALER
49
20
22
50
301
SORTER OMTALER
SORTER ETTER HENDELSE
SORTER ETTER OPPLEVELSE
Tar 2 minutt
På en skala fra 1 til 5
Hvor fornøyd er du med Nordea Bank?
Tar 2 minutt
5
4
3
2
1

Mangler opplysninger

Omtale av  Arne B

Det går ikke an på en enkel måte å finne kontonummeret til den du har betalt til. Det er alvorlig. Da går det heller ikke å få en liste av betalinger til en bestemt konto.

Svar fra Nordea Bank
13.04.2023 16:01

Hei, Arne. Takk for tilbakemeldingen din. Du kan enkelt finne kontonummeret på dine betalinger i nettbanken ved å søke etter betalingen. Klikk på «Betalinger» så «Søk etter betalinger». Her skal du kunne finne betalingsdetaljer som kontonummer, KID og mer. Dersom du har behov for en liste over transaksjoner til én mottaker, så har vi muligheter til å finne en oversikt over det for transaksjoner 1,5 år tilbake i tid. Da kan du gå inn i oversikten av transaksjoner på kontoen din i nett- eller mobilbanken, og søke på teksten på transaksjonen. Så om du for eksempel skulle se på betalinger til oss, så søker du på «Nordea». Du vil da å bli presentert en liste med transaksjoner til eller fra oss. For mer spørsmål om hvor du finner informasjon du leter etter, så ta gjerne kontakt med vår kundeservice, så vil de kunne hjelpe deg med å finne informasjonen du trenger :) /Mikael

Konto belastet, men mottaker får ikke pengene. Beløp står som reservert på kontoen

Omtale av  Jorun

La inn en betaling 8/4 før kl 11.00. Påske. Beløpet står som reservert på konto, men mottaker får ikke pengene. Og beløpet er trekt fra konto. Samme svar hver gang du ringer…. Det bør gå inn i morgen…. Bør ikke, det skal gå inn til mottaker!!!!! Det er nu vanlig virkedag, men samme svar. Litt vanskelig å forklare til mottaker…. Hvem tror på feil i banken. Får ikke hjelp av noen, blir nu veldig skeptisk til banken.

Svar fra Nordea Bank
13.04.2023 16:43

Hei, Jorun. Takk for tilbakemeldingen. Dersom du la inn en betaling den 8.4, som ikke var en bankvirkedag, så vil ikke betalingen komme til mottaker før påfølgende bankvirkedag. Dersom beløpet har blitt belastet kontoen din allerede, så tyder det på at du kan ha valgt at betalinger skal utføres umiddelbart. Standardvalget er at de venter på neste avregningstidspunk som du finner en god oversikt på her: https://nordea.no/tidsfrister . Pengene vil uansett ikke ankomme mottakers konto før de ordinære tidsfristene for betalinger, som er førstkommende bankvirkedag tirsdag 11.4, omtrent 07:00. Du kan forresten også finne en kvittering på betalingen i nettbanken, som du kan gi mottaker. Klikk på «betalinger» så «søk etter betalinger». Finn så betalingen, og klikk på datoen på betalingen. Deretter klikker du på «Skriv ut» for å produsere en kvittering du kan skrive ut, eller lagre som en PDF og sende til mottaker digitalt. På kvitteringen skal mottaker kunne se status på betalingen, beløp, kontonummer til kontoen du har betalt til mm. Jeg kan dessverre ikke se på din konkrete betaling her, men ta gjerne kontakt med vår kundeservice for en nærmere forklaring på hvorfor pengene ikke har ankommet mottaker. Dersom du ikke har fått noe hjelp til å undersøke dette nærmere ved tidligere kontakt, så er det svært uheldig å lese. Dette er noe vi enkelt skal kunne undersøke for deg, og noe vi gledelig skal kunne hjelpe deg med å finne ut av. /Mikael

Mitt livs største tabbe å bli kunde hos Nordea

Omtale av  Olav

Svakheter i bankens system tillater overtrekk ved identitetstyveri og banken registrerer ikke politianmeldelsen, etterforsker ikke saken nøye men presser kunden til å dekke tapet selv: Dessverre har jeg hatt flere svært ubehagelige opplevelser med Nordea og vil si at det å bli kunde hos Nordea er en av de største feilene i mitt liv. For 15 år siden var jeg på en kort ferie på Gran Canaria. På en restaurant/bar i Las Palmas kopierte noen ansatte kortopplysningene mine da jeg betalte for det vi hadde fått servert. Kort tid senere ble mitt Nordea Visa-debetkort (uten kreditt eller kassekreditt) på mystisk vis overtrukket for €4000, penger som jeg aldri hadde og aldri ville kunne ta ut selv fra en minibank. Jeg tok raskt kontakt med banken og konsulatet. Konsulatet fortalte meg at dette var en kjent svindelmetode i dette området som flere turister hadde blitt utsatt for. Jeg brukte halve ferien min på dette og brukte en hel dag på å reise til en spansk politistasjon for å lage en rapport. De var ikke spesielt hjelpsomme, men noterte saken min og jeg fikk en kopi av papirene. Nordea ba meg så sende inn disse papirene, noe jeg gjorde med en gang jeg kom hjem. Men nesten et år senere fikk jeg melding fra banken om at de ikke hadde registrert politianmeldelsen i mappen min fordi de mener den ble mottatt for sent. De sa at det er en veldig kort foreldelsesfrist på disse sakene. Hvorfor ble jeg ikke informert om det på forhånd slik at jeg kunne ha sendt en faks hvis vanlig post ikke var rask nok? Jeg har hele tiden forsøkt å få banken til å se på nytt på denne saken og forhåpentligvis gjøre en endring angående dette kravet som skyldes dette identitetstyveriet som jeg ble utsatt for. Jeg var ikke uforsvarlig, ingen fikk tak i koden min eller kortet mitt. Derfor bør banken ta ansvar for at deres system kunne tillate kriminelle med tilgang til betalingsterminal for bedrifter å overtrekke et debetkort for så mye penger som kunden aldri har hatt tilgang til selv. Jeg tror det burde være åpenbart for alle. Det har dessverre ikke vært tilfelle, selv om jeg i 2016 ble informert av en rådgiver om at hun skulle se på saken på nytt, fikk jeg aldri noen tilbakemelding. De har heller ikke kontaktet meg på mailen min angående saken, men uten forvarsel sendt den videre til inkasso. Jeg vil selvsagt betale ethvert rettmessig krav for penger jeg selv har lånt, men jeg synes ikke det er riktig at jeg skal holdes ansvarlig for denne svakheten i bankens og Visas system, når jeg ikke har opptrådt uansvarlig eller gjort noe galt, men bare utsatt for en kriminell handling. Skjønner ikke hvorfor banken ikke brukte mer ressurser på å spore opp de som faktisk tok ut disse pengene fra kontoen, det burde de kunne se i sitt eget system ved hjelp av VISA. Dette er en advarsel til andre, og med håp om at en snill sjel i storkonsernet Nordea kan gjenoppta denne saken slik at vi kan komme til enighet hvor jeg som kunde ikke vil føle meg utnyttet og villedet av et stort banksystem . Hvis banken ordner denne saken, må jeg nok redigere alle anmeldelsene og artiklene jeg har lagt ut på internett og i sosiale medier. Banken påstår sikkert i kommentarfeltet under at de gjerne vil hjelpe, men jeg har vært i kontakt med Nordea flere ganger og kommer ingen vei, fordi de har solgt gjelden videre til diverse inkassoselskaper som prøver igjen og igjen å presse meg å betale for noe som jeg ikke burde være ansvarlig for, med flere og flere renter lagt på kravet. Nordea hevder også at de ikke lenger har mine kontoutskrifter fra 2008 eller politianmeldelsen i arkivet.

Svar fra Nordea Bank
05.04.2023 08:54

Hei Olav.  Takk for at du tok deg tid til å skrive denne tilbakemeldingen til oss. Først og fremst så må jeg si at det var kjedelig å lese at ferieturen din endte med at du ble utsatt for svindel. Det er på ingen måte en gøy erfaring.  Det er også trist å lese at du ikke fikk den hjelpen du trengte av oss for 15 år siden. Vår ytterste prioritet er å stille vår kunnskap tilgjengelig til deg, på en hyggelig og profesjonell måte, for å hjelpe deg med dine banktjenester. Om du sitter igjen med en følelse av å ha blitt utnyttet og villedet, så er det ikke noe vi ønsker å være bekjent med, og langt fra slik vi ønsker å fremstå i dag.  Skulle du ønske å gi oss en ny sjanse i fremtiden, så kan du være trygg på at vi i dag har gode rutiner, ansvarlige og dyktige kolleger, som skal kunne gi deg den beste hjelpen når du trenger det. /Mikael

Lite interessert i kundene

Omtale av  Øystein

Jeg har vært kunde hos Nordea (før dette K-Bank og Kredittkassen) siden 1979, og er såkalt Premiumkunde. Men banken er allikevel ikke interessert i å følge opp kundeforholdet det hele tatt. Da jeg for noen uker siden oppdaget at jeg hadde vesentlig høyere rente på bolglånet enn det markedet tilbyr, var det i flere uker helt umulig å komme i kontakt med banken - unnskyldningen var at man hadde mye å gjøre. Og jeg har nå oppdaget at jeg også kan få mye bedre rente på innskudd. Det kan se ut til at Nordea rett og slett "melker" de loyale kundene sine. Jeg er i alle fall nå på vei over til ny bank.

Svar fra Nordea Bank
31.03.2023 09:43

Hei Øystein. Tusen takk for tilbakemelding. Det er leit å høre at du har hatt en dårlig opplevelse hos oss. Vi ønsker selvsagt å beholde deg som kunde, og beklager at vi ikke har møtt forventningene dine. Om du tar kontakt med oss igjen, håper jeg at vi kan rette opp i inntrykket ditt. Ønsker deg en fin dag! /Kaja

Den verste av de verste!

Omtale av  Luna

Først og fremst så deres nettbank fungerer ikke. Den vil ikke åpne seg! Man kan vente i evigheter uten lykke. Videre stiller de miliard spørsmål. Bra at de ikke spør om hvordan min b...sj ser ut! Det er supervanskelig å gjøre noe som helst, bestille, åpne. Ingenting fungreer i denne banken!

Svar fra Nordea Bank
24.03.2023 09:57

Hei Luna! Det ikke godt å høre at du er missfornøyd med oss, og ikke har fått hjelpen du trenger. Ut ifra det du skriver ser det ut til at du har måttet oppdatere din kundeinformasjon. Dette er informasjon vi er lovpålagt å innhente med gjevne mellomrom grunnet hvitvasking. Skulle du fortsatt ikke komme inn etter at du har besvart disse spørsmålene kan du ta kontakt med Kundeservice på telefon eller chat så vil vi kunne hjelpe deg med dette. /Ole

Få oversikt over din gjeld
Test din gjeld: Banken ser på dette
Få en oversikt over din gjeld og månedlige kostnader, og se hva bankene ser på når de gir boliglån!
Se gjeldsoversikt
Få innsikt Se hva bankene ser

Kontoutskrift i Nordea - glem det!

Omtale av  Jørgen H

Gurimalla! -jeg er sjokkert! Det er ikke mulig å laste ut kontoutskrifter fra Nordea på en spesifikk konto. Dvs. hvis du har fire kontoer og bare vil ha kontoutskriften for jan 2023, - fra den ene kontoen, -vil du få en fil med alle fire kontoene samlet for jan. For å finne stedet du skal laste ned filene, må du gå til et helt annet sted på nettsiden og det er ca 5-6 klikk før du kan starte utvelgelsen av månedene. Dette er så gammeldags at jeg ikke har ord... jeg blir flau I andre banker kan jeg der jeg står (på kontoen) velge kontoutskrift og laste ned i pdf/excelformat. (jeg har bedriftskontoer i annen bank). Nordea - adjø! Hilsen ingeniør

Svar fra Nordea Bank
21.03.2023 08:27

Hei Jørgen, Tusen takk for konstruktiv tilbakemelding. Det stemmer at det ikke er mulig å hente ut kontoutskrift for én spesifikk konto, her vil samtlige konti med transaksjoner innenfor en kalendermåned komme med på utskriften som sendes til Nett- og Mobilbank. I Nettbanken er utskriftene tilgjengelig ved at du trykker på navnet ditt øverst til høyre og videre "Dokumenter" --> "Avtaler og dokumenter", i Mobilbank finner du dem ved å trykke "Profil" --> "Dokumenter". Utskriftene sendes i PDF og kan lastes ned og lagres lokalt på enheten du bruker. Det er mulig å hente ut transaksjoner på konto i PDF ved at du angir et søk, her trykker du på ønsket konto under Oversikt og videre "Dato". Når du har skrevet inn ønsket periode kan du videre trykke "PDF" for å laste ned de ønskede transaksjoner. /Steffen

Skuffer stort at jeg ikke får satt inn penger i butikk! Det er bare tull!!

Omtale av  Alex

Hvorfor får ikke man satt inn penger i butikk ! Det er bare tull! Jeg byttet nettopp til Nordea bank fra Dnb men nå flytter jeg tilbake til Dnb fordi de har har den ordningen. Nordea dere burde våkne opp.

Svar fra Nordea Bank
16.03.2023 08:56

Hei Alex, Tusen takk for tilbakemelding. Vi tilbyr fremdeles ikke kontanttjenester i butikk, men dette er til vurdering. Om du skal sette inn kontanter må du bruke din nærmeste innskuddsautomat. Du finner oversikt over automater og åpningstider her: www.nordea.no/kos /Kaja

OK til det meste men noe burde forbedres

Omtale av  Bjørn T

Det gjelder personkonto og det meste fungerer OK, men det jeg er misfornøyd med er at jeg ikke lenger kan laste ned månedlige kontoutskrifter. Det fikk man tidligere. Jeg kan bare laste inn bevegelsene på skjermen men ikke lagre eller skrive ut. Utføringen av kundeoppdatering var også vanskelig å finne fram i og var avhengig av hjelp på telefon. Det resulterte i forsinket oppdatering med sperring av kontoen uten varsel som følge. Det er også en glipp i bank ID appen som noen ganger gjør den utilgjengelig ved kortbetaling til utlandske selskap

Svar fra Nordea Bank
16.03.2023 08:51

Hei Bjørn, Tusentakk for omtale. Vi setter pris på all tilbakemelding slik vi kan forbedre produktene og tjenestene vi tilbyr. Jeg vil gjøre deg oppmerksom på at det fremdeles er mulig å laste ned kontoutskrifter som tidligere. Om du trenger veiledning vil jeg anbefale at du tar kontakt med kundeservice på Chat eller telefon. /Kaja

Får ikke kontakt med bankid på i-PAD .. ved oppringing etter xxxxxx valg , endelig en stemme som ber

Omtale av  Esther

Jeg har vert kunde siden det var kredittkassen, og hadde hyggelig kundekontakt m.m. Nå er all service borte, kunden , vi må utføre alle oppdrag selv....

Svar fra Nordea Bank
16.03.2023 08:39

Hei Esther, Det er leit å høre at du opplever at all service er borte. Mange tjenester kan nå utføres selv, som for mange oppleves positivt. Dersom man har problem med å utføre enkelte tjenester selv, eller dersom man ønsker veiledning vil vi selvfølgelig bistå med hjelp over Chat eller på telefon 232 06001. /Kaja

Får ikke kontakt med bankid på i-PAD .. ved oppringing etter xxxxxx valg , endelig en stemme som ber

Omtale av  Esther

Jeg har vert kunde siden det var kredittkassen, og hadde hyggelig kundekontakt m.m. Nå er all service borte, kunden , vi må utføre alle oppdrag selv....

Svar fra Nordea Bank
24.03.2023 09:45

Hei Esther! Dette var ikke hyggelig lesning. Vi skal selvfølgelig være tilgjengelig for å hjelpe deg både på telefon og chat. Når du ringer oss er det tastevalg 5 som gjelder på telefonnummer 23206001 for å komme til Kundeservice. Jeg håper du kommer igjennom til oss, og får hjelpen du trenger. /Ole

Sjekk din kredittscore gratis
Sjekk din kredittscore gratis
Få en oversikt over din gjeld, og se hva bankene ser på når når de gir boliglån. En bedre kredittscore kan gi lavere renter.
Se kredittscore
Få innsikt Se hva bankene ser

Har billån og pensjonssparing hos Nordea..

Omtale av  Håkon

Arbeidsgiver benytter Nordea for pensjonssparing, og jeg for billån. Jeg har absolutt ingen forståelse for hvordan Nordea klarer å gjøre informasjon så lite tilgjengelig. På sett og vis greit nok med pensjonssparing, der logger jeg inn på Nordea liv, så fonner jeg det meste av info. Men billån..? Det gir jeg som regel opp å finne restansesum, nedbetalingsplan osv.. Jeg har lastet ned appene Nordea og Nordea Direct, men der får jeg ikke logget inn da jeg mangler hovedkonto. Logger da inn på nett, men må være både tålmodig og ha tunga rett i munnen for å finne riktig innloggingskanal. Det burde vel ikke være så vanskelig å samle all kundeinformasjon under samme innloggingsside eller app? Dette er første og siste gang jeg benytter Nordea på privaten.

Svar fra Nordea Bank
10.03.2023 16:01

Hei Håkon! Dette var ikke helt hyggelig å lese. Nordea Finans, og forsåvidt Nordea Liv er egne selskaper, og derfor har de også egne flater hvor en logger inn. Går du til www.nordeafinance.no, og så logger inn på "Min Finansiering" skal du få opp betalingsplanen din. Ligger ikke saken din her, så er en nødt til å kontakte Nordea Finance direkte på telefon 232 06021. /Ole

Bankautomaten spiste pengene mine

Omtale av  Gosia

Jeg skulle ta ut 600kr i Nordeas bankautomat. Pengene kom aldri ut og jeg ringte Nordea for hjelp. Fikk beskjed om at pengene skal komme tilbake på konto. Etter 2 uker var pengene fortsatt ikke tilbake. Jeg ringte på nytt og fikk samme beskjeden. Dette er nå 1,5 måned siden, og pengene er fortsatt ikke tilbake :)

Svar fra Nordea Bank
07.03.2023 19:48

Hei Gosia! Det er absolutt ikke slik det skal være. Om du er kunde av oss i Nordea må jeg be deg ta kontakt på nytt med oss på chat, så skal vi få sendt beskjed til de som styrer minibankene våre. Er du kunde i annen bank er det den banken du må kontakte. Så vil de kunne sende reklamasjonskrav til oss. /Ole

Ubrukelig nettbank, ingen utsikter til forbedring

Omtale av  Vilde

Kontekst: jeg har vært Nordeakunde siden foreldrene mine åpnet en konto til meg når jeg var 1 år, jeg har vært kunde i 40 år. I sommer (2022) rullet Nordea ut den nye nettbanken sin, uferdig med bugs og mangler på funksjoner som er hendig for daglig håndtering av nettbanken. Jeg har klaget og etterspurt en timeline på når dette skal fikset, og fått lite hjelpsomme svar som til tider grenset til overlegenhet fra kundeservice. Jeg har blitt bedt om å finne meg i manglene, de påpekte hvor stygg den gamle nettsiden var og pen den nye er, og når jeg varslet om den verste buggen de har (man blir logget ut i hytt og vær uten forvarsel, noen ganger har jeg ikke fått være pålogget mer enn 30 sekunder) at jeg heller skal bruke mobilbank (som mangler de samme funksjonene jeg etterspør i nettbanken. Altså... Det er svaksynte og eldre mennesker som må bruke nettbasert bank, å be alle bruke mobilbank fordi Nordea ikke greier å rulle ut en ferdig utviklet nettbank uten bugs er helt utrolig. Dette er helt uakseptabelt. Jeg kommer til å bytte bank.

Svar fra Nordea Bank
18.02.2023 08:29

Hei Vilde! Dette var ikke hyggelig lesning, og det virker som du har hatt en kundeopplevelse vi ikke ønsker å være bekjent med. Basert på det du skriver her forstår jeg godt at frustrasjonen er stor, både over oss og nettbanktilbudet. Den nye nettbanken ble lansert før alle tjenester og funksjoner var på plass, men der noe manglet ble det linket direkte videre til den gamle nettbanken. Slik er det fortsatt for enkelte funksjoner mens vi utvikler og finsliper ting til den nye nettbanken. Skjønnhet er i øyet som ser, men det spiller naturligvis ingen rolle hvis ikke funksjonaliteten er som den skal. Den automatiske utloggingen er satt til 5 minutter, noe vi er pålagt etter europeisk regelverk. Enkelte kunder har derimot meldt ifra om at utloggingen skjer raskere, men dette skyldes innstillinger lokalt på PC/MAC. I den grad det lar seg gjøre, så skal vi forsøke å bistå med å fikse dette, slik at problemet forsvinner. Det høres dessverre ut som om du ikke har fått tilstrekkelig bistand og service fra oss på dette området, noe som er veldig beklagelig. Selv om du nå skulle være i gang med bytte av bank, så skal du vite at vi setter stor pris på tilbakemeldingen din, og at du er hjertelig velkommen tilbake til oss dersom du skulle bytte bank igjen i fremtiden 😊 /Lasse

Veldig bra, men ikke alle kundebehandlere

Omtale av  Ole

Etter flere rentejusteringer var det på tide å ta en runde i banken. Har vært kunde hos Nordea i flere år og har alltid blitt møtt på en god måte. Denne gangen gikk det over 4 uker fra jeg sendte en forespørsel skriftlig til jeg måtte selv ta kontakt. Da forklarte de at det hadde skjedd en feil og at henvendelsen min var gått bort. Jeg ble veiledet på å legge inn en ny søknad. Da gjorde jeg det. Ventet ytterligere 3 uker, fikk ikke svar på denne heller. Endte da opp med å bytte til Sbanken, da de hadde en bedre rente. Nordea ringte jeg og spurte om de ville matche rente og tilbud fra Sbanken. Svaret fra Nordea (en sur dame): Kan ikke gi lån, lykke til hos Sbanken. Ettersom jeg hadde alle lønnskontoer, litt investeringer og barnekontoer hos Nordea, og syns det var tungvint å overføre til Sbanken for å betale avdragene, henvendte jeg meg til en som tidligere har vært meget god på kundebehandling. Han tok tak i hele saken, til tross for at han ikke jobbet "sentralt" men på en filial i Kristiansand. Han fikk overført lånet tilbake til Nordea og fikk ordnet med riktig rente (vi er UNIO medlemmer). Man treffer sikkert både gode og dårlige ansatte i alle banker. Alle kan ha en dårlig dag og det er sikkert mye press på bankene nå med de rentehevinger som har vært den siste tiden. Likevel ønsker man som kunde å bli møtt på en god måte. Så må vi som kunder akseptere at enkelte banker ikke tar risikoen ved å låne ut, men da er det desto viktigere at man grunngir dette grundig og på en hyggelig måte. Så all honør til enkelte i Nordea - og de andre har mye å lære av disse.

Svar fra Nordea Bank
04.02.2023 12:38

Hei Ole, Tusen takk for at du tar deg tid til å skrive en tilbakemelding! Selv om den startet på verst tenkelige måte, så er det veldig betryggende å høre at du til slutt fikk den opplevelsen vi ønsker å være bekjent med. Som du nevner så har pågangen vært stor, men så mye som 4+3 uker skal du aldri måtte vente på svar fra oss, samme om det er med positivt eller negativt fortegn. Det tør jeg love at du skal slippe å oppleve i fremtiden. Samtidig skal jeg sørge for å formidle tilbakemeldingen din til kontoret vårt i Kristiansand, slik at rådgiveren du har vært i kontakt med får sin rettmessig honnør 😊 /Lasse

Veldig gode renter på både lån og innskudd.

Omtale av  Allan N

Gode renter på lån og sparing. Noe SV de bedre på boliglånsrente. Veldig fornøyd totalt sett.

Svar fra Nordea Bank
31.01.2023 08:21

Hei, Allan! Tusen takk for hyggelig tilbakemelding - det setter vi stor pris på😊 /Silje

Få oversikt over din gjeld
Test din gjeld: Banken ser på dette
Få en oversikt over din gjeld og månedlige kostnader, og se hva bankene ser på når de gir boliglån!
Se gjeldsoversikt
Få innsikt Se hva bankene ser

Så uproffe at en får mistanke om scam!

Omtale av  Rikard

Har i flere måneder prøvd å refinansiere et billån hos Nordea Finans. Dialog har vart i nesten tre måneder. Ingen fremdrift, kun trenering. Det endte til slutt med at de koblet meg til et lån som ikke var mitt og fortalte at jeg allerede hadde 10 års nedbetaling når jeg har 3.5. Ba så om mitt personnummer. Fryktet scam så måtte melde videre til Nordea. Ny kontakt og nå er vi i gang igjen, med mail etter mail. Fikk i dag en mail der det stod; Betal siste avdrag så vi får fortgang i lånesøknaden! Nå er det nok, og på tide å skifte bank. Da blir det kanskje til at en tar med de andre lånene i samme slengen, etter livslangt Nordea kundeforhold. Hilsen Rikard

Svar fra Nordea Bank
30.01.2023 13:03

Hei Rikard. Jeg ønsker å komme med en beklagelse på vegne av mine kolleger i Nordea Finance, her forstår jeg at prosessen ikke har gått så smertefritt som en først skulle anta. Jeg kjenner ikke til saken og hva som eventuelt er årsaken til at dette tar tid hos Nordea Finance, jeg håper og tror at de klarer å finne en snarlig løsning på refinansieringen for deg. Har du behov for hjelp eller bistand kan deres kundeservice kontaktes på telefon 232 06021 mandag til fredag mellom 09:00 - 16:00. /Steffen

Nordea Bank

Oppdag nye selskaper i samme bransje

Søk blant tusenvis av selskaper
Sammenlign tusenvis av tjenester
AVBRYT
OK, JEG FORSTÅR