Telenor Bredbånd opplever for tiden en positiv trend i kundevurderinger.
Pilens retning viser styrken på trenden i løpet av 30 dager.
Klikk for detaljer
Umulig å få tak i kundeservice. Kan bare ringes, ingen epost. Ustabilt nett og langt dårligere hastighet enn lovet
Høy ping, høy latency, ustabilt nett. Dårlig kundeservice som gir feil informasjon om saker. oppleves ikke troverdig
Pris og enevelde. De har liten konkurransen fra andre, og bruker datterselskap som konkurrenter.
Får ikke den hastigheten jeg betaler for. Abonnementet er altfor dyrt. Telenor tar ekstrabetaling for e-post adresse.
Det er lett å få tak i en person om noe skulle komme på.
Jeg er veldig fornøyd med alt.Internett,radio og tv.
Utmerket! Alltid tilgang til wi-fi Nettverk uten graving
Teknisk fungerer det rimelig og greit, men jeg betaler for mye, og vurderer annen leverandør. Telenor er for dem som søker det trygge😊
God kvalitet og høy oppetid. God kapasitet og dekning i huset.
Prisen er for høy. Både sett i sammenheng med kvaliteten/stabiliteten som levers, og sammenlignet med andre konkurrenter.
God hastighet, enkelt å snakke med kundeservice hvis behov
Dårlig Internett samt sleipe selgere som prøver å gi deg gratis perioder som man må abonnere videre på.
Kan ikke gi neg ny kampanje så lenge jeg er kunde .
Forskjellige tilbud til kunder i samme postadresse. Burde vært likt tilbud til alle. Ikke fornøyd med forskjellsbehandling av service og pris.
Høy pris og dårlig dekning, med stadig stopp i signaloverføringen!
Ble oppringt én gang, men var ikke tilgjengelig da. Ble ikke oppringt flere ganger. Sjekket status på bytt.no der status var at jeg hadde fått tilbud på tlf. eller epost, noe jeg ikke hadde. Sendte så epost til kundekonsulenten, men fikk aldri noe svar.