Det lønner seg å sammenligne
Gjensidige Forsikring
Skriv omtale
Ferdig på 1 minutt. Helt anonymt
Gjensidige Forsikring er tildelt tittelen KUNDEFAVORITT 2016

Bilforsikring fra Gjensidige Forsikring

Les alle 602 omtaler og erfaringer om bilforsikring fra Gjensidige Forsikring

602 omtaler
Gjensidige Forsikring Bilforsikring
Rangert #2 av 19
innen bilforsikring
Bra
4,2
AV 5
4,1
Kundetilfredshet
Bra
4,2
Kundeservice
Bra
4,3
Skadeoppgjør
Bra
Din tillit er vår høyeste prioritet. Bedrifter kan ikke redigere eller slette omtaler. Les mer.
Viser 602 omtaler om bilforsikring fra Gjensidige Forsikring sortert på relevans
Gå til toppen av siden
Hva synes du om
Gjensidige Forsikring?
skriv omtale
FILTRER
Bilforsikring
SORTER
Relevans
Du er helt anonym
Ferdig på 1-2-3
Hjelp andre
Start din omtale av Gjensidige Forsikring
Hva synes du?
"Et solid og sikkert selskap men begynner å bli dyrt"
detaljer
Tilfredshet
4 / 5
Kundeservice
4 / 5
Skadeoppgjør
3 / 5
Geir-Håkan O
VURDERER Å BYTTE SELSKAP
Omtalen omhandler

Bra med lokalt kontor og ansatte. Prisene kan bli bedre. Har alltid fått hjelp hvis det har vært noe problem.

"Ryddig og ordentlig, men mye påslag i pris over tid"
detaljer
Tilfredshet
4 / 5
Kundeservice
5 / 5
Geir H
VURDERER Å BYTTE SELSKAP
Omtalen omhandler

Bonusordning, gode rabattordninger. Oversiktlige og gode nettsider. Negativt er det store påslaget som legges på prisen over tid.

"God opplevelse når vi trengte det, men dyre"
detaljer
Tilfredshet
3 / 5
Kundeservice
5 / 5
Skadeoppgjør
5 / 5
Fred
HAR BYTTET SELSKAP
Omtalen omhandler

Hadde et uhell med bilen vår for et års tid siden. Opplevelsen vi fikk hos Gjensidige var super. Rask telefonsamtale med en kundekonsulent som fikset verksted og leiebil. Samme kundekonsulent fulgte saken vår hele veien, og tok kontakt flere ganger for å sjekke at alt gikk på skinner for oss. Uhellet kostet skjorta (bonustap), men det er som det er. Fikk en ryddig oversikt over utleggene Gjensidige hadde hatt, og valg om å ta det på forsirkingen eller dekke dette selv.

Etter bonustapet gikk ville jeg sjekke pris mot andre leverandører, og da var Storebrand vesentlig billigere. Byttet derfor dit, og håper de eventuelt leverer samme service når vi en gang trenger det.

Anbefales!

"Elendig nettbank"
detaljer
Tilfredshet
1 / 5
Kundeservice
2 / 5
Mn
VURDERER Å BYTTE SELSKAP
Omtalen omhandler

Det er andre året på rad at Gjensidig Forsikring ikke gir beskjed om at en betaling er satt til forfall og deretter presentere en regning for purregebyr!!!
Det hjelper heller ikke at Gjensidige Bank har den mest bruker uvennlige nettbank i Norge.

"Beregnende og lure"
detaljer
Tilfredshet
2 / 5

Vi har hatt samlede forsikringer i gjensidige i over 30 år. Vi har forsikringer på hus/innbo, hytte, to biler, fire person og ulykkesforsikringer, katter, hest, båt/henger, reise samt spesialforsikringer. Vi blir stadig minnet om at vi er gode kunder ved samtaler, såkalt fordelskunder. Vi har aldri hatt betalingspåminnelser eller misligholdt noe, knapt nok fått bruk for forsikringer. Allikevel må vi forhandle priser annen hvert år med tusener å spare.
Prisene øker uten at vi tenker på det gjennom året. Nå har vi byttet til Nemi, med langt bedre betingelser og over 6000,- spart i året. Gjensidige kalte oss fordel plus kunde? TULL!

"Bra selskap"
detaljer
Tilfredshet
4 / 5
Kundeservice
4 / 5
Skadeoppgjør
4 / 5
Lars H
VURDERER Å BYTTE SELSKAP
Omtalen omhandler

Vil orientere meg om prisnivået. Synes at forsikringen begynner å bli kostbar, sett i lys av manglende skader, bortsett fra en bilruteskade for ca 7 år siden.

"Skade taksering"
detaljer
Tilfredshet
1 / 5
1 synes denne omtalen er nyttig
Skadeoppgjør
1 / 5
Jeg
VURDERER Å BYTTE SELSKAP
Omtalen omhandler

Jeg har dårlig opplevelse med skade taksering. De må kontrollere prisen av bil reparasjon for det andre skade del.

1 synes denne omtalen er nyttig
"Jeg er stort sett tilfreds, men ønsker en rimeligere premie"
detaljer
Tilfredshet
5 / 5

Service er bra, men jeg har forsikret hus, hytter, biler, båt og ulykke og reiser og vil ha en lavere premie.

"Ubrukelig"
detaljer
Tilfredshet
1 / 5
1 synes denne omtalen er nyttig
Kundeservice
1 / 5
Skadeoppgjør
1 / 5
Bjørnar
HAR BYTTET SELSKAP
Omtalen omhandler

Dårlig oppfølging etter bilulykke i sverige.. Dårlig skadeoppgjør samt ikke fått erstattet gjenstander som ble ødelagt i ulykken selv etter mye masing uten svar. Ordnet forsikring på vår nye bil uten at vi ønsket det. Sender regning de nekter å ettergi selv om vi skulle bruke annet forsikringsselskap. Styr unna!!!!

1 synes denne omtalen er nyttig
"Kjempe fornøyd"
detaljer
Tilfredshet
5 / 5
Kundeservice
5 / 5
Omtalen omhandler

Jeg byttet nylig over til gjensidige! Underveis har det vært spørsmål fra min side hvor jeg da har sendt de en mail, går aldri lang tid før kundebehandleren som jeg tegnet avtalen med, ringer og tålmodig svarer på alle mine spørsmål. Jeg er veldig fornøyd med informasjon, fremgangsmåten og ikke minst, prisen jeg må betale hver måned i forsikring. Anbefaler sterkt gjensidige!!

"Aldri hatt problem med utbetaling av bil, reiser eller hus forsikringer"
detaljer
Tilfredshet
5 / 5
Kundeservice
5 / 5
Skadeoppgjør
5 / 5
Omtalen omhandler

Jeg har bare godt å seier om selskapet. Aldri hadde noen problem med noen av mitt forsikring, både utbetaling og dekningen.

"Tryggheten er nøkkelordet"
detaljer
Tilfredshet
5 / 5
1 synes denne omtalen er nyttig

Et veldig bra selskap som viser ansvar når det er behov for det. Alltid rask og sikkert oppgjør når uhellet er tilstede.
Synd at det ikke er lokale representanter i Ålesund, som tidligere.
Kun gode erfaringer med Gjensidige.

1 synes denne omtalen er nyttig
"Dårlig kundeservice"
detaljer
Tilfredshet
1 / 5
2 synes denne omtalen er nyttig
Kundeservice
2 / 5
Skadeoppgjør
1 / 5
Jenny B
VURDERER Å BYTTE SELSKAP
Omtalen omhandler

Har vært utfor et par skader med bil hvor det har vært helt klart hvem som er skyldige og ikke og blitt behandlet meget urett. Nå er jeg veldig lei!

2 synes denne omtalen er nyttig
"Positive og imøtekommende konsulenter, god behandling"
detaljer
Tilfredshet
5 / 5
Kundeservice
5 / 5
Skadeoppgjør
5 / 5
Karl
VURDERER Å BYTTE SELSKAP
Omtalen omhandler

Pluss : De konsulentene jeg har møtt er positive og imøtekommende. Har hatt bruk for reiseforsikring ved 2 fallskader. Hurtig og greit oppgjør.

OK? : Premiene stiger. Er de i overkant?

Minus : Premie for bil ser ut til å være et par tusen over de billigste konkurrentene.

"Gjensidige"
detaljer
Tilfredshet
3 / 5
Kundeservice
5 / 5
Skadeoppgjør
3 / 5
Ola
VURDERER Å BYTTE SELSKAP
Omtalen omhandler

Veldig dyrt for unge. Tok over 6 måneder fra skade til forsikringsutbetaling.
Veldig god kundeservice. God og oversiktlig nettside.

"Totalforsikring i Gjensidige"
detaljer
Tilfredshet
4 / 5
Kundeservice
5 / 5
Skadeoppgjør
5 / 5
Omtalen omhandler

Veldig bra kundebehandling. Greie oppgjør og en bra totalforsikring. Men synes bilforsikring er blitt dyr etter bytte av en bil.

"Kun misfornøyd med pris"
detaljer
Tilfredshet
4 / 5
Kundeservice
3 / 5
Gunnar
VURDERER Å BYTTE SELSKAP
Omtalen omhandler

Hyggelig kundebehandling. Årsaken til at jeg bytter er at forsikringen er for dyr, og at de øker med 10 % hvert år. Det var ingen vilje til å jenke seg når jeg viste til rimeligere konkurrenter.

"Veldig fornøyd"
detaljer
Tilfredshet
5 / 5
Kundeservice
5 / 5
Skadeoppgjør
5 / 5
Birger
VURDERER Å BYTTE SELSKAP
Omtalen omhandler

Er veldig fornøyd med gjensidige, aldri hatt problemer med dei, men er lurt å sjekke markedet av og til.

"Ryddig"
detaljer
Tilfredshet
4 / 5

Oversiktlig avtale, gode samle rabatter, gode gruppeavtaler.
Litt vanskelig å sammenligne priser siden gjensidige gir "tilbakebetaling" ved års slutt.

"Bra, syns Gjensidige er litt dyr"
detaljer
Tilfredshet
4 / 5
Kundeservice
4 / 5
Skadeoppgjør
4 / 5
Sissel
VURDERER Å BYTTE SELSKAP
Omtalen omhandler

Grei nok, ok og undersøke med andre selskaper. Kanskje litt mer informasjon på mail bl.a om reiseforsikring.

"Gjensidige er bra de, men ønsker ikke å betale for andre folks skader/tabber (prisøkning)"
detaljer
Tilfredshet
3 / 5
Øystein
VURDERER Å BYTTE SELSKAP
Omtalen omhandler

De som er bra er overskuddsutbetalingen vært år.
Det å belønne de kundene som sjelden eller aldri gjør bruk av sine forsikringer (heldigvis). Men bare betaler sin forsikringspremie hvert år.
Min erfaring er at viss du tar kontakt med noen for å spørre om råd/rettledning, er det helt tilfeldig hvem du treffer på og hvilken kunnskap denne personen har om dine spørsmål, dermed blir også svarene deretter, og ikke nødvendigvis korrekte. Det er klart at alle kan ikke svare på alt, men da må kunden settes over til en som kan svare korrekt. Det fortjener kunden.

"Stort sett bra"
detaljer
Tilfredshet
4 / 5
Kundeservice
4 / 5
Roar W
VURDERER Å BYTTE SELSKAP
Omtalen omhandler

Er fornøyd men kunne kanskje hvert noe billigere Da jeg har alle mine forsikringer her.. Og litt forvirrende at jeg har 3 forskjellige fakturaer og ikke alle kan være på en..

"Svarer"
detaljer
Tilfredshet
5 / 5
Omtalen omhandler

Finner ikke noe negativt. Jeg har ikke hatt behov for noe kontakt da selger ordnet alt når jeg kjøpte ny bil.

"Kundeservice"
detaljer
Tilfredshet
4 / 5
Kundeservice
4 / 5
Skadeoppgjør
2 / 5
Andreas
VURDERER Å BYTTE SELSKAP
Omtalen omhandler

Vanligvis er kundeservicen der veldig bra, men ble nå i høst satt ansvarlig for en skade som jeg mener at jeg ikke hadde noe med og gjøre.. Fikk ikke sjans til og gjøre noe med det før det var for sent, så det var ikke bra! Jeg viste ikke om at det var en sak i det hele tatt før det var en dag eller to svarfrist til jeg ble satt som skyld i ulykken som jeg ikke var med i.

Bortsett ifra den episoden der så er jeg veldig fornøyd med Gjensidige.

"Lurt til å betale mer"
detaljer
Tilfredshet
1 / 5
1 synes denne omtalen er nyttig
Kundeservice
1 / 5
Skadeoppgjør
1 / 5
Karl
VURDERER Å BYTTE SELSKAP
Omtalen omhandler

Gjensidige ga meg et tilbud. De skulle så hente inn mer informasjon. Dette tilbudet endret de da de hentet inn informasjon fra eksisterende selskap, men tilbudet var fremdeles såpass godt at jeg takket ja. Jeg få så mail da angreretten fra gammelt selskap har gått ut om at de har fått ny informasjon (bulk for to år siden) Som gjør at jeg ender opp med å betale 2000, - mer en det jeg gjorde før.

Denne opplevelsen har gjort at jeg har blitt mye mer skeptisk til alt som har med forsikringer å gjøre. Spesielt fra Gjensidige.

1 synes denne omtalen er nyttig
Forrige side 1 2 3 4 5 6 ... 25 Neste side
SKRIV OMTALE
Del dine erfaringer med andre - si hva du mener om Gjensidige Forsikring
Skriv omtale
UTFORSK FORSIKRINGSSELSKAPER
Utforsk 21 andre forsikringsselskaper og del dine erfaringer
Alle forsikringsselskaper
UTFORSK BRANSJER
Vurder og oppdag andre gode forsikringsselskaper innen personlig økonomi.
Alle bransjer