Sammenlign. Bytt. Spar.
HUS & HJEM
BEDRIFT & BORETTSLAG
MIN BYTT
BYTT.NO
Oversikt Omtaler Tjenester Mer ⋮ Skriv
Oppdatert april 2024
Hello
2.4
110 verifiserte omtaler
Hello har opphørt
Hello opphørte sin mobilsatsing den i løpet av oktober 2017 og tilbyr derfor ikke lenger mobiltjenester. Mobilkundene har blitt overdratt til ice. Les omtaler om ice.

Hello omtaler og erfaringer

Ingen trend

Hello har ikke nok data til å bli vurdert.

Klikk for detaljer

2.4
Dårlig
110 verifiserte omtaler
Kundetilfredshet
Kundeservice
Verdi for pengene
-
IKKE NOK OMTALER
Hello trenger minimum 10 omtaler.
35%
Middels
35% anbefaler Hello
til venner og kjente. Gjør du?
POPULÆRT 🔥
Få tilbud på mobilabonnement
Få tilbud på mobilabonnement
Få tilbud på mobilabonnement fra flere leverandører - helt gratis!

Utforsk 110 omtaler om Hello

FILTRER OMTALER
28
10
3
10
59
SORTER OMTALER
SORTER ETTER HENDELSE
SORTER ETTER OPPLEVELSE
Du leser nå én spesifikk omtale om Hello
Hello har 110 verifiserte omtaler på Bytt.no

Dårlig forretnings- og varslingsskik

Omtale av  Kbl

Jeg havde Hello i 3 mnd, til de forandrede på sit oplæg for overforbrug midt i abonnementsperioden. De mente de havde fuld ret til at forandre vilkår uden 30 dages varsel, siden de havde graderet sig mod forandringer på +/- 10% i sine aftalevilkår. Jeg prøvede at forklare at det nye oplæg ikke var gunstigt for mig og skal derfor varsles normalt, og at et mindstegebyr på overforbrug på 100 kr. (pr. gb) var mer end 10% forandring fra et mindstegebyr på 1,49 kr. (pr. mb). Jeg satte min dataspærre på og forandrede leverandør, siden det ikke var aktuelt for mig at betale 100 kr. for det overforbrug jeg normalt havde. For at illustrere mit point, fik jeg en slutregning på 100 kr. For et overforbrug på 1,063 mb. Efter at jeg klagede på overforbruget (siden min mobil fortalte noget andet), krævde dokumentation på den og kom med juridiske trusler, eftergav de kravet. Hello AS er ikke noget selskab jeg vil anbefale til noget som helst, det at man forandrer brugervilkår uden tilstrækkelig varsling og samtidig påstår at et praktisk talt fordyrende greb er gunstigere for mig, er i mine øjne en alvorlig brist inden god forretningskik.

Nyttig (5)

Den beste kundeservice jeg har vært borti

Omtale av  Sondre

Jeg har vært kunde hos Hello i litt over et år. Jeg har for vane og miste og ødelegge mobiler. Hver gang ringer jeg Hello og blir møtt av hyggelige kundebehandlere som skaffer meg simkort, sperrer gamle osv. Uten noen problemer. Og nye simkort er i postkassen aldri seinere 2 virkedager. Dette i tillegg til gode priser gjør at jeg aldri kommer til å bytte telefonselskap, og jeg har prøvd et par.

Nyttig (3)

Bra og billig!

Omtale av  Kristin

Vært kunde i 4 mnd, regningene er som forventet og god telenor dekning.

Nyttig (0)

Fornuftig leverandør

Omtale av  Kim

Ingen overraskelser på faktura, bra dekning og fart til videostreaming, bra løsning på overskridelse av data og god kundeservice! Telefonselgere pusher videre når jeg forteller dem at jeg har Hello! Bare dét sier sitt!

Nyttig (3)

Blir ikke varslet om dataoverbruk

Omtale av  Der U

Min Sønn gikk over datagrense og ble ikke varslet. Hello skrive at de har sende ute en sms om at data snart er oppbrukt. På denne sms vente jeg til i dag. 😕.

Nyttig (6)
Sammenlign tilbud på mobilabonnement
Sammenlign tilbud på mobilabonnement
Få det beste og billigste mobilabonnementet, sammenlign tilbud fra flere leverandører
Få tilbud
Få personlig tilbud Helt uforpliktende

Useriøst

Omtale av  Ola

Ingenting er bra. Dyrt og dårlige løsninger. Styr unna.

Nyttig (0)

Roter med faktura

Omtale av  Arild

Roter med faktura og det er vanskelig å få dei til å rette opp feile beløp. Og det tok flere måneder å få dei til å sende faktura til ein ny e-postadresse. Vurderer å skifte selskap om problemene fortsetter etter noen måneder.

Nyttig (4)
Hello har 110 verifiserte omtaler på Bytt.no
Les hva kundene til Hello mener

Oppdag nye selskaper i samme bransje

Søk blant tusenvis av selskaper
Sammenlign tusenvis av tjenester
AVBRYT
OK, JEG FORSTÅR