Nortel har ikke nok data til å bli vurdert.
Klikk for detaljer
Er godt fornøgd med Nortel,eg kan trygt anbefale Nortel til familje og venner,andre.
Hei Endre, Tusen takk for en fin tilbakemelding, veldig gøy å lese at du er så fornøyd. Det varmer godt for oss å lese slike trivelige ord! Mvh Sophie Nortel
Telefonselger sa att de kunne tilby ett abonnement som var billigere enn det jeg hadde med en rabatt på 15%. Men når regningen kom viste det seg att det ble dobling av pris. Og att rabatten som sto i kontrakten ikke gjaldt abonnementet jeg fikk. Kontrakten fikk jeg heller aldri tilgang til. Og når jeg spurte hvorfor, kom det aldri noe svar. Så jeg byttet abonnement å fikk en faktura på 3949kr. Så for all del, STYR UNNA!
Hei, Morten B! Det er svært leit å høre om din opplevelse med Nortel. Dette er langt ifra opplevelsen vi ønsker at våre kunder skal oppleve. Gjerne send en epost til [email protected] slik at vi kan gjennomgå saken din.
Vår kontakt med Nortel har vært ekstraordinær i måten den har løst hele migreringsprosessen på mobiltelefonene våre. Alltid veldig snill, tydelig og effektiv. Vi er veldig fornøyde med ytelsen din.
Hei Ricardo, Veldig godt å høre at du har hatt en så fin opplevelse med din overgang til Nortel. Vi ser fram til å fortsette et trivelig samarbeid med deg! Mvh Sophie Nortel
Strålende fornøyd med fri data! Aldri overforbrukskostnader.
Hei Andre, Fin tilbakemelding, tusen takk for gode ord! Mvh Sophie Nortel
Vår opplevelse samsvarer ikke med flere av de dårlige tilbakemeldingene her, og derfor ønsker vi å dele vår erfaring. Vi er strålende fornøyd med overgang til Nortel, og det har vært en ryddig prosess. Vi kom i fra Phonero, og har etter overgangen til Telia nettet slitt med dekning. Så vi er først og fremst veldig fornøyd med å komme tilbake til Telenordekning med svært hyggelige priser. Vi har også sagt opp vårt bredbånd å gått over til mobilt bredbånd. Dette sparte oss for mye penger og fungerer utmerket. En av de tingene jeg ønsker å trekke frem som vi setter veldig stor pris på var statistikken på køen vår. Nå kan jeg veldig enkelt følge med på at alle inngående samtaler blir besvart og at ubesvarte blir ringt opp igjen. På bakgrunn tipsene vi fikk av selger gjorde vi endringer i drift, og økte omsetningen. Jeg er svært fornøyd med Nortel og oppfølgingen vi har fått.
Hei Terje, Din flotte omtale varmer oss i Nortel, tusen takk for at du tok deg tid til å skrive og gi oss denne fine tilbakemeldingen. Vi vil fortsette å jobbe hardt med å levere tjenester og produkter våre kunder er fornøyde med, og gleder oss veldig til å fortsette våres samarbeid med deg som din mobil operatør.
Selger var diffus rundt innholdet i abonnementet samt pris før avtalen ble inngått. Det ble tatt kontakt med nortel rett etter at abonnementet ble igangsatt og det tok 2 måneder før vi kom i dialog med dem. Abonnementet ble avsluttet da.
Hei Berit, Beklager å høre at du har hatt en slik opplevelse som kunde hos oss. Kundeservice er åpent mandag til fredag kl 08:00 til 17:00, men vi har også vakttelefon som er åpen 24/7.
Svindelselskap som baserer seg på å tjene penger på avbruddsgebyr som ikke blir opplyst om når de ringer og selger deg abonnement. Styr unna
Hei Vidar, Nortel har en standard bindingstid på 24 måneder dersom ikke noe annet er avtalt. Vi synes det er trist å høre at du ikke var fornøyd med oss som kunde. Vi ønsker gjerne at du tar kontakt med oss, slik at vi kan få sjekket opp i hva som har skjedd. Mvh Sophie
Selger fra Nortel ringer og tilbyr meg et kundeforhold, noe jeg høflig avslo et par ganger, hvorpå selger bare blir sur og legger på. Utrolig uprofesjonelt. Hold dere unna Nortel.
Hei Morten, Vi takker for din tilbakemelding, og vi beklager at du har hatt denne opplevelsen. Dette er på ingen måte et inntrykk vi ønsker å gi. Mvh Sophie Nortel
Strålende fornøyd med god Telenor dekning og fornuftige priser!! Sparte meg masse penger
Hei Christian, Så utrolig hyggelig å høre at du er fornøyd med både dekning og priser. Vi ser fram til å fortsette samarbeidet med deg! Mvh Sophie Nortel
Ble svindlet av disse. Virket som de representerte telenor. Prøvde å kansellere men fikk da et gebyr på over 3000..
Hei, Synes det er veldig trist å høre at du føler deg svindlet. Vi ønsker gjerne at du tar kontakt med oss på [email protected] slik at vi kan finne ut hva som har skjedd.
Største svindel jeg hittil har vær utsatt for arrrg. Løgn å bedrag fra a til å fra telefonselger. Ingen faktura var etter hans salgs akrobatikk,i tillegg var det bindingstid. Får presenter et sluttgebyr på 3750kr,når jeg avslutter abonnement.
Hei Arnt, Alle våre abonnement har en standard bindingstid på 24 måneders dersom ikke annet er avtalt. Når det gjelder fakturaene dine, er det veldig viktig for oss at kunder får de prisene de ble lovet. Vi ønsker gjerne at du tar kontakt med oss på [email protected] slik at vi kan se på dette sammen. Mvh Sophie Nortel
Jeg var "uheldig" å fikk tlf fra nortell selger menst jeg var ute å kjørte, å mye støy førte til at jeg trodde selger sa telenor. Ble tilbydd et ok abonomang, som jeg mått bekrefte med ok på sms, (dysletiker som jeg er) klarte jeg selvsagt å lese telenor, istede for nortell. Feil ble oppdaget senere på dagen, å ba da om om å få slettet den avtalen som ble jordt,. Dette skal nortell ha 3000kr for å gjøre. Folkens, styr unne dem så godt som mulig. All samtale mellom meg å nortell vil snart bli offentliggjort på fb, med lydopptak, å meil.
I disse travle og trange tider når de fleste har blitt så selvopptatte er glede å møte unge profesjonele folk som Fredrik som tar service til top nivå og retter tom. feilene til ubugelige konkurenter! Tussen takk!
Fikk forsåvidt den prisen som var avtalt, men det var ikke opplyst om at denne gjengen tar seg betalt for bruk av bank id på mobil. Videre så porterte de bare ett av nummerene våre, dette måtte vi selv oppdage i form av dyre fakturaer med 3 mnd oppsigelse fra tidligere leverandør, fakturafabrikken Unifon/Phonect. Kundeservice svarer ikke på telefon, men prøv å fylle ut skjemaet om at du ønsker tilbud fra dem, da er de å tråden på sekunder. Tar overhode ingen form for ansvar for egne feil. Slagordet bør helt klart være: Nortel, full av dyre overraskelser.
Styr unna. Ble lover fri bruk uten dagskvoter og noen form for begrensning av selger, men dette var bare tull. Ei heller er de villige til å rydde opp i egne feil. Eneste løsning som blir skissert er at vi må tegne flere abbonement. Søppelselskap.
Hei Jim Det er dumt å høre at dette er opplevelsen du har med Nortel. Vi tar kundeforhold på alvorlig og det er svært viktig for oss å yte best mulig kundeservice. Ta gjerne kontakt med oss på 70 30 99 00 eller [email protected], slik vi kan finne en løsning på dette.
Jeg byttet for en halvt år siden, Har ikke tenkt og bytte med det første. Har fått en strålende oppfølging! Og ikke minst spart utrolig mye penger. Anbefaler de strekt for de som liker Telenor dekningen!
Hei Martin, Så hyggelig å høre, tusen takk for flott tilbakemelding! Det er alltid kjekt å høre at kunder er fornøyd, og trives som kunde hos oss.