Nortel har ikke nok data til å bli vurdert.
Klikk for detaljer
Vi fikk ikke prisene vi ble lovet. Vi fikk bindingstid uten beskjed på 24 måneder, men endte med å forlate dette f**nskapet etter første faktura. ALT kommer ekstra, faktura-gebyr, oppstartsgebyr, til og med Data Rollover skal de svindle deg på. Kundeservicen prøver å legge på ved enhver anledning.
Hei Roar, Det er en selvfølge at kunder skal få den prisen de ble lovet. Dette vil vi gjerne sjekke opp, så vi ønsker at du sender oss en e-post til [email protected] slik at vi kan ta kontakt med deg og ordne opp i fakturaen din.
Tar kontakt med sentralbord, de låver å ringe tilbake, ingenting skjer. Dette skal jeg ut av. Asbjørn
Hei Asbjørn, Det er veldig beklagelig å høre at du har hatt en dårlig kundeopplevelse. Vi ønsker gjerne at du sender oss en e-post til [email protected] der du beskriver kort din opplevelse, og gjerne når du prøvde å ta kontakt med oss.
Stor forskjell mellom hva selger tilbyr på telefon og hva som er produktet du får. Elendig kundesørvis som ikke svarer særlig på kritikk, de ser ikke ut til å ville sette seg inn i saken en gang. Har aldri tidligere blitt misledet av ett teleselskap slik jeg opplever hos Nortel.
Hei Martin, Dette er langt i fra opplevelsen vi ønsker våre kunder skal oppleve. Håper du har mulighet til å sende oss en e-post til [email protected], slik vi kan undersøke hva som har skjedd her.
Jeg ble lurt av Nortel. De lovet de skulle dekke mine avbruddsgebyr på ICE på 6000kr per abonnement. Men holdt ikke avtalen. Selger vil ikke snakke med meg. Nortel sin avdeling i Ålesund innrømte jeg har blitt lurt av selger. Hold dere langt unna dette selskapet. Dette selskapet fortjener ikke å vokse. ❌❌❌
Hei Lars, Dette er langt i fra opplevelsen vi ønsker våre kunder skal oppleve. Håper du har mulighet til å sende oss en e-post til [email protected], slik vi kan undersøke hva som har skjedd her.
De lover ting som de ikke holder når de får deg til å bytte operatør. Håpløse når du trenger hjelp om problemene.
Hei, Dette er langt i fra opplevelsen vi ønsker våre kunder skal oppleve. Håper du har mulighet til å sende oss en e-post til [email protected], slik vi kan undersøke hva som har skjedd her.
Meget positiv overgang til Nortel, veldig fornøyd hvor raskt og greit alt gikk 😊
Under første portering glemte Nortel å bestille sim kort. Andre portering så fekk vi simkort men Nortel glemte å legge inn bytte fra Telenor. Altfor dårlig når vi flere dager måtte holde folk inne på kontoret for at vi ikkje hadde fungerende mobiltelefoni. Anbefales ikkje.
Hei Kim, Dette er langt i fra opplevelsen vi ønsker våre kunder skal oppleve. Håper du har mulighet til å sende oss en e-post til [email protected], slik vi kan undersøke hva som har skjedd her.
Veldig godt fornøyd med hele salgsprosessen og ikke minst overgangen fra gammel teleoperatør til Nortel. Har også sentralbordløsningen som vi også er veldig fornøyd med. Anbefales!
Hei Cathrin, Tusen takk for flott tilbakemelding! Det er godt å høre at dere er fornøyd og har en god opplevelse som kunde hos Nortel.
God dekning å raskt 4G, alt fungerer kjapt å ingen problemer.
Hei Kristina, Godt å høre at du har hatt en flott opplevelse av Nortel.
Det billigste abonnementet for bedrift jeg noen gang har hatt. Punktlig med avtalene sine og veldig god dekning over alt hvor jeg reiser.
Fikk god hjelp til bytte og gikk raskt og effektivt, store besparelser på abonnementene og mer data. Fortsatt god Telenor-dekning. Hyggelige folk som fulgte godt opp! Hjemmesidene blir forhåpentligvis mer innholds etterhvert.
Hei Bjørn, Takk for hyggelig tilbakemelding! Vi jobber med å få på plass mer nyttig informasjon på nettsidene våre, som nyttig hjelpe artikler og informasjon.
Liten administrasjon er for meg synonymt med lave kostnader - virker veldig bra.
Hei! Takk for hyggelig tilbakemelding!
Super kundeservice hands on! Forutsigbare avtaler og ingen overraskelser. en frisk pust i markedet. Keep up the good work!
Hei John, Takk for super tilbakemelding!
Alt fungerer utmerket. Fra bytte av leverandør til bruk.
Hei Christoffer, Godt å høre! Velkommen som ny kunde i Nortel!
Ryddig og oversiktlig informasjon i fasen før bytte av mobilselskap. Det nye abonementet fungerte stort sett greit fra første øyeblikk.
Hei Anders, Glad du er fornøyd med Nortel! Ta kontakt med oss om det er noe.
Fri data og super kundebehandling! Hva mer trenger man!
Hei Stian, Takk for super tilbakemelding!