Sammenlign. Bytt. Spar.
HUS & HJEM
BEDRIFT & BORETTSLAG
MIN BYTT
BYTT.NO
Oversikt Omtaler Tjenester Mer ⋮ Skriv
Oppdatert mai 2024
Nortel
3.3
476 verifiserte omtaler
Nortel er nå Unifon
Den 22. november 2023 ble Nortel fusjonert inn i Unifon. Her finner du Unifon sin profil på Bytt.no.

Nortel omtaler og erfaringer

Ingen trend

Nortel har ikke nok data til å bli vurdert.

Klikk for detaljer

3.3
Middels
476 verifiserte omtaler
Kundetilfredshet
Kundeservice
Verdi for pengene
-
IKKE NOK OMTALER
Nortel trenger minimum 10 omtaler.
62%
Bra
62% anbefaler Nortel
til venner og kjente. Gjør du?
POPULÆRT 🔥
Få tilbud på mobilabonnement
Få tilbud på mobilabonnement
Få tilbud på mobilabonnement fra flere leverandører - helt gratis!

Utforsk 476 omtaler om Nortel

FILTRER OMTALER
259
40
9
15
153
SORTER OMTALER
SORTER ETTER HENDELSE
SORTER ETTER OPPLEVELSE

Svindel

Omtale av  Roar S

Vi fikk ikke prisene vi ble lovet. Vi fikk bindingstid uten beskjed på 24 måneder, men endte med å forlate dette f**nskapet etter første faktura. ALT kommer ekstra, faktura-gebyr, oppstartsgebyr, til og med Data Rollover skal de svindle deg på. Kundeservicen prøver å legge på ved enhver anledning.

Svar fra Nortel
14.08.2020 10:07

Hei Roar, Det er en selvfølge at kunder skal få den prisen de ble lovet. Dette vil vi gjerne sjekke opp, så vi ønsker at du sender oss en e-post til [email protected] slik at vi kan ta kontakt med deg og ordne opp i fakturaen din.

Nyttig (12)

Ingen opplysninger om binding fra selger. Håper aldri dette selskapet skal få vokse

Omtale av  Asbjørn

Tar kontakt med sentralbord, de låver å ringe tilbake, ingenting skjer. Dette skal jeg ut av. Asbjørn

Svar fra Nortel
14.08.2020 10:05

Hei Asbjørn, Det er veldig beklagelig å høre at du har hatt en dårlig kundeopplevelse. Vi ønsker gjerne at du sender oss en e-post til [email protected] der du beskriver kort din opplevelse, og gjerne når du prøvde å ta kontakt med oss.

Nyttig (4)

Ikke seriøs aktør, har går mye galt!

Omtale av  Martin

Stor forskjell mellom hva selger tilbyr på telefon og hva som er produktet du får. Elendig kundesørvis som ikke svarer særlig på kritikk, de ser ikke ut til å ville sette seg inn i saken en gang. Har aldri tidligere blitt misledet av ett teleselskap slik jeg opplever hos Nortel.

Svar fra Nortel
31.07.2020 00:18

Hei Martin, Dette er langt i fra opplevelsen vi ønsker våre kunder skal oppleve. Håper du har mulighet til å sende oss en e-post til [email protected], slik vi kan undersøke hva som har skjedd her.

Nyttig (4)

Lurt av Nortel

Omtale av  Lars R. S

Jeg ble lurt av Nortel. De lovet de skulle dekke mine avbruddsgebyr på ICE på 6000kr per abonnement. Men holdt ikke avtalen. Selger vil ikke snakke med meg. Nortel sin avdeling i Ålesund innrømte jeg har blitt lurt av selger. Hold dere langt unna dette selskapet. Dette selskapet fortjener ikke å vokse. ❌❌❌

Svar fra Nortel
28.07.2020 07:12

Hei Lars, Dette er langt i fra opplevelsen vi ønsker våre kunder skal oppleve. Håper du har mulighet til å sende oss en e-post til [email protected], slik vi kan undersøke hva som har skjedd her.

Nyttig (10)

Lover en ting når de ringer men holder ikke avtaler.

Omtale av  Tc

De lover ting som de ikke holder når de får deg til å bytte operatør. Håpløse når du trenger hjelp om problemene.

Svar fra Nortel
28.07.2020 07:00

Hei, Dette er langt i fra opplevelsen vi ønsker våre kunder skal oppleve. Håper du har mulighet til å sende oss en e-post til [email protected], slik vi kan undersøke hva som har skjedd her.

Nyttig (8)
Sammenlign tilbud på mobilabonnement
Sammenlign tilbud på mobilabonnement
Få det beste og billigste mobilabonnementet, sammenlign tilbud fra flere leverandører
Få tilbud
Få personlig tilbud Helt uforpliktende

Topp kundeservice

Omtale av  Roy S

Meget positiv overgang til Nortel, veldig fornøyd hvor raskt og greit alt gikk 😊

Nyttig (2)

Dårlig kommunikasjon

Omtale av  Kim

Under første portering glemte Nortel å bestille sim kort. Andre portering så fekk vi simkort men Nortel glemte å legge inn bytte fra Telenor. Altfor dårlig når vi flere dager måtte holde folk inne på kontoret for at vi ikkje hadde fungerende mobiltelefoni. Anbefales ikkje.

Svar fra Nortel
19.05.2020 22:11

Hei Kim, Dette er langt i fra opplevelsen vi ønsker våre kunder skal oppleve. Håper du har mulighet til å sende oss en e-post til [email protected], slik vi kan undersøke hva som har skjedd her.

Nyttig (4)

Konkurransedyktige priser, flott oppfølging av selger, og raske svar fra support :-)

Omtale av  Cathrin

Veldig godt fornøyd med hele salgsprosessen og ikke minst overgangen fra gammel teleoperatør til Nortel. Har også sentralbordløsningen som vi også er veldig fornøyd med. Anbefales!

Svar fra Nortel
20.08.2020 14:19

Hei Cathrin, Tusen takk for flott tilbakemelding! Det er godt å høre at dere er fornøyd og har en god opplevelse som kunde hos Nortel.

Nyttig (8)

Flott

Omtale av  Kristina S

God dekning å raskt 4G, alt fungerer kjapt å ingen problemer.

Svar fra Nortel
15.04.2020 09:43

Hei Kristina, Godt å høre at du har hatt en flott opplevelse av Nortel.

Nyttig (2)

Kjempefornøyd

Omtale av  Torbjørg

Det billigste abonnementet for bedrift jeg noen gang har hatt. Punktlig med avtalene sine og veldig god dekning over alt hvor jeg reiser.

Nyttig (4)
Sammenlign tilbud på mobilabonnement
Sammenlign tilbud på mobilabonnement
Få det beste og billigste mobilabonnementet, sammenlign tilbud fra flere leverandører
Få tilbud
Få personlig tilbud Helt uforpliktende

Rask og enkelt bytte og store besparelser med fortsatt Telenor-dekning

Omtale av  Bjørn E. B

Fikk god hjelp til bytte og gikk raskt og effektivt, store besparelser på abonnementene og mer data. Fortsatt god Telenor-dekning. Hyggelige folk som fulgte godt opp! Hjemmesidene blir forhåpentligvis mer innholds etterhvert.

Svar fra Nortel
03.04.2020 11:40

Hei Bjørn, Takk for hyggelig tilbakemelding! Vi jobber med å få på plass mer nyttig informasjon på nettsidene våre, som nyttig hjelpe artikler og informasjon.

Nyttig (3)

Ryddig, oversiktlig

Omtale av  Arildbyetaxi

Liten administrasjon er for meg synonymt med lave kostnader - virker veldig bra.

Svar fra Nortel
05.04.2020 10:32

Hei! Takk for hyggelig tilbakemelding!

Nyttig (2)

Awsome

Omtale av  John W

Super kundeservice hands on! Forutsigbare avtaler og ingen overraskelser. en frisk pust i markedet. Keep up the good work!

Svar fra Nortel
05.04.2020 10:32

Hei John, Takk for super tilbakemelding!

Nyttig (3)

Enkelt

Omtale av  Christoffer

Alt fungerer utmerket. Fra bytte av leverandør til bruk.

Svar fra Nortel
31.03.2020 14:43

Hei Christoffer, Godt å høre! Velkommen som ny kunde i Nortel!

Nyttig (2)

Overgang fra Telenor til Nortel

Omtale av  Anders B

Ryddig og oversiktlig informasjon i fasen før bytte av mobilselskap. Det nye abonementet fungerte stort sett greit fra første øyeblikk.

Svar fra Nortel
05.04.2020 10:32

Hei Anders, Glad du er fornøyd med Nortel! Ta kontakt med oss om det er noe.

Nyttig (4)
Sammenlign tilbud på mobilabonnement
Sammenlign tilbud på mobilabonnement
Få det beste og billigste mobilabonnementet, sammenlign tilbud fra flere leverandører
Få tilbud
Få personlig tilbud Helt uforpliktende

Best i klassen!

Omtale av  Stian T

Fri data og super kundebehandling! Hva mer trenger man!

Svar fra Nortel
30.03.2020 10:31

Hei Stian, Takk for super tilbakemelding!

Nyttig (3)

Oppdag nye selskaper i samme bransje

Søk blant tusenvis av selskaper
Sammenlign tusenvis av tjenester
AVBRYT
OK, JEG FORSTÅR