Nortel har ikke nok data til å bli vurdert.
Klikk for detaljer
De har holdt det de lovet, god pris, god kundeservice.
Hei Anneth Takk for så fin tilbakemelding. Vi setter stor pris på å høre at du er fornøyd med Nortel og vår kundeservice! Med vennlig hilsen kommunikasjonsansvarlig hos Nortel.
Jeg ble ringt opp av en av deres selgere, som skulle selge meg et abonnement. Jeg har gjentatte ganger under telefonsamtalen spurt om det var bindingstid, da det ikke var noe jeg ønsket. Jeg har nettopp startet en bedrift, og la tydelig fram at det er litt usikkert på hvordan fremgangen til bedriften skulle gå og ønsket derfor IKKE bindingstid. Jeg fikk dette bekreftet av deres selger som også tok opptak av samtalen vår, at det ikke skulle være noe bindingstid på dette og jeg fint kunne bryte meg ut av abonnementet om jeg ønsket det uten noen form for bruddgebyr. Vedkommende kom med en av sine "ledere" som bekreftet dette også per telefon, hvor jeg ble forsikret om at det ikke skulle være noe bindingstid på dette abonnementet. Jeg fikk heller ikke tid til å gå gjennom avtalen jeg fikk beskjed om å bare bekrefte på telefon under opptak. Jeg ønsker en gjennomgang av salget og opptaket, og ønsker også å få dette tilsendt. Jeg sitter her med en følelse av at jeg har blitt lurt! Useriøs teleoperatør og en gjeng med selgere som bruker bedrageri for å få inn et salg og få provisjonen sin!
Hei Laila Takk for din tilbakemelding. I bedriftsmarkedet er det standard med avtaletid på 24 mnd. Dersom du har gitt klar beskjed om at du ikke ønsker avtaletid, skal det selvfølgelig ikke bli satt opp avtaletid på din avtale. Vi ønsker veldig gjerne å ta en gjennomgang av saken din slik vi får tatt en nøye gjennomgang av salget og våre interne rutiner. Ta gjerne kontakt med oss på [email protected] så kan vi ta en gjennomgang av saken din. Med vennlig hilsen kommunikasjonsansvarlig hos Nortel.
Kan bare bekrefte det andre skriver. Ingen opplysning om bindingstid av selger. Ingen mulighet for å angre selv om selgeren sa det va en måned prøvetid for å se om man var fornøyd. Skal ha deg til å svare ok på sms mens selger er på røret for å forsikre seg om at du ikke får lest igjennem avtalen. Selv om du lar være å godta tilbudet på mail så regnes 'ok'et på sms som bindene? Tror dette selskapet lever av bruddgebyret. Må selv ut med bruddgebyr for 5 telefonnummer. At ingen med jus har tatt tak i dette er helt utrolig.
Hei Johnny, Takk for din tilbakemelding. Våre selgere skal opplyse om bindingstid, så dersom dette ikke er gjort er det svikt i henhold til våre rutiner. Vi tilbyr heller ingen prøvetid da det ikke er noe angrerett i bedriftsmarkedet etter at en avtale er signert. Våre kunder skal også alltid få tid til å lese gjennom avtalen før man signerer. Jeg ønsker gjerne å ta en gjennomgang av salget og saken din, men jeg trenger mer opplysninger for å finne deg i våre system. Ta gjerne kontakt med oss på [email protected] så kan vi ta en gjennomgang av saken din. Med vennlig hilsen kommunikasjonsansvarlig hos Nortel.
Skulte kostnader som fakturagebyr og at selger lurer på deg et abonnement på 24 måneders bindingstid.
Hei Sivert Det er leit å høre at du føler deg lurt av selger, det er absolutt ikke slik det skal være. I bedriftsmarkedet er det standard med 24 mnd. avtaletid. Vi ønsker at du skal være fornøyd som kunde hos oss og kan selvfølgelig fjerne fakturagebyr for deg, men jeg trenger mer informasjon for å finne deg i systemet. Ta gjerne kontakt med oss på [email protected]. Med vennlig hilsen kommunikasjonsansvarlig hos Nortel.
Då pröver jag på nytt. Fick ny simkort som alla andra fick 21 sept för oppdatering. Allt funka utom mobilnett. Ringde 3 ganger. Fick beskjed jag måtte gå på instillninger. Inget funket. Fick beskjed dom skulle fikse det nu först kommande måndag!!! Hallo!!
Hei Eva Så leit å høre at du opplever problemer med ditt abonnement, slik skal det selvfølgelig ikke være. Vi ønsker veldig gjerne å hjelpe deg, men jeg trenger litt mer informasjon før jeg kan søke deg opp i våre systemer. Ta gjerne kontakt med oss på [email protected] så hjelper vi deg gjerne! Med vennlig hilsen kommunikasjonsansvarlig hos Nortel.
Meget god kundebehandling, rask og gjør alt for deg😊👍
Hei John H Takk for 5 stjerner, så flott å høre at du er fornøyd med Nortel. Vi setter stor pris på din tilbakemelding! Med vennlig hilsen kommunikasjonsansvarlig hos Nortel.
De fikser opp i det jeg trenger raskt og effektivt, god service kan anbefales.
Hei Kai Takk for 5 stjerner, så flott å høre at du er fornøyd med Nortel. Vi setter stor pris på din tilbakemelding! Med vennlig hilsen kommunikasjonsansvarlig hos Nortel.