Sammenlign. Bytt. Spar.
HUS & HJEM
BEDRIFT & BORETTSLAG
MIN BYTT
BYTT.NO
Oversikt Omtaler Tjenester Mer ⋮ Skriv
Oppdatert april 2024
Nortel
3.3
476 verifiserte omtaler
Nortel er nå Unifon
Den 22. november 2023 ble Nortel fusjonert inn i Unifon. Her finner du Unifon sin profil på Bytt.no.

Nortel omtaler og erfaringer

Ingen trend

Nortel har ikke nok data til å bli vurdert.

Klikk for detaljer

3.3
Middels
476 verifiserte omtaler
Kundetilfredshet
Kundeservice
Verdi for pengene
-
IKKE NOK OMTALER
Nortel trenger minimum 10 omtaler.
62%
Bra
62% anbefaler Nortel
til venner og kjente. Gjør du?
POPULÆRT 🔥
Få tilbud på mobilabonnement
Få tilbud på mobilabonnement
Få tilbud på mobilabonnement fra flere leverandører - helt gratis!

Utforsk 476 omtaler om Nortel

FILTRER OMTALER
259
40
9
15
153
SORTER OMTALER
SORTER ETTER HENDELSE
SORTER ETTER OPPLEVELSE
Du leser nå én spesifikk omtale om Nortel
Nortel har 476 verifiserte omtaler på Bytt.no

Bare førnøyd.

Omtale av  Arh M. A

Har bare positive opplevelser med nortel,raskt svar når mann lurer på noe. er kjempe førnøyd.

Svar fra Nortel
15.09.2023 08:07

Hei Arh Takk for 5 stjerner, så flott å høre at du er fornøyd med Nortel. Vi setter stor pris på din tilbakemelding! Med vennlig hilsen kommunikasjonsansvarlig hos Nortel.

Nyttig (0)

God service.

Omtale av  Borge A

God service som er tilpasset vårt behov. Raskt svar og prisgunstig.

Svar fra Nortel
07.09.2023 12:31

Hei Borge Takk for at du tok deg tid til å legge igjen en tilbakemelding, det setter vi stor pris på! Flott å høre at du er fornøyd med både priser og vår kundeservice. Med vennlig hilsen kommunikasjonsansvarlig hos Nortel.

Nyttig (0)

Tragisk oppførsel - Styr unna

Omtale av  Elling

Vi tegnet en avtale med Nortel, hvor vilkår fra 2019 ble lagt ved både ved tilbud og signering av kontrakt 30 mars 2022. Der står det kun i punkt for brudd gebyr standard som hos flere 3000 pr abo. Når vi da velger å avslutte forholdet til Nortel nå, får vi beskjed om at i tillegg til vanlig brudd gebyr, skal ha dekket utkjøps summen de betalte da vi gikk over til de. De henviser til sine vilkår som nå er oppdatert med dette nye punktet om dekning av utkjøp fra andre leverandører. Vi prøvde å holde en dialog med lojalitets ansvarlig, men der var det lite aksept da vi står på at vi har inngått avtale ihht vilkår som ble forelagt oss (sendt på e-post som vedlegg), og ikke de nye de henviser til. Dette er helt uakseptabelt, og med slike endringer på vilkår skal vi som kunde varsles og ha mulighet for å gå ut av en slik avtale, da man fordobler brudd gebyret uten varsel til oss. Dette er så useriøst, og vi kan ikke anbefale dette selskapet som en seriøs aktør dessverre. (Vi har reklamert på faktura, og må nok gå via advokat videre)

Svar fra Nortel
08.09.2023 09:09

Hei Elling Så leit å høre at du ikke anbefaler Nortel. Beløpet på 3000kr som du nevner her er det vi kaller bruddgebyr. Dette er standard prosedyre i bedriftsmarkedet, og er et gebyr man blir belastet ved brudd på en skriftlig inngått avtale. Det samme gjelder utkjøpssummen vi betalte dere ut for fra tidligere operatør. Jeg kan se at vi har en pågående sak med deg, og denne vil bli behandlet videre av oss. Vi ønsker selvfølgelig at du skal forlate Nortel på en fin og ryddig måte. Med vennlig hilsen kommunikasjonsansvarlig hos Nortel.

Nyttig (2)

Enkelt og rimelig

Omtale av  Cathrine

Veldig god informasjon og super oppfølging i etterkant.

Svar fra Nortel
01.09.2023 12:46

Hei Cathrine Takk for fem stjerner, det setter vi veldig pris på! Flott å høre at du er fornøyd som kunde hos oss. Med vennlig hilsen kommunikasjonsansvarlig hos Nortel.

Nyttig (0)

ObsObs ikke velg Nortel

Omtale av  Solem

Selger fikk tydelig beskjed om mine behov til Abonement og når det skulle aktiveres var enkel ting plutselig ikke mulig(Esim til Applewatch foreksempel). Møter ingen forståelse og blir nå enten nødt til å betale 3000 kr eller gå ut bindingstiden på 24 mnd.

Svar fra Nortel
28.08.2023 11:07

Hei Solem Jeg skjønner det er frustrerende om du har blitt lovet noe du ikke har fått. Beløpet på 3000kr som du nevner her er det vi kaller bruddgebyr. Dette er standard prosedyre i bedriftsmarkedet, og er et gebyr man blir belastet ved brudd på en skriftlig inngått avtale. Vi ønsker veldig gjerne å hjelpe deg, men jeg trenger litt mer informasjon før jeg kan søke deg opp i våre systemer. Ta gjerne kontakt med oss på [email protected] så kan vi ta en ny gjennomgang av saken din. Med vennlig hilsen kommunikasjonsansvarlig hos Nortel.

Nyttig (3)
Sammenlign tilbud på mobilabonnement
Sammenlign tilbud på mobilabonnement
Få det beste og billigste mobilabonnementet, sammenlign tilbud fra flere leverandører
Få tilbud
Få personlig tilbud Helt uforpliktende

Fornøyd

Omtale av  Reidar

Nortel er en seriøs tilbyder med gode tjenester og konkurransedyktige betingelser!

Svar fra Nortel
18.08.2023 11:08

Hei Reidar Takk for at du tok deg tid til å legge igjen en tilbakemelding, det setter vi stor pris på! Flott å høre at du er fornøyd som kunde hos oss. Med vennlig hilsen kommunikasjonsansvarlig hos Nortel.

Nyttig (1)

For meg har avtalen med Nortel vært positiv.

Omtale av  Reidun B

For meg betyr den at faktura er ca 50% av tidligere hos annen leverandør (med sammenlignbare vilkår) Reidun B.

Svar fra Nortel
18.08.2023 11:09

Hei Reidun Takk for fem stjerner, det setter vi veldig pris på! Med vennlig hilsen kommunikasjonsansvarlig hos Nortel.

Nyttig (2)
Nortel har 476 verifiserte omtaler på Bytt.no
Les hva kundene til Nortel mener

Oppdag nye selskaper i samme bransje

Søk blant tusenvis av selskaper
Sammenlign tusenvis av tjenester
AVBRYT
OK, JEG FORSTÅR