Sammenlign. Bytt. Spar.
HUS & HJEM
BEDRIFT & BORETTSLAG
MIN BYTT
BYTT.NO
Oversikt Omtaler Tjenester Mer ⋮ Skriv
Oppdatert april 2024
Nortel
3.3
476 verifiserte omtaler
Nortel er nå Unifon
Den 22. november 2023 ble Nortel fusjonert inn i Unifon. Her finner du Unifon sin profil på Bytt.no.

Nortel omtaler og erfaringer

Ingen trend

Nortel har ikke nok data til å bli vurdert.

Klikk for detaljer

3.3
Middels
476 verifiserte omtaler
Kundetilfredshet
Kundeservice
Verdi for pengene
-
IKKE NOK OMTALER
Nortel trenger minimum 10 omtaler.
62%
Bra
62% anbefaler Nortel
til venner og kjente. Gjør du?
POPULÆRT 🔥
Få tilbud på mobilabonnement
Få tilbud på mobilabonnement
Få tilbud på mobilabonnement fra flere leverandører - helt gratis!

Utforsk 476 omtaler om Nortel

FILTRER OMTALER
259
40
9
15
153
SORTER OMTALER
SORTER ETTER HENDELSE
SORTER ETTER OPPLEVELSE
Du leser nå én spesifikk omtale om Nortel
Nortel har 476 verifiserte omtaler på Bytt.no

Enkelt og rimelig

Omtale av  Cathrine

Veldig god informasjon og super oppfølging i etterkant.

Svar fra Nortel
01.09.2023 12:46

Hei Cathrine Takk for fem stjerner, det setter vi veldig pris på! Flott å høre at du er fornøyd som kunde hos oss. Med vennlig hilsen kommunikasjonsansvarlig hos Nortel.

Nyttig (0)

ObsObs ikke velg Nortel

Omtale av  Solem

Selger fikk tydelig beskjed om mine behov til Abonement og når det skulle aktiveres var enkel ting plutselig ikke mulig(Esim til Applewatch foreksempel). Møter ingen forståelse og blir nå enten nødt til å betale 3000 kr eller gå ut bindingstiden på 24 mnd.

Svar fra Nortel
28.08.2023 11:07

Hei Solem Jeg skjønner det er frustrerende om du har blitt lovet noe du ikke har fått. Beløpet på 3000kr som du nevner her er det vi kaller bruddgebyr. Dette er standard prosedyre i bedriftsmarkedet, og er et gebyr man blir belastet ved brudd på en skriftlig inngått avtale. Vi ønsker veldig gjerne å hjelpe deg, men jeg trenger litt mer informasjon før jeg kan søke deg opp i våre systemer. Ta gjerne kontakt med oss på [email protected] så kan vi ta en ny gjennomgang av saken din. Med vennlig hilsen kommunikasjonsansvarlig hos Nortel.

Nyttig (3)

Fornøyd

Omtale av  Reidar

Nortel er en seriøs tilbyder med gode tjenester og konkurransedyktige betingelser!

Svar fra Nortel
18.08.2023 11:08

Hei Reidar Takk for at du tok deg tid til å legge igjen en tilbakemelding, det setter vi stor pris på! Flott å høre at du er fornøyd som kunde hos oss. Med vennlig hilsen kommunikasjonsansvarlig hos Nortel.

Nyttig (1)

For meg har avtalen med Nortel vært positiv.

Omtale av  Reidun B

For meg betyr den at faktura er ca 50% av tidligere hos annen leverandør (med sammenlignbare vilkår) Reidun B.

Svar fra Nortel
18.08.2023 11:09

Hei Reidun Takk for fem stjerner, det setter vi veldig pris på! Med vennlig hilsen kommunikasjonsansvarlig hos Nortel.

Nyttig (2)

En fair pris og et greit produkt

Omtale av  Torbjørn

Ingen overraskelser på faktura og god dekning over hele landet.

Svar fra Nortel
15.08.2023 13:59

Hei Torbjørn Så flott å høre at du er fornøyd med våre produkter og tjenester, vi setter stor pris på din tilbakemelding! Med vennlig hilsen kommunikasjonsansvarlig hos Nortel.

Nyttig (1)
Sammenlign tilbud på mobilabonnement
Sammenlign tilbud på mobilabonnement
Få det beste og billigste mobilabonnementet, sammenlign tilbud fra flere leverandører
Få tilbud
Få personlig tilbud Helt uforpliktende

bruddgebyr på avtale

Omtale av  Jarle F

ble lovet binde pris 2år men med frihet til å si opp avtalen uten gebyr fikk en bedre avtale sa opp fikk bruddgebyr på 18800kr (svindlere) ikke bruk dette selskapet dette ble tatt opp på lydfil men den er vel slettet slik at det passer dem . selskapet betalte ikke fem øre for å få meg som kunde derfor presiserte jeg at jeg ikke skulle ha bruddgebyr ved skifte av mobilavtale dette ble samtykket av selger

Svar fra Nortel
14.08.2023 13:07

Hei Jarle Vi ønsker selvfølgelig at vår kommunikasjon skal være klar og tydelig, og skjønner det kan være frustrerende om du har fått beskjed om ting som ikke har vist seg å stemme i ettertid. Bruddgebyr som du nevner her er standard prosedyre i bedriftsmarkedet, men burde kanskje i dette tilfellet vært enda tydeligere kommunisert da du ble kunde hos oss. Vi ønsker veldig gjerne å hjelpe deg, men jeg trenger litt mer informasjon før jeg kan søke deg opp i våre systemer. Ta kontakt med oss på [email protected] så kan vi ta en ny gjennomgang av saken din. Med vennlig hilsen kommunikasjonsansvarlig hos Nortel.

Nyttig (3)

Svindel og bredrag

Omtale av  Erik

Love å lyge om alt mulig. Har fått lovnader om å ordne dekning, uten at noe skjedde. Sa då eg ville ha pengene igjen da tilbudet ikke var som lovet. Det var umulig og de vil ikke gi seg på bindingen som var på 12mnd. Vil advare alle andre om å bruke Nortel då dei er da nærmaste ein kjem ei svindelbedrift

Svar fra Nortel
14.08.2023 11:26

Hei Erik Vi prøver absolutt ikke å lure noen, og synes det er veldig synd at du føler det slik. Det er mange ting som kan påvirke dekningen din, og som kan være avgjørende for hvor god eller dårlig dekningen er. Du kan lese mer om dette her: https://nyheter.nortel.no/dette-kan-pavirke-dekningen-din Vi benytter oss av Telenors nettverk, som vil si at alle våre kunder får full Telenor-dekning. Telenor blir gang på gang kåret til landets beste både på hastighet og dekning. Vi ønsker at du tar kontakt med oss på [email protected] så kan vi ta en ny gjennomgang av saken din, og se om vi kan løse dine problemer med dårlig dekning. Med vennlig hilsen kommunikasjonsansvarlig hos Nortel.

Nyttig (2)
Nortel har 476 verifiserte omtaler på Bytt.no
Les hva kundene til Nortel mener

Oppdag nye selskaper i samme bransje

Søk blant tusenvis av selskaper
Sammenlign tusenvis av tjenester
AVBRYT
OK, JEG FORSTÅR