Nortel har ikke nok data til å bli vurdert.
Klikk for detaljer
Selger ringte å skulle selge meg abonnement med ubegrenset data. Det viste seg å være alt annet en ubegrenset. Etter 10gb på 1 dag var det totalt fjæra sjø. Hastighet lik 0. Fikk ikke gjort en dritt. Ringte opp å ville si opp avtalen da jeg ikke fikk det som var forventet. Endte opp med et ufint gebyr på flere tusen. Styr unna
Hei Simon Abonnementet vårt Grenseløs har en grense på 10GB om dagen, hvor hastigheten blir strupet om man går over denne grensen. Dette tilsvarer ca. 300GB totalt i mnd, altså ganske mye data. Vi ønsker at vår kommunikasjon skal være klar og tydelig, og skjønner det kan være frustrerende om du ikke ble opplyst om denne grensen på forhånd. Jeg tar med meg kommentaren din videre! Ta gjerne kontakt med oss på [email protected] så kan vi ta en ny gjennomgang av saken din. Med vennlig hilsen kommunikasjonsansvarlig hos Nortel.
Ble kontaktet av en svært pågående, men hyggelig, selger. Skisserte løsningen som vi hadde i Phonero, og fikk til svar at ikke bare kunne dem levere tilsvarende løsningen- Men de kunne også ffforbedre den! Problemene begynte allerede før portering da de på teknisk avdeling overhode ikke skjønte hvordan vi ville ha oppsettet, og det viste seg snart at den løsningen som vi ble lovet, og som vi hadde hos Phonero, ikke kunne leveres av Nortel. Etter flere måneder fram og tilbake for å finne en levelig løsning ga jeg opp og ønsket å heve avtalen. Men tror du de ville la oss gå uten å betale 12000,- + mva i bruddgebyr, ikke snakk om. Meget useriøst mtp at grunnen til heving av avtale er at de ikke har teknologien for å innfri de løsningene som de faktisk solgte oss. Det eneste positive er prisen, men det er vell som med alt annet, man får det man betaler for
Hei Stian Jeg skjønner det kan være frustrerende om dere har blitt lovet løsninger som ikke er blitt levert. Vi ønsker selvfølgelig at alle våre kunder skal være fornøyd, og at de skal få de produktene og løsningene som er avtalt. Bruddgebyr som du nevner her er er standard praksis i bedriftsmarkedet. Dette er et gebyr som kommer ved brudd på skriftlig inngått avtale. Jeg trenger litt mer informasjon før jeg kan finne deg i våre systemer, for å se hva som har skjedd. Ta gjerne kontakt med oss på [email protected] så kan vi ta en ny gjennomgang av saken din. Med vennlig hilsen kommunikasjonsansvarlig hos Nortel.
Vår bedrift er godt fornøyd med leveranse fra Nortel
Hei Svein Takk for 5 stjerner, vi setter stor pris på at du tok deg tid til å legge igjen en tilbakemelding. Med vennlig hilsen kommunikasjonsansvarlig hos Nortel.
Alltid blide å snakke med og ser løsninger til ditt beste.
Hei Ivar Takk for din tilbakemelding, det er kjekt å lese at du er fornøyd med vår kundeservice og løsninger! Med vennlig hilsen kommunikasjonsansvarlig hos Nortel.
Meget positive erfaringer med Nortel. Lokal forankret (foreløpig) bedrift som skaper arbeidsplasser i byen vår. Samtidig gode priser og service
Hei Robert Flott å høre at du har positive erfaringer med å være kunde hos oss. Vi setter stor pris på din tilbakemelding. Med vennlig hilsen kommunikasjonsansvarlig hos Nortel.
Opplever aldri noe problem med mitt abonnement 👍🏼
Hei Weg Tusen takk for tilbakemeldingen og 5 stjerner, det setter vi stor pris på! Med vennlig hilsen kommunikasjonsansvarlig hos Nortel.
Nortel har en glitrende support som er mye verdt for oss som er helt avhengig av en velfungerende telefonløsning. Sentralbordet er også bra selv om det ikke er helt intuitivt på alle områder. Appen er derimot enkel i bruk!
Hei Ole Takk for at du tok deg tid til å legge igjen en tilbakemelding, det setter vi stor pris på. Det er veldig kjekt å lese at dere er fornøyd med våre produkter og tjenester. Ikke nøl med å ta kontakt med oss om du trenger noe hjelp til sentralbordet deres. Du når oss på telefon 70309900 eller mail [email protected]. Med vennlig hilsen kommunikasjonsansvarlig hos Nortel