Nortel har ikke nok data til å bli vurdert.
Klikk for detaljer
Jeg fikk god hjelp på en lørdag da mobilen etter nedlasting av «bedriftsapp» sluttet å ta imot innkommende anrop. Problemet ble løst, men det at en såpass alvorlig feil oppstod i det hele tatt, trekker ned.
Hei Anett Takk for at du tok deg tid til å legge igjen en tilbakemelding. Jeg skjønner det kan være frustrerende når det oppstår utfordringer som du beskriver her, men da er det kjekt å lese at du fikk rask og god hjelp. Ikke nøl med å ta kontakt igjen hvis det er noe annet vi kan hjelpe deg med! Med vennlig hilsen kommunikasjonsansvarlig hos Nortel.
Et tele selskap sommer greit å ryddig enkelt å nå på kundeservice. God dekning.
Hei Jon Takk for 5 stjerner, det setter vi pris på. Fint å lese at du er fornøyd med våre produkter og tjenester. Med vennlig hilsen kommunikasjonsansvarlig hos Nortel.
Det eg sett mest er: eg får eit namn og eit telefon nr. å forhalda meg til, og når eg ringer det telefonnummeret får eg ei klar stemme, utan bakgrunnsstøy. Elles får eg ein grei pris. Helsing Erik L M.
Hei Erik Tusen takk for din tilbakemelding, den setter vi stor pris på. Vi jobber hardt for å tilby kundene våre en rask og effektiv kundeservice hvor man blir sett og hørt, og samtidig får den hjelpen man trenger. Det er derfor fint å se at du opplever det slik når du er i kontakt med oss. Med vennlig hilsen kommunikasjonsansvarlig Nortel.
Møter alltid imøtekommende og hyggelege folk når du er i kontakt med Notel. Fram til no har ingen slått dei på kundeservice eller pris.
Hei Wiviann Takk for at du tok deg tid til å legge igjen en tilbakemelding, det setter vi stor pris på! Det er kjekt å høre at du er fornøyd med vår kundeservice. Med vennlig hilsen kommunikasjonsansvarlig hos Nortel.
Har hatt abonnement i 2 år, og det har fungert helt max. Veldig fornøyd
Hei Takk for din tilbakemelding, det setter vi pris på! Flott å lese at du er fornøyd kunde hos oss. Med vennlig hilsen kommunikasjonsansvarlig hos Nortel.
De holder det de lover, god service, god kundestøtte ved behov.
Hei Jan Takk for din tilbakemelding, det setter vi stor pris på! Det er fint å lese at du er fornøyd med vår kundeservice. Med vennlig hilsen kommunikasjonsansvarlig hos Nortel.
Kom i skade for å bruke 245mb teledata på Danskebåten og fikk en regning som blåste meg av kontorstolen kr 11961.- det er nesten 50 kr pr mb!! Har kontaktet Telenor Bedrift og de tar kr 5 pr mb!! Siden Nortel opererer i Telenor sitt nettverk så skulle en tro prisene var noenlunde like. Det ble heller ikke sendt ut SMS med varsel om satelitt nettverk og tilhørende prisliste slik det står på Nortel sin hjemmesider at det skal gjøres. Har bestridet faktura men enda truer de med inkasso og stenging. Styr langt unna Nortel de er totalt useriøse.
Hei Knut Jeg skjønner du ble litt sjokkert når du så regningen din etter Danskebåten. På ferger for eksempel mellom Norge og Danmark havner man i et satellitt-nettverk som går via satellitt i stedet for vanlige mobilnett. Innenfor disse områdene er det litt andre priser som gjelder. Du kan lese mer om dette her: https://nyheter.nortel.no/trygg-mobilbruk-i-utlandet https://www.nortel.no/bedrift/tjenester/generelle-priser/utlandspriser/ Du skriver at du ikke mottok noe SMS når du gikk inn i dette satellitt-området. Vi sender en SMS til alle våre kunder med varsel om at man nå går inn i et slikt område, og at det er andre priser som gjelder. Jeg har søkt deg opp i våre systemer, og ser du har en sak liggende hos oss. Denne saken tar jeg videre, og du vil bli kontaktet for en ny gjennomgang av saken. Om du ønsker å ta kontakt med oss i mellomtiden kan du sende oss en mail til [email protected]. Med vennlig hilsen kommunikasjonsansvarlig hos Nortel.