Sammenlign. Bytt. Spar.
HUS & HJEM
BEDRIFT & BORETTSLAG
MIN BYTT
BYTT.NO
Oversikt Omtaler Tjenester Mer ⋮ Skriv
Oppdatert mai 2024
Happybytes
4.0
997 verifiserte omtaler

Happybytes omtaler og erfaringer

Nøytral trend

Happybytes opplever for tiden en nøytral trend i kundevurderinger.

Klikk for detaljer

4.0
Bra
997 verifiserte omtaler
Kundetilfredshet
Kundeservice
Verdi for pengene
#3
Utmerket
Happybytes er rangert
#3 av 22 mobilselskaper
79%
Utmerket
79% anbefaler Happybytes
til venner og kjente. Gjør du?
POPULÆRT 🔥
Få tilbud på mobilabonnement
Få tilbud på mobilabonnement
Få tilbud på mobilabonnement fra flere leverandører - helt gratis!

Utforsk 997 omtaler om Happybytes

FILTRER OMTALER
731
50
35
60
121
SORTER OMTALER
SORTER ETTER HENDELSE
SORTER ETTER OPPLEVELSE
Tar 2 minutt
På en skala fra 1 til 5
Hvor fornøyd er du med Happybytes?
Tar 2 minutt
5
4
3
2
1

MMS problem løst!

Omtale av  Steinar

Problem med MMS ble raskt og effektivt løst. Jeg var veldig godt fornøyd.

Svar fra Happybytes
04.04.2024 09:54

Hei Steinar, Godt å høre at du fikk fikset MMS problemet ditt, og takk så mye for omtale :) Oskar // Happybytes

Svært fornøgd, prisauke frå januar 2024 og må bytte

Omtale av  Malfinn V

Har for det meste brukt abbnomentet fri bruk, svært fornøgd, men prisen har gått opp med kr 50 i mnd

Svar fra Happybytes
04.04.2024 09:53

Hei Malfinn, Leit å høre at du forlater oss, jeg ønsker deg velkommen tilbake til oss ved en senere anledning. Takk for omtale :) Oskar // Happybytes

Takk for hjelpen!

Omtale av  Arvid

Fleksibel hjelp når vi trengte det for å komme oss inn på telefon uten passord pga tofaktor. Ellers problemfritt.

Svar fra Happybytes
04.04.2024 09:50

Hei Arvid, Godt å høre at du fikk den hjelpen du behøvde og at kundeforholdet er problemfritt :) Takk for omtale. Oskar // Happybytes

Super

Omtale av  Kristin

Svært god kundestøtte. Rask, hyggelig og servicevennlig.

Svar fra Happybytes
04.04.2024 09:49

Hei Kristin, Takk for omtalen din :) Oskar // Happybytes

Misfornøyd

Omtale av  Odd J

Dårlig kundeservice. Veldig lav hastighet i Sverige og Danmark og ellers i Europa.

Svar fra Happybytes
26.03.2024 12:19

Hei Odd, Leit å høre at du er misfornøyd med oss og vår kundeservice. Hva slags hastighet utenlandske mobilnett tilbyr er ikke noe vi kan påvirke dessverre, og det er stort sett aldri så raskt og bra som vi er vant med her i Norge. Slik er det med roaming dessverre. Ønsker å høre mer om det du mener er dårlig kundeservice, så jeg foreslår du sender en e-post til meg på [email protected], så skal jeg se nærmere på det :) Oskar // Happybytes

Sammenlign tilbud på mobilabonnement
Sammenlign tilbud på mobilabonnement
Få det beste og billigste mobilabonnementet, sammenlign tilbud fra flere leverandører
Få tilbud
Få personlig tilbud Helt uforpliktende

Kundeservice

Omtale av  Anne

Kontaktet kunderservice angående samtalehistorikk. Fikk rask, høflig og positiv tilbakemelding.

Svar fra Happybytes
26.03.2024 12:16

Hei Anne, Takk for hyggelig omtale! :) Oskar // Happybytes

Kundeservice via epost og Chat fungerer bedre enn fryktet! Anbefaler Happybytes!

Omtale av  Toril

Hadde behov for hjelp med manuelt oppsett for mms og datatrafikk. Var fortvilet fordi jeg ikke kunne få telefonsupport, men gav Chat en sjanse. Fikk hjelp av (anonymisert navn) på Happybytes Chat. Han var veldig tålmodig med meg, og guidet meg steg for steg videre. Jeg kunne sende skjermbilder av innstillingene i min mobil, og han skrev nøyaktig hva jeg skulle skrive på de ulike plassene. Selv om vi hadde fylt ut alt fungerte det fortsatt ikke. Han ba meg da kontrollere om det kunne være noen mellomrom foran eller bak det navnet jeg hadde skrevet, og det var det som manglet. Jeg var skeptisk til å bruke support via Chat, men er glad for at jeg fikk god hjelp til å få innstillinger riktig. Jeg har 2 abbonement hos Happybytes, på den ene mobilen fungerte alt automatisk, men den andre mobilen var en eldre modell som krevde manuelt oppsett. Jeg var redd jeg måtte bytte leverandør når jeg ikke fikk dette til på egen hånd, men etter en lengre runde med support fungerer alt som det skal. Jeg kan trygt anbefale Happybytes!

Svar fra Happybytes
25.03.2024 12:12

Hei Toril, Takk for veldig utfyllende og god omtale. Veldig godt å høre at du er fornøyd kunde hos oss nå, og at du fikk den hjelpen du behøvde. Oskar // Happybytes

God service.

Omtale av  Rita

Veldig rask tilbakemelding. Hyggelige kundebehandlere.

Svar fra Happybytes
21.03.2024 11:28

Hei Rita, Takk for hyggelig omtale, det skal jeg bringe videre til mine kolleger på kundeservice her. Oskar // Happybytes

Gode tjenester

Omtale av  Jon G. J

Rimelig avtale, og den eneste gangen jeg har trengt hjelp fra kundeservice så ga de meg god og proff behandling for å løse min sak.

Svar fra Happybytes
20.03.2024 11:44

Hei Jon, Godt å høre at du er fornøyd med både prisene og kundeservicen vår. Takk for omtale. Oskar // Happybytes

Topp service 😊

Omtale av  Saimax

Topp service. Svarer på mail / Chat ila. noen minutter 😊

Svar fra Happybytes
11.03.2024 08:55

Hei Saimax, Tusen takk for hyggelig omtale :) Oskar // Happybytes

Sammenlign tilbud på mobilabonnement
Sammenlign tilbud på mobilabonnement
Få det beste og billigste mobilabonnementet, sammenlign tilbud fra flere leverandører
Få tilbud
Få personlig tilbud Helt uforpliktende

Rask og god kundeservice

Omtale av  Gjermund

Ikke hatt abonnementet lenge nok til å gi en vurdering, men kundeservice har vært veldig effektiv og behjelpelig.

Svar fra Happybytes
11.03.2024 08:56

Hei Gjermund, Takk for omtale, og godt å høre at du allerede er fornøyd med oss og vår kundeservice. Oskar // Happybytes

Greit men noe begrenset, god samtalepris i USA.

Omtale av  Frode T

Savner støtte for tvillingsim, og satte nylig vesentlig opp prisen på abonnementene våre.

Svar fra Happybytes
06.03.2024 22:35

Hei Frode, Takk for omtale. Tvilling-SIM er per nå tilgjengelig for abonnementene Flex, 2 GB og 10 GB. Dersom det er på øvrige abonnement du ønsker dette, så skal vi notere det og ta det med oss videre. Oskar // Happybytes

Fungerer bra, men blitt litt dyrere.

Omtale av  Anders

Vært kunde av Happybytes i 3 år, aldri hatt noen problemer med de. Men etter siste prisøkning har jeg valgt å bytte. Synd de ikke tilbyr abonnement med 5GB data.

Svar fra Happybytes
06.03.2024 22:36

Hei Anders, Takk for omtalen. Godt å høre at det er fungerte bra de årene du var kunde her, men leit å høre at du valgte å forlate oss. Vi noterer oss ønsket om en 5 GB pakke, og så ønsker jeg deg hjertelig velkommen tilbake som kunde hos oss ved en senere anledning. Oskar // Happybytes

Utmerket hjelp etter lang prøving og feiling.

Omtale av  Bea

Fikk hjelp til å sette igang ny ukjent mobil. Klare alternativer satt frem, riktig løsning ble presentert.

Svar fra Happybytes
04.03.2024 09:00

Hei Bea, Godt å høre at du fikk den hjelpen du behøvde, og takk for omtale :) Oskar // Happybytes

Her er det bare å passe seg før du blir lurt!

Omtale av  Ronnie P

Selvom du skrur på sperrer på hjemmesiden deres såbryr de seg lite om den. Om det er maksimalt 1500kr sperre på er den usynlig for dem.

Svar fra Happybytes
29.02.2024 14:51

Hei Ronnie, Litt usikker på hva som har vært problemet her, men en grense vi har på kr 1500 er den generelle kredittgrensen for privatkunder. Det tar noe tid i nettet før denne faktisk slår inn, så dersom man blir belastet veldig mye i løpet av veldig kort tid (Strex, satelittbruk, utlandet etc.), så kan det være at man klarer å bli belastet et beløp utover kredittgrensen. Ta kontakt med kundeservice hvis du lurer på noe eller trenger hjelp, så skal vi få sett på dette for deg. Oskar // Happybytes

Sammenlign tilbud på mobilabonnement
Sammenlign tilbud på mobilabonnement
Få det beste og billigste mobilabonnementet, sammenlign tilbud fra flere leverandører
Få tilbud
Få personlig tilbud Helt uforpliktende

Styr unna!

Omtale av  Svein

Styr unna! De har telenor dekning, så de har grei dekning, men pass på hvis dere noen sinne skal bytte leverandør. Gud forby dere bytter tidlig i måneden. Da må dere betale for hele gjenstående måneden. Styr unna!

Svar fra Happybytes
29.02.2024 14:49

Hei Svein, Leit å høre at det er slik din opplevelse av oss endte. Angående fakturering så er det vanlig bransjestandard at man fakturerer for kommende måned, dermed anbefaler vi å utportere i slutten av måneden for å få mest ut av begge abonnementene måneden byttet skjer. Vi er også et av få selskaper (som jeg vet om) som faktisk sender en SMS til kunder som skal forlate oss, for å informere om nettopp dette. Ønsker deg velkommen tilbake som kunde hos oss ved en senere anledning. Oskar // Happybytes

Happybytes

Oppdag nye selskaper i samme bransje

Søk blant tusenvis av selskaper
Sammenlign tusenvis av tjenester
AVBRYT
OK, JEG FORSTÅR