Meny

Happybytes omtaler og erfaringer

SKRIV OMTALE
Bytt til Happybytes
4,4/5
Bra
Kundetilfredshet
Bra
Kundeservice
Utmerket
Verdi for pengene
Bra
3
av 26 innen
mobilselskap
87%
anbefaler
Happybytes
Filtrer omtaler
514
34
14
20
56
Sorter omtaler etter
Viser av 638 omtaler med
Nyeste først
SORTER OMTALENE ETTER
PÅ EN SKALA FRA 1 TIL 5
Hvor fornøyd er du med Happybytes?
Kundetilfredshet
Kundeservice
Verdi for pengene
Dekning
Har byttet selskap
"Billig"
5 syns denne omtalen er nyttig

Billig mobilabonnemang med god Telenordekning, masse mobildata og god fart.

Svar fra Happybytes
02.01.2023 11:33
Tusen takk for flott omtale Karl. Akkurat slik det skal være hos oss 👍🏻 Thomas // Happybytes
Kundetilfredshet
Kundeservice
Verdi for pengene
Dekning
Har byttet selskap
"Happybytes gjør meg glad!"
8 syns denne omtalen er nyttig

At man kan få et mobil abonnement som er tilpasset enhver bruker burde være en selvfølgelighet. Men det er bare Happybytes som gir kundene sine dette. Har aldri vært så fornøyd med en mobil tjeneste leverandør. Anbefales!

Svar fra Happybytes
23.12.2022 16:38
Vi blir svært happy når du er glad Tor M 🙌🏻 Tusen takk for ros, anbefaling og flott omtale. Ønsker deg en riktig god jul 🎄 Thomas // Happybytes
Kundetilfredshet
Kundeservice
Verdi for pengene
Dekning
"Bra tjeneste, kjapp respons og rett på sak"
6 syns denne omtalen er nyttig

Effektiv kommunikasjon. Hurtig respons. God service.

Svar fra Happybytes
23.12.2022 10:31
Kort, godt & billig er ikke noe å kimse av 😃 Takk for klar tale og fin omtale Vidar. Ønsker deg en riktig god jul 🎄 Thomas // Happybytes
Kundetilfredshet
Kundeservice
Verdi for pengene
Dekning
"God pris"
4 syns denne omtalen er nyttig

Godt abonnement med virkelig konkurransedyktig pris. Full hastighet på Telenor nett, oppnådde faktisk 1,7 Gbps ved test på 5G nett tidligere i måneden. Alle nødvendige tjenester som BankID inkludert. Fått flere venner til å bytte til HappyBytes.

Svar fra Happybytes
22.12.2022 10:03
Takk for super tilbakemelding, omtale og anbefaling Terje 🙏🏻 Sånt som virkelig motiverer oss til å stå på videre. Ønsker deg en riktig god jul 🎄 Thomas // Happybytes
Kundetilfredshet
Kundeservice
Verdi for pengene
Dekning
Vurderer å bytte selskap
"Dårlig hastighet på mobilnett"
4 syns denne omtalen er nyttig

Skrevet mail 6.des. Purret to ganger. Ikke fått svar (14 dager siden). Ble ikke informert i forkant om at abonnementet leverte LTE og ikke 4G.

Svar fra Happybytes
21.12.2022 08:39
LTE og 4G er akkurat det samme men hastighet kan variere med en rekke ulike forhold. Vi finner ikke noen ubesvarte eposter hos oss så fint om du kan sjekke om du har sendt det riktig. Thomas // Happybytes
Kundetilfredshet
Kundeservice
Verdi for pengene
Dekning
"Alltid tilgjengelig"
5 syns denne omtalen er nyttig

Har hatt happybytes siden 2019, og alltid hatt bra erfaring med dem. Gode priser både nasjonalt og internasjonalt, og er svært effektive med alltid hjelpsom kundeservice.

Svar fra Happybytes
19.12.2022 12:25
Ekstra hyggelig med ros fra en "veteran" hos oss. Det varmer litt ekstra. Takk for veldig hyggelig omtale Andre og en riktig god jul fra alle oss 🎄 Thomas // Happybytes
Kenneth L
Kundetilfredshet
Kundeservice
Verdi for pengene
Dekning
"På vei tilbake fra ice."
5 syns denne omtalen er nyttig

Da er eg på vei tilbake tilbake til Happybytes, etter litt krøll fordi jeg opphevet frivillig kredittsperre hos Bisnode i stedet for Creditsafe, da det stod feil på nettsiden deres. Så endret dere det raskt etter chat. Jeg fikk hjelp til bestilling da ny kredittsjekk hadde låst seg etter jeg hadde prøvd å bestille for mange ganger selv. Hyggelig og hjelpsom kundeservice og nå fikk jeg virkelig se att dere er løsningsorienterte og tar dere god tid, her er kunden virkelig i fokus. Gode priser med fri fart, topp kundeservice og topp med Telenor dekning. Ser frem å komme tilbake dere etter en tur innom Ice.

Svar fra Happybytes
19.12.2022 12:23
Velkommen tilbake Kenneth 🙌🏻 Flott at du at du fikk den hjelpen du trengte. Sånn det skal være. Takk for hyggelig ord og flott omtale. Thomas // Happybytes
Kundetilfredshet
Kundeservice
Verdi for pengene
Dekning
"Oversiktlig.. og billigst på det billigste"
4 syns denne omtalen er nyttig

Greit å betale bare for bruk, da det varierer veldig. Og ingen kjøp av pakker eller eksta pakker

Svar fra Happybytes
14.12.2022 09:17
Super at du er fornøyd Nick. Da blir vi happy 😃 Flex er en super løsning for de som har et veldig varierende databruk. Takk for hyggelig tilbakemelding og omtale. Benytter muligheten til å ønske deg en riktig god jul 🎄 Thomas // Happybytes
Ragnhild S
Kundetilfredshet
Kundeservice
Verdi for pengene
Dekning
Har byttet selskap
"Strålende fornøyd"
4 syns denne omtalen er nyttig

Topp dekning, god kundeservice, konkurransedyktige abonnement og priser. Anbefales på det sterkeste.

Svar fra Happybytes
13.12.2022 15:10
Takk for at du valgte Happybytes Ragnhild og tusen takk for både hyggelig tilbakemelding og anbefaling 🙏🏻 Benytter anledningen til å ønske deg en riktig god jul. Thomas // Happybytes
Kundetilfredshet
Kundeservice
Verdi for pengene
Dekning
Har byttet selskap
"Anbefaler ikke"
3 syns denne omtalen er nyttig

Byttet til happy byte data frihet 349 kr per måned men står må betale for sms/ringe nesten halv kron per minutt i Norge så fikk faktura over 600 kr for en uke bruk , i tillegg hvis du bytter til annen abonnement må du betale for hele månedet , dårlig abonnement 350 kr kun for data og resten må du betale for sms/ringe .

Svar fra Happybytes
09.12.2022 14:09
Som det står veldig tydelig på nettside, i bestilling, i prisliste og ordrebekreftelse på Fri Data til kr 349,- så betaler man for samtaler og meldinger. Det er altså for de som først og fremst vil ha mye data med fri fart, billig. Syntes kritikken din er uberettiget og dårlig plassert. Thomas // Happybytes
Kundetilfredshet
Kundeservice
Verdi for pengene
Dekning
"ALT SER BRA UT TI NÅ!"
4 syns denne omtalen er nyttig

Kunde hos HB fra og med august 2022. Vi er alle fornøyde til nå med abonnementet 1Gb om dagen. Internettet 5G /4G funker veldig bra i de aller aller fleste av tilfellene ( i veldig få ganger har internettet vært i noen sekunder litt ustabilt) Appen er informativ og ryddig og man betaler det må man bruker.

Svar fra Happybytes
08.12.2022 10:16
Takk for at du valgte oss Tani. Supert at dere er fornøyd med oss, så skal vi jobbe på for å levere billige mobilabonnement og gode kundeopplevelser. Takk også for flott omtale 👍🏻 Thomas // Happybytes
Kundetilfredshet
Kundeservice
Verdi for pengene
Dekning
"Bra mobilselskap"
3 syns denne omtalen er nyttig

Fine priser + bra dekning , bra kunde servise :-) Ønskelig med rollover i fremtiden

Svar fra Happybytes
07.12.2022 08:32
Takk for at du valgte Happybytes og takk for god tilbakemelding og omtale Per 👍🏻 Når vi kjøper datatilgang i nettet til Telenor er prising lagt opp slik at "rollover" ville gjort at vi måtte sette opp prisene. Vi mener at mye og billig data hver måned samt enkelt å bytte abonnement når man trenger det, er den beste løsningen. Thomas // Happybytes
Kundetilfredshet
Kundeservice
Verdi for pengene
Dekning
"Anbefales"
4 syns denne omtalen er nyttig

Billig og bra. 10 gb data som jeg sjelden bruker opp til god pris. Perfekt til mitt bruk. Kun kontakt med kundeservice ved bytte fra forrige leverandør og det var for anbefalinger om porteringsdato. Ellers har jeg ikke hatt behov for noe hjelp. Alt i alt veldig fornøyd.

Svar fra Happybytes
07.12.2022 08:26
Når du er fornøy er vi fornøyd. Tusen takk for anbefaling og flott omtale 🙏🏻 Thomas // Happybytes
Kundetilfredshet
Kundeservice
Verdi for pengene
Dekning
Har byttet selskap
"Håpløse vilkår ved leverandørbytte"
5 syns denne omtalen er nyttig

Har vært HB kunde i 2 år, og har vært OK fornøyd fram til nå… Men da jeg skulle bytte til Telia ble jeg offer for HBs håpløse vilkår om at de tar seg betalt for hele sluttmåneden selv om jeg byttet leverandør i starten av måneden. HB skjuler seg bak at dette er bransjestandard, men ingen er vel overrasket over at Telenor og Telia bruker disse triksene… Men trodde kanskje ikke HB var like sleip. Oppsummert: 1. Billig, men Telia er billigere dersom du har mulighet for samlepakker og ringer dem for et tilbud med 12 mnders binding 2. Kun skriftlig kundeservice plaget ikke meg, men det tar tid når du virkelig har noe på hjertet 3. HB bruker de samme triksene som Telenor og Telia når anledningen byr seg… HB sendte meg en sms da jeg hadde signert avtalen for å fortelle meg at jeg hadde gjort noe dumt da jeg transporterte nummeret mitt til ny leverandør i starten av fakturamåneden, men da var det jo allerede for sent… Vi hadde egentlig tenkt og bare flytte over ett abonnement for å få pakke-fordelene til Telia, men nå bytter vi alle sammen vekk fra HB.. Vi trodde HB var en frisk liten mobilutfordrer som tok kunden på alvor, men så er de jo akkurat like utspekulerte som storebrødrene sine… Farvel HB!

Svar fra Happybytes
05.12.2022 14:05
Lei at du ser det slik. Til din info så ha vi de absolutt rundeste vilkårene på dette i bransjen. Vi styrer ikke når ditt leverandørskifte gjøres. Det gjør du. Derfor har du også mottatt en sms med info om hva som er lurt og ikke når det gjelder dette. Thomas // Happybytes
Kundetilfredshet
Kundeservice
Verdi for pengene
Dekning
"Mye data for en riktig pris(de andre kommer nok etterhvert)"
2 syns denne omtalen er nyttig

Fornøyd,og da er alt såre vel 👍🌹Uslåelig på pris,god dekning og de leier nett av Telenor

Svar fra Happybytes
05.12.2022 14:07
Da blir det som i vår "slogan" da - Både Billig og Bra. Takk for hyggelig tilbakemelding og omtale 🙌🏻 Thomas // Happybytes
Ørjan L
Kundetilfredshet
Verdi for pengene
Dekning
Vurderer å bytte selskap
"Elendig dekning"
2 syns denne omtalen er nyttig

Rett å slett berre heilt elendig dekning. Edge nettet til Telia er raskere. Kommer nok til å bytte fort som bare d. Styr unna happybytes. Ikke vert en eneste kr

Svar fra Happybytes
02.12.2022 15:35
Den er grei... Thomas // Happybytes
Kundetilfredshet
Kundeservice
Verdi for pengene
Dekning
"Svært fornøyd med service og funksjon av abonnement. Anbefales!"
3 syns denne omtalen er nyttig

Meget fornøyd med kundeservice og abonnement. Anbefales!

Svar fra Happybytes
02.12.2022 10:22
Tusen takk for hyggelig tilbakemelding Kjell. Takk også for flott omtale og anbefaling. Thomas // Happybytes
Kundetilfredshet
Kundeservice
Verdi for pengene
Dekning
"utmerket tech support!"
4 syns denne omtalen er nyttig

APN fil trøbbel med Google Pixel 5A som ble løst av sterk teknisk hjelp!

Svar fra Happybytes
29.11.2022 08:42
Flotte det løste seg Lars. Hilser så mye fra gutta på tech og takker for veldig hyggelig tilbakemelding.Takk også for flott omtale 🙏🏻 Thomas // Happybytes
Kundetilfredshet
Kundeservice
Verdi for pengene
Dekning
"Sjeldent GOD kundeservice :)"
4 syns denne omtalen er nyttig

HappyBytes har i tillegg til gode priser (spesielt i utlandet) også en sjeldent god kundeservice :) Jeg er for tiden i Mexico, og har vært i dialog med HappyBytes flere ganger på mail. Jeg må si jeg er meget tilfreds, og vil spesielt fremheve (navn annonymisert) serviceorienterte, hyggelige og ryddige fremtoning :) Mvh Geir

Svar fra Happybytes
28.11.2022 09:09
Tusen takk for superfin tilbakemelding og omtale Geir 🙌🏻 Vi lover å stå på for og levere minst like godt også i fremtiden 👍🏻 Thomas // Happybytes
Kundetilfredshet
Kundeservice
Verdi for pengene
Dekning
Har byttet selskap
"Leverer ikke"
4 syns denne omtalen er nyttig

Dessverre fikk jeg ikke produktet jeg har bestilt. Det kan hende jeg er unik og at dette har skjedd med bare min telefon da jeg oppdaget at SIMen fra HappyBytes fungerer på en annen telefon og mitt gamle SIM med telenor-dekning fungerte på min telefon før byttet. Til tross for god kundeservice - dog med kort åpningstid - klarte vi ikke å løse problemet med at Telenor sitt nett ikke var tilgjengelig for min telefon (OnePlus 8 Pro DualSim). De på kundeservice prøvde virkelig så godt de kunne å løse disse merkelige problemene. Opplever også dessverre at nettet innimellom går over på EDGE og her har jeg ikke fått produktet jeg bestilte. Det kunne vært så bra, men det ble det ikke.

Svar fra Happybytes
25.11.2022 09:33
Det du opplever er dessverre et litt underlig problem på telefoner med DUAL-SIM. Vi gjør det vi kan for å finne ut av det men det virker som problemet oppstår i telefonene. Thomas // Happybytes
Kundetilfredshet
Kundeservice
Verdi for pengene
Dekning
Vurderer å bytte selskap
"Bra, billig og fleksibel, men kan være mer transparente"
4 syns denne omtalen er nyttig

Godt fornøyd med tjenestene til Happybytes, men de informerer feil på sine nettsider. De skriver at det er "Fri bruk inntil 10.000 min/sms/mms i Norge og i EU/EØS". Dette stemmer ikke siden de tar ekstra betalt for å ringe f eks fra Norge til Sverige. Dette til tross for at både Norge og Sverige er "i EØS". Kundeservice var ikke spesielt imøtekommen på henvendelse om dette.

Svar fra Happybytes
25.11.2022 09:30
Beklager hvis du ikke har opplevd oss som imøtekommende. Dessverre blander du bruk når du er i EU og det å ringe fra Norge til EU (og andre). Det vi skriver om inkludert bruk på våre nettsider er bruk i EU. Dessverre er prisene regulert på andre premisser ved samtaler fra Norge (som også beskrevet på våre nettsider). Thomas // Happybytes
Kundetilfredshet
Verdi for pengene
"Dyrt for de første GB."
2 syns denne omtalen er nyttig

Det er riktig at med Flex så koster den første 1GB 149 kr. Så de 70 kr pr mnd kan fort bli dyrt.

Svar fra Happybytes
25.11.2022 08:44
Flex er ment for de som vanligvis ikke bruker så mye data men heller ønsker å betale for det de faktisk bruker. Bruker du 1GB eller mer har vi andre abonnementer som passer bedre. Du kan bytte selv på "min side" eller ta kontakt med kundeservice så hjelper de deg. Thomas // Happybytes
Kundetilfredshet
Kundeservice
Verdi for pengene
Dekning
"God pris, god dekning, god app"
5 syns denne omtalen er nyttig

Har tidligere puttet penger i lommene på Telenor og Telia. Gikk over til Happybytes og er veldig fornøyd! Lav månedspris og god mengde data til mitt bruk. Så er det hyggelig at du får melding om at abonnementet har blitt oppgradert med 1 ekstra GB , helt uten kostnad . App'en er enkel og oversiktelig med all informasjon du trenger som bruker

Svar fra Happybytes
19.11.2022 09:43
Når du er fornøyd blir vi veldig happy! Takk for at du valgte oss og takk for flott tilbakemedling og omtale. Thomas // Happybytes
Gretelill T
Kundetilfredshet
Kundeservice
Verdi for pengene
Dekning
"Kundebehandling"
5 syns denne omtalen er nyttig

Lett tilgjengelig, rask og ypperlig kundebehandling

Svar fra Happybytes
17.11.2022 11:07
Takk for at du har valgt oss. Flott å høre at du er fornøyd med kundeservicen vår. Tusen takk også for fin tilbakemelding og omtale. Thomas // Happybytes
Kundetilfredshet
Kundeservice
Verdi for pengene
Dekning
Har byttet selskap
"Selger tjenester de ikke kan tilby"
1 syns denne omtalen er nyttig

Byttet fra dyre Telenor abonnement til rimelige fra Happybytes for hele familien. Vi bor på en plass uten mobildekning, og mulighet for Wifi tale var en forutsetning for bytte. Dette skulle ikke være noe problem, og jeg fikk bekreftet at de (HB) støttet dette. På porteringsdato fikk vi store problemer, og ved henvendelse til kundeservice fikk vi til svar at wifi tale ikke var tilgjengelig før tidligst til jul. Måtte kjøre til en bakketopp med dekning for å ringe Telenor. Talentløst av selger hos Happybytes!! internett deling er heller ikke inkludert. Byttet omgående tilbake. får hva man betaler for

Svar fra Happybytes
19.11.2022 09:41
Når er det ingen selgere hos oss Kjetil. Som forklart så kommer WiFi-tale på plass igjen med neste IOS-oppdatering. Skjønner det ikke hjelper deg her og nå men omtalen din blir noe krass med utgangspunkt i de tilbakemeldinger vi har gitt deg. Men greit nok. Thomas // Happybytes
Søk Bytt.no
AVBRYT
OK, JEG FORSTÅR