Happybytes opplever for tiden en nøytral trend i kundevurderinger.
Klikk for detaljer
Problem med MMS ble raskt og effektivt løst. Jeg var veldig godt fornøyd.
Hei Steinar, Godt å høre at du fikk fikset MMS problemet ditt, og takk så mye for omtale :) Oskar // Happybytes
Har for det meste brukt abbnomentet fri bruk, svært fornøgd, men prisen har gått opp med kr 50 i mnd
Hei Malfinn, Leit å høre at du forlater oss, jeg ønsker deg velkommen tilbake til oss ved en senere anledning. Takk for omtale :) Oskar // Happybytes
Fleksibel hjelp når vi trengte det for å komme oss inn på telefon uten passord pga tofaktor. Ellers problemfritt.
Hei Arvid, Godt å høre at du fikk den hjelpen du behøvde og at kundeforholdet er problemfritt :) Takk for omtale. Oskar // Happybytes
Svært god kundestøtte. Rask, hyggelig og servicevennlig.
Hei Kristin, Takk for omtalen din :) Oskar // Happybytes
Dårlig kundeservice. Veldig lav hastighet i Sverige og Danmark og ellers i Europa.
Hei Odd, Leit å høre at du er misfornøyd med oss og vår kundeservice. Hva slags hastighet utenlandske mobilnett tilbyr er ikke noe vi kan påvirke dessverre, og det er stort sett aldri så raskt og bra som vi er vant med her i Norge. Slik er det med roaming dessverre. Ønsker å høre mer om det du mener er dårlig kundeservice, så jeg foreslår du sender en e-post til meg på [email protected], så skal jeg se nærmere på det :) Oskar // Happybytes
Kontaktet kunderservice angående samtalehistorikk. Fikk rask, høflig og positiv tilbakemelding.
Hei Anne, Takk for hyggelig omtale! :) Oskar // Happybytes
Hadde behov for hjelp med manuelt oppsett for mms og datatrafikk. Var fortvilet fordi jeg ikke kunne få telefonsupport, men gav Chat en sjanse. Fikk hjelp av (anonymisert navn) på Happybytes Chat. Han var veldig tålmodig med meg, og guidet meg steg for steg videre. Jeg kunne sende skjermbilder av innstillingene i min mobil, og han skrev nøyaktig hva jeg skulle skrive på de ulike plassene. Selv om vi hadde fylt ut alt fungerte det fortsatt ikke. Han ba meg da kontrollere om det kunne være noen mellomrom foran eller bak det navnet jeg hadde skrevet, og det var det som manglet. Jeg var skeptisk til å bruke support via Chat, men er glad for at jeg fikk god hjelp til å få innstillinger riktig. Jeg har 2 abbonement hos Happybytes, på den ene mobilen fungerte alt automatisk, men den andre mobilen var en eldre modell som krevde manuelt oppsett. Jeg var redd jeg måtte bytte leverandør når jeg ikke fikk dette til på egen hånd, men etter en lengre runde med support fungerer alt som det skal. Jeg kan trygt anbefale Happybytes!
Hei Toril, Takk for veldig utfyllende og god omtale. Veldig godt å høre at du er fornøyd kunde hos oss nå, og at du fikk den hjelpen du behøvde. Oskar // Happybytes
Veldig rask tilbakemelding. Hyggelige kundebehandlere.
Hei Rita, Takk for hyggelig omtale, det skal jeg bringe videre til mine kolleger på kundeservice her. Oskar // Happybytes
Rimelig avtale, og den eneste gangen jeg har trengt hjelp fra kundeservice så ga de meg god og proff behandling for å løse min sak.
Hei Jon, Godt å høre at du er fornøyd med både prisene og kundeservicen vår. Takk for omtale. Oskar // Happybytes
Topp service. Svarer på mail / Chat ila. noen minutter 😊
Hei Saimax, Tusen takk for hyggelig omtale :) Oskar // Happybytes
Ikke hatt abonnementet lenge nok til å gi en vurdering, men kundeservice har vært veldig effektiv og behjelpelig.
Hei Gjermund, Takk for omtale, og godt å høre at du allerede er fornøyd med oss og vår kundeservice. Oskar // Happybytes
Savner støtte for tvillingsim, og satte nylig vesentlig opp prisen på abonnementene våre.
Hei Frode, Takk for omtale. Tvilling-SIM er per nå tilgjengelig for abonnementene Flex, 2 GB og 10 GB. Dersom det er på øvrige abonnement du ønsker dette, så skal vi notere det og ta det med oss videre. Oskar // Happybytes
Vært kunde av Happybytes i 3 år, aldri hatt noen problemer med de. Men etter siste prisøkning har jeg valgt å bytte. Synd de ikke tilbyr abonnement med 5GB data.
Hei Anders, Takk for omtalen. Godt å høre at det er fungerte bra de årene du var kunde her, men leit å høre at du valgte å forlate oss. Vi noterer oss ønsket om en 5 GB pakke, og så ønsker jeg deg hjertelig velkommen tilbake som kunde hos oss ved en senere anledning. Oskar // Happybytes
Fikk hjelp til å sette igang ny ukjent mobil. Klare alternativer satt frem, riktig løsning ble presentert.
Hei Bea, Godt å høre at du fikk den hjelpen du behøvde, og takk for omtale :) Oskar // Happybytes
Selvom du skrur på sperrer på hjemmesiden deres såbryr de seg lite om den. Om det er maksimalt 1500kr sperre på er den usynlig for dem.
Hei Ronnie, Litt usikker på hva som har vært problemet her, men en grense vi har på kr 1500 er den generelle kredittgrensen for privatkunder. Det tar noe tid i nettet før denne faktisk slår inn, så dersom man blir belastet veldig mye i løpet av veldig kort tid (Strex, satelittbruk, utlandet etc.), så kan det være at man klarer å bli belastet et beløp utover kredittgrensen. Ta kontakt med kundeservice hvis du lurer på noe eller trenger hjelp, så skal vi få sett på dette for deg. Oskar // Happybytes
Styr unna! De har telenor dekning, så de har grei dekning, men pass på hvis dere noen sinne skal bytte leverandør. Gud forby dere bytter tidlig i måneden. Da må dere betale for hele gjenstående måneden. Styr unna!
Hei Svein, Leit å høre at det er slik din opplevelse av oss endte. Angående fakturering så er det vanlig bransjestandard at man fakturerer for kommende måned, dermed anbefaler vi å utportere i slutten av måneden for å få mest ut av begge abonnementene måneden byttet skjer. Vi er også et av få selskaper (som jeg vet om) som faktisk sender en SMS til kunder som skal forlate oss, for å informere om nettopp dette. Ønsker deg velkommen tilbake som kunde hos oss ved en senere anledning. Oskar // Happybytes