Meny

Happybytes omtaler og erfaringer

SKRIV OMTALE
Bytt til Happybytes
4,2/5
Bra
Kundetilfredshet
Bra
Kundeservice
Bra
Verdi for pengene
Bra
3
av 37 innen
mobilselskap
86%
anbefaler
Happybytes
Filtrer omtaler
181
14
6
9
18
Sorter omtaler etter
Viser av 228 omtaler med
Nyeste først
SORTER OMTALENE ETTER
PÅ EN SKALA FRA 1 TIL 5
Hvor fornøyd er du med Happybytes?
Kundetilfredshet
Kundeservice
Verdi for pengene
Dekning
"fornøyd"
5 syns denne omtalen er nyttig

bra pris og kundeservice men litt dårlig dekning,den må bli litt bedre

Svar fra Happybytes
18.05.2021 18:56
Godt å høre at du er fornøyd med priser og kundeservice vår. Dekningen på nettet til Telenor skal være bra, så her er det mulig at lokale forhold der du bor som kan påvirke opplevelsen din. Oskar // Happybytes
Kundetilfredshet
Kundeservice
Verdi for pengene
Dekning
Har byttet selskap
"Elendig kundebehandling"
5 syns denne omtalen er nyttig

De overfakturerer kundene sine. Når jeg har informert om att bruker er 7år gammel, og må ha sperre for alle betalte tjenester, da forventer jeg som kunde att de gjør det! abonement til 70kr mnd. for og ringe og sende sms. ikke noe betaling ut over det! Men nei da.... De endrer avtalen og sender faktura for datatrafikk i tilleg til de 70kr mnd! og når jeg klager, henviser de til forbrukerklagenemda. har gjentatt seg så mange ganger nå att jeg har sakt opp. flyttet til ett selskap som forhåpentlig vis gjør det de skall. anbafaler ingen og ha noe med "Mabybites" og gjøre, om du ønsker forutsigbarhet og klare avtaler.

Svar fra Happybytes
07.05.2021 09:04
Hei Fredrik, Kjenner meg ikke helt igjen i omtalen du gir av oss her. Du ble, i likhet med alle andre Flex kunder, informert om en endring på abonnementet den 29/01/21 i en e-post fra oss. Som med andre mobilselskaper må våre kunder også betale for forbruk som er utover det som er inkludert. Oskar // Happybytes
Kundetilfredshet
Verdi for pengene
Dekning
Vurderer å bytte selskap
"Enkelt og billig"
2 syns denne omtalen er nyttig

Veldig fornøyd med Happybites, har ennå ikke passert 1GB om dagen. Savner en oversikt over totalt månedsforbruk på data og synes ikke alltid telenordekningen er god nok. Skulle ønske de hadde teliadekning.

Svar fra Happybytes
04.05.2021 10:26
Hei Victor Hyggelig at du er fornøyd med oss. På "min side" og i Appen vår finner du alltid både løpende og samlet oversikt over dataforbruket ditt. På "min side" får du også detaljert oversikt/grunnlag på månedlig faktura. Teliadekning kan jeg dessverre ikke hjelpe deg med. Thomas // Happybytes
Ingeborg
Kundetilfredshet
Kundeservice
Verdi for pengene
"Fantastisk kundeservice"
7 syns denne omtalen er nyttig

For det første har de et billig abonnement for dem som ikke har smartphone. I en vanskelig situasjon var jeg i kontakt med kundeservice. De svarte lynrask, med tydelig informasjon og mye menneskelighet. Ingen kald robot som man møter mange andre steder. All respekt!

Svar fra Happybytes
04.05.2021 10:25
Takk for hyggelig omtale Ingeborg. Vi er her for å hjelpe når du trenger det. Thomas // Happybytes
Daniel A
Kundetilfredshet
Kundeservice
Verdi for pengene
Dekning
"Digg å ikke tenke på Bytes eller Gigs!"
4 syns denne omtalen er nyttig

Har nå vært innom en rekke med dårlige leverandører som skal lure meg inn i ulike typer av pakker og greier. Endte opp her og er meget fornøyd. Prøver bare å tenke minst mulig på data og kun tenke det jeg skal gjøre med mine data. Noen ganger er det lite. Noen ganger er det mer. Men jeg. Jeg tenker minst mulig på det siden jeg er hos Happybytes som gjør meg glad. Ps. Kundeservice kan de og det er digg. Skulle tro at det var svensk ;)

Svar fra Happybytes
04.05.2021 10:25
Også digg med så fin omtale Daniel. Tusen takk. Thomas // Happybytes
Kiretunk
Kundetilfredshet
Kundeservice
Verdi for pengene
Dekning
Vurderer å bytte selskap
"Fjernet kvoten på 0,5 GB"
6 syns denne omtalen er nyttig

Jeg kjøpte et abonnement som heter Flex, der var inkludert 0,5 GB data pr mnd. Det holder til mitt behov. Plutselig oppdaget jeg at den lille kvoten på 0,5 GB var borte og at jeg nå betaler for all databruk, ingen ting er inkludert. Dette er jeg ikke fornøyd med, spesielt siden dette dataforbruket er mye dyrere enn om man har en avtalt kvote og betaler for det. Hvis det er slik at de inngår en avtale med en kunde som er god bare for å få tak i kunden, og de deretter endrer den til å bli dårligere etter noen måneder må de regne med at kunden blir misfornøyd.

Svar fra Happybytes
28.04.2021 13:03
Hei Kiretunk, I valget mellom å sette opp prisen på noe Flex-kundene våre bruker mye av, samtaler og meldinger, eller ta bort noe de bruker lite av, data, så falt valget på de siste. Selvfølgelig skulle vi gjerne sett at vi ikke hadde behøvd å gjøre noe med abonnementet, men husk at Flex fortsatt er det billigste abonnementet med fri bruk av samtaler og meldinger. Oskar // Happybytes
Kundetilfredshet
Kundeservice
Verdi for pengene
Dekning
Har byttet selskap
"Dårlig"
7 syns denne omtalen er nyttig

Det var meget dårlig at dere tok bort data på det minste abb. Dermed ble det mye dyrere, så takk for meg!!

Svar fra Happybytes
26.04.2021 15:54
Hei Liv, I valget mellom å sette opp prisen på noe Flex-kundene våre bruker mye av, samtaler og meldinger, eller ta bort noe de bruker lite av, data, så falt valget på de siste. Selvfølgelig skulle vi gjerne sett at vi ikke hadde behøvd å gjøre noe med abonnementet, men husk at Flex fortsatt er det billigste abonnementet med fri bruk av samtaler og meldinger. Oskar // Happybytes
Christian
Kundetilfredshet
Kundeservice
Verdi for pengene
Dekning
"Enkel, rask og god kundeservice"
3 syns denne omtalen er nyttig

Får alltid svar på det jeg lurer på, hyggelig kundeservice som svarer kjapt. Ett ærlig selskap som lar kunden bestemme

Svar fra Happybytes
26.04.2021 15:52
Takk for hyggelig omtale :) Oskar // Happybytes
Kundetilfredshet
Kundeservice
Verdi for pengene
Dekning
"Terningkast MAX."
4 syns denne omtalen er nyttig

Særdeles bra og rask kundebehandling. God på pris, og anbefaling om hva som er rimeligst for meg som kunde. Veldig bra opplevelse å inngå abonnement. Anbefales sterkt.

Svar fra Happybytes
26.04.2021 15:45
Takk for super-hyggelig omtale Chris :) Oskar // Happybytes
Kundetilfredshet
Kundeservice
Verdi for pengene
Dekning
"Supert"
4 syns denne omtalen er nyttig

Jeg vil at alt skal fungere, og det gjør det👍🏻 Etter at jeg fikk dette abonnementet så fungerer alt. Jeg er superfornøyd.

Svar fra Happybytes
16.04.2021 11:03
Godt å høre at du er superfornøyd Mats :) Oskar // Happybytes
Kundetilfredshet
Kundeservice
Verdi for pengene
Dekning
"Alt fungerer"
4 syns denne omtalen er nyttig

Jeg fikk dette abonnementet av familien min. Alt fungerer og det er aldri noe problemer. Helt perfekt for meg.

Svar fra Happybytes
16.04.2021 11:03
Godt å høre at ting fungerer som forventet og at du er fornøyd :) Oskar // Happybytes
Kundetilfredshet
Kundeservice
Verdi for pengene
Dekning
"Meget enkelt og bra."
5 syns denne omtalen er nyttig

Jeg har nå vært kunde her nesten siden oppstarten. Dette er det abonnementet jeg har vært mest fornøyd med. Så fornøyd at det ble overført til barna også. Proft og enkelt.

Svar fra Happybytes
16.04.2021 11:03
Godt å høre at dere er fornøyde og takk for hyggelig omtale :) Oskar // Happybytes
Kundetilfredshet
Kundeservice
Verdi for pengene
Dekning
"Rimelig enkelt god Service Telenor dekning..."
3 syns denne omtalen er nyttig

Byttet abonnement fra Telenor til happybytes. Det var no problem, Hyggelig service, oversiktlig app.

Svar fra Happybytes
15.04.2021 10:18
Takk for hyggelig omtale :) Oskar // Happybytes
Kundetilfredshet
Kundeservice
Verdi for pengene
Dekning
Vurderer å bytte selskap
"Uærlig prisøkning"
4 syns denne omtalen er nyttig

Skifta til Happybytes for å unngå å betale for mobildata. Fri sms og tale for 50 kr/mnd. Så bestemte Happybytes seg for å øke prisen på den mest uærlige måten: "Gi" oss- 0 GB-kunder 500 "gratis" MB mot en prisøkning på 20 kr/mnd, vel vitende om at ingen slike kunder kom til å bruke denne "gaven". Sa ifra om dette, og de forklarte det med at 0 GB-kundene skal betale ekstra for at de reelle 500 MB-kundene skal spare og for at Happybytes skal kunne kalle seg billigst også i databrukgruppa. Da de valgte å fjerne disse inkluderte 500 MB som ingen ba om, "glemte" de å nedjustere prisen igjen. Om det var så viktig å skru opp prisen, skru den opp uten sånt uærlig dritt.

Svar fra Happybytes
15.04.2021 10:18
Hei K, Mulig du blander sammen litt ting her, det stemmer at disse endringene har blitt gjort på ulike tidspunkt - men av litt andre årsaker. I valget mellom å sette opp prisen på noe Flex-kundene våre bruker mye av, samtaler og meldinger, eller ta bort noe de bruker lite av, data, så falt valget på de siste. Selvfølgelig skulle vi gjerne sett at vi ikke hadde behøvd å gjøre noe med abonnementet, men husk at Flex fortsatt er det billigste abonnementet med fri bruk av samtaler og meldinger. Oskar // Happybytes
Trygve U
Kundetilfredshet
Kundeservice
Verdi for pengene
Dekning
"Best på pris"
4 syns denne omtalen er nyttig

For meg er fleksibilitet og pris viktig. Hos Happybytes får jeg best pris av samtlige tele leverandører! I tillegg har jeg sim kort til Jacuzzi på fjellet som fungerer optimalt.

Svar fra Happybytes
15.04.2021 10:12
Godt å høre at du er fornøyd, og takk for hyggelig omtale :) Oskar // Happybytes
Kundetilfredshet
Kundeservice
Verdi for pengene
Dekning
"Rimelig og bra!"
4 syns denne omtalen er nyttig

Byttet til Happybytes etter anbefaling fra kamerat og har vært kjempefornøyd så langt. Har aldri hatt lavere mobilregning!

Svar fra Happybytes
15.04.2021 10:11
Takk for hyggelig omtale Glenn :) Oskar // Happybytes
Kundetilfredshet
Kundeservice
Verdi for pengene
Dekning
Vurderer å bytte selskap
"Et telefonselskap man ikke kan ringe!!!"
1 syns denne omtalen er nyttig

Det er helt tragiskt å oppnå kontakt når ikke Chaten virket og det er umulig å finne noe telefonnummer.

Svar fra Happybytes
12.04.2021 14:39
Hei, Kjedelig at du ikke fikk kontakt når du trengte det. Er ikke kjent med at det har vært noe problemer med chaten vår. Vi har også superkort svartid på epost. At vi ikke har telefonisk kundeservice er et bevist valg vi mener gir den mest fleksible løsningen for både oss og kundene. Mvh Thomas // Happybytes
Kundetilfredshet
Kundeservice
Har byttet selskap
"Litt skuffet."
5 syns denne omtalen er nyttig

Har vært fornøyd med Flex helt til de fjernet 500mb inkludert. Har byttet til Skymobil, 1G inkludert 99/md (totalt). 😊

Svar fra Happybytes
04.04.2021 15:30
Hei Yonis, I valget mellom å sette opp prisen på noe Flex-kundene våre bruker mye av, samtaler og meldinger, eller ta bort noe de bruker lite av, data, så falt valget på de siste. Selvfølgelig skulle vi gjerne sett at vi ikke hadde behøvd å gjøre noe med abonnementet, men husk at Flex fortsatt er det billigste abonnementet med fri bruk av samtaler og meldinger :) Oskar // Happybytes
Christoffer
Kundetilfredshet
Kundeservice
Verdi for pengene
Dekning
Har byttet selskap
"Dyrt flex abonnement"
6 syns denne omtalen er nyttig

Som mange andre selskap innen telekom, så satt altså happybytes opp prisen på sitt tidligere prisgunstige abonnement. Jeg ser på det som en slu måte å først høste inn mange nye kunder og dermed skru opp prisen og sko seg på ureaktive kunder. Standard strategi. Ja, jeg har lest at happybytes argumenterer for at Flex koster det samme, men prisen er 150% høyere med samme dataforbruk på 500 mb. Hele poenget med flex til å begynne med var å ikke betale unødvendig mye for data du ikke bruker. Nå betaler du bare MER for data du bruker. Styr unna med mindre du bruker 0,05 gb / 5 mb.

Svar fra Happybytes
28.03.2021 16:35
Hei, Kjenner oss ikke igjen i måten du omtaler oss på. Vi går på jobb hver dag for å gjøre det beste for våre kunder men er også nødt til å ha lønnsomhet i det vi driver med. Det sagt så ha vi et par gode nyheter på lager om en dag eller to 👍🏻 Thomas//Happybytes
Kundetilfredshet
Kundeservice
Verdi for pengene
Dekning
Har byttet selskap
"Slik mobilselskaper burde være"
3 syns denne omtalen er nyttig

Beste pris på abonnement, beste kundeservice, beste dekningen, best generelt!! Vært kunde i et halvt år nå og aldri vært mer fornøyd og følt meg mer "hjemme". Anbefales til alle som fortsatt har abonnement hos de gamle fossilene...

Svar fra Happybytes
28.03.2021 16:32
Takk for hyggelig omtale Vegard, det varmer å høre :)
Rolf H. S
Kundetilfredshet
Kundeservice
Verdi for pengene
Dekning
Har byttet selskap
"Billig"
5 syns denne omtalen er nyttig

Billig og bra abbonement anbefales absolutt topp 😀😁

Svar fra Happybytes
24.03.2021 09:03
Godt å høre at du er fornøyd Rolf :) Oskar // Happybytes
Marius N
Kundetilfredshet
Kundeservice
Verdi for pengene
Dekning
"God service, lite mas"
3 syns denne omtalen er nyttig

Enkelt skifte til nytt abonnement. Lite mas om nye eller endrete tjenester. Får det jeg trenger.

Svar fra Happybytes
17.03.2021 10:00
Takk for hyggelig omtale Marius, godt å høre at du er fornøyd kunde hos oss :) Oskar // Happybytes
Kundetilfredshet
"Kan vel ikke bli bedre?"
4 syns denne omtalen er nyttig

Fantastisk lav pris og god kundeservice. Er å anbefale til de som ikke bruker data.

Svar fra Happybytes
17.03.2021 09:59
Takk for hyggelig omtale Einar :) Oskar // Happybytes
Kundetilfredshet
Kundeservice
Verdi for pengene
Dekning
"Sørvis pris dekning"
6 syns denne omtalen er nyttig

Ba om å bytte abonnent Kundebehandler gjorde det innen 3 minutter etter e-post sendt ! 👍👍👍

Svar fra Happybytes
17.03.2021 09:43
Våre kundebehandlere prøver alltid å hjelpe våre kunder så fort og godt som mulig. Godt å høre at du er fornøyd :) Oskar // Happybytes
Håvard L
Kundetilfredshet
Verdi for pengene
Dekning
Har byttet selskap
"Mega fornøyd"
7 syns denne omtalen er nyttig

Har hatt Happybytes i ca. 1 år nå og har egentlig ingenting negativt å si om det. Billige priser, høye datamengder. Fornøyd! Har ikke måttet kontakte kundeservice så der har jeg ingen kommentar.

Svar fra Happybytes
11.03.2021 09:50
Takk for hyggelig omtale Håvard, og godt å høre at du er fornøyd som kunde hos oss :) Oskar // Happybytes
Søk Bytt.no
AVBRYT
OK, JEG FORSTÅR