Meny

Happybytes omtaler og erfaringer

4,3/5
Bra
Kundetilfredshet
Bra
Kundeservice
Bra
Verdi for pengene
Bra
3
av 34 innen
mobilselskap
90%
anbefaler
Happybytes
Filtrer omtaler
68
5
2
4
3
Sorter omtaler etter
Viser av 82 omtaler med
Relevans
SORTER OMTALENE ETTER
PÅ EN SKALA FRA 1 TIL 5
Hvor fornøyd er du med Happybytes?
Finnvinn
Kundetilfredshet
Kundeservice
Verdi for pengene
Dekning
"Laveste telefonutgifter vi har hatt til nå"
1 syns denne omtalen er nyttig

Prisen er i en særklasse. Muligheten til å ha to nummer for samme prisen er heller ikke dum hvis man har det behovet. Lett å komme i kontakt med kundeservice på chat. Har alltid fått god hjelp nesten uten ventetid.

Svar fra Happybytes
02.10.2019 10.22
Hei Finnvinn,

Så hyggelig å høre at du er fornøyd med abonnementet og kundeservicen vår. Trenger man tvilling-SIM eller data-SIM så ser vi ikke noen grunn til at man skal betale en ekstra månedsavgift på dette, så der er vi helt enige. Flott at du sparer penger og tusen takk for hyggelig tilbakemelding :)

Vennlig hilsen,

Mathias // Happybytes
Jannicke
Kundetilfredshet
Kundeservice
Verdi for pengene
Dekning
"Ærlig og trygt, i hverdagen og på ferie"
2 syns denne omtalen er nyttig

Jeg byttet fra OneCall da jeg var på ferie på Færøyene, fordi jeg fant ut at det kostet 10.000kr pr GB data med OneCall der. Tilsammenligning koster det 100kr pr GB med Happybytes på Færøyene. Nå føler jeg meg trygg på at jeg får gode priser og at jeg betaler for det forbruket jeg faktisk har.

Svar fra Happybytes
01.10.2019 13.44
Hei Jannicke,

Så hyggelig å høre at du er fornøyd :) Det er ingen grunn til å betale så mye ekstra for å dra på ferie, så velkommen skal du være. Takk for hyggelig tilbakemelding :)

Mvh,

Mathias // Happybytes
Henriette
Kundetilfredshet
Kundeservice
Verdi for pengene
Dekning
"Billigste og beste operatøren jeg har hatt"
4 syns denne omtalen er nyttig

Jeg er for tiden på reise i 4 måneder i ulike land i verden, og har brukt mobildata til basic ting, men har fremdeles ikke hatt en faktura på over 200 kr. i måneden. Det er vanvittig billig å bruke mobildata i utlandet, og så og si gratis med tale og sms. Anbefales på det varmeste! Også når man er hjemme i Norge.

Svar fra Happybytes
24.09.2019 13.26
Hei Henriette,
Så hyggelig å høre at du er fornøyd :) Vi er veldig opptatt av rettferdige priser, også i utlandet, og da er det hyggelig høre at kundene våre nyter godt av det på reise.

Tusen takk for tilbakemeldingen og anbefalingen, og fortsatt god reise :)

Vennlig hilsen,

Mathias // Happybytes
Sjekk om du betaler for mye hos operatøren din
Vi sammenligner mobilabonnementet ditt mot alle andre på markedet og sjekker om du betaler for mye
Sjekk om jeg betaler for mye
Kundetilfredshet
Kundeservice
Verdi for pengene
Dekning
"Best ved mye databruk"
2 syns denne omtalen er nyttig

Veldig bra med mye data 10 GB til 100+ GB. Slipper å tenke på hvor mye en bruker, betaler bare for brukt data. Ikke så gunstig med veldig lite data. Telenor var dårligere i de fleste EU land enn Telia.

Svar fra Happybytes
24.09.2019 13.26
Hei Terje,
Så hyggelig å høre at du er fornøyd med abonnementet :)
Det er helt sant som du sier at det blir gunstigere jo mer data du bruker, og bruker man alltid 1 GB f.eks. så vil det nok lønne seg å finne en pakke som passer. Har man litt varierende forbruk derimot, så trenger man ikke bruke så mye før det fort kan bli billigere hos oss allikevel, om man ser på året totalt sett og ikke på en måned av gangen.

Tusen takk for tilbakemeldingen :)

Vennlig hilsen,

Mathias // Happybytes
Morten C
Kundetilfredshet
Kundeservice
Verdi for pengene
Dekning
"Veldig bra kundeservice"
3 syns denne omtalen er nyttig

Trengte hjelp til å få ett ekstra SIM-kort, og de ordet det fort. Hadde problemer med bankid og de svart etter 5 minutter. Makan til service har jeg aldri fått hos andre teleoperatører

Svar fra Happybytes
24.09.2019 13.26
Hei Morten,

Så hyggelig å høre at du er fornøyd med kundeservicen vår. Vi legger stor vekt på god kundeservice og jobber hele tiden med å gjøre kundeopplevelsen best mulig, så da er det hyggelig å høre tilbake fra fornøyde kunder :) Tusen takk for hyggelig tilbakemelding.

Vennlig hilsen,

Mathias // Happybytes
Birgitta
Kundetilfredshet
Kundeservice
Verdi for pengene
Dekning
"Fantstisk service och hjälp"
2 syns denne omtalen er nyttig

Gav mig snabbt och effektivt den info jag behövde för att bruka mobilen i USA. En meget hygglig korrespondens ;)

Svar fra Happybytes
24.09.2019 13.26
Hei Birgitta,

Så hyggelig å høre at du er fornøyd med kundeservicen vår. Vi legger stor vekt på god kundeservice og jobber hele tiden med å gjøre kundeopplevelsen best mulig, så da er det hyggelig å høre tilbake fra fornøyde kunder :) Tusen takk for hyggelig tilbakemelding.

Vennlig hilsen,

Mathias // Happybytes
Torbjørn D
Kundetilfredshet
Kundeservice
Verdi for pengene
Dekning
"Meget raskt og konkret sver på spørsmålet"
2 syns denne omtalen er nyttig

Dette var min første henvendelse til Happybytes. Å få svar på spørsmål til et kundeservice-system så raskt har jeg aldri erfart tidligere. Flott service!

Svar fra Happybytes
24.09.2019 13.26
Hei Torbjørn,

Så hyggelig å høre at du er fornøyd med kundeservicen vår. Vi legger stor vekt på god kundeservice og jobber hele tiden med å gjøre kundeopplevelsen best mulig, så da er det hyggelig å høre tilbake fra fornøyde kunder :) Tusen takk for hyggelig tilbakemelding.

Vennlig hilsen,

Mathias // Happybytes
Kundetilfredshet
Kundeservice
Verdi for pengene
Dekning
"Beste abonnement"
2 syns denne omtalen er nyttig

Jeg har vært kunde både hos OneCall og Ice, men har aldri vært så fornøyd som jeg er med Happybytes! Både når det gjelder dekning og særlig prisene deres! Med mitt abonnement, kr 50,- per mnd, betaler jeg kun for mobil data som jeg bruker. Jeg er ofte i og utenfor EU/EØS land og prisene til Happybytes der er ritkig hyggelige! Det samme gjelder deres kundeservice, som fortjener ti stjerner!

Svar fra Happybytes
24.09.2019 13.56
Hei Marta,

Så hyggelig å høre at du er fornøyd med abonnementet vårt :)
Vi er stolte av utenlandsprisene våre, så det er hyggelig å høre at kundene merker fordelen av dem. God kundeopplevelse er også noe vi setter veldig høyt, så derfor er det også veldig hyggelig med gode tilbakemeldinger på opplevd kundeservice.

Tusen takk for tilbakemeldingen :)

Vennlig hilsen,

Mathias // Happybytes
Vurderer du Happybytes?
Sammenlign mobilabonnement fra Happybytes mot alle andre på markedet
Kundetilfredshet
Kundeservice
Verdi for pengene
Dekning
"Det enkle fungerer ofte best"
2 syns denne omtalen er nyttig

Jeg har byttet abonnement fra Telenor til Happybytes, og det gikk knirkefritt. Har også reist i EU, og tjenestene fungerte 100% tilfredsstillende. Fin Min side. I Happybytes er det ingen månedsavgift på ekstra data-SIM eller ekstra betaling for bruk av BANK-ID på mobil. Det betyr i praksis ca. 35-40 kr spart/mnd. Utløsende faktor for bytte av mobilselskap min del var derimot mest det enkle, transparente og ærlige prissystemet «betal for det du bruker uten dyre datapakker». Telenors Fleksi abonnement starter først på 450 kr/mnd. for 10 GB, og ligger jevnt over dyrere i pris (f.eks. 64 kr over Happybytes for 20 GB). Terskelen på 450 kr for Fleksi er ikke OK fra et forbrukerståsted. Data rollover er å sukre denne sure pillen, og bidrar kanskje til at man bruker mer data enn man trenger. Så kan man innvende at Telenor har Music Freedom og Min Sky inn i prisen. Men det er selvsagt ikke gratis, da man tar seg betalt for dette gjennom høyere grunnpriser og betaling for basale tilleggstjenester. Min Sky har dessuten dårlig funksjonalitet for transport av filer. Har man svært stor behov for data er det selvsagt bedre alternativ enn Happybytes prismessig. Har man derimot lite databehov eller variabelt databehov er det midt i blinken. Så får vi håpe at prismodellen til happybytes går rundt i det lange løp.

Svar fra Happybytes
24.09.2019 13.57
Hei Roger,

Så hyggelig å høre at du er fornøyd med abonnementet :) Vi er helt enige i at det enkle ofte er det beste. Når det gjelder langsiktigheten i dette så kan vi forsikre deg om at vi ikke har noen planer å forsvinne med det første.

Tusen takk for en hyggelig og detaljert tilbakemelding :)

Vennlig hilsen,

Mathias // Happybytes
Kundetilfredshet
Kundeservice
Verdi for pengene
Dekning
"Bra priser og god kundeservice"
4 syns denne omtalen er nyttig

Jeg er veldig fornøyd mitt abonnement. Jeg bruker det endel i utlandet, og de har de laveste prisene i landene jeg reiser til. Har kontaktet kundeservice noen ganger og har alltid fått veldig rask og god service.

Svar fra Happybytes
05.09.2019 10.38
Hei Magne,
Så godt å høre at du er fornøyd :) Vi er stolte av utenlandsprisene våre, så det er hyggelig å høre at kundene merker fordelen av dem. God kundeopplevelse er også noe vi setter veldig høyt, så derfor er det også veldig hyggelig med gode tilbakemeldinger på opplevd kundeservice.

Tusen takk for tilbakemeldingen :)

Vennlig hilsen,

Mathias // Happybytes
Kundetilfredshet
Kundeservice
Verdi for pengene
Dekning
"Happy med Happybytes"
4 syns denne omtalen er nyttig

Veldig fornøyd med Happybytes. De leverer på det de lover og jeg har uten tvil spart en del penger på å betale for dataen jeg faktisk bruker hver måned.

Svar fra Happybytes
02.09.2019 09.49
Hei Rune,

Så hyggelig å høre at du er fornøyd med oss og sparer på prismodellen vår, det er sånn det skal være :)

Takk for tilbakemeldingen.

Vennlig hilsen,

Mathias // Happybytes
Frøydis
Kundetilfredshet
Kundeservice
Verdi for pengene
"Den beste kundeservicen!"
2 syns denne omtalen er nyttig

Jeg har vært i kontakt med kundeservice opptil flere ganger og fått utrolig bra service hver eneste gang. De er hyggelige, viser forståelse og guider deg videre med det du måtte trenge. Tusen takk for tålmodigheten og all hjelp jeg har fått 😃

Svar fra Happybytes
02.09.2019 09.48
Hei Frøydis,

Så hyggelig å høre at du er fornøyd med kundeservicen vår. Vi legger stor vekt på god kundeservice og jobber hele tiden med å gjøre kundeopplevelsen best mulig, så da er det hyggelig å høre tilbake fra fornøyde kunder :) Tusen takk for hyggelig tilbakemelding.

Vennlig hilsen,

Mathias // Happybytes
Bjørn J
Kundetilfredshet
Kundeservice
Verdi for pengene
Dekning
"Super kundeservice :)"
2 syns denne omtalen er nyttig

Har berre hatt Happybytes i to dagar foreløbig, to telefonar og eit datakort i router på hytta. Kjappe svar på epost, sånn kundeservice skal fungere! Og at eg skal spare pengar er ikkje noke å lure på, det kjem til å skje :)

Svar fra Happybytes
02.09.2019 09.44
Hei Bjørn,

Så hyggelig å høre at du er fornøyd med abonnement og kundeservice. Det er sånn det skal være :) Vi skal gjøre vårt beste for at det fortsetter slik også.

Takk for tilbakemeldingen :)

Vennlig hilsen,

Mathias // Happybytes
Kundetilfredshet
Kundeservice
Verdi for pengene
Dekning
"Kommunikasjonsproblemer"
1 syns denne omtalen er nyttig

Når jeg er hjemme og i nærheten av internett, fungerer alt som det skal. Men når jeg er på hytta, selv om det er 4G Telenor-dekning på telefonen, opphører bruken av Google, lesing av aviser og flere andre apper. Disse funksjonene var OK med det tidligere Telenorabonnementet jeg hadde. Spørsmålet mitt er derfor: Er det noe galt med det abonnementet jeg har?

Svar fra Happybytes
16.08.2019 14.53
Hei Atle,

Dersom det er dekning så skal internett fungere likt via 4G som over WiFi, så dette hørtes veldig rart ut. Ta gjerne kontakt med vår kundeservice enten via epost (kundeservice@happybytes.no), eller via chat på nettsiden eller facebooksiden. Di vil hjelpe deg med å finne ut av hvor feilen kan ligge.

Vennlig hilsen,

Mathias // Happybytes
Kundetilfredshet
Kundeservice
Verdi for pengene
Dekning
"Kjempebra"
3 syns denne omtalen er nyttig

Svært billig å ringe utlandet og spesialnummer i forhold til andre operatører. Billigste fri ringing og sms i Norge? Kundeservice er kjapp og effektiv. De følger opp bedre enn jeg er vant med fra andre operatører.

Svar fra Happybytes
12.08.2019 15.00
Hei G. K. P.
Takk for god omtale. Veldig hyggelig at du er fornøyd med abonnementet og kundeservicene vår :)

Mvh,

Mathias fra Happybytes
Kundetilfredshet
Kundeservice
Verdi for pengene
Dekning
"Oppføring 1881"
1 syns denne omtalen er nyttig

Etter flere måneder fant jeg ut at jeg var blitt fjernet fra 1881 da jeg gikk over til Happybytes. De hadde ikke meldt fra til 1881!

Svar fra Happybytes
12.08.2019 15.00
Hei Karin,
Vi har ikke sendt noen informasjon til 1881 som tilsier at du skulle blitt fjernet derfra, men om du er blitt det så kan du gå inn på Min Side og slå på "nummeropplysning" under fanen for tjenester. Da vil det bli sendt informasjon om at du ønsker å stå oppført der. Godt å se at du ellers virker fornøyd :)
Vurderer du Happybytes?
Sammenlign mobilabonnement fra Happybytes mot alle andre på markedet
Kundetilfredshet
Kundeservice
Verdi for pengene
Dekning
"Holder det de sier"
3 syns denne omtalen er nyttig

Rimelig og bra, hvis du bruker mye data, eller ingen data. Hvis du kun ringer, sender sms/mms, er dette det beste. Bruker du bare litt data, blir det dyrt. Tilleggstjenester er også rimelige, og noen er kostnadsfrie. Fakturering fungerer også, men pass på at du blir portert over i begynnelsen av måneden, da en en blir fakturert for full måned uansett om en har hatt abonnement i f.eks bare i 2 dager i slutten av måneden. Anbefales til de som bruker ingen data, eller mye data!

Svar fra Happybytes
30.07.2019 11.19
Hei Arne, så bra du er fornøyd :D men man betaler ikke for en hel måned uavhengig av når man porterer, man betaler kun fra dagen man porterer til slutten av måneden, dvs porterer du når det er igjen 2 dager av en måned, betaler du kun for 2 dager den måneden :)
- Mvh Lars // Happybytes
Kundetilfredshet
Kundeservice
Vurderer å bytte selskap
"Kun ett abonnement er mulig"
2 syns denne omtalen er nyttig

Jeg har hatt to tlfnr og to abonnement med to adskilte faktura hos samme leverandør, (både Telia og Talkmore) men det går ikke hos Happybytes. Kan bare ha ett abonnement, dvs kun en faktura i flg deres kundeservice. Jeg ønsker å ha en faktura for hvert nr., men det går ikke, i motsetning til hos f.eks Telia eller Talkmore. Så da kan jeg ikke flytte det andre abonnementet mitt til Happybytes.

Svar fra Happybytes
13.08.2019 11.47
Hei Eke,

Det hender vi får inn nye problemstillinger som vi dessverre ikke har løsninger for på stående fot. Vi prøver alltid å finne løsninger som fungerer for kundene våre. Som regel lykkes vi, som i dette tilfellet, men av og til må vi rett og slett henvise videre. Håper du er fornøyd med løsningen du har nå :)

Mvh,

Mathias fra Happybytes
Paul F. D
Kundetilfredshet
Kundeservice
Verdi for pengene
Dekning
"Toppkvalitet til bunnpris!"
4 syns denne omtalen er nyttig

Det har ergret meg i lang tid over å betale for avtalepakker med data, når dette er noe jeg overhodet ikke bruker. Endelig en "ren" kommunikasjonsavtale - til en utrolig pris! Telenors nett sørger for kvaliteten. Når det gjelder kommunikasjon, har erfaringen med Happybytes har så langt vært bare positiv; veldig rask og hjelpsom respons på e-mail. Dessuten en hjemmeside som er svært oversiktlig og grei.

Svar fra Happybytes
12.08.2019 14.59
Hei Paul,

Veldig hyggelig å høre at du er fornøyd med abonnementet og kundeservicen :)
Vi er helt enige at man kun skal betale for det man trenger hver måned, og vi skjønner at folk har varierende behov.

Hyggelig å høre at du liker hjemmesiden vår, vi jobber hele tiden med å gjøre det enklest mulig å finne informasjonen du trenger der :)

Mvh,

Mathias fra Happybytes
Kundetilfredshet
Kundeservice
Verdi for pengene
Dekning
"God løsning for mitt forbruk"
8 syns denne omtalen er nyttig

Med mitt forbruksmønster kommer jeg bedre ut med Happybytes enn de andre mobiltilbydere. Billigere for meg å betale for reelt forbruk enn en datakvote med rollover som aldri ble brukt opp, da tåler jeg en og annen måneder med høyt forbruk. Happybytes har også rimelig gode priser i utlandet, både ringing og data. Fant ingen som kom bedre ut da jeg var på reise utenfor EU i vår. Kunne surfe når som helst uten å tenke på kvote eller grenser, med fare for å bli økonomisk flådd. Fikk likevel en sms etter 500 mb at nå var datakvoten nådd og advarsel om struping, selv om kostnadene for 500 mb er minimale, ca 50 kr. Tok opp dette med kundeservice og fikk raskt svar på hvorfor det var sånn, og det handler om Generell prissetting fra Telenor som nettleverandør. Har også byttet til Happybytes for min sønn, han bruker ikke data ennå og kommer dermed veldig gunstig ut sammelignet med andre leverandører. Og så er det en fordel at man kan ha 2 datasimkort i tillegg; ingen andre tilbyr det. Og de er gratis, ingen månedlige kostnader.

Svar fra Happybytes
12.08.2019 15.14
Hei Ellinor,
Hyggelig å høre at du er fornøyd med abonnementet ditt og modellen vår.
Vi tror det er mange som kan spare på å kun betale for det de bruker :)
Når det gjelder utenlandsprisene så stemmer det som du sier at varslingsmeldingen kommer litt tidligere enn nødvendig, og at dette kommer av våre utenlandspriser rett og slett er langt rimligere enn prisgrunnlaget meldingen er basert på. Vi jobber med å få en egen melding på dette, men inntil videre får man heller se på det som en hyggelig påminnelse om at ditt abonnement er langt rimeligere i utlandet enn en del andre.
Når det gjelder datakort så stemmer det som du sier at det ikke er noen månedsavgift på disse, kun 30,- i etablering per SIM-kort og maks 2 SIM-kort per telefonnummer.

Takk for hyggelig omtale :)

Mvh,

Mathias fra Happybytes
Kjell M. A
Kundetilfredshet
Kundeservice
Verdi for pengene
Dekning
"Mobiltelefon"
5 syns denne omtalen er nyttig

Jeg har nå brukt HappyBytes mobil i 3 måneder. Alt som skal virke virker Fakturering erkorrekt og hvis dette fortsetter så må dette være det billigste mobilabonnementet folk kan ha. Jeg betaler kr 50 pr måned + en liten sum når jeg bruker mobil data. Så langt ligger jeg på ca 100 kr måneden. Dette kan absolutt anbefales, spesielt til oss Pensjonister.

Svar fra Happybytes
13.08.2019 11.46
Hei Kjell,

Veldig hyggelig å høre at du er fornøyd med oss :) Våre beregninger tilsier at de fleste mobilkunder vil spare penger ved å betale for faktisk forbruk, så da er det hyggelig å høre at kunder opplever at det stemmer :) Takk for fin tilbakemelding og anbefalingen.

Mvh,

Mathias fra Happybytes
Kundetilfredshet
Kundeservice
Verdi for pengene
Dekning
Har byttet selskap
"Utrolig"
12 syns denne omtalen er nyttig

Har på vegne av min far som er pensjonist og ikke bruker data på mobilen, ordnet abonnement hos Happybytes. Besparelsen pr. måned er nesten for god til og være sann! Happybytes har utrolig kjapp respons på e-post.

Svar fra Happybytes
13.08.2019 11.46
Hei Tor,
Veldig hyggelig å høre at du er fornøyd :)
Bruker man ikke noe data skal man heller ikke betale for data. Enkelt og greit, og billig :)

Hygglig å høre at du er fornøyd med kundeservicen vår også. Vi prøver alltid å svare så fort vi kan.

Mvh,

Mathias fra Happybytes
Håvard L
Kundetilfredshet
Kundeservice
Verdi for pengene
Dekning
"Super service og billig data"
9 syns denne omtalen er nyttig

Jeg har Happybytes på begge hyttene mine, og da betaler jeg kun når det er i bruk. Totalt sett så sparer jeg mye iløpet av et år. Anbefales

Svar fra Happybytes
12.08.2019 17.18
Hei Håvard,

Veldig hyggelig å høre at du er fornøyd med oss :)
Vi er selvfølgelig helt enige i at det ville vært dumt å betale for internett på hytta når den ikke er bruk. De er nok mange som kan spare penger på å kun betale når man faktisk bruker hytta.

Tusen takk for hyggelig omtale og anbefaling :)

Mvh,

Mathias fra Happybytes
Arnold G. H
Kundetilfredshet
Kundeservice
Verdi for pengene
Dekning
"Glimrende!"
8 syns denne omtalen er nyttig

En venn fortalte meg om Happybytes og jeg er kjempefornøyd! Rask oppfølging på spørsmål, god service på alle måter! Med andre ord meget kundevennlig!

Svar fra Happybytes
13.08.2019 11.45
Hei Arnold,

Veldig hygglig å høre at du er fornøyd :) Vi legger stor vekt på å utøve god kundeservice, så da er det ekstra hyggelig å høre fra fornøyde kunder.

Takk for tilbakemeldingen :)

Mvh,

Mathias fra Happybytes
Veronica
Kundetilfredshet
Kundeservice
Verdi for pengene
Dekning
Vurderer å bytte selskap
"Ikke av de billigste"
5 syns denne omtalen er nyttig

Har ingen dårlig erfaring sånn sett men det blir fort dyrt om en bruker litt data. Tenkte jeg skulle prøve det da komplett fikk over til ice. Super dekning. Men lite forutsigbart når en bruker en del data. Ble dyrere enn hva jeg hadde trodd.

Svar fra Happybytes
13.08.2019 14.14
Hei Veronica,

Synd å høre at du ble helt fornøyd. Vår erfaring er at de fleste vil spare penger på betale for faktisk forbruk fremfor en fast datapakke hver måned, men at man ofte må se dette over litt tid da noen måneder vil være dyrere enn andre grunnet ulikt forbruk. Er du derimot en av de som har et helt jevnt forbruk gjennom året vil du nok kunne finne abonnement som passer bedre for dette.

Vi ser at det kan virke litt lite forutsigbart med helt variabel data hver måned. Derfor finner du også funksjonalitet for å strupe datahastigheten ved ulike datamengder på "Min Side" slik at du unngår overraskelser .

Håper du har funnet noe som passer ditt forbruk, hvis ikke er du selfølgelig hjertelig velkommen tilbake :)

Vennlig hilsen,

Mathias // Happybytes
Sjekk om du betaler for mye hos operatøren din
Vi sammenligner mobilabonnementet ditt mot alle andre på markedet og sjekker om du betaler for mye
Sjekk om jeg betaler for mye
Mobilabonnement fra Happybytes
Helt anonymt. Tar kun 1 minutt.
Vis alle mobilabonnement
Flex 0 GB (Flytende avtale)
Fri tale, SMS og MMS
0 GB
pr. mnd
50 kr
pr. mnd
Detaljer
Flex 1 GB (Flytende avtale)
Fri tale, SMS og MMS
1 GB
pr. mnd
199 kr
pr. mnd
Detaljer
Flex 2 GB (Flytende avtale)
Fri tale, SMS og MMS
2 GB
pr. mnd
279 kr
pr. mnd
Detaljer
Flex 3 GB (Flytende avtale)
Fri tale, SMS og MMS
3 GB
pr. mnd
296 kr
pr. mnd
Detaljer
Flex 4 GB (Flytende avtale)
Fri tale, SMS og MMS
4 GB
pr. mnd
313 kr
pr. mnd
Detaljer
Flex 5 GB (Flytende avtale)
Fri tale, SMS og MMS
5 GB
pr. mnd
330 kr
pr. mnd
Detaljer
Flex 6 GB (Flytende avtale)
Fri tale, SMS og MMS
6 GB
pr. mnd
347 kr
pr. mnd
Detaljer
Flex 7 GB (Flytende avtale)
Fri tale, SMS og MMS
7 GB
pr. mnd
364 kr
pr. mnd
Detaljer
Flex 8 GB (Flytende avtale)
Fri tale, SMS og MMS
8 GB
pr. mnd
381 kr
pr. mnd
Detaljer
Flex 9 GB (Flytende avtale)
Fri tale, SMS og MMS
9 GB
pr. mnd
398 kr
pr. mnd
Detaljer
1 om dagen
Fri tale, SMS og MMS
30 GB
pr. mnd
398 kr
pr. mnd
Detaljer
Flex 10 GB (Flytende avtale)
Fri tale, SMS og MMS
10 GB
pr. mnd
415 kr
pr. mnd
Detaljer
Flex 11 GB (Flytende avtale)
Fri tale, SMS og MMS
11 GB
pr. mnd
422 kr
pr. mnd
Detaljer
Flex 12 GB (Flytende avtale)
Fri tale, SMS og MMS
12 GB
pr. mnd
429 kr
pr. mnd
Detaljer
Flex 13 GB (Flytende avtale)
Fri tale, SMS og MMS
13 GB
pr. mnd
436 kr
pr. mnd
Detaljer
Flex 14 GB (Flytende avtale)
Fri tale, SMS og MMS
14 GB
pr. mnd
443 kr
pr. mnd
Detaljer
Flex 15 GB (Flytende avtale)
Fri tale, SMS og MMS
15 GB
pr. mnd
450 kr
pr. mnd
Detaljer
Flex 16 GB (Flytende avtale)
Fri tale, SMS og MMS
16 GB
pr. mnd
457 kr
pr. mnd
Detaljer
Flex 17 GB (Flytende avtale)
Fri tale, SMS og MMS
17 GB
pr. mnd
464 kr
pr. mnd
Detaljer
Flex 18 GB (Flytende avtale)
Fri tale, SMS og MMS
18 GB
pr. mnd
471 kr
pr. mnd
Detaljer
Flex 19 GB (Flytende avtale)
Fri tale, SMS og MMS
19 GB
pr. mnd
478 kr
pr. mnd
Detaljer
Flex 20 GB (Flytende avtale)
Fri tale, SMS og MMS
20 GB
pr. mnd
485 kr
pr. mnd
Detaljer
Flex 50 GB (Flytende avtale)
Fri tale, SMS og MMS
50 GB
pr. mnd
695 kr
pr. mnd
Detaljer
Flex 100 GB (Flytende avtale)
Fri tale, SMS og MMS
100 GB
pr. mnd
1045 kr
pr. mnd
Detaljer
Finnes det bedre mobilabonnement?
Sammenlign mobilabonnement fra Happybytes mot alle mobilabonnement på markedet.
Sammenlign mobilabonnement
Søk Bytt.no
AVBRYT
OK, JEG FORSTÅR