Sammenlign. Bytt. Spar.
HUS & HJEM
BEDRIFT & BORETTSLAG
MIN BYTT
BYTT.NO
Oversikt Omtaler Tjenester Mer ⋮ Skriv
Oppdatert april 2024
Happybytes
4.0
993 verifiserte omtaler

Happybytes omtaler og erfaringer

Nøytral trend

Happybytes opplever for tiden en nøytral trend i kundevurderinger.

Klikk for detaljer

4.0
Bra
993 verifiserte omtaler
Kundetilfredshet
Kundeservice
Verdi for pengene
#3
Utmerket
Happybytes er rangert
#3 av 22 mobilselskaper
79%
Utmerket
79% anbefaler Happybytes
til venner og kjente. Gjør du?
POPULÆRT 🔥
Få tilbud på mobilabonnement
Få tilbud på mobilabonnement
Få tilbud på mobilabonnement fra flere leverandører - helt gratis!

Utforsk 993 omtaler om Happybytes

FILTRER OMTALER
727
50
35
60
121
SORTER OMTALER
SORTER ETTER HENDELSE
SORTER ETTER OPPLEVELSE
Tar 2 minutt
På en skala fra 1 til 5
Hvor fornøyd er du med Happybytes?
Tar 2 minutt
5
4
3
2
1

Manuelt dataoppsett og manglende 4g&wifi-tale

Omtale av  Misfornøyd

Startet dårlig, alle innstillinger for mobildata må legges inn manuelt. I tillegg fungerer ikke 4g tale og wifi tale, uten at telefonen er oppgradert til Android 13... I tillegg så kom det lflåsete svar fra kundeservice på mine spørsmål. Så min visitt hos dere ble kortvarig, bytte til ny leverandør ble bestilt på dag 3 som kunde. Kundeopplevelsen hos dere var et skritt tilbake i forhold til forventet!

Svar fra Happybytes
14.02.2023 16:41

Ja, på noen telefonmodeller er det sånn. Beklager at du ikke var fornøyd med oss. Thomas // Happybytes

Fantastisk kundeservice og billig abonnement

Omtale av  Ina R. S

Jeg fikk anbefalt å gå ned til et billigere abonnement. Det har jeg aldri opplevd før. De svarer alltid raskt i chatten, og en gang jeg måtte ha nytt sim-kort kom de meg i møte fysisk med et nytt sim-kort på timen.

Svar fra Happybytes
13.02.2023 07:32

Riktig abonnement til riktig bruk er viktig Ina. Da blir det billigst. Flott å høre at du er fornøyd med oss. Takk for hyggelig omtale. Thomas // Happybytes

Komplisert oppstart

Omtale av  Lars R. H. O

Min erfaring er kun på 8 timer, men det er 8 timer der jeg til tross for support ikke fikk åpnet mobildata. Har allerede sagt opp kundeforholdet, og er mildt sagt irritert over manglende opplysninger i forkant om behovet for å forandre oppsett på telefonens innstillinger i en grad jeg aldri tidligere har vært med på. Hvis du er inkompetent (som jeg) er dette ubrukelig.

Svar fra Happybytes
13.02.2023 07:28

Beklager at du fikk en dårlig start med oss. Håper du gir oss en ny sjanse en annen gang. Thomas // Happybytes

God dekning og service

Omtale av  Antares

God dekning og service. Rimelige priser. Anbefales.

Svar fra Happybytes
13.02.2023 07:29

Takk for veldig hyggelig omtale og anbefaling Antares. Thomas // Happybytes

De var gode, men nå 4G tale er problematisk

Omtale av  Vlad

Jeg har brukt Happybytes for 2 eller 3 år. Alt var veldig bra. Er fornøyd med priser og tjenester. Nå bytter de til nye tjenesteplattform og sier at det åpner for å utvikle en rekke nye mobiltjenester de tror vi vil finne spennende. Men de sier ingenting om 4G tale som skal ikke fungere hvis du har ikke android 13 versjon. Venninna mi byttet til Happybytes noen dager siden fra Fjordkraft, fordi Fjordkraft skal ikke forsette å bruke Telenor sitt nett. 4G tale har fungert normalt med android 9. Hun spurte kundeservice om det og svaret var at hun må ha android 13 minst. Jeg skal aldri rekommandere Happybytes igjen. Nå må jeg finne en ny leverandøren til oss med Telenor dekning og 4G tale før de sender det nytt sim kort til meg. Alle kunder skal få nytt sim kort. Jeg har ett år gammel mobiltelefon med android 12 og veldig usikker oppdatering mulighet. Hva skal skje i 2025. da 2G skal bli slutt? Det er mennesker som bruker mobiler for å snakke, vet du det? Også det er mennesker som ikke kjøper ny iphone hver black friday, spesielt nå under inflasjon. Jeg ønsker å bruke 4G tale nå, ikke bare etter 2025. De trenger en bedre tjenesteplattform, ikke billigere løsning.

Svar fra Happybytes
15.02.2023 09:56

Dette har ikke så mye med vår tjenesteplattform å gjøre men mer med hvordan telefonprodusentene tilrettelegger for de ulike tjenestene. Det skal ikke være noe problem og oppdatere telefonen til Android 13. På IOS/Apple er det standard. Thomas // Happybytes

Sammenlign tilbud på mobilabonnement
Sammenlign tilbud på mobilabonnement
Få det beste og billigste mobilabonnementet, sammenlign tilbud fra flere leverandører
Få tilbud
Få personlig tilbud Helt uforpliktende

Ingen bedre....ville bare undersøke markedet.

Omtale av  Frode N. R

Bruker stort sett bare telefonen til å snakke og sende meldinger. Vedr. e-poster, haster det aldri verre enn at jeg tar det på pc'n når jeg kommer hjem. Men MÅ man benytte data, er prisen den samme som hos de fleste andre leverandører. Har ingen planer om å bytte, samme hvor mange som har ringt og "fristet" meg. De klarer aldri å matche prisen og må alle gi opp.

Svar fra Happybytes
06.02.2023 09:22

Takk for at du velger Happybytes Frode. Takk også for flott tilbakemelding og omtale. Thomas // Happybytes

Helt fantastisk rask og presis kundeservice 👍🏼

Omtale av  Martin R. P

Helt fantastisk rask og presis kundeservice 👍🏼, du får svar på det du lurer på, og du får det med en gang! 🌟🌟🌟🌟🌟

Svar fra Happybytes
06.02.2023 09:20

Hyggelig at du fornøyd med kundeservicen vår Martin. Takk for fin tilbakemelding. Thomas // Happybytes

God kundeservice

Omtale av  Synnøve

Eg opplevde god rettleiing og raske svar frå kundeservice for å finne ei løysing på mitt problem.

Svar fra Happybytes
06.02.2023 09:18

Flott å høre at du er fornøyd med vår kundeservice Synnøve. Takk for hyggelig omtale og tilbakemelding. Thomas // Happybytes

Arrogant kundeservice

Omtale av  Stine

Gått ned i hastighet etter jeg byttet til Happybytes. Tok kontakt med kundeservice på mail. De svarte raskt, men nektet for at jeg hadde gått ned i hastighet. Ordlyden var arrogant og fornektende. Ingen beklagelse eller kompensasjon selv om de lover mer enn det de lover. Billig, men kanskje ikke så bra de skal ha det til. Kundebehandling bør de bli bedre på.

Svar fra Happybytes
06.02.2023 09:17

Beklager at du ikke var fornøy med svaret fra kundeservice. Er ingen logisk grunn til at du skal oppleve lavere hastighet men her er det mange faktorer som kan spille inn. Thomas // Happybytes

Helt rå på kundeservice og pris:)

Omtale av  Dann

Kjempe bra på priser både i inn og utlandet! Var akkurat i Asia, der var prisforskjellen 400% mot stor norsk leverandør!

Svar fra Happybytes
02.02.2023 09:25

Takk for RÅ tilbakemelding og omtale Dann. Takk også for at du har valgt Happybytes. Thomas // Happybytes

Sammenlign tilbud på mobilabonnement
Sammenlign tilbud på mobilabonnement
Få det beste og billigste mobilabonnementet, sammenlign tilbud fra flere leverandører
Få tilbud
Få personlig tilbud Helt uforpliktende

Bra kundeservice

Omtale av  Emma

Fikk hjelp med engang! Ganske fornøyd med servicen :)

Svar fra Happybytes
02.02.2023 09:11

Takk for at du har valgt Happybytes Emma 👍🏻 Vi er ganske kjappe på labben på kundeservice så flott å høre at du er fornøyd. Thomas // Happybytes

Dere er best :)

Omtale av  Samira K

God servise, de hjelper så fort de kan . veldig førnøyd :)

Svar fra Happybytes
01.02.2023 20:41

Flott at du er fornøyd med kundeservicen vår Samira. Teamet takker så mye for hyggelig tilbakemelding og omtale 🙌🏻 Thomas // Happybytes

Billig, men elendig

Omtale av  Rebekka

Byttet til Happybytes 10GB. Dekningen er ikke som den var da jeg hadde telenor. Hastigheten er elendig, får såvidt lastet noenting. Det er helt tydelig at hastighetene strupes. Bytter tilbake til en av de to store ved første anledning.

Svar fra Happybytes
01.02.2023 20:39

Vi tar både ris og ros vi, men dette stemmer jo ikke Rebekka. Vi struper absolutt ingen ting og dekningen er 100% basert på Telenor-dekning. Hadde du tatt kontakt med kundeservice kunne de fortalt deg det. Thomas // Happybytes

Funker ikke i USA

Omtale av  Steinar

Siden happybytes har fått god score valgt vi å bytte til denne samt lave kostnader ved utenlands turer. Har vært i usa i noen dager nå og telefonen kobler seg hele tiden ut. Dette skjer på to telefoner og vi må minst en gang om dagen sikre at nettverket blir koblet manuelt opp mot t-mobile, At&t funker ikke. (Begge to skal funke) Ikke velg denne levrandøren om du skal til utlandet. Min erfaring er usa.

Svar fra Happybytes
30.01.2023 06:58

Veldig mange har valgt oss nettopp på grunn av våre billige priser i USA så dette hørtes merkelig ut Steinar. Ta kontakt på kundeservice, så skal de hjelpe deg med å feilsøke dette. Våre abonnement og SIM-kort skal fungere fint både i USA og resten av verden i land der vi har "roamingavtaler". Thomas // Happybytes

Smidig, fleksibel og proffesjonelle

Omtale av  Bjørnterje H. V

Enkelt å bli kunde, bra app for å holde oversikt over forbruk. Bra pris!!! Bra dekning :-)

Svar fra Happybytes
30.01.2023 07:05

Da leverer vi på "både billig og bra", akkurat som vi skal. Takk for at du har valgt oss Bjørn Terje og takk for veldig hyggelig tilbakemelding og omtale 🙌🏻 Thomas // Happybytes

Sammenlign tilbud på mobilabonnement
Sammenlign tilbud på mobilabonnement
Få det beste og billigste mobilabonnementet, sammenlign tilbud fra flere leverandører
Få tilbud
Få personlig tilbud Helt uforpliktende

Bytte abonnement

Omtale av  Øystein

Lettvint å finne fram på siden og kontakt vi epost, og veldig rask respons og oppfølging

Svar fra Happybytes
26.01.2023 16:53

Herlig tilbakemelding å få Øystein. Takk for veldig hyggelig omtale. Thomas // Happybytes

Happybytes

Oppdag nye selskaper i samme bransje

Søk blant tusenvis av selskaper
Sammenlign tusenvis av tjenester
AVBRYT
OK, JEG FORSTÅR