Mobiltelefoni

ice omtaler og erfaringer

3,7/5
Bra
Kundetilfredshet
Bra
Kundeservice
Bra
Verdi for pengene
Bra
2
av 26 innen
mobilselskap
59%
anbefaler
ice
Filtrer omtaler
764
258
99
133
486
Sorter omtaler etter
Viser av 1740 omtaler med
Relevans
SORTER OMTALENE ETTER
PÅ EN SKALA FRA 1 TIL 5
Hvor fornøyd er du med ice?
Kundetilfredshet
Kundeservice
Verdi for pengene
Dekning
"Bra kundeservice"
1 syns denne omtalen er nyttig

Har alltid fått hjelp fra kundeservicen hos Ice, uansett stort eller smått. De er vennlige og terskelen for å ta kontakt er lav. Jeg har alltid fått et svar jeg er tilfreds med. Jeg har heller ikke fått noen uforutsette regninger, noe jeg setter stor pris på!
Jeg har vært kunde i et par år og blir å fortsette med det! :)

Svar fra ice
29.06.2017 14.17
Hei, Marit

Tusen takk for en hyggelig omtale. Det varmer å høre at du er fornøyd med Kundeservicen vår.

Vi setter veldig stor pris på at du er kunde hos oss!

Ønsker deg og dine en riktig fin sommer.

Mvh
Carl-Fredrik
ice.net
Kundetilfredshet
Kundeservice
Verdi for pengene
Dekning
"Veldig ålreit selskap med greie priser og god kundeservice"
1 syns denne omtalen er nyttig

Jeg liker prisene, og de forskjellige pakkene man kunne velge imellom og at de hadde en pakke som passet for meg som kunde. Erfaringene mine med ice.net sin kundeservice har vært veldig gode.

Svar fra ice
29.06.2017 14.17
Hei, Sondre

Tusen takk for kjempe god omtale. Det er godt å høre at du er fornøyd med Kundeservicen vår.

Dersom du skulle trenge hjelp i fremtiden er det som alltid bare til å ta kontakt på Facebook eller på telefon 08200.

Ønsker deg en fin dag videre!

Mvh
Carl-Fredrik
ice.net
Kundetilfredshet
Kundeservice
Verdi for pengene
Dekning
Har byttet selskap
"Bra, men dårlig tilbud"

Den er bra sånn sett men ble dyrere med dårlig tilbud enn det var før liksom. Men bortsett fra det var jeg ganske fornøyd med dekningen, 4G'en osv.

Svar fra ice
29.06.2017 14.17
Hei, Jeg

Tusen takk for tilbakemeldingen. Vi jobber stadig med å finne de beste løsningene for våre kunder, dessverre så klarer vi ikke å tilrettelegge oss alle sitt behov men vi prøver så godt vi kan.

Ønsker deg og dine en riktig fin sommer videre!

Mvh
Carl-Fredrik
ice.net
Sjekk om du betaler for mye hos operatøren din
Vi sammenligner mobilabonnementet ditt mot alle andre på markedet og sjekker om du betaler for mye
Sjekk om jeg betaler for mye
Kundetilfredshet
Kundeservice
Verdi for pengene
"Hyggelige, MEN....!"

Dere har ikke mulighet for ekstra sim-kort. Hva f¤#%? Hadde det ikke vært bindingstid hadde jeg stukket på dagen. Kundeservice er hyggelige, det skal dere ha. Men det tar litt lang tid å svare på konkrete spørsmål om tjenestene deres.

Svar fra ice
29.06.2017 14.16
Hei, Kim

Tusen takk for tilbakemeldingen din.

Det er med glede jeg kan fortelle deg at vi kommer med et nytt produkt som kan løse mye av etterspørselen på Tvilling for privatkunder.
Lanseringen gjelder i første omgang noe vi kaller for «Ekstra datakort» som kun vil gjelde for datatrafikk (ikke tale, SMS og MMS). Du vil da kunne bruke din datapakke både på hovedabonnementet og tvillingen. Tjenesten vil bli lansert til høsten. :D

Ønsker deg en fin sommer videre!

Mvh
Carl-Fredrik
ice.net
Kundetilfredshet
Kundeservice
Verdi for pengene
Dekning
"Ordner opp"
1 syns denne omtalen er nyttig

Dette med hjelp på Facebook er flott. Klaget på ruter som ikke virket. Dette fikset dem øyeblikkelig. Dagen etter på får jeg meld at ny ruter er på vei i posten. Meget flott servises.

Svar fra ice
29.06.2017 14.16
Hei, Atle

Tusen takk for superhyggelig omtale. Ta gjerne kontakt med oss på et senere tidspunkt dersom du skulle trenger ytterligere assistanse :)

Ønsker deg en fin sommer videre!

Mvh
Carl-Fredrik
ice.net
Ciaran O
Kundetilfredshet
Kundeservice
Verdi for pengene
Dekning
"Great responce and dealt with the issue quickly 'eierskifte'"
1 syns denne omtalen er nyttig

Speedy responce and very helpful. They told me what i needed to do to change the "eier" of my account quickly and everything ran very smooth.

Svar fra ice
29.06.2017 14.16
Hei, Ciaran O

Thank you very much for superficial mention. Feel free to contact us later if you need further assistance :)


With best regards
Carl-Fredrik
ice.net
Hege K. S
Kundetilfredshet
Kundeservice
Verdi for pengene
Dekning
"Kundeservice"
2 syns denne omtalen er nyttig

Veldig god service, de er veldig hyggelige og hjelpsomme.
Jeg syns at det er veldig bra at en person kan også ta kontakt på Facebook i stedenfor å ringe 😊

Jeg er kjempefornøyd med Ice.net 😀😀.

Svar fra ice
29.06.2017 14.15
Hei, Hege K. S

Tusen takk for super hyggelig omtale. Det varmer å høre at du er fornøyd med Kundeservicen vår.

Ønsker deg og dine en riktig fin sommer.

Mvh
Carl-Fredrik
ice.net
Kundetilfredshet
Kundeservice
Verdi for pengene
Dekning
Vurderer å bytte selskap
"Tungvint"

Jeg ønsker meg mulighet for å gjøre opp regninger direkte på nettsiden via betalingstjeneste slik at man slipper å sende kvitteringer osv. Vet at regninger bør betales i tide men det er ikke alltid saldoen er enig og da blir det krøll..

Er fornøyd med å kunne bruke messenger da. Fint med litt raskere tilbakemelding på første henvendelse bare.

Ønsker bedre dekning på tlf og bedre signalstyrke på mobilt breibånd på tlf. abonnementet mitt.

Svar fra ice
29.06.2017 14.15
Hei, Mona

Tusen takk for din tilbakemelding. Mye bra forslag du kommer med her som jeg tar med videre intern.

Ønsker deg og dine en riktig fin sommer.

Mvh
Carl-Fredrik
ice.net
Sjekk om du betaler for mye hos operatøren din
Vi sammenligner mobilabonnementet ditt mot alle andre på markedet og sjekker om du betaler for mye
Sjekk om jeg betaler for mye
Kundetilfredshet
Kundeservice
Verdi for pengene
Dekning
"Veldig bra"
1 syns denne omtalen er nyttig

Får G.
Det godt forklart og får hjelp, selv til litt rare forespørsler.

Eneste jeg syns er dumt er dårlig dekning her på Sunnmøre.

Svar fra ice
03.07.2017 14.22
Hei, Embla

Tusen takk for en hyggelig omtale. Vi jobber stadig med å forbedre deknigen vår og jeg kan love deg at den bare vil bli bedre og bedre.

Om du ønsker at vi undersøker området du opplever dårlig dekning så send oss en mail til "some@ice.net" så skal vi ta en gjennomgang av saken din.

Håper på å høre fra deg!

Mvh
Carl-Fredrik
ice.net
Mona B. H
Kundetilfredshet
Kundeservice
Verdi for pengene
Dekning
"Billig"
1 syns denne omtalen er nyttig

God og kjapp service. Billig. Enkel og grei.Dere kan sende sms til folk om forandringer i abonnementet... ikke alle som bruker mail like ofte

Svar fra ice
29.06.2017 14.15
Hei, Mona B. H

Tusen takk for en hyggelig omtale. Det varmer å høre at du er fornøyd med Servicen du har fått.

Ønsker deg en riktig fin sommer videre!

Mvh
Carl-Fredrik
ice.net
Kundetilfredshet
Kundeservice
Verdi for pengene
Dekning
"Rask og god service"
1 syns denne omtalen er nyttig

Hadde problemer med å komme på nett i utlandet, en henvendelse så ble feilen rettet. Fikk svar meget raskt og en enkel guide fulgte med 😊.

Svar fra ice
29.06.2017 14.15
Hei, Las M

Tusen takk for superhyggelig omtale. Ta gjerne kontakt med oss på et senere tidspunkt dersom du skulle trenger ytterligere assistanse :)

Ønsker deg en riktig fin sommer.

Mvh
Carl-Fredrik
ice.net
Kundetilfredshet
Kundeservice
Verdi for pengene
Dekning
"Fornøyd"
1 syns denne omtalen er nyttig

Bare positive ting å si om ICE. Rask og stabilt nett. Kundesupporen er den beste jeg har vært borti! Kontakter ICE lettvint på facebook så svarer de ofte innen 10 min og hjelper til med hva det skulle være og det er alltid hyggelige folk.

Svar fra ice
29.06.2017 14.14
Hei, Marius

Tusen takk for en super hyggelig omtale, Marius! Det varmer å høre at du er fornøyd med Kundeservicen vår.

Ønsker deg og dine en riktig god sommer videre.

Mvh
Carl-Fredrik
ice.net
Kundetilfredshet
Kundeservice
Verdi for pengene
Dekning
"Ice.net svarer hurtig på spørsmål, er rimelige og behjelpelige"
1 syns denne omtalen er nyttig

Supert selskap, kommer aldri til å bytte! Men de burde ordne slik at flere abonnementer kan registreres på samme navn og få faktura til ulike epostadresser.

Svar fra ice
29.06.2017 09.49
Hei, Alex

Tusen takk for en hyggelig omtale. Det varmer å lese dette fra en trofast kunde!

Send oss en mail til "some@ice.net" så skal vi se hva vi får til. :)

Det skal fungere å få tilsendt fakturaen til en annen e-post adresse om det er ønskelig.

Håper på å høre fra deg.

Mvh
Carl-Fredrik
ice.net
Sjekk om du betaler for mye hos operatøren din
Vi sammenligner mobilabonnementet ditt mot alle andre på markedet og sjekker om du betaler for mye
Sjekk om jeg betaler for mye
Kundetilfredshet
Kundeservice
Verdi for pengene
Dekning
"Kundeservice"

Er veldig imponert over kundeservice på Facebook. Er mindre imponert over at dere bruker femsifret nummer for telefonkontakt.

Svar fra ice
29.06.2017 09.49
Hei, Geir

Tusen takk for en hyggelig tilbakemelding. Det er godt å høre at du er fornøyd med Kundeservicen på Facebook.

Så lenge du er kunde hos oss så ringer du gratis til oss på 08200.

Ønsker deg en riktig god sommer videre!

Mvh
Carl-Fredrik
ice.net
Hannah G
Kundetilfredshet
Kundeservice
Verdi for pengene
Dekning
"Supert!"

Alltid hatt kjempe bra dekning. Var på hyttetur for noen helger siden, jeg var den enesteste som hadde 4G under oppholdet, da de andre hadde Telenor. Er også et billig abbonoment man får masse ut av.

Svar fra ice
29.06.2017 09.49
Hei, Hannah G

Tusen takk for en hyggelig omtale, det varmer å høre at du er fornøyd med abonnementet ditt.

Anbefal oss gjerne videre til venner og familie. :)

Ønsker deg en riktig god sommer!

Mvh
Carl-Fredrik
ice.net
Kundetilfredshet
Kundeservice
Verdi for pengene
Dekning
"Enkelt og greit"

Ice.net tilbyr mobilabonnement som passer meg veldig bra. Data Rollover er kjekt for en som jobber på sjøen og ikke får brukt opp dataen den måneden jeg er på sjøen. Kan av og til trøble litt i grisgrendte strøk på nordvestlandet hvor mobildekningen kan være litt laber, men sett under ett passer ice.net veldig bra for meg og de har konkurransedyktige priser.

Svar fra ice
28.06.2017 14.42
Hei, Kjetil

Tusen takk for en hyggelig omtale. Det varmer å lese at du er fornøyd med vår nye tjeneste "Data rollover"

Dersom du skulle trenge hjelp i fremtiden er det som alltid bare til å ta kontakt på Facebook eller på telefon 08200

Mvh
Carl-Fredrik
ice.net
Susanne P
Kundetilfredshet
Kundeservice
Verdi for pengene
Dekning
Vurderer å bytte selskap
"Rask og god hjelp"
1 syns denne omtalen er nyttig

Rask og god hjelp. Hyggelige folk på messenger (Facebook) når behov for hjelp, eller når jeg trenger svar på spørsmål om mitt abonnement.

Svar fra ice
28.06.2017 11.31
Hei, Susanne P

Tusen takk for hyggelig omtale. Det varmer å høre at du er fornøyd med hjelpen du har fått på Facebook.

Dersom du skulle trenge hjelp i fremtiden er det som alltid bare til å ta kontakt på Facebook eller på telefon 08200.

Ønsker deg en fin sommer!

Mvh
Carl-Fredrik
ice.net
Kundetilfredshet
Kundeservice
Verdi for pengene
Dekning
"Ice anbefales!"

Har fulgt ice siden starten. Både nettverk og mobil. Det har vært utfordringer med dekning alt etter hvor du ferdes, men nå fremstår det hele som strømlinjeformet og effektivt. Også feilretting skjer raskt og med god info til bruker. Prismessig også på topp.
Anbefaler stadig til andre.
Mvh Kai

Svar fra ice
28.06.2017 11.31
Hei, Kai I

Tusen takk for en hyggelig omtale. Det varmer å høre at du anbefaler oss til andre. :)

Dersom du skulle trenge hjelp i fremtiden er det som alltid bare til å ta kontakt på Facebook eller på telefon 08200.

Ønsker deg og dine en riktig god sommer!

Mvh
Carl-Fredrik
ice.net
Kundetilfredshet
Kundeservice
Verdi for pengene
Dekning
"Alt virker fint"

Har hatt Ice både internett og mobil i flere år. Har aldri hatt problemer i Norge eller i utlandet. Genialt at når datapakken er oppbrukt går hastigheten ned men det kommer ikke regning på overforbruk.

Svar fra ice
28.06.2017 11.30
Hei, Jens

Tusen takk for en hyggelig tilbakemelding. Det varmer å lese slike tilbakemeldinger fra en trofast kunde!

Dersom du skulle trenge hjelp i fremtiden er det som alltid bare til å ta kontakt på Facebook eller på telefon 08200.

Mvh
Carl-Fredrik
ice.net
Kundetilfredshet
Kundeservice
Verdi for pengene
Dekning
"Det beste nettverk jeg kan ønske meg!"

Som enslig tar jeg med den lille ruteren når jeg hver helg drar på hytta.
Jeg har alltid et stabilt nett.

Svar fra ice
28.06.2017 11.45
Hei, Britt

Tusen takk for en hyggelig omtale, Britt! Det varmer å høre at du er fornøyd med dekningen vår.

Ønsker deg en riktig god sommer!

Mvh
Carl-Fredrik
ice.net
Sindre A
Kundetilfredshet
Kundeservice
Verdi for pengene
Dekning
Vurderer å bytte selskap
"God kundeservice, men føler meg lurt"
3 syns denne omtalen er nyttig

Veldig fornøyd med kundeservice når jeg har hatt bruk for det. Men, da jeg ble kunde fikk jeg et kampanjeabonnement, som skulle vare i 12 mnd. Nå nylig måtte jeg bytte abonnement for å ha muligheten til å bruke telefonen i utlandet. Generelt er det dårlig dekning.

Svar fra ice
28.06.2017 15.47
Hei, Sindre A

Takk for tilbakemeldingen. Det varmer å høre at du er fornøyd med Kundeservicen du har fått.

Som følge av EU-direktivet knyttet til internasjonal roaming som startet 15 Juni, må alle telekom-operatører inkludere bruk i EU og EØS i sine mobilabonnement. I den forbindelsen lanserte vi nye abonnement med EU+ og kampanjeabonnementet du har i dag vil dessverre ikke være en del av det.

Selv om det innebærer at prisen øker for deg med kampanjeabonnement, er EU-direktivet noe alle mobiloperatører må forholde seg til. Det vi derimot kan love deg er at våre mål fremdeles er å gi deg mest mobilbruk for pengene!

Ønsker deg en riktig god sommer videre!

Mvh
Carl-Fredrik
ice.net
Sjekk om du betaler for mye hos operatøren din
Vi sammenligner mobilabonnementet ditt mot alle andre på markedet og sjekker om du betaler for mye
Sjekk om jeg betaler for mye
Connie G
Kundetilfredshet
Kundeservice
Verdi for pengene
Dekning
"Telefoni"

Er ikke helt fornøyd med å få opp ingen tjeneste noen ganger når vi kommer til Danmark. Men har fått god hjelp av kundeservice til og få ordnet det igjen.

Svar fra ice
28.06.2017 15.46
Hei, Connie G

Tusen takk for en hyggelig omtale. Det fryd å høre at du fikk den hjelpen du trengte for å fikse problemet når du var i Danmark.

Dersom du skulle trenge hjelp i fremtiden er det som alltid bare til å ta kontakt på Facebook eller på telefon 08200.

Ha en riktig god sommer!

Mvh
Carl-Fredrik
ice.net
Grethe S
Kundetilfredshet
Kundeservice
Verdi for pengene
Dekning
"EU+ hva betyr det egentlig?"

En forklaring selv jeg kan forstå: Fri roaming i EU betyr, gratis innen EU og fra EU til Norge.
Bruk av mobil fra Norge til EU koster ekstra.
Dette var ikke helt lett å forstå, jeg trodde det var gratis også fra Norge. Fikk god info fra kundebehandler på FB.

Svar fra ice
29.06.2017 09.49
Hei, Grethe S

Tusen takk for en hyggelig tilbakemelding. Det stemmer det du sier der! :)

Godt å høre at du fikk den hjelpen du trengte.

Ønsker deg en riktig god sommer videre!

Mvh
Carl-Fredrik
ice.net
Kundetilfredshet
Kundeservice
Verdi for pengene
Dekning
"MMS til S8"

Forsøkte først med de manuelle innstillingene, men fikk det ikke til å fungere. Tok derfor kontakt med Ice.net i helgen, og fikk svar påfølgende dag der kundebehandleren sendte konfigurasjonsmelding for automatisk installering. Første fungerte ikke, så han sendte en ny. Jeg slettet den tidligere installerte samt min manuelle, og prøvde på nytt. Fungerte først ikke, men plutselig smatt den gjennom :)

Svar fra ice
29.06.2017 09.48
Hei, Anette

Tusen takk for en hyggelig tilbakemelding. Det varmer å høre at du er fornøyd med hjelpen du fikk.

Dersom du skulle trenge hjelp i fremtiden er det som alltid bare til å ta kontakt på Facebook eller på telefon 08200.

Ønsker deg en riktig god sommer videre!

Mvh
Carl-Fredrik
ice.net
Ingrunn K
Kundetilfredshet
Kundeservice
Verdi for pengene
Dekning
"Dårlig dekning"

Vi ble lovt at ice.net hadde dekning hele norden. I fjor var vi i Sverige og Finland uten dekning. Har nå vært i midt- Sverige to ganger men ice.nett funger ikke. Dette er bedrag.
Vi kjører rundt med bobil og hadde gledet oss til å ha bredbåndsnett i bilen. Fungerer greit i Norge, men IKKE i Sverige.

Svar fra ice
29.06.2017 09.48
Hei, Ingrunn K

Veldig dumt å høre at du har hatt dårlige opplevelser med oss i Sverige. Slik skal det selvsagt ikke være når du er på reisefot. Tok du kontakt med oss da du hadde disse problemene?

Når det gjelder dekningen så leverer vi kun dekning i Norge, Sverige og Danmark.

Jeg ønsker svært gjerne å se nærmere på saken og gjøre deg fornøyd igjen. Fint om du kan sende en e-post til "SoMe@ice.net" hvor du oppgir hvem du er, hvilket telefonnummer du har, hvor/når du opplevde disse problemene og hva du kaller deg her på bytt.no.

Håper på å høre fra deg.

Mvh
Carl-Fredrik
ice.net
Mobilabonnement fra Ice
Helt anonymt. Tar kun 1 minutt.
Vis alle mobilabonnement
Mobil 500 MB
Fri tale, SMS og MMS
0,5 GB
pr. mnd
99 kr
pr. mnd
Detaljer
Mobil 1 GB
Fri tale, SMS og MMS
1 GB
pr. mnd
129 kr
pr. mnd
Detaljer
Mobil 2 GB
Fri tale, SMS og MMS
2 GB
pr. mnd
199 kr
pr. mnd
Detaljer
Mobil 3 GB
Fri tale, SMS og MMS
3 GB
pr. mnd
249 kr
pr. mnd
Detaljer
Mobil 6 GB
Fri tale, SMS og MMS
6 GB
pr. mnd
299 kr
pr. mnd
Detaljer
Mobil 12 GB
Fri tale, SMS og MMS
12 GB
pr. mnd
449 kr
pr. mnd
Detaljer
Mobil 8 GB
Fri tale, SMS og MMS
8 GB
pr. mnd
349 kr
pr. mnd
Detaljer
Mobil 10 GB
Fri tale, SMS og MMS
10 GB
pr. mnd
399 kr
pr. mnd
Detaljer
Mobil 18 GB
Fri tale, SMS og MMS
18 GB
pr. mnd
529 kr
pr. mnd
Detaljer
Mobil 25 GB
Fri tale, SMS og MMS
25 GB
pr. mnd
589 kr
pr. mnd
Detaljer
Finnes det bedre mobilabonnement?
Sammenlign mobilabonnement fra Ice mot alle mobilabonnement på markedet.
Sammenlign mobilabonnement
Søk Bytt.no