Meny

ice omtaler og erfaringer

3,6/5
Bra
Kundetilfredshet
Bra
Kundeservice
Bra
Verdi for pengene
Bra
4
av 28 innen
mobilselskap
58%
anbefaler
ice
Filtrer omtaler
795
269
112
141
516
Sorter omtaler etter
Viser av 1833 omtaler med
Relevans
SORTER OMTALENE ETTER
PÅ EN SKALA FRA 1 TIL 5
Hvor fornøyd er du med ice?
Kundetilfredshet
Kundeservice
Verdi for pengene
Dekning
"For mye GB"

Jeg har bestilt 1 GB også skulle jeg bestilte to mer GB. Men dere plusset 3gb og 2gb slik det ble 5gb. Jeg ønsker meg 3gb. De to ekstra GB må slettes.

Svar fra ice
12.07.2017 13.03
Hei, Samson

Dette høres ikke bra ut. Denne saken vil jeg veldig gjerne at ser nærmere på. Da kan vi avdekke eventuelle feil vi har gjort.

Send meg en e-post til "SoMe@ice.net" så snart som mulig, så vil du høre fra oss. Oppgi følgende i e-posten:

- Fullt navn
- Telefonnummer
- Kort oppsummering saken du klager på (du må gjerne copy paste)
- Hva du kaller deg på bytt.no

Håper å høre fra deg!

Mvh
Carl-Fredrik
ice.net
Kundetilfredshet
Kundeservice
Verdi for pengene
Dekning
Har byttet selskap
"Dere brukte perioden lørdag til tirsdag til ikke å løse problemet"

Vodfone hadde overtatt app bildet til icenet. Dere påstod at jeg måtte finne icenet ikonet som ikke fantes. Måtte løse problemet selv. Kona sa fra om feil lørdag pr. mail. Tirsdag ettermiddag har hun ikke fått svar. Holder ikke!

Svar fra ice
12.07.2017 16.17
Hei, Arne

Dette høres ikke bra ut. Denne saken vil jeg veldig gjerne at vi ser nærmere på. Da kan vi avdekke eventuelle feil vi har gjort, og se om vi kunne gjort en bedre jobb.

Send meg en e-post til "SoMe@ice.net" så snart som mulig, så vil du høre fra oss. Oppgi følgende i e-posten:

- Fullt navn
- Telefonnummer
- Kort oppsummering saken du klager på (du må gjerne copy paste)
- Hva du kaller deg på bytt.no

Mvh
Carl-Fredrik
ice.net
Kundetilfredshet
Kundeservice
Verdi for pengene
Dekning
"Fungerer bra"

Tjenesten fungerer bra. Rimelig pris på tjenesten. Synes det er for dårlig at kjente feil ikke kommer opp på Driftsmeldinger. Har forsøkt den siden flere ganger den siste tiden, men det vises intet.

Denne feilen vi har for tiden, synes jeg har tatt alt for lang tid å få rettet. (ca 3 uker)

Svar fra ice
11.07.2017 12.09
Hei, Roy K

Tusen takk for tilbakemeldingen din.

Jeg ønsker gjerne å se nærmere på saken din. Send oss en mail til "some@ice.net" med følgende informasjon.

- Fullt navn
- Telefonnummer
- Hva du kaller du deg på bytt.no

Håper på å høre fra deg.

Ønsker deg en riktig fin sommer videre!

Mvh
Carl-Fredrik
ice.net
Inger-Lise
Kundetilfredshet
Kundeservice
Verdi for pengene
Dekning
"Lite med 6 Gb til 349"

Burde hatt 8 GB til 349 kr. 6 gb blir for lite.
6 gb kunne kostet 329.

8 gb 349

Og 12 gb 379. Syns 449 kr for 12 gb er litt dyrt.

Svar fra ice
11.07.2017 12.09
Hei, Inger-Lise

Takk for din tilbakemelding. Vi jobber hele tiden med å finne løsninger og produkter som passer best til våre kunder. Tar derfor med meg din tilbakemeldingen videre internt.

Dersom du skulle trenge hjelp i fremtiden er det som alltid bare til å ta kontakt på Facebook eller på telefon 08200.

Ønsker deg en fin sommer videre!

Mvh
Carl-Fredrik
ice.net
Sjekk om du betaler for mye hos operatøren din
Vi sammenligner mobilabonnementet ditt mot alle andre på markedet og sjekker om du betaler for mye
Sjekk om jeg betaler for mye
Kundetilfredshet
Kundeservice
Verdi for pengene
Dekning
"Supert"

Kjempe fornøyd! Super kundeservice og ikke minst billig! Det at dem ikke fakturerer overforbruk er kanskje det aller beste!

Svar fra ice
11.07.2017 12.09
Hei, Kristin

Tusen takk for en kjempe hyggelig omtale. Det varmer å høre at du er fornøyd med oss!

Ønsker deg og dine en riktig fin sommer videre.

Mvh
Carl-Fredrik
ice.net
Kundetilfredshet
Kundeservice
Verdi for pengene
Dekning
"Stort sett veldig bra!"

Det som er bra med ICE mobiltelefoni er at de ikke fakturerer overforbruk. Dette gjør de rimelige abonnementstypene svært konkurransedyktige. I tillegg er dekningen bra, og det meste fungerer problemfritt.
Jeg har ICE selv, i tillegg til at jeg er økonomisk ansvarlig for ungenes numre. Jeg skulle ønske at det gikk an å fylle på mer mobildata på ungenes numre når jeg logger inn på Min Side for mitt eget nummer, i stedet for å måtte kontakte Kundeservice manuelt slik det fungerer nå.
Og når man først må kontakte Kundeservice, kunne de utført det jeg forespør med en gang, uten tre forsøk på å selge meg et dyrere abonnement først.
Også hadde det vært en fordel om man fikk tydelig info om at man i for eksempel Kina må sette om telefonen fra 4G til 3G manuelt før man får summetone.
Men alt i alt, jeg ser ingen grunn til å bytte til andre leverandører.

Svar fra ice
11.07.2017 12.09
Hei, Tommy

Tusen takk for en hyggelig omtale. Det varmer å høre at du er fornøyd med oss.

Vi jobber hele tiden med å bli bedre derfor er din tilbakemelding viktig for oss.

Dersom du skulle trenge hjelp i fremtiden er det som alltid bare til å ta kontakt på Facebook eller på telefon 08200.

Mvh
Carl-Fredrik
ice.net
Kundetilfredshet
Kundeservice
Verdi for pengene
Dekning
"Stort sett fornøgd"

Misfornøyd med MMS som dett ut, og vanskeleg å få innstillingane riktige. Håpar det vil stå riktig på nettsida framover.

Svar fra ice
11.07.2017 12.09
Hei, Magni

Send meg en e-post til "SoMe@ice.net", så skal jeg sørge for at vi tar en ekstra gjennomgang av denne saken. Vi trenger mest mulig informasjon slik at vi finner deg i systemet. Oppgi følgende i e-posten:

- Fullt navn
- Kundenummer
- Kort oppsummering av hva saken gjelder (klipp og lim herfra om du vil)
- Hva du kaller deg på bytt.no

Håper på å høre fra deg.

Mvh
Carl-Fredrik
ice.net
Kundetilfredshet
Kundeservice
Verdi for pengene
Dekning
"Super"

Har skjedd noen ganger att jeg må restarte mobilen fordi 4g ikke fungerer " står avsluttet" annet enn det er jeg fornøyd.

Svar fra ice
11.07.2017 12.08
Hei, Magnus

Tusen takk for en hyggelig tilbakemelding, send oss gjerne en melding til "some@ice.net" så skal vi se om det er noe vi kan gjøre med problemet.

Ønsker deg og dine en riktig fin sommer!

Mvh
Carl-Fredrik
ice.net
Kundetilfredshet
Kundeservice
Verdi for pengene
Dekning
"Enkelt og bra"

Har ikke vært kunde lenge, men opplever et enkelt og bra mobilselskap med veldig god kundeservice! :)

Svar fra ice
11.07.2017 12.08
Hei, Hilde

Tusen takk for en hyggelig omtale. Det er godt å høre at du er fornøyd med oss!

Dersom du skulle trenge hjelp i fremtiden er det som alltid bare til å ta kontakt på Facebook eller på telefon 08200.

Mvh
Carl-Fredrik
ice.net
Bytte til Ice?
Les mer og bestill mobilabonnement direkte på nettsidene til Ice
Kundetilfredshet
Kundeservice
Verdi for pengene
Dekning
Har byttet selskap
"Dårligste selskapet jeg har prøvd"

Generelt misfornøyd. Etter et år sitter jeg igjen med følgende inntrykk:
Generelt dårlig dekning enn andre selskaper.
Blitt dobbeltfakturert. Og de brukte flere uker på å betale tilbake.
Varierende kundeservice. Flere som ikke klarte å svare på spørsmål eller rette problenet. Og opp til flere ukers svartid på mail.
Sinnsyke priser i utlandet (99 pr mb på Puerto Rico).

Svar fra ice
11.07.2017 12.08
Hei, Øyvind

Dette hørtes ikke bra ut, send oss en melding til "some@ice.net" så skal vi ta en ekstra gjennomgang av saken din.

Håper på høre fra deg.

Mvh
Carl-Fredrik
ice.net
Kundetilfredshet
Kundeservice
Verdi for pengene
Dekning
"Fint abonnement og gode svar av kundeservice"
1 syns denne omtalen er nyttig

Billig abonnement for meg med liten bruk. Hender noe går galt med bruk i utland og regninger, men det blir løst bra sammen med kundeservice. Liker ikke disse betalings telefonnummerene, men greier meg godt med facebook.

Svar fra ice
11.07.2017 12.08
Hei, Svein

Tusen takk for en hyggelig omtale- Det er godt å høre at du er fornøyd med Kundeservicen vår.

Om du skulle trenge hjelp i fremtiden så ringer du kostnadsfritt til oss på 08200 så lenge du er kunde.

Ønsker deg en fin sommer videre!

Mvh
Carl-Fredrik
ice.net
Kundetilfredshet
Kundeservice
Verdi for pengene
Dekning
"Dataroaming"
1 syns denne omtalen er nyttig

Jeg liker ice.net, men dem har litt problemer med BankID.
Ringte kundeservice og de fiksa saken. BankID går fremdeles litt tregt, men helt ok så lenge jeg kan komme inn.
Nå har jeg fått problemer med at jeg mister 4g helt i Norge noen ganger, men får det tilbake når jeg trykker på dataroaming?
Spørsmålet mitt er da... Koster det noe å låne et annet nettverk her i Norge?

Svar fra ice
07.07.2017 10.10
Hei, Peter S

Tusen takk for en hyggelig omtale. Det er godt å høre at du fikk den hjelpen du trengte.

Det koster ingenting ekstra å ha på dataroaming i Norge.

Dersom du skulle trenge hjelp i fremtiden er det som alltid bare til å ta kontakt på Facebook eller på telefon 08200.

Mvh
Carl-Fredrik
ice.net
Kundetilfredshet
Kundeservice
Verdi for pengene
Dekning
Vurderer å bytte selskap
"Regninger"

Fikk melding om endring av abonnement fra 5 til 6 g. De på kunde sentre sier at jeg må bare akseptere det. Uprofesjonelt.
Får ofte for høye regninger og ringer ikke mye.

Svar fra ice
07.07.2017 10.10
Hei, Vedran

Dette hørtes ikke bra ut, send oss en melding til "some@ice.net" så skal vi ta en ekstra gjennomgang av saken din.

Håper på høre fra deg.

Mvh
Carl-Fredrik
ice.net
Kundetilfredshet
Kundeservice
Verdi for pengene
Dekning
Vurderer å bytte selskap
"Tyver"

Var på ferie i 6 dager, brukte telefonen kanskje 5 ganger til å ringe (korte samtaler) så får jeg faktura på 1889,- kr. Makan!!

Det er mange ganger jeg også ikke bruker telefonen mye hjemme i Norge, men får allikevel en regning på 600,- kr)
Dessuten er det liksom fri bruk,?!

Finne opp nr med 5 sifra og sender falske oversikter!!!

Svar fra ice
06.07.2017 17.15
Hei, Hanna

Dette høres ikke bra ut. Denne saken vil jeg veldig gjerne at ser nærmere på. Da kan vi avdekke eventuelle feil vi har gjort.

Send meg en e-post til "SoMe@ice.net" så snart som mulig, så vil du høre fra oss. Oppgi følgende i e-posten:

- Fullt navn
- Telefonnummer
- Kort oppsummering saken du klager på (du må gjerne copy paste)
- Hva du kaller deg på bytt.no

Håper å høre fra deg!

Mvh
Carl-Fredrik
ice.net
Kundetilfredshet
Kundeservice
Verdi for pengene
"God kundeservice"
1 syns denne omtalen er nyttig

Hadde problemer med nytt sim-kort og fikk raskt hjelp med å løse problemet. Setter stor pris på det.

Svar fra ice
05.07.2017 14.49
Hei, Lina

Tusen takk for en hyggelig omtale. Det er godt å høre at du fikk den hjelpen du trengte.

Ta gjerne kontakt med oss på et senere tidspunkt dersom du skulle trenger ytterligere assistanse :)

Ønsker deg en riktig fin sommer!

Mvh
Carl-Fredrik
ice.net
Bytte til Ice?
Les mer og bestill mobilabonnement direkte på nettsidene til Ice
Kundetilfredshet
Kundeservice
Verdi for pengene
Dekning
Vurderer å bytte selskap
"Dårlig dekning"

Jeg hadde Telia før og hadde aldri dekningsproblemer, nå når folk meg igjennom på telefon 50% av gangene.

Svar fra ice
05.07.2017 14.49
Hei, Kåre

Dette høres ikke bra ut. Denne saken vil jeg veldig gjerne at ser nærmere på. Da kan vi avdekke eventuelle feil vi har gjort.

Send meg en e-post til "SoMe@ice.net" så snart som mulig, så vil du høre fra oss. Oppgi følgende i e-posten:

- Fullt navn
- Telefonnummer
- Kort oppsummering saken du klager på (du må gjerne copy paste)
- Hva du kaller deg på bytt.no

Håper å høre fra deg!

Mvh
Carl-Fredrik
ice.net
Kundetilfredshet
Kundeservice
Verdi for pengene
Dekning
"Mobil leverandør uten tull"
1 syns denne omtalen er nyttig

Mobil leverandør som holder det de lover. Og det er uten ekstra regning, bare begrenset fart på data. Helt perfekt for oss 😊👌

Svar fra ice
05.07.2017 10.49
Hei, Joakim

Tusen takk for en hyggelig omtale, Joakim! Det er stas å lese at du er fornøyd med oss.

Ta gjerne kontakt med oss på et senere tidspunkt dersom du skulle trenger ytterligere assistanse

Ønsker deg og dine en riktig fin sommer!

Mvh
Carl-Fredrik
ice.net
Kristian
Kundetilfredshet
Kundeservice
Verdi for pengene
Dekning
"Det du trenger til den prisen du ønsker!"
1 syns denne omtalen er nyttig

God pris. Utmerket service og ok dekning. Kan bli bedre enkelte steder langs sørlandskysten (der jeg oppholder meg). Anbefales på det varmeste!

Svar fra ice
05.07.2017 10.49
Hei, Kristian

Tusen takk for en hyggelig omtale. Vi jobber hele tiden med å forbedre dekningen vår og jeg kan love deg at det bare vil bli bedre og bedre.

Dersom du skulle trenge hjelp i fremtiden er det som alltid bare til å ta kontakt på Facebook eller på telefon 08200.

Ønsker deg og dine en riktig god sommer!

Mvh
Carl-Fredrik
ice.net
Kundetilfredshet
Kundeservice
Verdi for pengene
Dekning
Vurderer å bytte selskap
"Bra og imponerende"
2 syns denne omtalen er nyttig

Var kunde hos Ice.net et par år, mobilt bredbånd, og opplevde aldri et problem. Måtte imidlertid flytte til et sted hvor Ice.net ikke hadde dekning, og det gikk greit å si opp abonnementet. Jeg har intet negativt å si om Ice.net, men det som imponerer når jeg leser de forskjellige kommentarene her, er at Ice.net faktisk som de eneste av mobil-nett leverandørene, -tar seg bryet å lese gjennom både gode og mindre gode tilbakemeldinger, og viser vilje til å gripe tak i de erfaringer kunder måtte ha gjort seg. Det er faktisk imponerende for de fleste ser ut til å blåse en lang marsj i hvordan kundene erfarer at selskapet er. ICE har mye å tjene på dette med å ta kundeerfaringene på alvor.

Svar fra ice
05.07.2017 10.49
Hei, Kjell A

Tusen takk for en kjempe hyggelig tilbakemelding, Kjell! Det varmer å lese at du er fornøyd med måten vi griper tak i både positive og negative omtaler.

Ser at du vurderer å bytte selskap, ta gjerne å send meg en e-post til "some@ice.net" så skal jeg nok klare å få deg til å skifte mening.

Håper du tar kontakt!

Mvh
Carl-Fredrik
ice.net
Kundetilfredshet
Kundeservice
Verdi for pengene
Dekning
"Fungerer som det skal til en grei pris"
1 syns denne omtalen er nyttig

Har tidligere hatt abonnement med telenor dekning. Dekning er stort sett like bra eller bedre med ice.net. Eneste jeg ikke er fornøyd med er dårlig dekning på hytta.

Svar fra ice
05.07.2017 10.49
Hei, Tom E

Tusen takk for en hyggelig omtale, Tom! Det varmer å høre at du er fornøyd med oss.

Dersom du skulle trenge hjelp i fremtiden er det som alltid bare til å ta kontakt på Facebook eller på telefon 08200.

Mvh
Carl-Fredrik
ice.net
Bytte til Ice?
Les mer og bestill mobilabonnement direkte på nettsidene til Ice
Dubravko
Kundetilfredshet
Kundeservice
Verdi for pengene
Dekning
Vurderer å bytte selskap
"En katastrofe i utlandet"

Først funka ikke i Sverige! Dette retta jeg ved å ringe kundeservice. Så Danmark, Tyskland osv. I dag klarer jeg sporadisk ringe fra Kroatia men MMS funker ikke!

Svar fra ice
04.07.2017 12.32
Hei, Dubravko

Da anbefaler jeg du sjekker om alle innstillinger er korrekt. Når det er gjort, restart mobilen og se om det hjelper. Vedvarer problemet, vennligst søk etter nettverk manuelt og se om en av de andre tilgjengelige gir bedre dekning. Etter du kobler til nytt nettverk, husk å restart mobilen.

Jeg klarer ikke se hvilken type mobiltelefon som benyttes, så jeg legger ved linken til vår guide. Den dekker de forskjellige typene :)
https://www.ice.no/roaming-guide/

Send meg en e-post til "SoMe@ice.net", så skal jeg sørge for at vi tar en ekstra gjennomgang av denne saken. Vi trenger mest mulig informasjon slik at vi finner deg i systemet. Oppgi følgende i e-posten:

- Fullt navn
- Kundenummer
- Kort oppsummering av hva saken gjelder (klipp og lim herfra om du vil)
- Hva du kaller deg på bytt.no

Mvh
Carl-Fredrik
ice.net
Kundetilfredshet
Kundeservice
Verdi for pengene
Dekning
Vurderer å bytte selskap
"Dårlig"

Det meste er tregt med ice.net. Dårlig dekning (selv i en storby) og elendig responstid på kundeservice. Kundetelefon stengt søndag og man må bruke Facebook med en responstid på 24 timer. Hjelper lite når man trenger hjelp.

Svar fra ice
03.07.2017 14.22
Hei, Merethe

Dette høres ikke bra ut. Denne saken vil jeg veldig gjerne at ser nærmere på. Da kan vi avdekke eventuelle feil vi har gjort.

Send meg en e-post til "SoMe@ice.net" så snart som mulig, så vil du høre fra oss. Oppgi følgende i e-posten:

- Fullt navn
- Telefonnummer
- Kort oppsummering saken du klager på (du må gjerne copy paste)
- Hva du kaller deg på bytt.no

Håper å høre fra deg!

Mvh
Carl-Fredrik
ice.net
Kundetilfredshet
Kundeservice
Verdi for pengene
Dekning
"Rask hjelp fra utlandet"
1 syns denne omtalen er nyttig

Fikk rask og god hjelp via messenger da jeg ønsket å bytte abonnement. Veldig kjekt med den type kundeservice.

Svar fra ice
03.07.2017 14.22
Hei, Erik S

Tusen takk for en hyggelig omtale. Det varmer å høre at du er fornøyd med hjelpen du fikk.

Ønsker deg og dine en riktig god sommer!

Mvh
Carl-Fredrik
ice.net
Kåre D. K
Kundetilfredshet
Kundeservice
Verdi for pengene
Dekning
"Positivt fornøyd"

God kundeservice, men noen ganger tok det lang tid før jeg fikk svar, og litt knotete at jeg måtte legge inn operatørinnstillingene manuelt, så derfor 4 på skalaen. Litt tidlig og svare på spørsmålene under da jeg byttet til ice.net i går, men så langt er jeg fornøyd med dekningen, så må ha litt lengre tid på meg om jeg anbefaler ice til andre.

Svar fra ice
03.07.2017 14.22
Hei, Kåre D. K

Tusen takk for en hyggelig omtale. Vi jobber hele tiden med å forbedre oss derfor er din tilbakemelding viktig for oss.

Dersom du skulle trenge hjelp i fremtiden er det som alltid bare til å ta kontakt på Facebook eller på telefon 08200.

Mvh
Carl-Fredrik
ice.net
Sebastian
Kundetilfredshet
Kundeservice
Verdi for pengene
Dekning
Har byttet selskap
"Mobil data... og bank id. :((("

Er det noe av det som fungerer?????
Jeg har ikke fått betalt mine regninger, og nå får jeg ikke brukt mobilt bankid for og gjøre noen viktige ting.

Og må betale 700 kr i bruddgebyr. For hva?

Svar fra ice
03.07.2017 14.22
Hei, Sebastian

Jeg ønsker svært gjerne å nøste opp i denne saken. For å gjøre det, må du sende meg en e-post til "SoMe@ice.net" med følgende informasjon:

- Fullt navn
- Telefonnummer
- Hva du kaller du deg på bytt.no

Vi skal gjøre vårt beste for å gi deg en bedre opplevelse og gjøre deg fornøyd igjen.

Håper på å høre fra deg!

Mvh
Carl-Fredrik
ice.net
Bytte til Ice?
Les mer og bestill mobilabonnement direkte på nettsidene til Ice
Mobilabonnement fra Ice
Bestill på nettsidene til Ice
Vis alle mobilabonnement
Mobil 500 MB
Fri tale, SMS og MMS
0,5 GB
pr. mnd
99 kr
pr. mnd
Detaljer
Les mer
Mobil 1 GB
Fri tale, SMS og MMS
1 GB
pr. mnd
129 kr
pr. mnd
Detaljer
Les mer
Mobil 2 GB
Fri tale, SMS og MMS
2 GB
pr. mnd
199 kr
pr. mnd
Detaljer
Les mer
Mobil 3 GB
Fri tale, SMS og MMS
3 GB
pr. mnd
249 kr
pr. mnd
Detaljer
Les mer
Mobil 6 GB
Fri tale, SMS og MMS
6 GB
pr. mnd
299 kr
pr. mnd
Detaljer
Les mer
Mobil 10 GB
Fri tale, SMS og MMS
10 GB
pr. mnd
349 kr
pr. mnd
Detaljer
Les mer
Mobil 15 GB
Fri tale, SMS og MMS
15 GB
pr. mnd
399 kr
pr. mnd
Detaljer
Les mer
Mobil 20 GB
Fri tale, SMS og MMS
20 GB
pr. mnd
449 kr
pr. mnd
Detaljer
Les mer
Mobil 30 GB
Fri tale, SMS og MMS
30 GB
pr. mnd
499 kr
pr. mnd
Detaljer
Les mer
Bytte til Ice?
Les mer og bestill mobilabonnement på nettsidene til Ice
Gå til Ice nå
Søk Bytt.no
AVBRYT
OK, JEG FORSTÅR