ice opplever for tiden en nøytral trend i kundevurderinger.
Klikk for detaljer
Fikk mail av dem ang 100kr de ikke hadde trekt fra konto i august 2017 pga feil i systemet! Dette skal de nå innkreve 23/3-2018! Syntes dette blir for dumt! Noen andre som har opplevd dette?
Hei Luniz Send oss en e-post til "[email protected]" så skal vi undersøke hva dette gjelder. Husk å legg ved navn og telefonnummer det gjelder. :) Hører fra deg! Mvh Carl-Fredrik ice.no
God kundeservice. Gode priser. Bare gode opplevelser til nå.
Bra pris på de billigste abonnementene og hyggelig kundeservice, men det blir for mye fikling med innstillingene for å få MMS til å fungere, særlig etter utenlandsopphold. MMS som blir sendt til deg forsvinner og lar seg ikke lese. Jeg har vært tålmodig kunde i flere år og slått meg til ro med forsikringer fra kundeservice om at de jobber «på spreng» med en løsning. Men etter tapte MMS igjen i forrige uke og FB chatting med kundeservice i helga (svarer raskt selv på søndag!) er svaret det samme, de jobber fortsatt med problemet. Nå bytter vi ett av våre to abonnementer til den anbefalte konkurrenten, så får vi se om det blir mer enn tre stjerner der.
Hei Rolf, Takk for din tilbakemelding. Som du nevner så er dette noe vi jobber med men som dessverre tar tid.. Vi beklager ulempene dette medfører! Ha en flott dag videre! Mvh Carl-Fredrik ice.no
ICE gir service på Messenger alle dager. Jeg var redd jeg måtte vente til Kundeservice åpner mandag, men fikk rask og svært god hjelp på Messenger. Tusen takk, Tina😊
Hei Aase R. N Tusen takk for en flott tilbakemelding. Det varmer å høre at du er fornøyd! Ha en super dag videre! Mvh Carl-Fredrik ice.no
Trengte hjelp til å aktivere SIM-kort og fikk løst det hele over chat i Messenger i løpet av no time!
Hei Marie, Tusen takk for en hyggelig omtale. Det er hyggelig å høre at du er fornøyd med hjelpen du fikk! :) Ha en flott dag videre! Mvh Carl-Fredrik ice.no
Alt var dårlig, begynte først med at jeg falt ut noen minutter, så timer, så dager, på ei uke kanskje inne bare noen timer, prøvde å klage, ingen respons, holdt igjen betaling, fikk innkasso. Til slutt var det ingen internett i det hele tatt, jeg bruker fortsatt samme antenne, ingen problem, det var det Ice som laget. Men slik er det vel når inkompetente folk skal jobbe der, kanskje noe oppsop som Nav ville bli kvitt. Nei, Ice, det er det samme som søppel!
Hei Jens, Dette hørtes ikke bra ut, uten kjennskap til saken din så blir det vanskelig å kommentere den. Send oss en e-post til "[email protected]" så skal vi undersøke problemet du opplever. Hører fra deg. Mvh Carl-Fredrik Ice.no
Fikk svar ganske raskt, de var hyggelige og hjalp meg med det jeg trengte :)
Hei Christine, Tusen takk for en hyggelig omtale, Christine! :) Ha en strålende dag videre. Mvh Carl-Fredrik Ice.no