Meny

ice omtaler og erfaringer

2,4/5
Dårlig
Kundetilfredshet
Dårlig
Kundeservice
Middels
Verdi for pengene
Middels
21
av 37 innen
mobilselskap
46%
anbefaler
ice

"Ice mobilt bredbånd, ok til du må kontakte kunde support ! Bortsett fra at batteriløsningen"

Omtale om ice skrevet av Janerik R for 15.05.2021 18:54

ice har totalt 2775 omtaler på Bytt.no
PÅ EN SKALA FRA 1 TIL 5
Hvor fornøyd er du med ice?
Janerik R
Kundetilfredshet
Kundeservice
Verdi for pengene
Dekning
Har byttet selskap
"Ice mobilt bredbånd, ok til du må kontakte kunde support ! Bortsett fra at batteriløsningen"
1 syns denne omtalen er nyttig

Ice har en mengde mennesker i Kunde support som du får kontakt med alle sammen når du er så uheldig å få et problem. Etter å måtte oppgi fødselsnummer, firmanavn , kundenummer og mva nummer kan de se på saken din De lover å løse problemet å ring deg tilbake det gidder de ikke ! Felles for dem er at de er tilsynelatende hyggelige men ute avstand til å hjelpe deg, når det blir vanskelig da sender de saken over til teknisk avdeling som ikke gir lyd fra seg .De skryter av sin kundeservice, men det er langt mellom liv og lære . Jeg sa opp etter mange år som kunde

Svar fra ice
18.05.2021 18:57
Hei, Jan Erik Det er veldig leit å høre at du har hatt en slik kundeopplevelse hos oss, spesielt etter å ha vært kunde i så mange år. Sånn skal det selvfølgelig ikke være. Send oss gjerne en e-post med fullt navn og fødselsdato til [email protected], så kan vi se nærmere på hva som har skjedd. Mvh Jonas ice.no
Bytt.no
"Ice mobilt bredbånd, ok til du må kontakte kunde support ! Bortsett fra at batteriløsningen" skrev Janerik R om ice

Har du en tilsvarende erfaring med ice?
Gjør som Janerik R og over 10 000 andre norske forbrukere: Skriv en omtale om ice du også og del dine erfaringer!

Ingen registrering nødvendig, helt anonymt og tar kun 1 minutt!

Gjertrud
Kundetilfredshet
Dekning
Vurderer å bytte selskap
"Aldri dekning på ICE+"
2 syns denne omtalen er nyttig

Har gratis abb for barn, fungerer ok til å ringe med (til tre predefinerte nr), men får aldri brukt opp data da det ikke er dekning noe sted.

Svar fra ice
18.05.2021 18:57
Hei, Gjerterud. Det er leit å høre at mobildataen til barna ikke fungerer. Det høres ut som at det kan være noe galt med mobildataen her. Vi har veldig lyst til å undersøke dette for deg! Du kan gjerne sende oss en e-post til [email protected] med fullt navn og fødselsdato, så skal vi se nærmere på problemet. Mvh Jonas ice.no
Jørgen L
Kundetilfredshet
Kundeservice
Verdi for pengene
Dekning
"God service, dårlig dekning."

Har byttet til ICE pga. et godt rabatert telefon med 12mnd binding. Jeg hadde ikke byttet til ICE hvis det ikke hadde vært for at jeg sparte 2.000 kroner på en ny telefon. Dekningen er som kjent ikke i nærheten av det Telenor eller Telia tilbyr. Men ICE sitt mobilnett er vel ganske nytt så det kan være forståelig, man har Telia-dekning der hvor ICE selv ikke kan tilby dekning, men telefonen har en tendens til å ville benytte ICE dekning selv om det er utrolig svak dekning. Dette er et nedtrekk, og sannsynligvis bruker det litt ekstra strøm. Vil nok anbefale folk å holde seg til Telenor eller Telia-baserte abonnementer inntil ICE får et bedre nett. Prisene er derimot gode.

Svar fra ice
14.05.2021 14:56
Hei, Jørgen Dette vil vi se nærmere på. Vårt nett skal være godt utbygd og dekke over 90% av alle husstander i Norge. Send oss gjerne en e-post med fullt navn og telefonnummer samt adressen din til [email protected], så skal vi sjekke hvordan forholdene er i ditt område. Mvh. Anne ice.no
Kundetilfredshet
Kundeservice
Verdi for pengene
Dekning
Vurderer å bytte selskap
"Fungerer greit"

Grei dekning der jeg ferdes og kundeservice har fungert godt for meg. Fri data har hatt litt problemer med å holde seg til ICE+. Bruker plutselig av den vanlige kvoten.

Svar fra ice
14.05.2021 14:56
Hei, Kåre Det er fint å høre at det fungerer godt for deg i det store og hele. I utgangspunktet skal våre SIM-kort prioritere signal fra våre sendere, det vil si ice+, men i områder der vårt nett av ulike årsaker ikke er tilgjengelig i korte perioder, vil telefonen koble seg over til Telia for å sikre at signal er tilgjengelig til en hver tid. Vi håper det ikke vil skape store utfordringer for deg. Mvh Anne ice.no
Kundetilfredshet
Kundeservice
Verdi for pengene
Dekning
Har byttet selskap
"Ikke til å stole på"
2 syns denne omtalen er nyttig

Feilsendte nytt sim uten å informere meg om at et nytt sim var bestilt. Nektet i ettertid for at det var skjedd. Forsøkte å sende regninger i lange tider etter at vi hadde forlatt Ice.

Svar fra ice
10.05.2021 13:30
Hei, Bergum Det er leit å høre at du hadde en slik opplevelse hos oss. Send oss gjerne en e-post til [email protected] med fullt navn og fødselsdato så kan vi se nærmere på saken. Mvh Anne ice.no
ice har totalt 2775 omtaler på Bytt.no
Søk Bytt.no
AVBRYT
OK, JEG FORSTÅR