Meny

NorgesEnergi Mobil omtaler og erfaringer

3,7/5
Bra
Kundetilfredshet
Bra
Kundeservice
Bra
Verdi for pengene
Bra
7
av 26 innen
mobilselskap
72%
anbefaler
NorgesEnergi Mobil
Filtrer omtaler
33
10
6
6
6
Sorter omtaler etter
Viser av 61 omtaler med
Nyeste først
SORTER OMTALENE ETTER
PÅ EN SKALA FRA 1 TIL 5
Hvor fornøyd er du med NorgesEnergi Mobil?
Kundetilfredshet
Kundeservice
Verdi for pengene
Dekning
"Trekker 1 stjerne."
2 syns denne omtalen er nyttig

Veldig fornøyd, men det som trekker 1 stjerne fra full pott er at de lovet meg halv pris de 2 første mnd om jeg byttet til Deres abonnement. Dette har ikke skjedd, så er litt gretten for det, men ellers er jeg super fornøyd. Hilsen R.C

Svar fra NorgesEnergi Mobil
09.05.2022 10:25
Hei Roberto, Tusen takk for din tilbakemelding! Så flott å høre at du er fornøyd🤗 Vi beklager for at rabatten ikke har blitt registrert da du ble kunde hos oss. Rabatten skal du selvfølgelig få, vi ordner det på et par tastetrykk om du kontakter oss per telefon eller epost. 38 10 00 80 [email protected] Hilsen Narve
Kundetilfredshet
Kundeservice
Verdi for pengene
Dekning
"Bra system"
1 syns denne omtalen er nyttig

Bra kundebehandling of oppfølging. Anbefales til Andre.

Svar fra NorgesEnergi Mobil
06.05.2022 10:14
Hei Tore, Tusen takk for din tilbakemelding! Så flott å høre at du fikk god hjelp i kontakt med vårt kundesenter😃 Bare å slå på tråden om det skulle være noe mer! Nydelig å høre at vi også har din anbefaling🤩 Hilsen Narve
Kundetilfredshet
Kundeservice
Verdi for pengene
Dekning
"Godt og billig abonnement"
1 syns denne omtalen er nyttig

God kundeservice god dekning Forholdsvis billig abonnement

Svar fra NorgesEnergi Mobil
02.05.2022 11:24
Hei Morten, Tusen takk for din tilbakemelding! Flott å høre at du er fornøyd med abonnementene våre🤩 Hilsen Narve
Kundetilfredshet
Verdi for pengene
Dekning
Har byttet selskap
"Dårlig of dyrt"
1 syns denne omtalen er nyttig

alltid endt opp med en større regning enn forventet, svært kunde uvennlige regler

Svar fra NorgesEnergi Mobil
13.04.2022 09:15
Hei Joanna, Takk for din tilbakemelding. Jeg er helt sikker på at vi kan få gitt deg en god forklaring på fakturaene dine. Hvis du ønsker så er det bare ta kontakt med vårt kundesenter så hjelper vi deg. Telefon 38 10 00 80 Epost [email protected] God påske🐣 Hilsen Narve
Kundetilfredshet
Kundeservice
Verdi for pengene
Dekning
"Bra da det er billig. Men kundeservice har vært for dårlig med flere dagers ventetid på å bli ringto"

Billig og bra. Samme tjenester som Telenor men mye billigere. Eneste forbedring er kundeservice, da det kan være lang ventetid.

Svar fra NorgesEnergi Mobil
12.04.2022 11:41
Hei Arve, Tusen takk for din tilbakemelding! Vi setter stor pris på at du gjør oss oppmerksom på områder hvor vi kan forbedre oss. Vi gjør det vi kan for å sørge for at vi har nok ressurser til å håndtere henvendelsene som kommer inn daglig. Vi har nylig fått et tilskudd av ressurser, det vil være med på å gjøre at svartiden fremover forhåpentligvis møter våre kunders forventninger. Flott og høre at du er fornøyd med abonnementene våre! Ha en riktig fin påske🐣 Hilsen Narve
Kundetilfredshet
Kundeservice
Verdi for pengene
Dekning
"Utrolig fornøyd med hjelpen!!!"
1 syns denne omtalen er nyttig

Fikk fantastisk god hjelp av A!!! 👍🏻☺️ Jeg trengte hjelp til div innstillinger...ikke bare for meg men, også for tenåringene mine . Vi har familie-avtale, så han forklarte i dybden hvordan jeg måtte utføre endringene mmm.... Er ikke så god teknisk, men jeg ble kjempefornøyd når jeg fikk hjelp til alt!!! A forklarte meg også bl.a om «identitetsvakten,» som kan være viktig å ha i mitt tilfelle... Gir karakteren 10 + !!! Hilsen veldig fornøyd kunde!!! 🤩

Svar fra NorgesEnergi Mobil
08.04.2022 15:48
Hei Anna, Tusen takk for din tilbakemelding! Så utrolig gøy å høre om din opplevelse da du var i kontakt med vårt kundesenter🤩 Godt å høre at du også er blitt godt sikret med identitetsvaken 🤗 Det er bare å slå på tråden om det skulle være noe mer! Ha en riktig god påske🐣 Hilsen Narve
Dag M. E. K
Kundetilfredshet
Kundeservice
Verdi for pengene
Dekning
"Det er greit å ha samme leverandør på strøm og mobil."
1 syns denne omtalen er nyttig

Enkelt å få den samme leverandør på strøm ogmobil.

Svar fra NorgesEnergi Mobil
06.04.2022 08:42
Hei Dag, Tusen takk for din tilbakemelding! Flott å høre at du er fornøyd med oss på både mobil og strøm😎 God påske! Hilsen Narve
Kundetilfredshet
Kundeservice
Verdi for pengene
Dekning
Har byttet selskap
"Bytter du strømleverandør prisen plutselig går opp fra 119 1G til 179 kroner."
1 syns denne omtalen er nyttig

NorgesEnergi Mobil tilbyr 119 kr for 1 Gb,men hvis du bytter strømleverandør prisen plutselig går opp fra 119 1G til 170 kroner. men jeg så i deres side ogde har kommet nå me en liten tekst som stå 179 uten strømavtale. Men hvis du ser her i Bytt.no det er ikke nevnt om med strømavtale i hele tatt. man blir lurt fort hvis man ikke skjkker nøye. Mange ganger klarte ikke å logge meg på appen . Elendig App også.

Svar fra NorgesEnergi Mobil
21.03.2022 16:29
Hei David, Takk for din tilbakemelding. Det stemmer at vi har bedre priser på mobilabonnementene dersom du har en strømavtale hos oss. Vi gjør ikke noe forsøk på å skjule det noen steder, vi gjør helder det motsatte da det er ment som er fordel for våre strømkunder. På bytt.no har vi ikke lov til å presentere prisen som er forbeholdt våre strømkunder, da den forutsetter at man har en strømavtale hos oss. Det er leit å høre at du har hatt problemer med appen vår. Vi holder på å forbedre innloggingen og vil sende ut en oppdatering innen kort tid. Hvis det er andre ting du føler kunne vært bedre i appen så ønsker vi veldig gjerne tilbakemeldinger, send oss gjerne en epost til [email protected] Hilsen Narve
Oddvar S
Kundetilfredshet
Kundeservice
Verdi for pengene
Dekning
"Rimelig pris"
1 syns denne omtalen er nyttig

God kundeservice, ganske bra dekning,.mer forlanger jeg ikke

Svar fra NorgesEnergi Mobil
21.03.2022 13:51
Hei Oddvar, Tusen takk for din tilbakemelding! Supert å høre at du er fornøyd med vår dekning og service 👌 Bare å plinge på om det skulle være noe mer😊 Hilsen Narve
Kundetilfredshet
"Veldig fornøyd"
1 syns denne omtalen er nyttig

God prisen og godt Internett. Vi bruker hele familien!

Svar fra NorgesEnergi Mobil
17.03.2022 15:19
Hei Wadym, Tusen takk for din tilbakemelding! Så gøy å høre at du og din familie er fornøyd med våre mobilabonnement🤩 Hilsen Narve
Kundetilfredshet
Kundeservice
Verdi for pengene
Dekning
Vurderer å bytte selskap
"Mangelfull, inkompetent kundeservice"
1 syns denne omtalen er nyttig

Prøvde i flere måneder å få e-faktura, men ble gitt feilinformasjon av flere kunderådgivere. Inkompetansen lå i opplæring av personell, og ikke hos kunderådgiverene som sådan og må anses som et problem i organisasjonen.

Svar fra NorgesEnergi Mobil
17.03.2022 15:14
Hei Carl, Takk for din tilbakemelding. Det er leit å høre at du sliter med å få opprettet eFaktura og at vi ikke har gitt deg et godt nok svar da du var i kontakt med oss. Vi skal sørge for at alle våre kundeservice medarbeidere er opplært til å håndtere slike henvendelser fremover. Fra og med 01.12.2021 har vi løsningen eFaktura 2.0 som vil si at så lenge du har huket av i banken din "ja takk til alle" under eFaktura , vil vi benytte din informasjon for å aktivere det for deg automatisk. Dersom du ikke har gjort det skal det også være mulig å legge det inn manuelt med å bruke eFaktura referansen som du finner på din faktura. Det kan være individuelt fra bank til bank hvor og hvordan dette utføres rent praktisk, så vi anbefaler at du tar kontakt med din bank om du skulle trenge bistand til opprettelsen av eFaktura. Håper det var oppklarende. Hilsen Narve
Kundetilfredshet
Kundeservice
Verdi for pengene
Dekning
Vurderer å bytte selskap
"Svindyrt"
3 syns denne omtalen er nyttig

Ærlig talt konas regning er på581.53 øre og har ikke brukt telefonen Jeg får en på1039.04 Så her det bare og avslutte Norges energi mobil

Svar fra NorgesEnergi Mobil
09.03.2022 14:40
Hei Henry, Takk for din tilbakemelding. Om du tar kontakt med vårt kundesenter per telefon eller epost så er jeg sikker på at vi kan gi deg en god forklaring på din faktura. Tlf: 38 10 00 80 Epost: [email protected] Vi håper å høre fra deg! Hilsen Narve
Karianne S
Kundetilfredshet
Kundeservice
Verdi for pengene
Dekning
"Billig, og veldig god dekning her jeg bor på landet."

Har hatt flere ulike selskaper som leier nett av Telenor, men NorgesEnergi viser seg å ha best dekning. Jeg bor slik til at om strømmen går, så har jeg kun på solfylte dager hatt én liten prikk på dekningen. Med NorgesEnergi har jeg fått mye bedre dekning ved strømbrudd, og dette i tillegg til veldig ålreite priser.

Svar fra NorgesEnergi Mobil
09.03.2022 08:24
Hei Karianne, Tusen takk for din tilbakemelding! Supert å høre at du er fornøyd med både dekningen og prisene våre🤩 Hilsen Narve
Kundetilfredshet
Kundeservice
Verdi for pengene
Dekning
"Meget fornøyd ."
1 syns denne omtalen er nyttig

Veldig hyggelige personal og de er meget servise innstilt 🤩👍

Svar fra NorgesEnergi Mobil
03.03.2022 09:31
Hei Ruth, Tusen takk for din tilbakemelding! Så flott å høre at du er fornøyd med servicen du fikk da du var i kontakt med oss. Det er bare å plinge på om det skulle være noe mer😊 Hilsen Narve
Kundetilfredshet
Kundeservice
Verdi for pengene
Dekning
Vurderer å bytte selskap
"Jag har slut på data innan månaden ar slut o jag har varit fri från job"
1 syns denne omtalen er nyttig

Jag har aldrig varit med.om något liknande, jag trodde det skulle bli billigare men, oj så fel man kan ha..jag har varit syk o hemma.från jobb i over 1 mån men likaväl tar min data slut innan månaden ar , o jag får betala en massa extra. Jag hade det bättre med mitt förra abonnemang.. ps ni ar jävligt snabba med o skicka rakningen till inkasso. Håll er till strøm

Svar fra NorgesEnergi Mobil
25.02.2022 10:30
Hei Samuel, Takk for din tilbakemelding. Vi synes det er leit at du har en dårlig opplevelse som kunde hos oss. Vi ønsker å gjøre det vi kan for at du skal være fornøyd og vil veldig gjerne at du skal fortsette som kunde! Hvis du tar kontakt med vårt kundesenter per telefon så er jeg sikker på av vi kan finne en god løsning og forklaring. Telefon 38 10 00 80 Vi gjør det vi kan for å gjøre kundene våre oppmerksom på at man har lite eller ingen data igjen ved å sende varsel per SMS, det er også mulig å enkelt følge med på forbruket via appen vår eller på min side. Vi kan også forsikre deg om at vi overholder inkassolovverket. Hilsen Narve
Hedda B. T
Kundetilfredshet
Verdi for pengene
Dekning
"fornøyd"
1 syns denne omtalen er nyttig

jeg er veldig fornøy og føler jeg får det jeg betaler for, jeg har ikke hatt dårlige erfaringer med selskapet. det eneste jeg skulle ønsket meg er en enklere og mer oversiktlig mobil-app hvor en ser hvor mye data en har brukt og har igjen og oversikt over rollover og alt som er nødvndig for meg som kunde å ha full å enkel kontroll over

Svar fra NorgesEnergi Mobil
17.02.2022 13:13
Hei Hedda, Tusen takk for din tilbakemelding! Vi setter utrolig pris på at du forteller oss hvor vi kan forbedre oss. Vi er helt enig i at oversikten kan bli bedre og har derfor satt i gang arbeidet med å utvide oversikten på forbruk, rollover og datapakker. Hvis du kommer på noe mer som vi kunne gjort annerledes eller bedre så er det bare å sende oss en mail på [email protected] Hilsen Narve
Rita K. M. S
Kundetilfredshet
Kundeservice
Verdi for pengene
Dekning
"Helt ok"
1 syns denne omtalen er nyttig

Veldig fornøyd. Har både strøm og mobilabonnement der👌🏻

Svar fra NorgesEnergi Mobil
16.02.2022 08:54
Hei Rita, Tusen takk for din tilbakemelding! Så gøy å høre at du er fornøyd kunde hos oss på både strøm og mobil :) Hilsen Narve
Kundetilfredshet
Kundeservice
Verdi for pengene
Dekning
"Helt fornøyd"
1 syns denne omtalen er nyttig

Jeg slipper å tenke på det engang alt går av seg selv. Pris og dekning er utmerket

Svar fra NorgesEnergi Mobil
07.02.2022 15:53
Hei Heidi, Tusen takk for din tilbakemelding! Det er akkurat slik vi ønsker at det skal være :) Hilsen Narve
Kundetilfredshet
Kundeservice
Verdi for pengene
Dekning
Vurderer å bytte selskap
"Får ikke brukt 4G"
1 syns denne omtalen er nyttig

Får ikke 4G når jeg har bruk for det. Har abonnement med 1 GB med rollover så det skal være 2 GB. På appen står det bare 1 GB

Svar fra NorgesEnergi Mobil
31.01.2022 12:24
Hei Siw, Takk for din tilbakemelding! Ta kontakt med vårt kundesenter per telefon eller epost så skal vi hjelpe deg å finne en løsning. Mobil 38 10 00 80 epost [email protected] Hilsen Narve
Rolf H. L
Kundetilfredshet
Kundeservice
Verdi for pengene
Dekning
"God sevice"

Alltid hyggelige svar når vi spør om ting Det har ikke vært problemer å få svar på det som jeg har spurt om

Svar fra NorgesEnergi Mobil
28.01.2022 10:28
Hei Rolf, Tusen takk for din tilbakemelding! Så flott å høre at du er fornøyd med hjelpen du fikk da du var i kontakt med oss :) Det er bare å plinge på igjen om det skulle være noe! Hilsen Narve
Kundetilfredshet
Kundeservice
Verdi for pengene
Dekning
"Helt greit"
1 syns denne omtalen er nyttig

Gir meg det jeg trenger, god dekning, grei pris, bruker tlf mye på jobb, uten problem.

Svar fra NorgesEnergi Mobil
26.01.2022 12:36
Hei Tove, Tusen takk for din tilbakemelding! Flott å høre at du er fornøyd med våre abonnement :) Hilsen Narve
Wenche J
Kundetilfredshet
Kundeservice
Verdi for pengene
Dekning
"Supert 😀"
1 syns denne omtalen er nyttig

Supert og billig. Tar vare på sine kunder. God service :) Anbefales :)

Svar fra NorgesEnergi Mobil
17.01.2022 10:36
Hei Wenche, Tusen takk for din tilbakemelding og anbefaling! Flott å høre at du er fornøyd med servicen vår 😀 Hilsen Narve
Ove H. T
Kundetilfredshet
Kundeservice
Verdi for pengene
Dekning
"Fornøyd!"
1 syns denne omtalen er nyttig

Så langt meget fornøyd og God ..Trygg, kjapp service!

Svar fra NorgesEnergi Mobil
13.01.2022 08:31
Hei Ove, Tusen takk for din tilbakemelding! Flott å høre at du er fornøyd med servicen vår, det er bare å ta kontakt om det skulle være noe mer. Hilsen Narve
Kundetilfredshet
Kundeservice
Verdi for pengene
Dekning
"Veldig bra"

Fornøyd, særlig med prisen, men får ofte melding om at min datamengde er oppbrukt! Årsaken eller hvorfor datamengden er oppbrukt forstår jeg ikke.

Svar fra NorgesEnergi Mobil
11.01.2022 16:27
Hei Jan, Tusen takk for din tilbakemelding! Vi er veldig glad for at du er fornøyd med prisen hos oss, vi har også en rekke abonnement med mer inkludert data til en god pris om du skulle ha behov for mer. Du kan enkelt endre abonnement selv i appen eller ved å ta kontakt med vårt kundesenter. Dersom du ønsker å spare data, vil vi anbefale å benytte wifi hvor det er tilgjengelig og være bevist på hva du bruker telefonen til, på de fleste telefoner i dag kan du enkelt se hva du bruker data på under innstillinger. Det som tar mest data er streaming av videoklipp/filmer, spesielt med høy kvalitet. Hilsen Narve
Kundetilfredshet
Kundeservice
Verdi for pengene
Dekning
"Fornøyd"
1 syns denne omtalen er nyttig

Synes det fungerer bra . Vi bruker den endel i Sverige å det fungerer også bra

Svar fra NorgesEnergi Mobil
03.01.2022 11:08
Hei May, Tusen takk for din tilbakemelding. Flott å høre at det fungerer like bra på reise som hjemme i Norge! Hilsen Narve
Søk Bytt.no
AVBRYT
OK, JEG FORSTÅR