Meny

NorgesEnergi Mobil omtaler og erfaringer

3,6/5
Bra
Kundetilfredshet
Bra
Kundeservice
Bra
Verdi for pengene
Middels
9
av 38 innen
mobilselskap
66%
anbefaler
NorgesEnergi Mobil
Filtrer omtaler
15
4
5
2
3
Sorter omtaler etter
Viser av 29 omtaler med
Nyeste først
SORTER OMTALENE ETTER
PÅ EN SKALA FRA 1 TIL 5
Hvor fornøyd er du med NorgesEnergi Mobil?
Kundetilfredshet
Kundeservice
Verdi for pengene
Dekning
Har byttet selskap
"Pass på at få rabatt viss strømkunde"
2 syns denne omtalen er nyttig

Fikk telefon om å bytte til Norgesenergi mobil, siden jeg var strøm kunde ville jeg få rabatt. Viste seg at jeg ikke fikk den automatisk og jeg byttet leverandør før jeg fikk kreditert det så mistet penger der. Ser heller ikke vits med å tilby mobil abonnement som skal være billigere som strøm kunde når forskjellen i pris er det samme som forskjell mellom Telenor og Talkmore.

Svar fra NorgesEnergi Mobil
13.10.2021 15:13
Hei Kjetil, Takk for din tilbakemelding. Vi syntes det er utrolig leit å høre at du byttet vekk i fra oss. Vi ønsker veldig gjerne at du gir oss en sjanse til å gjøre det godt igjen da det åpenbart har skjedd en feil her. Vi ønsker på ingen måte ønske å lure noen eller holde rabatter tilbake. Vårt ønske er derfor at du tar kontakt med oss via vårt kontaktskjema så er vi trygge på at vi kommer frem til en minnelig løsning. https://norgesenergi.no/hjelp/kontakt-oss/ Hilsen Narve
Kundetilfredshet
Kundeservice
Verdi for pengene
Dekning
"Utmerket leverandør"
1 syns denne omtalen er nyttig

Utmerket leverandør, jeg er fornøyd og vil anbefale til andre.

Svar fra NorgesEnergi Mobil
05.10.2021 13:06
Hei Ingar, Tusen takk for din tilbakemelding. Vi syntes det er kjempe stas at du vil anbefale oss videre! Ha en energisk dag :)
Jorunn R. J
Kundetilfredshet
Kundeservice
Verdi for pengene
Dekning
Vurderer å bytte selskap
"Stort sett bra"
1 syns denne omtalen er nyttig

Litt problemer med fakturaer og betaling,men er stort sett fornøyd!Jeg har jo kraftleverandør også hos de.

Svar fra NorgesEnergi Mobil
28.09.2021 13:17
Hei Jorunn, Takk for din tilbakemelding. Vi ønsker å stadig bli bedre, vi hadde satt stor pris på om du hadde sendt oss en epost til [email protected] hvor du forklarer utfordringene du har hatt med faktura og betaling. Flott å høre at du ellers er fornøyd! Hilsen Narve
Kundetilfredshet
Kundeservice
Verdi for pengene
Dekning
"Veldig bra"

Bra kommunikasjon fra utland, og fa SMS fra forskjellige utland i verden

Svar fra NorgesEnergi Mobil
27.09.2021 08:22
Hei Raul, Takk for din tilbakemelding! Så flott å høre at abonnementet fungerer bra :) Hilsen Narve.
Reidulf L
Kundetilfredshet
Kundeservice
Verdi for pengene
Dekning
"Toppers"
1 syns denne omtalen er nyttig

Norgesenergi mobil er bra. Ingen formening. Gode erfaringer så langt.

Svar fra NorgesEnergi Mobil
21.09.2021 15:06
Hei Reidulf, Tusen takk for din tilbakemelding! Flott å høre at du er fornøyd. Hilsen Narve
Kundetilfredshet
Kundeservice
Verdi for pengene
Dekning
"fornøyd"
2 syns denne omtalen er nyttig

fornøyd med abonnementet - som fungerer som lovet og som mitt tidligere telenor-abonnement

Svar fra NorgesEnergi Mobil
17.09.2021 10:36
Hei Terje, Tusen takk for din tilbakemelding og omtale! Supert å høre at det fungerer som det skal :) Hilsen Narve
Kundetilfredshet
Kundeservice
Verdi for pengene
Dekning
"Så lagt har jeg ingenting å klage på."

Kan ikke gjøres bedre. Utmerket dekning og samtale kvalitet. Kundeservicen er utmerket

Svar fra NorgesEnergi Mobil
16.09.2021 15:12
Hei Finn, Tusen takk for din tilbakemelding og omtale! Flott å høre at du er fornøyd med både service og dekning. Vi skal selvfølgelig gjøre det vi kan for å fortsette å levere god kvalitet i alle ledd! Hilsen Narve
Kundetilfredshet
Kundeservice
Verdi for pengene
Dekning
Vurderer å bytte selskap
"God dekning, men vel høy pris på abonnement"
1 syns denne omtalen er nyttig

Pluss: god dekning, Brukbar mengde data, oversiktlig app Minus: Litt stiv pris

Svar fra NorgesEnergi Mobil
16.09.2021 13:26
Hei Øyvind, Tusen takk for din tilbakemelding! Gøy å høre at appen faller i smak samt at den gode dekningen fungerer til forventning. Vi jobber selvfølgelig kontinuerlig med å forbedre våre priser og tilby våre kunder flere og bedre tjenester. Hilsen Narve
Kundetilfredshet
Verdi for pengene
Dekning
"Nå er bra"
1 syns denne omtalen er nyttig

God dag! Siste tid fungerer Norges Energi Mobil som den skal. Best regards. Janna M.

Svar fra NorgesEnergi Mobil
15.09.2021 15:52
Hei Janna, Tusen takk for din tilbakemelding! Kjempe flott å høre at ting fungerer som det skal :) Hilsen Narve
Kundetilfredshet
Kundeservice
"Rimelig og bra."
2 syns denne omtalen er nyttig

Når en kontakter dem får du øyeblikkelig respons. Bestiller du noe vil du få det tilsendt produktet fra 3 til 5 dager. En god og vennlig behandling. Du kan få en god avtale med kombinasjonen strøm og mobil. Jeg og min kone har vært mobilbruker i Norges energi i ca to år. Jeg venter bare på at de kan levere fler produkter.

Svar fra NorgesEnergi Mobil
08.09.2021 13:48
Hei Jan, Tusen takk for din tilbakemelding, utrolig gøy at du deler dine opplevelser som kunde hos oss! Vi jobber kontinuerlig med å forbedre våre priser og tilby våre kunder flere og bedre tjenester. Hilsen Narve
Kevin A. T
Kundetilfredshet
Kundeservice
Verdi for pengene
Dekning
Vurderer å bytte selskap
"Ok dekning, men"
1 syns denne omtalen er nyttig

Dekning og hastighet er d ingenting å si på, men mulighet for å kjøpe telefon og ikke minst mulighet til å få e-sim til Apple Watch, er evt grunnlag nok for å bytte.

Svar fra NorgesEnergi Mobil
07.09.2021 15:22
Hei Kevin, Takk for din tilbakemelding. Vi skulle så gjerne ønske at vi kunne tilby eSIM for Apple Watch, det er dessverre for oss slik at det er kun noen utvalgte leverandører med eget nett som kan levere eSIM til Apple Watch. Det håper vi selvfølgelig for fremtiden at vil endre seg. Vi håper vi kan tilby deg tjenestene du ønsker etter hvert, vi holder deg oppdater! Hilsen Narve
Bjarte S
Kundetilfredshet
Kundeservice
Verdi for pengene
Dekning
"God dekning og kundeservice"
2 syns denne omtalen er nyttig

Forståelsesfull og imøtekommende. God kundeservice

Svar fra NorgesEnergi Mobil
03.09.2021 15:03
Hei Bjarte, Tusen takk for din tilbakemelding! Så flott at du hadde hyggelig opplevelse i kontakt med vårt kundesenter! Hilsen Narve
Kundetilfredshet
Kundeservice
Verdi for pengene
Dekning
"Ingen problemer !!"
2 syns denne omtalen er nyttig

Siden jeg ble abonnentnhar jeg ikke hatt noen problemer !!

Svar fra NorgesEnergi Mobil
03.09.2021 15:03
Hei Rolf, Tusen takk for din tilbakemelding, flott å høre at alt er som det skal! Hilsen Narve
Karoline M
Kundetilfredshet
Kundeservice
Verdi for pengene
Dekning
Har byttet selskap
"Mye feil og mangler"
3 syns denne omtalen er nyttig

Kundeforholdet startet veldig dårlig. Fikk lite igjen eller forståelse for manglede levering av tjenestene. I senere tid har jeg ikke følt at tjenesten blir levert tilstrekkelig med hva som jeg betaler for. Derfor betaler jeg heller mer for noe som fungerer.

Svar fra NorgesEnergi Mobil
01.09.2021 15:21
Hei Karoline, Vi syntes det er utrolig leit at du har hatt en dårlig opplevelse som kunde hos oss. Vi ønsker å gjøre det vi kan for å forbedre oss på områdene vi ikke har levert tilstrekkelig på. Hvis du har muligheten til å sende oss en epost til [email protected] hvor du forklarer det du har erfart som kunde så vil det være til stor hjelp for oss. Hilsen Narve
Kathrine
Kundetilfredshet
Kundeservice
Verdi for pengene
Dekning
"Stabilt og godt"
2 syns denne omtalen er nyttig

God dekning Fantastisk kundeservice Stabilt nett Gode priser

Svar fra NorgesEnergi Mobil
30.08.2021 14:03
Hei Kathrine, Tusen takk for din tilbakemelding! Hilsen Narve
Kundetilfredshet
Kundeservice
Verdi for pengene
Dekning
Vurderer å bytte selskap
"Kunne vært litt billigere månedsavgift."
1 syns denne omtalen er nyttig

Grei service. Men må sikkert bytte mobilselskap når De gode prismatch avtalene er brukt opp. Tenker på Fjordkraft strøm og Vipps mobil.

Svar fra NorgesEnergi Mobil
27.08.2021 11:10
Hei Jens, Takk for din tilbakemelding! Vi vet at konkurransen er tøff i dagens mobilmarked. Vi jobber derfor kontinuerlig med å forbedre våre priser og tilby våre kunder flere og bedre tjenester. Hilsen Narve
Kundetilfredshet
Kundeservice
Verdi for pengene
Dekning
Vurderer å bytte selskap
"Åpning av stengt mobil"
1 syns denne omtalen er nyttig

Jeg har dessverre fått stengt min telefon. Grunnen er sykdom dessverre. Dette er nå betalt for 3 dager siden men enda er det tydeligvis vanskelig og få åpnet telefonen. Fakturaen ble betalt via Bahs, med riktig fakturanummer. Er dette virkelig så vanskelig og finne ut av. Hvis det er slik så kan jeg ikke fortsette som kunde hos dere. Mvh. Solveig

Svar fra NorgesEnergi Mobil
27.08.2021 11:12
Hei Solveig, Vi har full forståelse for din situasjon og skjønner godt at det er frustrerende å stå med stengt telefon, jeg er helt sikker på at vi kan få enn oppklaring på din innbetaling samt låse opp telefonen. Ta kontakt med kundeservice per telefon eller epost så hjelper vi deg snarest! Telefon: 38 10 00 80 Epost: [email protected] Hilsen Narve
Lillesalt
Kundetilfredshet
Verdi for pengene
Dekning
"Helt topp"
2 syns denne omtalen er nyttig

Har ikke hatt så mye med kundeservice å gjøre så langt i abonnementet. Dvs at alt fungerer som det skal.

Svar fra NorgesEnergi Mobil
27.08.2021 11:09
Hei Lillesalt, Supert å høre at fungerer som det skal. Om det skulle dukke opp noen spørsmål eller om det er noe du er usikker på så er det bare å slå på tråden! Hilsen Narve
Kundetilfredshet
Kundeservice
Verdi for pengene
Dekning
"Fornøyd"
2 syns denne omtalen er nyttig

Eg og min sønn er veldig fornøyd med abonnementet og pris 😃 Vi anbefaler det til andre.

Svar fra NorgesEnergi Mobil
20.08.2021 10:14
Hei Randi, Tusen takk for din tilbakemelding! Gøy å høre at dere fornøyd og vil anbefale oss videre. Vi skal jobbe på spreng for og fortsette å gjøre dere fornøyd 😃 Hilsen Narve
Kundetilfredshet
Kundeservice
Verdi for pengene
Dekning
Vurderer å bytte selskap
"Kundeservice dårlif"
1 syns denne omtalen er nyttig

Uhøflig. Liten og manglende forståelse for problem med inngående samtaler. Ikke villig til å yte service for må avdekke problemer

Svar fra NorgesEnergi Mobil
19.08.2021 16:27
Hei Janka, Utrolig leit å høre om din opplevelse i kontakt med vår kundeservice. Vi er trygge på at vi kan få løst saken om du vil gi oss en ny sjanse. Ta kontakt per epost eller telefon. [email protected]/38 10 00 80 Hilsen Narve
Kundetilfredshet
Kundeservice
Verdi for pengene
Dekning
"Perfekt for oss som ikke trenger mye mobildata!"
1 syns denne omtalen er nyttig

Jeg har wifi hjemme og har ikke behov for å være online når jeg er ute. Dette er det eneste abonnementet som finnes for oss som ikke ønsker å surfe hele tiden. Det er god dekning overalt, og det er heller ikke vanskelig å kjøpe ekstra datapakke om det trengs. Perfekt!

Svar fra NorgesEnergi Mobil
18.08.2021 08:40
Hei Siri, Tusen takk for din tilbakemelding, utrolig gøy å høre at du er fornøyd med abonnementet hos oss og at det fungerer til ditt bruk. Hilsen Narve
Kundetilfredshet
Kundeservice
Verdi for pengene
Dekning
"Fornøyd"

Ikke opplevd problemer av noe slag. Oppleves ryddige og profesjonelle.

Svar fra NorgesEnergi Mobil
27.08.2021 11:09
Hei E. F Tusen takk for din tilbakemelding, supert å høre at du er fornøyd! Hilsen Narve
Kundetilfredshet
Kundeservice
Verdi for pengene
Dekning
Vurderer å bytte selskap
"God kundeservice"
1 syns denne omtalen er nyttig

Jeg hadde ønsket at NE hadde fridata som et alternativ. Ellers er jeg veldig fornøyd med å ha mobilannonement og strømavtale hos samme leverandør 🤗 god service og rask svar og hjelp når man trenger.

Svar fra NorgesEnergi Mobil
16.08.2021 16:39
Hei Linn, Tusen takk for en hyggelig tilbakemelding og innspill! Vi skal prioritere å se på et "fri data" produkt i nærmeste fremtid😊 Hilsen Narve
Kristine S
Kundetilfredshet
Kundeservice
Verdi for pengene
Dekning
"veldig fornøyd med dere"

Er veldig fornøyd med dere . og dere er vedlig kunde venlige 😊

Svar fra NorgesEnergi Mobil
16.08.2021 16:39
Hei Kristine, Tusen takk for en flott tilbakemelding 😊 Supert å høre at du er fornøyd! Vi skal selvfølgelig gjøre alt for at du forblir fornøyd så lenge du er kunde hos oss! Hilsen Narve
Kundetilfredshet
Kundeservice
Verdi for pengene
Dekning
Vurderer å bytte selskap
"Er ikke så billig som de sier"
1 syns denne omtalen er nyttig

Vet ikke om det er så billig som det blir annonsert. Spørs om jeg ikke må bytte til et annet selskap som er rausere.

Svar fra NorgesEnergi Mobil
16.08.2021 16:39
Hei Sven, Vi vet at konkurransen er tøff i dagens mobilmarked. Vi jobber derfor stadig med å forbedre våre priser og tilby våre kunder flere og bedre tjenester. NorgesEnergi Mobil kunder er alltid garantert full Telenor dekning. Hilsen Narve
Søk Bytt.no
AVBRYT
OK, JEG FORSTÅR