Meny

NorgesEnergi Mobil omtaler og erfaringer

3,6/5
Bra
Kundetilfredshet
Bra
Kundeservice
Bra
Verdi for pengene
Bra
7
av 26 innen
mobilselskap
68%
anbefaler
NorgesEnergi Mobil
Filtrer omtaler
47
16
11
8
13
Sorter omtaler etter
Viser av 95 omtaler med
Nyeste først
SORTER OMTALENE ETTER
PÅ EN SKALA FRA 1 TIL 5
Hvor fornøyd er du med NorgesEnergi Mobil?
Pedersen
Kundetilfredshet
Kundeservice
Dekning
Vurderer å bytte selskap
"Umulig å få svar på telefon + faktura rot"
3 syns denne omtalen er nyttig

Vanskelig å få svar på telefon når man ringer. Forslag til forbedring : ta telefonen når man ringer.

Håkon S
Kundetilfredshet
Verdi for pengene
Dekning
"fungerer helt fint"
2 syns denne omtalen er nyttig

Har funger fint. Virker som dekningen er god der jeg har savnet dekning.

Kundetilfredshet
Kundeservice
Verdi for pengene
Dekning
Vurderer å bytte selskap
"Dyrt Mobil abonnement"
2 syns denne omtalen er nyttig

Basert på pris var det en stor feil av meg å velge Mobil Norgesenergi, så jeg kikker etter en bedre avtale.

Svar fra NorgesEnergi Mobil
11.01.2023 08:13
Hei! Det var trist å høre at du ikke var fornøyd med NorgesEnergiMobil. Selv om vi er en av de billigere mobiloperatørene finnes det mange tilbud i markedet. Husk at det er flere ting som man bør ta faktor i når man velger mobilabonnement. Ting som kundeservice, dekning, trygghet og forutsigbarhet. Du er ihvertfall hjertelig velkommen tilbake i fremtiden dersom du skulle ønske det! Mvh Aaron NorgesEnergi
Annkristin E. L
Kundetilfredshet
Kundeservice
Verdi for pengene
Dekning
"God service"
5 syns denne omtalen er nyttig

Veldig god kundeservice. Veldig fornøy hvis jeg har problemer.

Svar fra NorgesEnergi Mobil
16.12.2022 08:52
Hei Annkristin! Takk for en hyggelig anmeldelse! Det var godt å høre at du er fornøyd med NorgesEnergiMobil. Ønsker deg en god dag og en fortreffelig juletid! Mvh Aaron NorgesEnergi
Delia A. T
Kundetilfredshet
Kundeservice
Verdi for pengene
Dekning
"Jeg let usikker om det."
2 syns denne omtalen er nyttig

Det var på grunn veldig fort blitt tomt nettet i mobilen min . Jeg på ikke slå-av når ikke i brukte i nette.

Svar fra NorgesEnergi Mobil
16.12.2022 08:51
Hei Delia! Dersom du ønsker mer data kan du alltid ordne dette via NorgesEnergiMobil-appen. Du har også mulighet til å komme i kontakt med vår kundesservice: Telefon: 95511089 Mail: [email protected] Ønsker deg en god dag og en fortreffelig juletid! Mvh Aaron NorgesEnergi
Kundetilfredshet
Kundeservice
Verdi for pengene
Dekning
"Utmerket"
2 syns denne omtalen er nyttig

Utmerket. Fungerer perfekt. Å forblir kunde. Her. Er også strømkunde.

Svar fra NorgesEnergi Mobil
16.12.2022 08:49
Hei Svein! Takk for en hyggelig anmeldelse! Det var godt å høre at du er fornøyd med NorgesEnergiMobil. Ønsker deg en god dag og en fortreffelig juletid! Mvh Aaron NorgesEnergi
Kundetilfredshet
Kundeservice
Verdi for pengene
Dekning
"Tilfrets"
3 syns denne omtalen er nyttig

Funker bra hele tiden.aldrig noe tull,go dekning,jeg er kjempefornøyd

Svar fra NorgesEnergi Mobil
28.11.2022 13:09
Hei Kurt! Tusen takk for en hyggelig anmeldelse! Det var godt å høre at du er fornøyd med oss som mobiloperatør! Husk at vi alltid er her for deg dersom det skulle være noe! Ønsker deg en god dag! Mvh Aaron NorgesEnergi
Kundetilfredshet
Kundeservice
"Helt elendig kundeservice"
2 syns denne omtalen er nyttig

Venter i 3 timer på telefon for å opprette telefonabonnoement, 3 timer? Startet som nr. 5 i køen, og har ventet som nr. 1 i en time? Har dere ikke flere kundebehandlere? Er jo helt latterlig. Kaster bort tid, er bare waste og opprette kundeforhold med de her.

Svar fra NorgesEnergi Mobil
28.11.2022 13:13
Hei Andreas! Vi beklager den lange ventiden. Vanligvis pleier mobilavdelingen vår å ha kort ventetid. Det var kanskje et uheldig tidspunkt du ringte inn på. Vi kommer alltid til å ta til oss tilbakemeldinger fra kunder, både positive og negative. Vi ønsker alltid å forbedre oss både som strøm og- mobilleverandør. Takk for tilbakemeldingen! Ønsker deg en god dag! Mvh Aaron NorgesEnergi
Svein O. B
Kundetilfredshet
Kundeservice
Dekning
Vurderer å bytte selskap
"feil purring . ikke mottatt faktura"
2 syns denne omtalen er nyttig

sender purring på ikke mottatt faktura. Purring på sms. Kidnummer er ikke korrekt

Svar fra NorgesEnergi Mobil
28.11.2022 13:15
Hei Svein! Vi sender alltid purremelding dersom faktura ikke er betalt. Dette er kun en trygghet for kunden slik at du som kunde får et varsel dersom det skulle være noe utestående. Purremelding sendes vanligvis 5 dager etter forfallsdato på faktura. Dersom KID-nummeret er feil er dette noe vi gjerne vil undersøke videre da dette er et meget uvanlig tilfelle. Ta gjerne kontakt med vår mobilavdeling på:95511089 Takk for tilbakemeldingen! Ønsker deg en god dag! Mvh Aaron NorgesEnergi Aar
Kundetilfredshet
Kundeservice
Verdi for pengene
Dekning
"ganske likt andre"
1 syns denne omtalen er nyttig

mer data for pengene, det blir for dyrt med den mengden data jeg vil ha

Svar fra NorgesEnergi Mobil
14.11.2022 16:52
Hei! Takk for din anmeldelse! Vi prøver å tilby et bredt utvalg av datapakker tilpasser almennheten. Dessverre er det ikke alle som blir like fornøyd hver gang. Husk at det er flere faktorer som bør tas til vurdering når man ser etter mobilabonnement. Her er noen av fordelene ved å velge NorgesEnergiMobil: -Full Telenor-dekning -5G mobilnett -Ingen bindingstid Her kan du lese mer om oss og våre mobiltilbud: https://norgesenergi.no/mobil/ Ønsker deg en fantastisk dag! Mvh Aaron NorgesEnergi
Gunnar J
Kundetilfredshet
Kundeservice
Verdi for pengene
Dekning
"Dagens go- ord"
4 syns denne omtalen er nyttig

Har bare alt bra å si om NorgesEnergi Mobil? " Ja, slå den !! "

Svar fra NorgesEnergi Mobil
26.10.2022 10:02
Hei Gunnar, Tusen takk for en veldig fin tilbakemelding :) Ha en fortsatt fin dag, og ta kontakt dersom det skulle være noe :) Mvh Arne
Kundetilfredshet
Kundeservice
Verdi for pengene
Dekning
"Hvorfor blir jeg belastet for melding om passering av riksgrensa?"
2 syns denne omtalen er nyttig

Er belastet for samtale til utlandet, som aldri har funnet sted!

Svar fra NorgesEnergi Mobil
11.10.2022 14:59
Hei Birger, Takk for tilbakemeldingen din. Dersom du mener noe er feil i fakturaen din skal vi selvsagt undersøke det nærmere. Ta kontakt med vårt kundesenter på tlf 38 10 00 80 eller epost [email protected] Ha en fortsatt fin dag! Mvh Arne
Kundetilfredshet
Kundeservice
Verdi for pengene
Dekning
Har byttet selskap
"Norges dårligste kundeservice"
2 syns denne omtalen er nyttig

Har prøvd si opp abb.i to uker, men de svarer ikke og klarer i dag sende ut faktura for Oktober

Svar fra NorgesEnergi Mobil
07.10.2022 12:00
Hei Klas, Takk for tilbakemeldingen din. Beklager at det var vanskelig å nå vårt kundesenter. Vi har åpent hverdager mellom 8 og 16, og kan nås på telefonnummer 38 10 00 80. Du kan også nå oss på mail [email protected] Da skal vi hjelpe deg så godt vi kan med saken din. Dersom du ønsker å terminere telefonnummeret må du kontakte oss. Om du kun ønsker å bytte leverandør må du kontakte den leverandøren du ønsker, så vil avtalen med oss avsluttes automatisk. Ha en fortsatt fin dag! Mvh Arne, NorgesEnergi
Jan I. S
Kundetilfredshet
Kundeservice
Verdi for pengene
Dekning
"Positiv erfaring"
3 syns denne omtalen er nyttig

Er fornøyd med norgesenergi sitt mobilabonnement.

Svar fra NorgesEnergi Mobil
04.10.2022 16:53
Hei Jan, Takk for den fine tilbakemeldingen. Kjempefint å høre at du er fornøyd med mobilabonnementet. Ha en fortsatt fin dag :) Mvh Arne
Per H. B
Kundetilfredshet
Kundeservice
Verdi for pengene
Dekning
"Enkelt for meg som bare bruker telefon til å ringe/sende SMS"
4 syns denne omtalen er nyttig

Jeg opplevde en fin og konstruktiv løsning da jeg mistet BankID etter bankbytte og kunne ikke komme in i nettbanken.Fikk hjelp av min niese til å betale!

Svar fra NorgesEnergi Mobil
30.09.2022 13:34
Hei Per, Tusen takk for tilbakemeldingen din! Jeg er glad vi klarte å finne en løsning når du kontaktet oss. Si ifra dersom det skulle være noe mer. Ha en fortsatt fin dag :) Mvh Arne
Kundetilfredshet
Kundeservice
Verdi for pengene
Dekning
"Super service og knall dekning til god pris"
3 syns denne omtalen er nyttig

Leverer akkurat det som ble sakt både når det kommer til pris og dekning, selv i tøffere terreng og områder! Utrolig fornøyd med Norges Energi Mobil!!!

Svar fra NorgesEnergi Mobil
23.09.2022 10:07
Hei Thomas, Tusen takk for en veldig hyggelig tilbakemelding! Det er flott at du ble fornøyd med både prisen og dekningen. Ha en fortsatt fin dag! Mvh Arne
Alexander A
Kundetilfredshet
Kundeservice
Verdi for pengene
Dekning
Vurderer å bytte selskap
"Forferdelig kundeservice"
3 syns denne omtalen er nyttig

Der er umulig å få hjelp fra kundeservice. Det skriver ikke tilbake og hvis de gjør det er det bare blabla.

Svar fra NorgesEnergi Mobil
13.09.2022 14:29
Hei Alexander, Takk for tilbakemeldingen, og beklager at du opplevde dårlig oppfølging fra kundeservice. Jeg vil anbefale deg å ringe oss på telefonnummer 38 10 00 80, så skal vi hjelpe deg så godt vi kan. Vi har åpent fra 8 til 16 på hverdager. Mvh Arne
Kundetilfredshet
Kundeservice
Verdi for pengene
Dekning
"Funker ok også i utlandet"
3 syns denne omtalen er nyttig

Helt greit abonnement som fungerer greit også i utlandet

Svar fra NorgesEnergi Mobil
12.09.2022 09:47
Hei Arne, Takk for tilbakemeldingen! Det er veldig hyggelig å høre at du var fornøyd med mobilabonnementet, og at det fungerte godt for deg i utlandet. Ha en fortsatt fin dag! Mvh Arne NorgesEnergi Mobil
Kundetilfredshet
Kundeservice
Verdi for pengene
Dekning
"Utrolig fornøyd!"
3 syns denne omtalen er nyttig

Ble ringt opp av en av deres hyggelige selgere over telefon. Den unge mannen var veldig til hjelp og viste ekspertise! Anbefaler Norges Energi Mobil på det sterkeste!

Svar fra NorgesEnergi Mobil
23.08.2022 11:08
Hei Olga, Tusen takk for din tilbakemelding! Flott å høre at du er fornøyd med samtalen du hadde med en av våre konsulenter. Vi setter veldig stor pris på din anbefaling. Ha en fin dag🌞 Hilsen Narve
Kundetilfredshet
Kundeservice
Verdi for pengene
Dekning
Har byttet selskap
"Dårli"
5 syns denne omtalen er nyttig

J**la m**ka bedrift,får regninger i 1 sett.denne tlf har dere stengt mere en den har vert åpnet

Svar fra NorgesEnergi Mobil
11.08.2022 12:22
Hei Morten, Takk for tilbakemeldingen din. Beklager så mye at du hadde hatt en dårlig erfaring med vårt mobilabonnement. Dersom du ønsker at vi skal undersøke nærmere det som har skjedd, så vil vi gjerne at du kontakter vårt kundesenter på mail eller telefon. Ha en fortsatt god sommer! Mvh Arne - NorgesEnergi
Torbjørn
Kundetilfredshet
Kundeservice
Verdi for pengene
Dekning
"Bra og nødvendig."
1 syns denne omtalen er nyttig

Billig ogbra og kan anbefales til andre, både gammel og ung.

Svar fra NorgesEnergi Mobil
09.08.2022 09:13
Hei Torbjørn, Takk for tilbakemeldingen din. Det er flott å høre at du var fornøyd med vårt mobilabonnement, og vi setter stor pris på at du vil anbefale oss videre! Ha en fortsatt god sommer! Mvh Arne - NorgesEnergi Mobil
Annebritt R
Kundetilfredshet
Kundeservice
Verdi for pengene
Dekning
Vurderer å bytte selskap
"Ingen service, store ord"
4 syns denne omtalen er nyttig

Jeg startet min roadtrip fra Norge via Sverige, Denmark og Tyskland med en visshet om at jeg skulle ha i hvert fall mobilen i orden. I Sverige fikk jeg velkomstmelding og mobilen fungerte. I Denmark fikk jeg velkomstmelding, men mobilen sluttet å fungere. Jeg måtte da ta hele turen uten GPS og navigere meg gjennom Europa uten mobilstøtte. I Tyskland fikk jeg også velkomstmelding om at mobilen skulle fungere, men heller ikke her virket mobilen. Ikke skulle jeg på ferie og hadde tid til en ikke fungerende mobil. Jeg skulle rydde ut foreldrehuset etter at vi mistet begge til kreft tidligere i år. For å få telefonen til å fungere kjøpte jeg et tysk simkort. Da jeg fortalte om dette til NorgesEnergi Mobil, fikk jeg svar at de dessverre ikke kunne gjøre noe med det siden jeg ikke hadde sagt ifra med en gang. Hvordan kunne jeg si ifra. Jeg hadde ikke en fungerende mobil og var langt hjemmefra. Jeg bytter mobilabonnement og har også byttet strømleverandør. Tydeligvis vil jeg ikke ha noe som helst med dere å gjøre igjen. Da jeg trengte dere mest, var dere ikke der. :(

Svar fra NorgesEnergi Mobil
05.08.2022 14:30
Hei Annebritt, Takk for tilbakemeldingen, og beklager den negative opplevelsen du hadde som mobilkunde hos oss. Det er også veldig beklagelig at du ikke fikk den hjelpen du trengte. For å finne ut hva som gikk galt i ditt tilfelle må vi se nærmere på ditt kundebilde, så om du ønsker at vi skal undersøke og se om vi finner en løsning vil jeg anbefale at du kontakter vårt kundesenter på telefonnummer 38 10 00 80. Vi har åpent mandag til fredag fra klokka 8 til klokka 16. Mvh Arne - NorgesEnergi Mobil
Kundetilfredshet
Verdi for pengene
Dekning
"Lite mobilnett"
3 syns denne omtalen er nyttig

Fri for mobilnett. Må bestille mer. Ellers godt fornøyd.

Svar fra NorgesEnergi Mobil
14.07.2022 08:48
Hei Tor, Takk for din tilbakemelding! Det hender jo dette skjer, spesielt nå i sommer. Vi anbefaler å se på våre abonnement med litt ekstra data - det er jo greit å ha det nå som ferien er kommet for fullt. Ring oss gjerne på telefon 38100080, eller send oss en henvendelse på epost om du ønsker vi skal hjelpe deg med det! Ellers kan du jo selvsagt ordne alt sammen via appen vår. God sommer🌞 Hilsen Vegard.
Annelise
Kundetilfredshet
Kundeservice
Verdi for pengene
Dekning
Vurderer å bytte selskap
"synes det er litt mykje masing."
1 syns denne omtalen er nyttig

Synes info kan bli betre, og når eg stadig får purringar på rekning (når det er oppretta autogiroavtale, så vidt eg veit) og eg går tom for mobildata etter veldig kort tid og ikkje finn ut korleis eg kan oppgradera ...

Svar fra NorgesEnergi Mobil
01.07.2022 14:08
Hei AnneLise, Takk for din tilbakemelding! Så dumt å høre at du syns det er mye masing fra oss. Kan du sende oss en henvendelse på [email protected] og forklare hva som eventuelt du syns er masete? Kanskje vi har en god løsning på dette. God sommer🌞 Hilsen Vegard
Nilsotto S
Kundetilfredshet
Kundeservice
Verdi for pengene
Dekning
"Glad og fornøyd"
2 syns denne omtalen er nyttig

God dekning og rimelige priser. Også god kundebehandling

Svar fra NorgesEnergi Mobil
28.06.2022 08:46
Hei Nils Otto, Tusen takk for din tilbakemelding! Så gøy å høre at du er fornøyd med både dekning, priser og kundebehandlingen🤩 God sommer🌞 Hilsen Narve
Søk Bytt.no
AVBRYT
OK, JEG FORSTÅR