Veldig fornøyd, men det som trekker 1 stjerne fra full pott er at de lovet meg halv pris de 2 første mnd om jeg byttet til Deres abonnement. Dette har ikke skjedd, så er litt gretten for det, men ellers er jeg super fornøyd. Hilsen R.C

Bra kundebehandling of oppfølging. Anbefales til Andre.

God kundeservice god dekning Forholdsvis billig abonnement

alltid endt opp med en større regning enn forventet, svært kunde uvennlige regler

Billig og bra. Samme tjenester som Telenor men mye billigere. Eneste forbedring er kundeservice, da det kan være lang ventetid.

Fikk fantastisk god hjelp av A!!! 👍🏻☺️ Jeg trengte hjelp til div innstillinger...ikke bare for meg men, også for tenåringene mine . Vi har familie-avtale, så han forklarte i dybden hvordan jeg måtte utføre endringene mmm.... Er ikke så god teknisk, men jeg ble kjempefornøyd når jeg fikk hjelp til alt!!! A forklarte meg også bl.a om «identitetsvakten,» som kan være viktig å ha i mitt tilfelle... Gir karakteren 10 + !!! Hilsen veldig fornøyd kunde!!! 🤩

Enkelt å få den samme leverandør på strøm ogmobil.

NorgesEnergi Mobil tilbyr 119 kr for 1 Gb,men hvis du bytter strømleverandør prisen plutselig går opp fra 119 1G til 170 kroner. men jeg så i deres side ogde har kommet nå me en liten tekst som stå 179 uten strømavtale. Men hvis du ser her i Bytt.no det er ikke nevnt om med strømavtale i hele tatt. man blir lurt fort hvis man ikke skjkker nøye. Mange ganger klarte ikke å logge meg på appen . Elendig App også.

God kundeservice, ganske bra dekning,.mer forlanger jeg ikke

God prisen og godt Internett. Vi bruker hele familien!

Prøvde i flere måneder å få e-faktura, men ble gitt feilinformasjon av flere kunderådgivere. Inkompetansen lå i opplæring av personell, og ikke hos kunderådgiverene som sådan og må anses som et problem i organisasjonen.

Ærlig talt konas regning er på581.53 øre og har ikke brukt telefonen Jeg får en på1039.04 Så her det bare og avslutte Norges energi mobil

Har hatt flere ulike selskaper som leier nett av Telenor, men NorgesEnergi viser seg å ha best dekning. Jeg bor slik til at om strømmen går, så har jeg kun på solfylte dager hatt én liten prikk på dekningen. Med NorgesEnergi har jeg fått mye bedre dekning ved strømbrudd, og dette i tillegg til veldig ålreite priser.

Veldig hyggelige personal og de er meget servise innstilt 🤩👍

Jag har aldrig varit med.om något liknande, jag trodde det skulle bli billigare men, oj så fel man kan ha..jag har varit syk o hemma.från jobb i over 1 mån men likaväl tar min data slut innan månaden ar , o jag får betala en massa extra. Jag hade det bättre med mitt förra abonnemang.. ps ni ar jävligt snabba med o skicka rakningen till inkasso. Håll er till strøm

jeg er veldig fornøy og føler jeg får det jeg betaler for, jeg har ikke hatt dårlige erfaringer med selskapet. det eneste jeg skulle ønsket meg er en enklere og mer oversiktlig mobil-app hvor en ser hvor mye data en har brukt og har igjen og oversikt over rollover og alt som er nødvndig for meg som kunde å ha full å enkel kontroll over

Veldig fornøyd. Har både strøm og mobilabonnement der👌🏻

Jeg slipper å tenke på det engang alt går av seg selv. Pris og dekning er utmerket

Får ikke 4G når jeg har bruk for det. Har abonnement med 1 GB med rollover så det skal være 2 GB. På appen står det bare 1 GB

Alltid hyggelige svar når vi spør om ting Det har ikke vært problemer å få svar på det som jeg har spurt om

Gir meg det jeg trenger, god dekning, grei pris, bruker tlf mye på jobb, uten problem.

Supert og billig. Tar vare på sine kunder. God service :) Anbefales :)

Så langt meget fornøyd og God ..Trygg, kjapp service!

Fornøyd, særlig med prisen, men får ofte melding om at min datamengde er oppbrukt! Årsaken eller hvorfor datamengden er oppbrukt forstår jeg ikke.

Synes det fungerer bra . Vi bruker den endel i Sverige å det fungerer også bra
