Vanskelig å få svar på telefon når man ringer. Forslag til forbedring : ta telefonen når man ringer.
Har funger fint. Virker som dekningen er god der jeg har savnet dekning.
Basert på pris var det en stor feil av meg å velge Mobil Norgesenergi, så jeg kikker etter en bedre avtale.

Veldig god kundeservice. Veldig fornøy hvis jeg har problemer.

Det var på grunn veldig fort blitt tomt nettet i mobilen min . Jeg på ikke slå-av når ikke i brukte i nette.

Utmerket. Fungerer perfekt. Å forblir kunde. Her. Er også strømkunde.

Funker bra hele tiden.aldrig noe tull,go dekning,jeg er kjempefornøyd

Venter i 3 timer på telefon for å opprette telefonabonnoement, 3 timer? Startet som nr. 5 i køen, og har ventet som nr. 1 i en time? Har dere ikke flere kundebehandlere? Er jo helt latterlig. Kaster bort tid, er bare waste og opprette kundeforhold med de her.

sender purring på ikke mottatt faktura. Purring på sms. Kidnummer er ikke korrekt

mer data for pengene, det blir for dyrt med den mengden data jeg vil ha

Har bare alt bra å si om NorgesEnergi Mobil? " Ja, slå den !! "

Er belastet for samtale til utlandet, som aldri har funnet sted!

Har prøvd si opp abb.i to uker, men de svarer ikke og klarer i dag sende ut faktura for Oktober

Er fornøyd med norgesenergi sitt mobilabonnement.

Jeg opplevde en fin og konstruktiv løsning da jeg mistet BankID etter bankbytte og kunne ikke komme in i nettbanken.Fikk hjelp av min niese til å betale!

Leverer akkurat det som ble sakt både når det kommer til pris og dekning, selv i tøffere terreng og områder! Utrolig fornøyd med Norges Energi Mobil!!!

Der er umulig å få hjelp fra kundeservice. Det skriver ikke tilbake og hvis de gjør det er det bare blabla.

Helt greit abonnement som fungerer greit også i utlandet

Ble ringt opp av en av deres hyggelige selgere over telefon. Den unge mannen var veldig til hjelp og viste ekspertise! Anbefaler Norges Energi Mobil på det sterkeste!

J**la m**ka bedrift,får regninger i 1 sett.denne tlf har dere stengt mere en den har vert åpnet

Billig ogbra og kan anbefales til andre, både gammel og ung.

Jeg startet min roadtrip fra Norge via Sverige, Denmark og Tyskland med en visshet om at jeg skulle ha i hvert fall mobilen i orden. I Sverige fikk jeg velkomstmelding og mobilen fungerte. I Denmark fikk jeg velkomstmelding, men mobilen sluttet å fungere. Jeg måtte da ta hele turen uten GPS og navigere meg gjennom Europa uten mobilstøtte. I Tyskland fikk jeg også velkomstmelding om at mobilen skulle fungere, men heller ikke her virket mobilen. Ikke skulle jeg på ferie og hadde tid til en ikke fungerende mobil. Jeg skulle rydde ut foreldrehuset etter at vi mistet begge til kreft tidligere i år. For å få telefonen til å fungere kjøpte jeg et tysk simkort. Da jeg fortalte om dette til NorgesEnergi Mobil, fikk jeg svar at de dessverre ikke kunne gjøre noe med det siden jeg ikke hadde sagt ifra med en gang. Hvordan kunne jeg si ifra. Jeg hadde ikke en fungerende mobil og var langt hjemmefra. Jeg bytter mobilabonnement og har også byttet strømleverandør. Tydeligvis vil jeg ikke ha noe som helst med dere å gjøre igjen. Da jeg trengte dere mest, var dere ikke der. :(

Fri for mobilnett. Må bestille mer. Ellers godt fornøyd.

Synes info kan bli betre, og når eg stadig får purringar på rekning (når det er oppretta autogiroavtale, så vidt eg veit) og eg går tom for mobildata etter veldig kort tid og ikkje finn ut korleis eg kan oppgradera ...

God dekning og rimelige priser. Også god kundebehandling
