Meny

NorgesEnergi Mobil omtaler og erfaringer

3,8/5
Bra
Kundetilfredshet
Bra
Kundeservice
Bra
Verdi for pengene
Bra
6
av 26 innen
mobilselskap
73%
anbefaler
NorgesEnergi Mobil
Filtrer omtaler
43
15
9
6
9
Sorter omtaler etter
Viser av 82 omtaler med
Nyeste først
SORTER OMTALENE ETTER
PÅ EN SKALA FRA 1 TIL 5
Hvor fornøyd er du med NorgesEnergi Mobil?
Jan I. S
Kundetilfredshet
Kundeservice
Verdi for pengene
Dekning
"Positiv erfaring"
2 syns denne omtalen er nyttig

Er fornøyd med norgesenergi sitt mobilabonnement.

Svar fra NorgesEnergi Mobil
04.10.2022 16:53
Hei Jan, Takk for den fine tilbakemeldingen. Kjempefint å høre at du er fornøyd med mobilabonnementet. Ha en fortsatt fin dag :) Mvh Arne
Per H. B
Kundetilfredshet
Kundeservice
Verdi for pengene
Dekning
"Enkelt for meg som bare bruker telefon til å ringe/sende SMS"
4 syns denne omtalen er nyttig

Jeg opplevde en fin og konstruktiv løsning da jeg mistet BankID etter bankbytte og kunne ikke komme in i nettbanken.Fikk hjelp av min niese til å betale!

Svar fra NorgesEnergi Mobil
30.09.2022 13:34
Hei Per, Tusen takk for tilbakemeldingen din! Jeg er glad vi klarte å finne en løsning når du kontaktet oss. Si ifra dersom det skulle være noe mer. Ha en fortsatt fin dag :) Mvh Arne
Kundetilfredshet
Kundeservice
Verdi for pengene
Dekning
"Super service og knall dekning til god pris"
3 syns denne omtalen er nyttig

Leverer akkurat det som ble sakt både når det kommer til pris og dekning, selv i tøffere terreng og områder! Utrolig fornøyd med Norges Energi Mobil!!!

Svar fra NorgesEnergi Mobil
23.09.2022 10:07
Hei Thomas, Tusen takk for en veldig hyggelig tilbakemelding! Det er flott at du ble fornøyd med både prisen og dekningen. Ha en fortsatt fin dag! Mvh Arne
Alexander A
Kundetilfredshet
Kundeservice
Verdi for pengene
Dekning
Vurderer å bytte selskap
"Forferdelig kundeservice"
2 syns denne omtalen er nyttig

Der er umulig å få hjelp fra kundeservice. Det skriver ikke tilbake og hvis de gjør det er det bare blabla.

Svar fra NorgesEnergi Mobil
13.09.2022 14:29
Hei Alexander, Takk for tilbakemeldingen, og beklager at du opplevde dårlig oppfølging fra kundeservice. Jeg vil anbefale deg å ringe oss på telefonnummer 38 10 00 80, så skal vi hjelpe deg så godt vi kan. Vi har åpent fra 8 til 16 på hverdager. Mvh Arne
Kundetilfredshet
Kundeservice
Verdi for pengene
Dekning
"Funker ok også i utlandet"
2 syns denne omtalen er nyttig

Helt greit abonnement som fungerer greit også i utlandet

Svar fra NorgesEnergi Mobil
12.09.2022 09:47
Hei Arne, Takk for tilbakemeldingen! Det er veldig hyggelig å høre at du var fornøyd med mobilabonnementet, og at det fungerte godt for deg i utlandet. Ha en fortsatt fin dag! Mvh Arne NorgesEnergi Mobil
Kundetilfredshet
Kundeservice
Verdi for pengene
Dekning
"Utrolig fornøyd!"
3 syns denne omtalen er nyttig

Ble ringt opp av en av deres hyggelige selgere over telefon. Den unge mannen var veldig til hjelp og viste ekspertise! Anbefaler Norges Energi Mobil på det sterkeste!

Svar fra NorgesEnergi Mobil
23.08.2022 11:08
Hei Olga, Tusen takk for din tilbakemelding! Flott å høre at du er fornøyd med samtalen du hadde med en av våre konsulenter. Vi setter veldig stor pris på din anbefaling. Ha en fin dag🌞 Hilsen Narve
Kundetilfredshet
Kundeservice
Verdi for pengene
Dekning
Har byttet selskap
"Dårli"
3 syns denne omtalen er nyttig

J**la m**ka bedrift,får regninger i 1 sett.denne tlf har dere stengt mere en den har vert åpnet

Svar fra NorgesEnergi Mobil
11.08.2022 12:22
Hei Morten, Takk for tilbakemeldingen din. Beklager så mye at du hadde hatt en dårlig erfaring med vårt mobilabonnement. Dersom du ønsker at vi skal undersøke nærmere det som har skjedd, så vil vi gjerne at du kontakter vårt kundesenter på mail eller telefon. Ha en fortsatt god sommer! Mvh Arne - NorgesEnergi
Torbjørn
Kundetilfredshet
Kundeservice
Verdi for pengene
Dekning
"Bra og nødvendig."
1 syns denne omtalen er nyttig

Billig ogbra og kan anbefales til andre, både gammel og ung.

Svar fra NorgesEnergi Mobil
09.08.2022 09:13
Hei Torbjørn, Takk for tilbakemeldingen din. Det er flott å høre at du var fornøyd med vårt mobilabonnement, og vi setter stor pris på at du vil anbefale oss videre! Ha en fortsatt god sommer! Mvh Arne - NorgesEnergi Mobil
Annebritt R
Kundetilfredshet
Kundeservice
Verdi for pengene
Dekning
Vurderer å bytte selskap
"Ingen service, store ord"
3 syns denne omtalen er nyttig

Jeg startet min roadtrip fra Norge via Sverige, Denmark og Tyskland med en visshet om at jeg skulle ha i hvert fall mobilen i orden. I Sverige fikk jeg velkomstmelding og mobilen fungerte. I Denmark fikk jeg velkomstmelding, men mobilen sluttet å fungere. Jeg måtte da ta hele turen uten GPS og navigere meg gjennom Europa uten mobilstøtte. I Tyskland fikk jeg også velkomstmelding om at mobilen skulle fungere, men heller ikke her virket mobilen. Ikke skulle jeg på ferie og hadde tid til en ikke fungerende mobil. Jeg skulle rydde ut foreldrehuset etter at vi mistet begge til kreft tidligere i år. For å få telefonen til å fungere kjøpte jeg et tysk simkort. Da jeg fortalte om dette til NorgesEnergi Mobil, fikk jeg svar at de dessverre ikke kunne gjøre noe med det siden jeg ikke hadde sagt ifra med en gang. Hvordan kunne jeg si ifra. Jeg hadde ikke en fungerende mobil og var langt hjemmefra. Jeg bytter mobilabonnement og har også byttet strømleverandør. Tydeligvis vil jeg ikke ha noe som helst med dere å gjøre igjen. Da jeg trengte dere mest, var dere ikke der. :(

Svar fra NorgesEnergi Mobil
05.08.2022 14:30
Hei Annebritt, Takk for tilbakemeldingen, og beklager den negative opplevelsen du hadde som mobilkunde hos oss. Det er også veldig beklagelig at du ikke fikk den hjelpen du trengte. For å finne ut hva som gikk galt i ditt tilfelle må vi se nærmere på ditt kundebilde, så om du ønsker at vi skal undersøke og se om vi finner en løsning vil jeg anbefale at du kontakter vårt kundesenter på telefonnummer 38 10 00 80. Vi har åpent mandag til fredag fra klokka 8 til klokka 16. Mvh Arne - NorgesEnergi Mobil
Kundetilfredshet
Verdi for pengene
Dekning
"Lite mobilnett"
3 syns denne omtalen er nyttig

Fri for mobilnett. Må bestille mer. Ellers godt fornøyd.

Svar fra NorgesEnergi Mobil
14.07.2022 08:48
Hei Tor, Takk for din tilbakemelding! Det hender jo dette skjer, spesielt nå i sommer. Vi anbefaler å se på våre abonnement med litt ekstra data - det er jo greit å ha det nå som ferien er kommet for fullt. Ring oss gjerne på telefon 38100080, eller send oss en henvendelse på epost om du ønsker vi skal hjelpe deg med det! Ellers kan du jo selvsagt ordne alt sammen via appen vår. God sommer🌞 Hilsen Vegard.
Annelise
Kundetilfredshet
Kundeservice
Verdi for pengene
Dekning
Vurderer å bytte selskap
"synes det er litt mykje masing."
1 syns denne omtalen er nyttig

Synes info kan bli betre, og når eg stadig får purringar på rekning (når det er oppretta autogiroavtale, så vidt eg veit) og eg går tom for mobildata etter veldig kort tid og ikkje finn ut korleis eg kan oppgradera ...

Svar fra NorgesEnergi Mobil
01.07.2022 14:08
Hei AnneLise, Takk for din tilbakemelding! Så dumt å høre at du syns det er mye masing fra oss. Kan du sende oss en henvendelse på [email protected] og forklare hva som eventuelt du syns er masete? Kanskje vi har en god løsning på dette. God sommer🌞 Hilsen Vegard
Nilsotto S
Kundetilfredshet
Kundeservice
Verdi for pengene
Dekning
"Glad og fornøyd"
2 syns denne omtalen er nyttig

God dekning og rimelige priser. Også god kundebehandling

Svar fra NorgesEnergi Mobil
28.06.2022 08:46
Hei Nils Otto, Tusen takk for din tilbakemelding! Så gøy å høre at du er fornøyd med både dekning, priser og kundebehandlingen🤩 God sommer🌞 Hilsen Narve
Harald H
Kundetilfredshet
Kundeservice
Verdi for pengene
Dekning
"Tilfredstillende"
1 syns denne omtalen er nyttig

Godt fornøyd med dette abonnementet så langt.Men kunne vert bedre

Svar fra NorgesEnergi Mobil
27.06.2022 13:48
Hei Harald, Tusen takk for din tilbakemelding! Så hyggelig å høre at du er godt fornøyd med abonnement fra oss👌 Vi ønsker å vite hvor vi kan forbedre oss, send oss gjerne en epost på [email protected] God sommer🌞 Hilsen Narve
Kundetilfredshet
Kundeservice
Verdi for pengene
Dekning
"Fornøyd"
2 syns denne omtalen er nyttig

Bra dekning i de områdene jeg ferdes.Drammen's og halingdal's område.

Svar fra NorgesEnergi Mobil
20.06.2022 11:09
Hei Jan, Tusen takk for din tilbakemelding! Godt å høre at dekningen treffer deg godt hvor du ferdes👌 God sommer🌞 Hilsen Narve
Kundetilfredshet
Kundeservice
Verdi for pengene
Dekning
"Fungerer"
2 syns denne omtalen er nyttig

Helt grei kundebehandling. Får alltid hjelp til det jeg trenger. Strålende fornøyd hittil. Ikke noe å utsette på

Svar fra NorgesEnergi Mobil
16.06.2022 10:08
Hei Hilde, Tusen takk for din tilbakemelding! Så bra å høre at alt fungerer som det skal og at du er strålende fornøyd🤩 Det er bare å slå på tråden om det skulle være noe mer! God sommer🌞 Hilsen Narve
Lars K. S
Kundetilfredshet
Kundeservice
Verdi for pengene
Dekning
"Leverer som avtalt til en god pris"
2 syns denne omtalen er nyttig

Teknisk har alt fungert perfekt, og jeg synes jeg får mye igjen for pengene. Har jeg behov for utfyllende informasjon, eller for å gjøre endringer i mitt abonnement, får jeg rask og god hjelp. Har ikke erfart problemer med dekningen.

Svar fra NorgesEnergi Mobil
16.06.2022 10:17
Hei Lars, Tusen takk for din tilbakemelding! Det er helt fantastisk å høre at alt det tekniske er på stell og at vi gir deg god verdi for pengene🤩 Om det skulle være noe, så er det bare å slå på tråden igjen😊 God sommmer🌞 Hilsen Narve
Kundetilfredshet
Kundeservice
Verdi for pengene
Dekning
"Per dato, ingen ting å klage på"
2 syns denne omtalen er nyttig

Nå har jeg hatt kontakt med Norges Energi Mobil i drøye 2 mnd. Ingen problem av noen slag.

Svar fra NorgesEnergi Mobil
15.06.2022 08:23
Hei Per, Tusen takk for din tilbakemelding! Så bra å høre at du har fått god hjelp i kontakt med oss👌 Det er bare å plinge på om det skulle være noe mer. God sommer🌞 Hilsen Narve
Kristin K
Kundetilfredshet
Kundeservice
Verdi for pengene
Dekning
"God dekning"
2 syns denne omtalen er nyttig

Veldig bra dekning på de spesielle stedene jeg ferdes

Svar fra NorgesEnergi Mobil
14.06.2022 08:29
Hei Kristin, Tusen takk for din tilbakemelding! Flott å høre at du er fornøyd med dekningen😊 Ha en riktig god sommer🌞 Hilsen Narve
Kundetilfredshet
Vurderer å bytte selskap
"Usikker"
2 syns denne omtalen er nyttig

Ville ha fast ff 20 hver mnd men det endrer seg fra mnd. til mnd, det samme gjør summen. Hvorfor skjer det. Ingen opplysning om dette når avt. ble inngått.

Svar fra NorgesEnergi Mobil
07.06.2022 08:51
Hei Mette, Takk for din tilbakemelding. For at vi skal kunne gi deg et godt svar på det må vi be deg ta kontakt med vårt kundesenter. Telefon: 38100080 Epost: [email protected] Hører fra deg😊 Hilsen Narve
Alf K. B
Kundetilfredshet
Kundeservice
Verdi for pengene
Dekning
"Tilbakemelding"
1 syns denne omtalen er nyttig

Veldig fornøyd med deres kundeservice og dekning. Kommer til å forbli kunde

Svar fra NorgesEnergi Mobil
02.06.2022 10:03
Hei Alf, Tusen takk for din tilbakemelding! Fantastisk å høre at du er fornøyd med både dekning og service🤩 Vi ser frem til tiden fremover! Det er bare å plinge på om det skulle være noe mer👍 God sommer! Hilsen Narve
Kundetilfredshet
Kundeservice
Verdi for pengene
Dekning
"Fornøyd"
1 syns denne omtalen er nyttig

Fornøyd og anbefales . God kundeservice, god dekning uansett Hvor .

Svar fra NorgesEnergi Mobil
31.05.2022 09:07
Hei Heidi, Tusen takk for din tilbakemelding! Nydelig å høre at du er fornøyd med både dekning og service🤩 God sommer! Hilsen Narve
Kundetilfredshet
Kundeservice
Verdi for pengene
Dekning
"Trekker 1 stjerne."
3 syns denne omtalen er nyttig

Veldig fornøyd, men det som trekker 1 stjerne fra full pott er at de lovet meg halv pris de 2 første mnd om jeg byttet til Deres abonnement. Dette har ikke skjedd, så er litt gretten for det, men ellers er jeg super fornøyd. Hilsen R.C

Svar fra NorgesEnergi Mobil
09.05.2022 10:25
Hei Roberto, Tusen takk for din tilbakemelding! Så flott å høre at du er fornøyd🤗 Vi beklager for at rabatten ikke har blitt registrert da du ble kunde hos oss. Rabatten skal du selvfølgelig få, vi ordner det på et par tastetrykk om du kontakter oss per telefon eller epost. 38 10 00 80 [email protected] Hilsen Narve
Kundetilfredshet
Kundeservice
Verdi for pengene
Dekning
"Bra system"
2 syns denne omtalen er nyttig

Bra kundebehandling of oppfølging. Anbefales til Andre.

Svar fra NorgesEnergi Mobil
06.05.2022 10:14
Hei Tore, Tusen takk for din tilbakemelding! Så flott å høre at du fikk god hjelp i kontakt med vårt kundesenter😃 Bare å slå på tråden om det skulle være noe mer! Nydelig å høre at vi også har din anbefaling🤩 Hilsen Narve
Kundetilfredshet
Kundeservice
Verdi for pengene
Dekning
"Godt og billig abonnement"
2 syns denne omtalen er nyttig

God kundeservice god dekning Forholdsvis billig abonnement

Svar fra NorgesEnergi Mobil
02.05.2022 11:24
Hei Morten, Tusen takk for din tilbakemelding! Flott å høre at du er fornøyd med abonnementene våre🤩 Hilsen Narve
Kundetilfredshet
Verdi for pengene
Dekning
Har byttet selskap
"Dårlig of dyrt"
1 syns denne omtalen er nyttig

alltid endt opp med en større regning enn forventet, svært kunde uvennlige regler

Svar fra NorgesEnergi Mobil
13.04.2022 09:15
Hei Joanna, Takk for din tilbakemelding. Jeg er helt sikker på at vi kan få gitt deg en god forklaring på fakturaene dine. Hvis du ønsker så er det bare ta kontakt med vårt kundesenter så hjelper vi deg. Telefon 38 10 00 80 Epost [email protected] God påske🐣 Hilsen Narve
Søk Bytt.no
AVBRYT
OK, JEG FORSTÅR