Har 6 abonnement i Talkmore og har hatt det i mange år. Er kjempefornøyd. Har nå invistert i mobilt bredbånd. Alltid dekning👍😁

Alltid bra kundeservice, bra priser på tlf og av og BEST dekning, eneste minus er at det ikje er swap på telefoner.

Har vært kunde i mange år og er strålende fornøyd med behandlingen de få gangene jeg har tatt kontakt.

Har vært kunde siden 2006 og er kjempefornøyd, de få gangene de har vært noe "tull" så har de fiksa det på null komma niks, beste teleselskapet i Norge.

Betalte på en mobilforsikring, men da jeg skulle benytte meg av den ble jeg fortalt at den tilhørte den gamle telefonen min og ikke gjaldt for den nye telefonen jeg hadde htt i over ett år. Vilkårene hadde blitt endret Slik at forsikringen var knyttet til selve mobilen. Dette var jeg visstnok blitt varslet om i en mail for over to år siden. Det ble likevel klart at de var fullt klar over at jeg ikke lenger benyttet denne telefonen, og jeg vil kalle det svindel å sende faktura månedlig i over ett år på en forsikring på en telefon de vet at jeg ikke lenger benytter. Jeg fikk dog kreditert et år av denne summen, men dette låste meg til å være talkmore kunde fram til denne summen var oppbrukt. Når jeg nå endelig byttet abbonement fikk jeg tilsendt faktura som krevde betaling for det dataforbruket jeg egentlig hadde gjennom Det nye abbonementet. Fikk også dette kreditert, men dette skjer først når man ringer og setter fingeren på det som ikke stemmer. Betaler man godtroende blir man lurt.

Hvis du vil ha mest mulig dekning og billig uten ekstra velger du Talkmore ikke andre.jeg har vært kunde lenge og svært fornøyd , Jeg har gjort en tappe valgte ice pga mobil kjøp, da merket jeg stor forskjellen. Men bindings tida ferdig nå med Ice , da valgte Talkmore igjen Kundeservicen er super hyggelige 👍

Har vel vært en av de heldige som allerede tidlig valgte Talkmore som min mobiloperatør. Gjennom årene har jeg sammenliknet priser med andre operatører og konklusjonen er at Talkmore kommer bedre ut og penger er blitt spart. Tusen takk til Talkmore og deres annsatte. Mvh Robin

Ny kunde, men veldig godt fornøyd hittil med både dekning og service.Friksjonsfri ivergang fra forrige leverandør.

Hyggelige og behjelpelige kunderådgivere. Gjør dagen din bedre. Aldri til med abonnementet ditt osv.

Jeg beskriver Talkmore kunderådgivere som gode formidlere av informasjon til kundene. De er svært serviceinnstilte, og de har evne til å lytte og svare på alle spørsmål etter beste evne. Talkmore har et godt forbedringspotensial på sikt for å kåres som den beste teleoperatøren på markedet ift. god kundeservice, og har kapasitet til å konkurrere på gode priser og god mobil dekning.

synes av personlig erfaring utmerket bra kundeservice , fortsett slik å det blir bedre å bedre av dere selv. kjempebra forståelse av kundens behov og fantastisk bra og rask oppfølging. alt er mulig å ting kan gå galt, er da utrolig viktig å ha forståelse for dette men da igjenn se på hvordan det går videre med tanke på at når noe går galt hvor flinke man er i å rette på det slik at alle parter sitter med en god følelse! win-win er fantastisk å se !

Fikk hjelp av en meget blid og hyggelig dame som tok seg god tid og søkte råd hos sine kollegaer, jeg følte hun satt seg inn i saken min. Shirin(?)tror jeg hun het. Henne må dere ta godt vare på 👌

Har hatt bare positivte opplevelser og endelig finni et abonomang som er mitt i blinken for meg har hat andre med dårlig dekning på telefon og nett og langt i fra så go sørvis så takmore kan anbefale på sterkeste

Rolig, lyttet til meg og ventet til jeg fikk det tii. Følte meg godt tatt vare på og en av de beste kundebehandler jeg har vært borti. Han var tålmodig og veldig høfgelig. Anbefales

Etter mange år med talkmore har jeg bare positivt og si om dem. Hele familien bruker talkmore og vi har full oversikt i appen på bruk og kostnader.

Super kundeservice og veldig enkle å ha med å gjøre. Jeg har mer enn nok data for en rimelig penge. I tillegg får jeg poeng hver måned jeg kan kjøpe mer data for når det trengs. Jeg har prøvd, men finner ikke billigere operatører som kan tilby samme pakkeløsning for meg og mitt barn. Eneste jeg savner er å kunne overføre data til fra meg til barnet.

Hei . I fjor jeg hadde kunde på talkmore med familie pakke. Jeg har veldig fornøyd. Da jeg er tilbake gjen. Og jeg fikk som jag ønsker samme pakke. Det var så hyggelig samtale med kundeservice i dag. Jeg skal anbefaler Talkmore til alle mine venner og kjente. Mvh. Ayman 😊
Samme uke som jeg får mail om Talkmore nå skal ha 29 kroner pr mnd for datakort som før var gratis ringer en selger og skal selge meg strøm fra talkmore. En ting er irritasjonen over at de skal ha de 29 kronene for ett stykke plast som står i bilen min, men når de da prøver å selge meg en strømavtale som er dyrere enn den jeg har er begeret fullt. Har nå begynt å sjekke hva som finnes der ute.

Tok kontakt med Talkmore for å øke datapakke. Kundebehandler oppdaget at jeg hadde betalt dobbelt for datapakke som jeg ikke hadde brukt. Fikk penger refundert.Fikk ordnet nytt abonnement. Veldig god service.

Tok kontakt med Talkmore for å øke datapakke. Kundebehandler oppdaget at jeg hadde betalt dobbelt for datapakke som jeg ikke hadde brukt. Fikk penger refundert.Fikk ordnet nytt abonnement. Veldig god service.

Jeg har blitt oppringt av selgere fra Tallmore flere ganger. Jeg oppdaget fort at de var ikke profesjonelle nok og manglet kunnskap om mobilmarkedet generelt, om kunder og prisstrstegi. Det eneste de var opptatt av var å få meg som kunde med tvilsomme påstander som ikke var korrekte. Idag ringte en selger igjen. Det var en meget ubehagelig opplevelse. Selgeren som ringte idag prøvde å selge meg en abonnement-pakke som er dyrere enn den jeg har nå via et konkurrerende selskap. Da selgeren ble avslørt og konfrontert ble han sint og sa at jeg vil bare krangle (!). Han glemte sikkert at det er han som ringte meg og ikke jeg, og at det er han som absolutt ville overtale meg til å gå over til Talkmore. Og med en gang selgeren traff på en kunde som klarte å avsløre hans triks ble han sur, direkte ubehagelig og uhøflig. Talkmore skryter om at selskapet har Telenors dekning, Talkmore skryter om at selskapet er datterselskap til Telenor. Men Talkmore dessverre forstår ikke Telenors kultur relatert til relasjoner med kunder. Jeg vil ikke snakke mer med noen fra Talkmore og vil anbefale ledelsen å ha mer fokus på selskapets kultur relatert til kundebehandling. En aggressiv markedsføring gir kanskje gevinst i kroner, men en aggressiv holdning til kunder lønner seg ikke over sikt. Det kommer Talkmore til å merke.

Etter jeg byttet til Talkmore, fikk jeg min telefon og andre i familien sammen med fin service og beste prisen

Helt fornøyd med tjenestene de levere, aldri had noe problemer og kundeservicen er veldig bra som regel. Takk

Opplever gang på gang god service samt hyggelige kundebehandlere. Etter flere år som kunde føler jeg meg ivaretatt hvor spørsmål samt eventuelle problemer blir løst på direkten.

Mitt forhold til Talkmore startet med kontant kort, så forhåndsbetal, å gikk så over til fast abonent. Dette over flere år, og har ikke noe annet en godord å si. Dekning 🎯 Kundeservice 🎯 Tillegs greier, telefon eller nett 🎯 Absolutt å anbefale 😀👌
