Meny

Talkmore omtaler og erfaringer

4,3/5
Bra
Kundetilfredshet
Bra
Kundeservice
Bra
Verdi for pengene
Bra
3
av 37 innen
mobilselskap
76%
anbefaler
Talkmore
Filtrer omtaler
655
80
35
34
161
Sorter omtaler etter
Viser av 965 omtaler med
Relevans
SORTER OMTALENE ETTER
PÅ EN SKALA FRA 1 TIL 5
Hvor fornøyd er du med Talkmore?
Jan O. Ø
Kundetilfredshet
Kundeservice
Verdi for pengene
Dekning
"Kjempe god service og hyggelig betjening"
1 syns denne omtalen er nyttig

Har 6 abonnement i Talkmore og har hatt det i mange år. Er kjempefornøyd. Har nå invistert i mobilt bredbånd. Alltid dekning👍😁

Svar fra Talkmore
19.10.2020 07:55
Hei, Jan! Kjekt å høre at du er fornøyd med abonnementene dine, og at du nå velger å få verdens raskeste 4G-nett på ditt mobile bredbånd også :) Bare å ta kontakt dersom du trenger noe hjelp for å komme i gang med det nye mobile bredbåndet. Ha en fin helg! Mvh Talkmore
Kundetilfredshet
Kundeservice
Verdi for pengene
Dekning
Vurderer å bytte selskap
"Super kundebehandling"
2 syns denne omtalen er nyttig

Alltid bra kundeservice, bra priser på tlf og av og BEST dekning, eneste minus er at det ikje er swap på telefoner.

Svar fra Talkmore
15.10.2020 10:33
God dag Jarle! Tusen takk for fine ord! Vi er utrolig stolte av å kunne tilby full Telenor dekning til våre kunder :-D Ditt ønske om swap på telefon har vi notert og tatt videre til vår produktavdeling! Forhåpentligvis vil vi kunne tilby en avtale som du er fornøyd med i fremtiden, også på telefon. Heldigvis er dette et marked hvor vår største prioritet er å ha fornøyde kunder, derfor er det utrolig viktig med tilbakemeldinger på hva man er og ikke er fornøyd med! Håper at du får en flott uke, mvh Talkmore :-)
Kundetilfredshet
Kundeservice
Verdi for pengene
Dekning
"God service og hyggelig rådgivere"
2 syns denne omtalen er nyttig

Har vært kunde i mange år og er strålende fornøyd med behandlingen de få gangene jeg har tatt kontakt.

Svar fra Talkmore
13.10.2020 15:03
Hei, Ruth Så hyggelig at du er fornøyd med produktet vi leverer. Det setter vi stor pris på :) Håper vi får gleden av å ha deg som kunde i årene som kommer også! Mvh Talkmore
Kundetilfredshet
Kundeservice
Verdi for pengene
Dekning
"Fantastisk kundeservice"
2 syns denne omtalen er nyttig

Har vært kunde siden 2006 og er kjempefornøyd, de få gangene de har vært noe "tull" så har de fiksa det på null komma niks, beste teleselskapet i Norge.

Svar fra Talkmore
13.10.2020 15:02
Hei! 14 års jubileum, Anders! Det er fantastisk :) Veldig kjekt at du er fornøyd med oss som din teleoperatør, og vi ser frem til videre samarbeid. Ønsker deg en fortsatt fin uke. Mvh Talkmore
Kundetilfredshet
Har byttet selskap
"Sniker til seg penger dersom man ikke følger med."
3 syns denne omtalen er nyttig

Betalte på en mobilforsikring, men da jeg skulle benytte meg av den ble jeg fortalt at den tilhørte den gamle telefonen min og ikke gjaldt for den nye telefonen jeg hadde htt i over ett år. Vilkårene hadde blitt endret Slik at forsikringen var knyttet til selve mobilen. Dette var jeg visstnok blitt varslet om i en mail for over to år siden. Det ble likevel klart at de var fullt klar over at jeg ikke lenger benyttet denne telefonen, og jeg vil kalle det svindel å sende faktura månedlig i over ett år på en forsikring på en telefon de vet at jeg ikke lenger benytter. Jeg fikk dog kreditert et år av denne summen, men dette låste meg til å være talkmore kunde fram til denne summen var oppbrukt. Når jeg nå endelig byttet abbonement fikk jeg tilsendt faktura som krevde betaling for det dataforbruket jeg egentlig hadde gjennom Det nye abbonementet. Fikk også dette kreditert, men dette skjer først når man ringer og setter fingeren på det som ikke stemmer. Betaler man godtroende blir man lurt.

Svar fra Talkmore
13.10.2020 14:58
Hei, Inga! Dette var ikke hyggelig å lese og jeg kan forstå din frustrasjon. Når det kommer til akkurat den forsikringen du hadde så stemmer det at vi endret vilkår på den samtidig som vi endret forsikringsselskap tilbake i 2018. Årsaken til at du fikk faktura på forsikringen etter at vi endret vilkår, var rett og slett siden vi ikke kan stoppe en forsikring uten at eier godkjenner dette. Fra vår vinkel så kan telefonen være i bruk med et annet SIM-kort/nummer, da kan det også føre til problemer om vi hadde avsluttet den uten nødvendig bekreftelse. Jeg må bare beklage så mye for opplevelsene du hadde med oss, her kunne vi nok absolutt gjort ting bedre - det at du fikk ett år kreditert var i hvert fall godt å høre. Dette er noe jeg skal ta med videre internt slik at vi passer på at ikke dette gjentar seg for andre da det ikke er meningen av kunden skal stå igjen om taperen i slike tilfeller. Hilsen Thomas.
Kundetilfredshet
Kundeservice
Verdi for pengene
Dekning
"Supert dekning og hyggelig kundeservice"
3 syns denne omtalen er nyttig

Hvis du vil ha mest mulig dekning og billig uten ekstra velger du Talkmore ikke andre.jeg har vært kunde lenge og svært fornøyd , Jeg har gjort en tappe valgte ice pga mobil kjøp, da merket jeg stor forskjellen. Men bindings tida ferdig nå med Ice , da valgte Talkmore igjen Kundeservicen er super hyggelige 👍

Svar fra Talkmore
07.10.2020 16:44
Hei, Hezar! Så utrolig hyggelig å høre at du er så fornøyd med oss som operatør, det setter vi veldig stor pris på. Vi håper du fortsetter som fornøyd kunde hos oss i mange år og at alt går problemfritt fremover. Ønsker deg en super uke, med vennlig hilsen Talkmore.
Kundetilfredshet
Kundeservice
Verdi for pengene
Dekning
"Raskt og ryddig kundebehandling."
3 syns denne omtalen er nyttig

Har vel vært en av de heldige som allerede tidlig valgte Talkmore som min mobiloperatør. Gjennom årene har jeg sammenliknet priser med andre operatører og konklusjonen er at Talkmore kommer bedre ut og penger er blitt spart. Tusen takk til Talkmore og deres annsatte. Mvh Robin

Svar fra Talkmore
07.10.2020 14:49
Hei Robin! Takk for en super tilbakemelding, og det er flott å høre at du trivs som kunde her, noe vi håper fortsetter i lang tid. Vi i Talkmore setter pris på hyggelige tilbakemeldinger, og vi håper du får en fin uke! Mvh Talkmore
Kundetilfredshet
Kundeservice
Verdi for pengene
Dekning
"God dekning , kjapp og god service!"

Ny kunde, men veldig godt fornøyd hittil med både dekning og service.Friksjonsfri ivergang fra forrige leverandør.

Svar fra Talkmore
07.10.2020 11:24
Hei, Steinar! Takk for en fin tilbakemelding. At alt har gått på skinner for deg er godt å høre! Ha en fin dag videre, vennlig hilsen Talkmore.
Kundetilfredshet
Kundeservice
Verdi for pengene
Dekning
"Behjelpelige"
3 syns denne omtalen er nyttig

Hyggelige og behjelpelige kunderådgivere. Gjør dagen din bedre. Aldri til med abonnementet ditt osv.

Svar fra Talkmore
07.10.2020 08:28
Hei, Siri! Takk for fine ord til våre kundebehandlere! Vi jobber alltid for at kundene våre skal føle seg hørt og ivaretatt når i kontakt med oss :) Ha en fin dag videre, vennlig hilsen Talkmore.
Karima A
Kundetilfredshet
Kundeservice
Verdi for pengene
Dekning
"Jeg ser at dere satser mye på å yte god kundeservice til alle kunder. Dette er svært viktig."
1 syns denne omtalen er nyttig

Jeg beskriver Talkmore kunderådgivere som gode formidlere av informasjon til kundene. De er svært serviceinnstilte, og de har evne til å lytte og svare på alle spørsmål etter beste evne. Talkmore har et godt forbedringspotensial på sikt for å kåres som den beste teleoperatøren på markedet ift. god kundeservice, og har kapasitet til å konkurrere på gode priser og god mobil dekning.

Svar fra Talkmore
06.10.2020 13:00
Hei, Karima! Tusen takk for en konstruktiv og fin tilbakemelding! Det setter vi veldig stor pris på, og vi skal aldri slutte å jobbe for å forbedre oss på alle områder. Ha en fin dag, vennlig hilsen Talkmore.
Extremely S. C
Kundetilfredshet
Kundeservice
Verdi for pengene
Dekning
"fantastisk rask og tilfredstillende forståelse av kundens behov!"
1 syns denne omtalen er nyttig

synes av personlig erfaring utmerket bra kundeservice , fortsett slik å det blir bedre å bedre av dere selv. kjempebra forståelse av kundens behov og fantastisk bra og rask oppfølging. alt er mulig å ting kan gå galt, er da utrolig viktig å ha forståelse for dette men da igjenn se på hvordan det går videre med tanke på at når noe går galt hvor flinke man er i å rette på det slik at alle parter sitter med en god følelse! win-win er fantastisk å se !

Svar fra Talkmore
29.09.2020 14:59
Hei! Dette var en utrolig fin tilbakemelding, tusen takk! Vi jobber alltid mot å kunne gi best mulig service og rette opp i eventuelle feil når det skjer, så veldig gøy å lese at du kun har positive ting å si til oss rundt dette. Ønsker deg en super uke, med vennlig hilsen Talkmore.
Kundetilfredshet
Kundeservice
Verdi for pengene
Dekning
"Shirin =fantastisk kundeservice"

Fikk hjelp av en meget blid og hyggelig dame som tok seg god tid og søkte råd hos sine kollegaer, jeg følte hun satt seg inn i saken min. Shirin(?)tror jeg hun het. Henne må dere ta godt vare på 👌

Svar fra Talkmore
29.09.2020 14:48
Hei, Anna! Tusen takk for en kjempe hyggelig omtale. Sherin ble veldig glad for tilbakemeldingen og vi lover å ta godt vare på henne :-) Ønsker deg en super dag videre, med vennlig hilsen Talkmore.
Aleksander A
Kundetilfredshet
Kundeservice
Verdi for pengene
Dekning
"Bra sørvis dekning og rask nett veldig fornøyd :)"

Har hatt bare positivte opplevelser og endelig finni et abonomang som er mitt i blinken for meg har hat andre med dårlig dekning på telefon og nett og langt i fra så go sørvis så takmore kan anbefale på sterkeste

Svar fra Talkmore
29.09.2020 14:47
Hei, Aleksander. Tusen takk for en veldig hyggelig omtale. Det er så gøy å høre at Talkmore falt i smak som operatør og at du kun har positive opplevelser med oss. Vi håper det fortsetter slik i mange år fremover, vi lover å fortsette med god dekning og service. Ønsker deg en god uke, med vennlig hilsen Talkmore.
Kundetilfredshet
Kundeservice
Verdi for pengene
Dekning
"Forståelsesfull"

Rolig, lyttet til meg og ventet til jeg fikk det tii. Følte meg godt tatt vare på og en av de beste kundebehandler jeg har vært borti. Han var tålmodig og veldig høfgelig. Anbefales

Svar fra Talkmore
29.09.2020 14:40
Hei, Maria! Tusen takk for en hyggelig omtale og 5 stjerner! Så fint å høre at du er fornøyd med samtalen du hadde når du var i kontakt med kundeservice. Vi jobber alltid mot å gi den beste kundeservicen vi kan og smiler litt ekstra når vi får slike tilbakemeldinger. Ha en fin dag, med vennlig hilsen Talkmore.
Daniel S
Kundetilfredshet
Kundeservice
Verdi for pengene
Dekning
"Meget bra"
3 syns denne omtalen er nyttig

Etter mange år med talkmore har jeg bare positivt og si om dem. Hele familien bruker talkmore og vi har full oversikt i appen på bruk og kostnader.

Svar fra Talkmore
25.09.2020 07:45
Hei, Daniel! Tusen takk for en hyggelig omtale og 5 stjerner! Veldig gøy å høre at både du og familien din trives som kunder og at det bare er positivt ord, det varmer absolutt. Vi håper dere forblir fornøyde kunder i mange år fremover. Med vennlig hilsen Talkmore.
Anders N
Kundetilfredshet
Kundeservice
Verdi for pengene
Dekning
"Kundeservice🙌"
2 syns denne omtalen er nyttig

Super kundeservice og veldig enkle å ha med å gjøre. Jeg har mer enn nok data for en rimelig penge. I tillegg får jeg poeng hver måned jeg kan kjøpe mer data for når det trengs. Jeg har prøvd, men finner ikke billigere operatører som kan tilby samme pakkeløsning for meg og mitt barn. Eneste jeg savner er å kunne overføre data til fra meg til barnet.

Svar fra Talkmore
23.09.2020 08:44
Hei, Anders! For en hyggelig tilbakemelding, tusen takk! Veldig gøy å høre at du er fornøyd med data, pris og enjoymore. Vi vet at flere kunder ønsker seg en mulighet rundt datadeling og dette er selvfølgelig noe vi ser på, forhåpentligvis er dette noe som vi også tilbyr i fremtiden :-) Ønsker deg en fortsatt fin dag, med vennlig hilsen Talkmore.
Ayman A. M
Kundetilfredshet
Kundeservice
Verdi for pengene
Dekning
"Det var så hyggelig samtale med kundeservice"
2 syns denne omtalen er nyttig

Hei . I fjor jeg hadde kunde på talkmore med familie pakke. Jeg har veldig fornøyd. Da jeg er tilbake gjen. Og jeg fikk som jag ønsker samme pakke. Det var så hyggelig samtale med kundeservice i dag. Jeg skal anbefaler Talkmore til alle mine venner og kjente. Mvh. Ayman 😊

Kundetilfredshet
Kundeservice
Verdi for pengene
Dekning
Vurderer å bytte selskap
"Det lønner seg ikke å være Talkmore kunde tydeligvis."
1 syns denne omtalen er nyttig

Samme uke som jeg får mail om Talkmore nå skal ha 29 kroner pr mnd for datakort som før var gratis ringer en selger og skal selge meg strøm fra talkmore. En ting er irritasjonen over at de skal ha de 29 kronene for ett stykke plast som står i bilen min, men når de da prøver å selge meg en strømavtale som er dyrere enn den jeg har er begeret fullt. Har nå begynt å sjekke hva som finnes der ute.

Svar fra Talkmore
21.09.2020 10:58
Hei, Stein! Så leit å høre at du føler det slik. Vi har hele veien hatt gratis datakort til våre kunder, normalt sett tar operatører betalt for slike tjenester noe som vi også gjør fremover. Vi har nylig kommet med strøm til våre kunder hvor man betaler 49 kr pr måned og ingen påslag pr kWh, med andre ord betaler du det samme som vi kjøper inn strømmen for. Supert at du har en avtale som er billigere enn denne, da forstår jeg godt at du ikke ønsker å bytte. Vi håper selvfølgelig at du ønsker å bli værende som kunde hos oss, endringen på datakortet samt spørsmålet om strøm er på ingen måte gjort for å miste deg som kunde. Med vennlig hilsen Talkmore.
Kundetilfredshet
Kundeservice
Verdi for pengene
Dekning
"Endring av abonnement"
1 syns denne omtalen er nyttig

Tok kontakt med Talkmore for å øke datapakke. Kundebehandler oppdaget at jeg hadde betalt dobbelt for datapakke som jeg ikke hadde brukt. Fikk penger refundert.Fikk ordnet nytt abonnement. Veldig god service.

Svar fra Talkmore
22.09.2020 13:45
Hei, Astrid! Tusen takk for en hyggelig omtale. Så bra at vi fant en feil og fikk rettet opp i det med en gang, det er slik det skal være. Vi håper det nye abonnementet faller i smak :-) Ønsker deg en fortsatt fin dag, med vennlig hilsen Talkmore.
Kundetilfredshet
Kundeservice
Verdi for pengene
Dekning
"Endring av abonnement"
1 syns denne omtalen er nyttig

Tok kontakt med Talkmore for å øke datapakke. Kundebehandler oppdaget at jeg hadde betalt dobbelt for datapakke som jeg ikke hadde brukt. Fikk penger refundert.Fikk ordnet nytt abonnement. Veldig god service.

Svar fra Talkmore
21.09.2020 10:57
Hei, Astrid! Tusen takk for en hyggelig omtale. Så bra at vi fant en feil og fikk rettet opp i det med en gang, det er slik det skal være. Vi håper det nye abonnementet faller i smak :-) Ønsker deg en fortsatt fin dag, med vennlig hilsen Talkmore.
Kundetilfredshet
Kundeservice
Verdi for pengene
Dekning
"Uhøflige og plagsomme selgere som prøvde å lure meg"
1 syns denne omtalen er nyttig

Jeg har blitt oppringt av selgere fra Tallmore flere ganger. Jeg oppdaget fort at de var ikke profesjonelle nok og manglet kunnskap om mobilmarkedet generelt, om kunder og prisstrstegi. Det eneste de var opptatt av var å få meg som kunde med tvilsomme påstander som ikke var korrekte. Idag ringte en selger igjen. Det var en meget ubehagelig opplevelse. Selgeren som ringte idag prøvde å selge meg en abonnement-pakke som er dyrere enn den jeg har nå via et konkurrerende selskap. Da selgeren ble avslørt og konfrontert ble han sint og sa at jeg vil bare krangle (!). Han glemte sikkert at det er han som ringte meg og ikke jeg, og at det er han som absolutt ville overtale meg til å gå over til Talkmore. Og med en gang selgeren traff på en kunde som klarte å avsløre hans triks ble han sur, direkte ubehagelig og uhøflig. Talkmore skryter om at selskapet har Telenors dekning, Talkmore skryter om at selskapet er datterselskap til Telenor. Men Talkmore dessverre forstår ikke Telenors kultur relatert til relasjoner med kunder. Jeg vil ikke snakke mer med noen fra Talkmore og vil anbefale ledelsen å ha mer fokus på selskapets kultur relatert til kundebehandling. En aggressiv markedsføring gir kanskje gevinst i kroner, men en aggressiv holdning til kunder lønner seg ikke over sikt. Det kommer Talkmore til å merke.

Svar fra Talkmore
17.09.2020 12:18
Hei, Irena! Her må jeg starte med å beklage så mye for opplevelsene du har hatt med våre selgere. Vi ønsker på ingen måte å fremstå slik som du beskriver over og jeg kan forsikre deg om at vi alltid jobber mot å gi kunder best mulig informasjon/service. I disse situasjonene har det tydeligvis ikke vært tilfelle og dette må vi gjøre noe med. Jeg skal ta med denne tilbakemeldingen videre, dette er noe vi ser alvorlig på og jeg må takke deg for at du gir beskjed. Siden jeg ikke har nummeret ditt her så anbefaler jeg deg å ta kontakt med kundeservice slik at vi kan få reservert nummeret ditt for fremtidige samtaler fra våre selgere. Med vennlig hilsen Talkmore.
Hlmfrdur H
Kundetilfredshet
Kundeservice
Verdi for pengene
Dekning
"Talkmore gis a personal kundeservice"
1 syns denne omtalen er nyttig

Etter jeg byttet til Talkmore, fikk jeg min telefon og andre i familien sammen med fin service og beste prisen

Svar fra Talkmore
16.09.2020 15:09
Hei, Hlmfrdur! Tusen takk for en veldig fin tilbakemelding. Utrolig kjekt å høre at du har fått flere i familien din med som kunde hos oss, husk at du kan verve andre inn og begge vil da få 2 gratis månedsavgifter. Vi håper du fortsetter å være fornøyd som kunde, ønsker deg en fortsatt fin dag ved vennlig hilsen Talkmore.
Kundetilfredshet
Kundeservice
Verdi for pengene
Dekning
"Bra priser, god dekning og god kundeservice"
1 syns denne omtalen er nyttig

Helt fornøyd med tjenestene de levere, aldri had noe problemer og kundeservicen er veldig bra som regel. Takk

Svar fra Talkmore
15.09.2020 17:08
Hei, Vadim! Takk for en hyggelig tilbakemelding! Vi skal fortsette å jobbe med å gjøre produktet og kundeservicen vår enda bedre fremover for å holde deg fornøyd. Ha en fin dag, vennlig hilsen Talkmore.
Anne K. L
Kundetilfredshet
Kundeservice
Verdi for pengene
Dekning
"God kundeservice"
1 syns denne omtalen er nyttig

Opplever gang på gang god service samt hyggelige kundebehandlere. Etter flere år som kunde føler jeg meg ivaretatt hvor spørsmål samt eventuelle problemer blir løst på direkten.

Svar fra Talkmore
15.09.2020 17:10
Hei, Anne! Her sier du noe viktig - At du føler deg ivaretatt. Det er veldig fint at du gir oss tilbakemelding på dette, da det er et høyt fokus for oss. Gøy å høre at vi har lykkes! Ha en fin dag videre, hilsen Talkmore.
Halvard M
Kundetilfredshet
Kundeservice
Verdi for pengene
Dekning
"Meget fornøyd 😀👌"
3 syns denne omtalen er nyttig

Mitt forhold til Talkmore startet med kontant kort, så forhåndsbetal, å gikk så over til fast abonent. Dette over flere år, og har ikke noe annet en godord å si. Dekning 🎯 Kundeservice 🎯 Tillegs greier, telefon eller nett 🎯 Absolutt å anbefale 😀👌

Svar fra Talkmore
15.09.2020 17:10
Hei, Halvard! Takk for en hyggelig og morsom tilbakemelding! Det setter vi veldig stor pris på! Ha en strålende dag videre, hilsen Talkmore.
Søk Bytt.no
AVBRYT
OK, JEG FORSTÅR