Meny

Telenor Mobil omtaler og erfaringer

SKRIV OMTALE
Bytt til Telenor Mobil
2,4/5
Dårlig
Kundetilfredshet
Dårlig
Kundeservice
Middels
Verdi for pengene
Dårlig
23
av 38 innen
mobilselskap
41%
anbefaler
Telenor Mobil
Filtrer omtaler
98
32
37
39
137
Sorter omtaler etter
Viser av 343 omtaler med
Nyeste først
SORTER OMTALENE ETTER
PÅ EN SKALA FRA 1 TIL 5
Hvor fornøyd er du med Telenor Mobil?
Kari B. O
Kundetilfredshet
Vurderer å bytte selskap
"Abonnement stengt."

Min telenor epost abonnement er stengt til tross for at alt er betalt, og jeg har nettopp sjekket Gothia, og der er hver eneste sak avsluttet, og siste krav fra dere ble betalt 18.10.21. Så hvorfor er det nå stengt? Mh. Kari-Britt Ovesen

Kundetilfredshet
Kundeservice
Verdi for pengene
Dekning
Har byttet selskap
"De fysiske Telenorbutikkene har ikke returrett eller angrerett, vær OBS!"
2 syns denne omtalen er nyttig

På grunn av Norsk lovendringer takket være en regjering som har muligens ikke tilfeldig lignende farge som logoen til Telenor, så har de fysiske telenorbutikkene ikke noen form for returrett eller angrerett, hvis du som kjøper angrer på et kjøp, får noe i julegave du kanskje ikke har bruk for og prøver å angre, er det ikke mulig, at slik behandling av kundene er lovtillatt er latterlig. De fleste butikker har angrerett og returrett hvis du ikke har åpnet det du har kjøpt, men hos Telenorbutikkene, er det ikke slik, neida her er det ingen returrett selv om du kommer tilbake med varen uåpnet på samme dag, så benekter de deg dette. Svindyre priser og latterlig utvalg, telenorbutikkene lurer på hvorfor folk kjøper på nett, dette er fordi folk kjøper på nett, fordi de har beskyttelse mot mafia oppførsel.

Kundetilfredshet
Kundeservice
Verdi for pengene
Dekning
Vurderer å bytte selskap
"Stjeler penga dine"
3 syns denne omtalen er nyttig

De er svindlere hele gjengen. Det siste året har vi vært i kontakt med dem tre ganger fordi de har sendt oss fakuraer med et langt høyere beløp enn vi egentlig skal betale. De sier vi må betale beløpt for deretter å få beløpet trukket fra senere fakuraer, men dette tror jeg ikke noe på da vi aldri har fått hele beløpet tilbake. De har svindler oss med masse penger nå flere ganger. AMBEFALER IKKE Telenor for noen. I tillegg har de aldri gjort noe for å gjøre det godt igjen for oss..

Kundetilfredshet
Kundeservice
Verdi for pengene
Dekning
Vurderer å bytte selskap
"Fungerer ok, men det er dyrt og dyrt for ekstra dataSIM."
3 syns denne omtalen er nyttig

Fungerer ok, men det er dyrt og dyrt for ekstra dataSIM.

Kundetilfredshet
Kundeservice
Verdi for pengene
Dekning
"kjempe god hjelp."
3 syns denne omtalen er nyttig

Nå har jeg gått fra Telia vært kunde noen uker til Telenor. Er som natt og dag gjelder hjelp får. Telenor hjelper meg med alt. Til og med flytta ting fra en gammel Iphone 6 til 12. Aldri fått så god hjelp før. Samme hva jeg betaler så lenge de vil hjelpe meg. Jeg kan ikke så mye om mobil. Greit er noen der ute som hjelper oss også. Til og med min mor på 73 år er kjempe fornøyd. Hun kan ikke noe om tv men Telenor tar seg god tid hjelper henne. Jeg trenger ikke gjøre noe mer. For jeg vet Telenor tar seg tid hjelpe henne med alt hun ikke forstår noe av. Bedre det end jeg må snakke med dem selv. Hilsen veldig fornøyd Telenor kunde

Kundetilfredshet
Kundeservice
Verdi for pengene
Dekning
Vurderer å bytte selskap
"Ikke bra nok"
4 syns denne omtalen er nyttig

Veldig skuffet over kundeservicen den siste tiden. Gjennomsnittelig svar tid på tlf er 15 minutter. Dyrt er det også.

Kundetilfredshet
Kundeservice
Verdi for pengene
Dekning
"Men får det man betaler for!"
4 syns denne omtalen er nyttig

Telenor tilbyr kanskje ikke de rimeligste tjenestene på markedet, men det er så mye annet enn bare pris på mobilabonnementet eller det trådløse nettet. man betaler for. Både app og nettside er lett å bruke, noe jeg synes flere andre selskaper ikke har prioritert. I tillegg er det alltid god kundeservice. Veldig mange flotte tjenester inkludert. Her kan jeg bla. nevne familebonus (dvs. få ekstra mobildata hvis flere i familien benytter seg av Telenors tjenester), music freedom, ung goodies og Min sky.

Kundetilfredshet
Kundeservice
Verdi for pengene
Dekning
"Min sky inkludert"
2 syns denne omtalen er nyttig

Jeg bruker mobien til å ta bilder - stor interesse. Med flere tusen bilder så er det godt med god lagringsplass som er inkl. i abonnementet hos Telenor. Jeg har også alltid fått god service og hjelp når jeg kontakter Telenor på telefon.

Kundetilfredshet
Kundeservice
Verdi for pengene
Dekning
Har byttet selskap
"Bindingsavtale"
6 syns denne omtalen er nyttig

Har vært Telenorkunde nå i over 30 år.......de siste årene har jeg hatt avtale gjennom transportsentralen jeg kjørte for. Jeg har gått ut av sentralen , og ville derfor skaffe meg en egen avtale. Lite vet jeg om hva slags avtale som er inngått mellom sentralen og Telenor. Jeg gikk over til en annen leverandør , og etter noen dager dumpet det ei regning inn i nettbanken på over 9000,- + mva. Det er da beregnet kr. 3000,- i gebyr pr. nr. (har tre telefonnummer) Mulig at Telenor har retten på sin side , men det som er sikkert med ei slik regning er at jeg ALDRI kommer til å nærme meg Telenor mere. Og vil derfor fraråde andre til å bruke denne teleoperatøren.

Kundetilfredshet
Kundeservice
Verdi for pengene
Dekning
Har byttet selskap
"Dyrest og håpløs kundeservice"
5 syns denne omtalen er nyttig

Når du har telenor betaler du 1 kr hver gang du logger inn med bankid på mobil. Samtidig det håpløst å komme i kontakt med kundeservice. Mens alle konkurrenter har chat, så har telenor epost med flere dagers svartid. Eller et telefonnumer (som såklart ikke er mulig å ringe om det er et problem med mobilen).

Kundetilfredshet
Kundeservice
Verdi for pengene
Dekning
Vurderer å bytte selskap
"Gått ifra middels til elendig dekning!"
2 syns denne omtalen er nyttig

2021! Telenors dekning blir værre og værre! Snart ikke mulig å surfe, ennå telefonen viser dekning! Telenor gir ingen logisk forklaring!! Skuffende!!

Kundetilfredshet
Kundeservice
Verdi for pengene
Dekning
Vurderer å bytte selskap
"Legger inn kostnader på ting du aldri har bestilt. Lyver om "teste høyere hastighet gratis""
4 syns denne omtalen er nyttig

Legger til "forsikring" (80% kost av ny tlf på 1 år) du aldri ba om. Ringer opp og spør om du ønsker å teste høyere hastighet gratis i X måneder. Hvor dem fakturer full pris for dette EN måned FØR gratis perioden er avsluttet. Dvs du i god tro avslutter innen tiden, men allikevel blir du fakturert. Om det ikke var nok. Prøver du å utsette en regning med feil så skal dem ha 8% renter! Noe som er kjipt for meg her, men avskyelig mot andre folk som utsetter grunnet dårlig økonomi! Bruker du Telenor. ALLTID sjekk om det er skulte kostnader via Min Side på Telenor no. Her kan du også slå av ting som "automatisk få ny datamengde til 50% av abno" (det er dyrere pr MB enn høyere abno) dersom man bruker opp etc BS.

Marianne
Kundetilfredshet
Kundeservice
Verdi for pengene
Dekning
"Veldig fornøyd"
2 syns denne omtalen er nyttig

Har ikke hatt noen problemer med Telenor er veldig fornøyd med kundeservicen når jeg har tatt kontakt med dem.

Kundetilfredshet
Vurderer å bytte selskap
"Swap for mobilen"
2 syns denne omtalen er nyttig

Jeg syntes dette bør stoppes anklages anmeldt, dette er svindel jeg snakker om swap systemet , jeg trodde jeg hadde gjort en god deal med forhandler,kunne bytte inn til ny mobil om ett års tid også ble swap avsluttet året etter trodde jeg...men nei da ,det ble heller en forlengelse på 2 år.Dette sku ikke vært lov, mobilen blir mega dyr

Kundetilfredshet
Kundeservice
Verdi for pengene
Dekning
Vurderer å bytte selskap
"Forsikringen er en bløff!"
2 syns denne omtalen er nyttig

Passer man ikke på å endre forsikringen etter å ha swappet, ender man med p betale to forsikringer. Benytter man seg av forsikringen så får du brukt telefon i bytte. Dette er moderne svindel bakt inn i en «fantastisk» forsikring. Jeg har hatt telenor i snart 20 år og av prinsipielle grunner bytter jeg selskap. Styr unna selskapet og forsikringen. Jeg inkluderer hva som kan bli bedre med Telenor. Og det er pretty much everything!

Kundetilfredshet
Kundeservice
Verdi for pengene
Dekning
Vurderer å bytte selskap
"Kundeservice,virker som de ikke klarer å lese,hvis du skriver E-Post til de"

Har spurt om forsterkere til ruteren siden mai,de fårstår ikke,så sender de til feil Person,så fårstår de ikke enda en gang, og jeg må bekrefte at jeg vil ha de to flere ganger,nå har de vist sendt enda en gang, og skulle komme snart,får snart 1 uke siden nå,snart 2 måneder er siden jeg skulle hatt de,dårlig service!!!

Aleksander
Kundetilfredshet
Kundeservice
Verdi for pengene
Dekning
Vurderer å bytte selskap
"Helt grei deknig"

Dårlig kundeservice burde hatt chat funksjon slik at man ikke måtte vente i evigheter på telefon for og få tak i dere. Mange av mine venner har telia dekning og klager ofte og jeg surfer med 100 download men noen få steder er dette motsatt. De sier ofte det nesten er samme hvilken dekning du har men etter både ha Telenor og telia er det fasktisk ikke det Telenor har bygd ut flest steder i Spydeberg men oppover lysern nytter det ikke og surfe 4g enkelte steder 1 strek og skifter til Edge men ellers fornøyd enkelte steder skifter Telenor nettet over til Edge enda ny iPhone 12 og nytt sim håper de bytter utstyr på master og fisker dette svært irriterende og stå og skifte mellom Edge og 4g

Kundetilfredshet
Kundeservice
Verdi for pengene
Dekning
Har byttet selskap
"Latterlig pris."
2 syns denne omtalen er nyttig

Hadde ubegrenset data til kr 599,- pr mnd. Sparte da kr 200,- på å gå over til konkurrent.

Kundetilfredshet
Kundeservice
Verdi for pengene
Dekning
Har byttet selskap
"Skjulte vilkår i tjenestene Safe og SafeID"
5 syns denne omtalen er nyttig

Byttet mobilselskap fra Telenor til annet. Denne overgangen tar nytt selskap seg av. Alt fungerte perfekt og jeg er fornøyd. Så - Et par måneder sener oppdager jeg at det er trekk på vel 200 kroner fra Telenor de to siste månedene. Jeg ringer inn og forklarer at jeg har byttet selskap og at mitt mobilabonnement ikke lengre er hos Telenor. Får opplyst at Safe og SafeId som jeg får på min mobilregning må sies opp manuelt av meg og vil fortsette å løpe uansett om jeg ikke lengre er kunde hos de. Får i tillegg beskjed om at jeg har tegnet denne tilleggstjenesten via muntlig bekreftelse når de ringe meg opp et år før. Fikk også vite at jeg som kone selv er ansvarlig for å logge inn på Telenor sin side og legge inn alle kort og nummer jeg ønsker å ha beskyttet. Der har jeg selvfølgelig ikke lagt inn noe. Ikke visste jeg at jeg måtte heller. Alt jeg har fått er en sms der det står "gratulerer med Safe og SafeID". Jeg har altså betalt i et år på en tjeneste som ikke har vært aktiv, og i tillegg ikke blir opplyst om at den må sies opp manuelt. Dette er ren svindel! Telenor vil av meg bli omtalt i værste ordelag etter denne runden. Ikke kunne de trekke tilbake de to fakturaene som var påløpt etter oppsigelse heller. NO MORE!!!

Kundetilfredshet
Kundeservice
Verdi for pengene
Dekning
Vurderer å bytte selskap
"Jeg syns Telenor er veldig dyre.derfor har æ lyst til ring kontant."
3 syns denne omtalen er nyttig

Jeg ønsker kontant kort .og det må være ordn et så æ har bare å bruke det med en gang

Kundetilfredshet
Kundeservice
Verdi for pengene
Dekning
Vurderer å bytte selskap
"Setter opp pris på et abonnement jeg ikke trenger uten å varsle meg først"
2 syns denne omtalen er nyttig

Telenor satt plutselig opp prisen med over 33% uten min samtykke og viten om forandringen på avtalen. De er dyre nok fra før av. Blir vel å gjøre om til kontantkort. Da har jeg bedre kontroll på haiene.

Kundetilfredshet
Kundeservice
Verdi for pengene
Dekning
Vurderer å bytte selskap
"Vil ikke beholde kundene"
5 syns denne omtalen er nyttig

Telenor er ikke bare markedets dyreste mobilleverandør, men abonnementet blir med jevnlige mellomrom dyrere og dyrere. De sletter gamle abonnementer og dytter abonnentene over i stadig dyrere løsninger. Tilleggstjenester blir også dyrere. De forsvarer prisen med tilleggstjenester som ingen trenger, og som de henter kostnadsfritt fra andre leverandører som har brukt tid og penger på å lage løsninger som var ment å tjene samfunnet, ikke for at en norsk mobilleverandør skal bruke dem i markedsføringen. Bruker du fortsatt Telenor er du like dum som jeg har vært frem til nå.

Kundetilfredshet
Kundeservice
Verdi for pengene
Dekning
Vurderer å bytte selskap
"Alt for dyrt - og binder deg til Telenor via Min sky sky"
4 syns denne omtalen er nyttig

Alt for dyrt - og binder deg til Telenor via Min sky

Kundetilfredshet
Kundeservice
Verdi for pengene
Dekning
Har byttet selskap
"Ikke forvent å få kontakt på telefon."
3 syns denne omtalen er nyttig

Helt umulig å nå. Blir videreførst 3 ganger med 15 minutters ventetid mellom hver telefon også brudt på siste telefon. Høres ut som telefonen ble tatt for så lagt på med engang. Helt uvirkelig irriterende. Dette er den vanskeligste kundeservicen jeg noen gang har vært borti.

Kundetilfredshet
Kundeservice
Verdi for pengene
Dekning
"Utrolig god service i Telenorbutikken"
3 syns denne omtalen er nyttig

Ringte kundeservice, men tok så lang tid. Gikk heller innom Telenorbutikken i Kongsberg, utrolig god og rask hjelp, De fikset problemet på stedet. Kommer definitivt til å gå hit neste gang jeg trenger hjelp eller skal kjøpe noe!!

Søk Bytt.no
AVBRYT
OK, JEG FORSTÅR