Meny

Telenor Mobil omtaler og erfaringer

2,7/5
Middels
Kundetilfredshet
Middels
Kundeservice
Middels
Verdi for pengene
Middels
18
av 28 innen
mobilselskap
48%
anbefaler
Telenor Mobil
Filtrer omtaler
70
24
23
21
61
Sorter omtaler etter
Viser av 199 omtaler med
Relevans
SORTER OMTALENE ETTER
PÅ EN SKALA FRA 1 TIL 5
Hvor fornøyd er du med Telenor Mobil?
Kundetilfredshet
Kundeservice
Verdi for pengene
Dekning
Har byttet selskap
"Useriøse"

Måtte registrere mange persondetaljer, f.nr og lignende for å kunne få greie på en pris via chatten! Dyrt og dårlig. Ice, here I come

Kundetilfredshet
Kundeservice
Verdi for pengene
Dekning
Vurderer å bytte selskap
"Bra selskap med god dekning. Litt surrete når man skal ha oversikten over alle TOTALE kostnader"

Suveren dekning og relativt greit å holde oversikten over utgiftene. Det som kommer litt "skjult" er kostnadene for spesialnummer til banker osv. Har opplevd at kundeservice har vært noe "aggressiv" når jeg ikke forstod utgiftspostene.

Kundetilfredshet
Kundeservice
Verdi for pengene
Dekning
Har byttet selskap
"Stjelenor!"
1 syns denne omtalen er nyttig

Telenor har null respekt for kunden. Ikke stol på noen av fakturaene deres. Ei heller avtaler du gjør gjennom kundeservice. Telenor vil garantert miste mange kunder i fremtiden med slik kundebehandling som de utøver nå om dagen. Jeg er nærmest sjokkert og vil fraråde på det sterkeste å binde seg opp mot Telenor!

Vurderer du Telenor Mobil?
Sammenlign mobilabonnement fra Telenor Mobil mot alle andre på markedet
Kundetilfredshet
Kundeservice
Verdi for pengene
Dekning
Har byttet selskap
"Jeg kan trygt si at du ikke får det du skal for pengene her"
1 syns denne omtalen er nyttig

Jeg kan trygt si at du ikke får det du skal for pengene her, både i mengde GB, hastighet osv. Jeg hadde mobil og mobilt bredband. Mobilregningen var på ca 1500-2000 swap, flexi. den var nede på 1200 da jeg var uten mobil en måned. Det mobile bredbåndet fikk jeg bestilt noe som tok lang tid, slik at jeg gikk i butikk for å hente ut ett og sende tilbake det andre når det ankom. Det andre ble sendt tilbake, men jeg måtte fortsatt betale for begge to og fikk beskjed om at det skulle bli tilbake betalt eller slettet når andre regninger kom. Fikk vell en sum på 5-6 tusen på 1 måned og ingenting ble slettet/tilbakebetalt. SKAL ALDRI BRUKE TELENOR MER!

Kundetilfredshet
Kundeservice
Verdi for pengene
Dekning
"Alt jeg trenger"
1 syns denne omtalen er nyttig

Det er ingen abonnement som kan måle seg med Telenor. Best dekning, pluss at jeg får både rollover OG Music Freedom, som jeg gjør at jeg sparer MYE data. Jeg har også veldig god erfaring med kundeservice både i butikk og på nett.

August C
Kundetilfredshet
Kundeservice
Verdi for pengene
Dekning
Vurderer å bytte selskap
"Dyrt og dårligere dekning enn hva de reklamerer med"
1 syns denne omtalen er nyttig

Sammenlignet med andre abonnement er Telenor Yng 6GB dyrt. Opplever også at jeg av og til har dårlig dekning, selv om jeg bor midt i Tromsø sentrum. Ellers et helt ok abonnement.

Kundetilfredshet
Kundeservice
Verdi for pengene
Dekning
Vurderer å bytte selskap
"Tenker bare profitt"
1 syns denne omtalen er nyttig

Lei av å bli byttet fra abonnement til abonnement for dårligere avtaler og dyrere pris. Originalt hadde jeg 4gb for 249 kroner, men jeg ble tvangsflyttet til 5gb for 399kr etter et halvt år da abonnementet jeg hadde ble fjernet. Kvalmt og jeg byttet så ned til 2gb for 249 og føler meg snytt for 3gb. Veldig kraftig nedgradering etter min mening. Sånn jeg opplever det og min erfaring med dårlig kundeservice angående bredbånd så er jeg rett og slett dritt lei Telenor. De tenker bare på penger og gir ingenting tilbake.

Kundetilfredshet
Kundeservice
Verdi for pengene
Dekning
"Bytt abonnement hvis du er misfornøyd!"
1 syns denne omtalen er nyttig

Bra dekning her på Vestlandet. Savner tilbud på nye telefoner, tilbud GODE tilbud fra de! Er helt greit abonnement til 299,- med 3 GB data. Kan ringe og sende så mye meld man vil på dette abonnementet, dette opplyste de ikke mamma om, når hun fikk mobil. Fikk et abonnement til 449,- kr i mnd hun, som pensjonist?. Har gjort det om til 249,-, etter en telefonsamtale med Telenor. Pensjonister trenger ikke et så dyrt abonnement! Følg med på de forskjellige abonnementene de har, og bytt selv!!!

Tonje V. E
Kundetilfredshet
Kundeservice
Verdi for pengene
Dekning
Har byttet selskap
"Ikke fornøyd"
3 syns denne omtalen er nyttig

Byttet til telenor og angrer. Dårlig dekning, Dyreste abonnement jeg har hatt, ble lovet en fast sum, men det er alltid over. Ble oppringt av en selger og jeg var dum og byttet. Ikke mere Telenor for min del. Datteren min hadde ett abonnement som fikk påfylling av 4g automatisk. Ikke bra. Måtte inn i innstillinger og forandre det da jeg ble obs på det. Heldigvis bytta nå!

Vurderer du Telenor Mobil?
Sammenlign mobilabonnement fra Telenor Mobil mot alle andre på markedet
Ole C. N
Kundetilfredshet
Vurderer å bytte selskap
"Kan ikke ha abonnement pga bet.anmrk."
2 syns denne omtalen er nyttig

Må ha kontantkort da jeg har fått bet.anm.mrk.så. det er et dårlig alternativ til et abonnement som jeg ikke får lov til å være med på en bedre løsning på dette området mobilbruk som er nødvendige hjelpemidler da jeg jobber hjemmefra som selvstendig næringsdrivende for mitt eget firma.

Kundetilfredshet
Kundeservice
Verdi for pengene
Dekning
Vurderer å bytte selskap
"Bad customer service. No good offer for actual clients"
2 syns denne omtalen er nyttig

Customer services don't help. they send you to call another number that charges like 25kr x min! crazy. Ive tried to buy a new phone with them. they didn't give me s...t I only use them because the coverage in my area is bad with telia and ice.

Bjørn F. G
Kundetilfredshet
Kundeservice
Verdi for pengene
Dekning
Vurderer å bytte selskap
"Egenrådig, elendig på reparasjoner"
2 syns denne omtalen er nyttig

Min Sony er inne for fjerde gang, de tre siste vedlagt bilder av feil/feilmeldinger. Verkstedet anbefalte heving, sTjelemor nekter

Kundetilfredshet
Kundeservice
Verdi for pengene
Dekning
Har byttet selskap
"Ren svindel"
6 syns denne omtalen er nyttig

Ikke rart disse tjener penger, sånn som de stjeler fra folk. Skulle ha abonnement med 4gb i mnd for 449 per mnd. Spurte hva som skjer etter jeg går tom for GB? Han svarte at det ikke kom noen ekstra kostnader, og at jeg selv måtte sende en sms får at det skulle koste. Endte med 4000 kr på 2 måneder... Dårlig kundeservice MAFIA virksomhet

Rosineide S
Kundetilfredshet
Kundeservice
Verdi for pengene
Dekning
Vurderer å bytte selskap
"Verdens dårligste forsikring jeg har vert borti"
1 syns denne omtalen er nyttig

Forstår hele konseptet med swap og positivt for de som har en tendens til å ødlegge tlf fort men samarbeidet med brightstar forsikring. Er helt absurd. Først tar de hundrevis av år før du får en ny tlf, så glemmer de å si ifra at telefonen er kommet frem i posten. Og når jeg endelig har fått henta telefonen så er skjermen perfekt, men telefonen slår seg av hele tiden sånn helt uten videre og noen ganger er det umulig å bruke den. Kundeservicen er og forferdelig, umulig å få hjelp med noe.

Vurderer du Telenor Mobil?
Sammenlign mobilabonnement fra Telenor Mobil mot alle andre på markedet
Cathrine
Kundetilfredshet
Kundeservice
Verdi for pengene
Dekning
Vurderer å bytte selskap
"Marerittet med Telenor startet med Swap og forsikring"
4 syns denne omtalen er nyttig

Marerittet med Telenor startet med Swap og forsikring. De startet etter et par mnd å fakturere både dobbelt og trippelt. Det ble mange telefoner fram og tilbake. Da et år hadde gått, gledet vi oss til å swappe inn Samsung galaxy s8 til s9. Vi gjorde alt riktig, tømte tlf, og sendte de inn, de hadde ligget i deksel hele tiden så de var så og si feilfrie. Telenor fortsatte likevel å fakturere oss for den ene s8-mobilen. Etter mange og lange tlfsamtaler og svada, fikk jeg endelig svar etter ca 4 mnd hva problemet er. Jo, de kan ikke finne telefonen, og fakturerer oss for en Swapavtale vi ikke har. Så nå må vi betale flere tusen for en mobil vi ikke har. Vi måtte også benytte oss av forsikringen da barnet vårt knuste tlf. Da fikk vi en ny tlf som ikke passet i dekselet el laderen. Nye svadasvar og samtaler. Dagene gikk, for Telenor sender ikke ut ekstrautstyr som lader. Dessuten var det jo den samme tlf iflg de. Da kom truslene om at jeg måtte betale 2500 kr i bot for ikke å sende inn den knuste tlf. Vi bor langt unna en forhandler. Jeg forklarte at vi må jo få overføre data til ny tlf og tømme den gamle først. Da viste deg seg at de hadde sendt en modell fra 2016, og ikke 2017 som var den opprinnelige tlf. Styr unna Telenor, forsikring og Swap, det er bare svindel! Lurer fælt hvem som har den forsvunne mobilen, for den er sendt.

Kjetil H
Kundetilfredshet
Kundeservice
Verdi for pengene
Dekning
Har byttet selskap
"Bare tull"
3 syns denne omtalen er nyttig

Vært kunde her lenge, men har nettopp funnet ut at jeg har blitt overfakturert datapakker som ikke har blitt bestilt av meg, dette har skjedd over flere måneder, som jeg fikk refundert. Men dette er tredje gangen det skjer ett flere telefonsamtaler og mailer. Da var mitt 11 års lange kundeforhold ferdig.

Kundetilfredshet
Kundeservice
Verdi for pengene
Dekning
"Bra for mitt bruk"

Telenor er kanskje dyrt, men jeg betaler gjerne for kvalitet. Er fornøyd med kundeservice og familie bonus som jeg får på mine 3 mobilabonnement samt at jeg har fiber Internett levert av Telenor

Kundetilfredshet
Kundeservice
Verdi for pengene
Dekning
Har byttet selskap
"100 % svindel"
6 syns denne omtalen er nyttig

Jeg byttet til Telenor, vel vitende om at 249,-/mnd. for 1GB er blant de aller dyreste, etter å ha vært plaget med spam-anrop fra utlandet (+61 m.m.) da Telenors selger sa at hos dem var det mulig å blokkere innkommende anrop fra utlandet utenfor Europa. Dette viste seg imidlertid å ikke stemme. Jeg spurte også selger om Tvilling-SIM var inkludert i prisen, og han opplyste hva det normalt koster, men sa at jeg skulle få det inkludert i prisen. På bakgrunn av disse to løftene valgte jeg å prøve Telenor. På min første faktura viste det seg at jeg likevel måtte betale for Tvilling-SIM, i tillegg til kr. 187,50 for etablering av tjenesten. Den sperren som jeg var lovet, kunne en hyggelig dame i kundeservice (som forøvrig er prisverdig lett å få tak i) bekrefte at ikke var mulig. I tillegg var jeg ilagt kr. 59,- i gebyr for papirfaktur, som jeg aldri hadde bedt om. Telenor opplyser at de alltid sender 1. faktura på papir med gebyr. Andre aktører lar deg enten velge fra dag en, eller sender 1. faktura på papir, men da gebyrfritt. Etter å ha blitt rundlurt av Telenor byttet jeg umiddelbart til en annen operatør, og la inn klage på abonnement/faktura. Det gjenstår å se hvor langt jeg kommer i dialog med Telenor, men jeg sender om nødvendig saken videre til Forbrukerombudsmannen eller Politiet, da jeg er blitt regelrett svindlet. Telenors selger har aktivt løyet og villedet meg til å bytte til dem, og Telenor har ikke holdt noe av det de har lovet. Jeg har med tiden vært innom en rekke operatører, og mindre seriøs aktør enn Telenor skal man lete lenge etter og likevel ikke finne. Jeg unner ikke engang min verste fiende å bytte til Telenor!

Kundetilfredshet
Kundeservice
Verdi for pengene
Dekning
Vurderer å bytte selskap
"Dyrt, pålitelig og god dekning."
1 syns denne omtalen er nyttig

Abonnementet virker å være dyrt ift andre operatører. Telefoner til andre land i EU blir fort kostbare.

Kundetilfredshet
Kundeservice
Verdi for pengene
Dekning
Vurderer å bytte selskap
"Rot og dyrt"
5 syns denne omtalen er nyttig

Styrken til Telenor er vel dekning. Og det er det. Har vært i Telenor i 5 å, og de har Elendig kundeoppfølging. Ikke nok med høye priser, men de skrur opp prisene enda mer uten hverken varsel eller hint. Og å rette opp dette er ikke så viktig.

Vurderer du Telenor Mobil?
Sammenlign mobilabonnement fra Telenor Mobil mot alle andre på markedet
Kundetilfredshet
Kundeservice
Verdi for pengene
Dekning
Vurderer å bytte selskap
"Dårlig kvalitet"
1 syns denne omtalen er nyttig

Etter gjentatte klager og forsøk på reparasjoner av dekningen blir telefonsamtalene ofte avbrutt, dvs den jeg snakker med, blir borte i korte eller lengre perioder. Dette skjer flere ganger under hver telefonsamtale når jeg ringer hjemmefra. Midt opp i det hele fikk jeg, på tross av at jeg har autogiro i nettbanken, papirfaktura pga endring i abonnementet, og dette kostet ekstra. Veldig irriterende når dekningen er så dårlig. Og dette kunne ikke gjøres noe ved.

Kundetilfredshet
Kundeservice
Verdi for pengene
Dekning
Vurderer å bytte selskap
"God dekning, men for dyrt i forhold til kun 2 GB"
1 syns denne omtalen er nyttig

Bra mobildekning og god service! Jeg hadde et bedre abonnement før som var både billigere og hadde mer GB. Det er jeg ikke så fornøyd med, ellers er jeg veldig fornøyd med telenor.

Kundetilfredshet
Kundeservice
Verdi for pengene
Dekning
Vurderer å bytte selskap
"Arrogant"
3 syns denne omtalen er nyttig

Mange av operatørene fremstår som svært arrogante, lite kundevennlige, lite serviceminded mht å f.eks finne andre abonnement, som kan være billigere.

Kundetilfredshet
Verdi for pengene
Dekning
"Aldri hatt noe problem med telenor."

Utmerket selskap og jeg, en trofast kunde. Jeg kunne også ønske at det fantes et annet abonnementet for de som er 50+ ikke bare ungdom og unge. Gjerne med 1GB osv.

Kundetilfredshet
Kundeservice
Verdi for pengene
Dekning
"God service og god tjeneste"

Stabilt som bare det, med kun en litt dårlig app-opplevelse å klage på, samt BankID på mobil og kostnaden der.
Ubegrenset strømming av musikk benytter jeg meg meget mye av.

Vurderer du Telenor Mobil?
Sammenlign mobilabonnement fra Telenor Mobil mot alle andre på markedet
Mobilabonnement fra Telenor Mobil
Helt anonymt. Tar kun 1 minutt.
Vis alle mobilabonnement
U11 100 MB
Fri tale, SMS og MMS
0,1 GB
pr. mnd
99 kr
pr. mnd
Detaljer
U18 300 MB
Fri tale, SMS og MMS
0,3 GB
pr. mnd
149 kr
pr. mnd
Detaljer
U18 1 GB
Fri tale, SMS og MMS
1 GB
pr. mnd
199 kr
pr. mnd
Detaljer
U18 2 GB
Fri tale, SMS og MMS
2 GB
pr. mnd
249 kr
pr. mnd
Detaljer
U18 4 GB
Fri tale, SMS og MMS
4 GB
pr. mnd
299 kr
pr. mnd
Detaljer
U18 8 GB
Fri tale, SMS og MMS
8 GB
pr. mnd
399 kr
pr. mnd
Detaljer
Yng 2 GB
Fri tale, SMS og MMS
2 GB
pr. mnd
249 kr
pr. mnd
Detaljer
Yng 4 GB
Fri tale, SMS og MMS
4 GB
pr. mnd
299 kr
pr. mnd
Detaljer
Yng 6 GB
Fri tale, SMS og MMS
6 GB
pr. mnd
349 kr
pr. mnd
Detaljer
Yng 8 GB
Fri tale, SMS og MMS
8 GB
pr. mnd
399 kr
pr. mnd
Detaljer
Medium 2 GB
Fri tale, SMS og MMS
2 GB
pr. mnd
299 kr
pr. mnd
Detaljer
Medium 3 GB
Fri tale, SMS og MMS
3 GB
pr. mnd
349 kr
pr. mnd
Detaljer
Medium 5 GB
Fri tale, SMS og MMS
5 GB
pr. mnd
399 kr
pr. mnd
Detaljer
Fleksi 10 GB
Fri tale, SMS og MMS
10 GB
pr. mnd
449 kr
pr. mnd
Detaljer
Fleksi 15 GB
Fri tale, SMS og MMS
15 GB
pr. mnd
499 kr
pr. mnd
Detaljer
Fleksi 20 GB
Fri tale, SMS og MMS
20 GB
pr. mnd
549 kr
pr. mnd
Detaljer
Fleksi 25 GB
Fri tale, SMS og MMS
25 GB
pr. mnd
599 kr
pr. mnd
Detaljer
Fleksi 30 GB
Fri tale, SMS og MMS
30 GB
pr. mnd
649 kr
pr. mnd
Detaljer
Fleksi 40 GB
Fri tale, SMS og MMS
40 GB
pr. mnd
699 kr
pr. mnd
Detaljer
Fleksi 50 GB
Fri tale, SMS og MMS
50 GB
pr. mnd
749 kr
pr. mnd
Detaljer
Fleksi 60 GB
Fri tale, SMS og MMS
60 GB
pr. mnd
799 kr
pr. mnd
Detaljer
Yng 15 GB
Fri tale, SMS og MMS
15 GB
pr. mnd
499 kr
pr. mnd
Detaljer
Finnes det bedre mobilabonnement?
Sammenlign mobilabonnement fra Telenor Mobil mot alle mobilabonnement på markedet.
Sammenlign mobilabonnement
Søk Bytt.no
AVBRYT
OK, JEG FORSTÅR