Mobiltelefoni

Telenor Mobil omtaler og erfaringer

2,8/5
Middels
Kundetilfredshet
Middels
Kundeservice
Middels
Verdi for pengene
Middels
10
av 24 innen
mobilselskap
53%
anbefaler
Telenor Mobil
Filtrer omtaler
64
19
16
14
48
Sorter omtaler etter
Viser av 161 omtaler med
Relevans
SORTER OMTALENE ETTER
PÅ EN SKALA FRA 1 TIL 5
Hvor fornøyd er du med Telenor Mobil?
Kundetilfredshet
Kundeservice
Verdi for pengene
Dekning
Har byttet selskap
"BankID på mobil koster penger!"

Fint med inkludert streaming av musikk og rollover, men ettersom yng-abonomentet er kun opp til 28 år var det på tide å finne noe annet. Saken var soleklar da Telenor tar seg betalt for å bruke BankID på mobil hver gang. Det er tragisk.

Kundetilfredshet
Kundeservice
Verdi for pengene
Dekning
"Kvalitet og trygghet"

Telenor har ryddig og oversiktlig faktura og gode nettsider. Jeg har vært Telenor-kunde i mange år og er veldig fornøyd med de. Prisene er akseptable og kundeservicen er god. De er konkurransedyktige.

Geir O. M
Kundetilfredshet
Kundeservice
Verdi for pengene
Dekning
Vurderer å bytte selskap
"Telenor leverer..."
1 syns denne omtalen er nyttig

Telenor levere best dekning der jeg bor og jeg har prøvd andre selskaper tidligere og ender ALLTID hos Telenor igjen... Suveren dekning og kundeservice

Erlend B
Kundetilfredshet
Kundeservice
Verdi for pengene
Dekning
"Aldri problem"

Tok testen for å se om det faktiskt var noe bedre der ute, Men var ikke det og det sier jo litt :) Veldig fornøyd. Aldri problemer heller :) Sliter med å komme med problemer.

Kundetilfredshet
Kundeservice
Verdi for pengene
Dekning
Vurderer å bytte selskap
"Fungerer bra, men for dyrt"

Telenor fungerer bra, men ender ofte opp med monster-regninger. Jeg trenger å bruke mye data uten å betale for mye.

Kundetilfredshet
Kundeservice
Verdi for pengene
Dekning
Vurderer å bytte selskap
"Dyre priser"

Vanskelig og dyrt å få kontakt med dere.
Umulig å komme i kontakt på telefon og e-post.
Ingen gode tilbud til kunder som har vært hos dere i mange år

Kundetilfredshet
Kundeservice
Verdi for pengene
Dekning
Har byttet selskap
"Bare styr!"
1 syns denne omtalen er nyttig

Ble lovet 300 nok i avslag på første regning, det skjedde aldrig! Uansett hvem jeg snakket om på kundeservice angående problemer, klarte de aldri å fikse noe. Svært misfornøyd, hadde Chess før og Telenor var en skuffelse i forhold. Har i dag Chilimobil, og er igjen tilfreds med min leverandør! Anbefaler ikke Telenor! Dårlig kundeservice og Europas dyreste GB pris.

Vurderer du Telenor Mobil?
Sammenlign mobilabonnement fra Telenor Mobil mot alle andre på markedet
Kundetilfredshet
Kundeservice
Verdi for pengene
Dekning
Har byttet selskap
"Elendig kundeservice, høye priser"
2 syns denne omtalen er nyttig

Har vært kunde hos Telenor lenge, av ren latskap og gammel vane - men nå er det slutt. Elendig kundeservice de få gangene jeg har vært i kontakt med dem, dråpen som endelig fikk meg til å få ut fingeren og bytte leverandør var at jeg ble "tvangsflyttet" over til et abonnement som både var dyrere og hadde mindre data inkludert enn mitt tidligere abonnement. (I følge kundeservice skulle jeg i det minste få min gamle datamengde inkludert, dette skjedde ikke. Henvendelser til kundeservice blir besvart med svada.)

Kristine
Kundetilfredshet
Verdi for pengene
Dekning
"God dekning, sjeldent problemer, stabilt"

Telenor kan være relativt dyrt i forhold til andre leverandører. Men basert på dekning, stabilitet og god hastighet har det definitivt vært verdt det. Som nevnt oventil har jeg sjeldent opplevd problemer, og når det først har vært så har de som oftest vært rask til å si ifra og advare, i tillegg til å løse opp i det.

Terje Ø
Kundetilfredshet
Kundeservice
Verdi for pengene
Dekning
Har byttet selskap
"Det gamle statsmonopolet"
1 syns denne omtalen er nyttig

Vil du unngå å betale din del av topplønningene til disse udugelige lederene velg heller noen andre.

Adrian M
Kundetilfredshet
Kundeservice
Verdi for pengene
Dekning
Har byttet selskap
"Blodpriser og latterlig lite data for pengene"
1 syns denne omtalen er nyttig

Verken Telenor, Telia eller noen av de andre store teleselskapene tilbyr fri data. Det gjør at jeg ikke kan bruke mobilen min slik jeg ønsker til en fornuftig pris. Hos ChiliMobil, som tilbyr fri data (1000GB/mnd), kan jeg se så mye film, YouTube og surfe til øynene detter ut. Abonnement som Telenor Fleksi blir helt absurd når det finnes fri data der ute. Jeg kommer aldri tilbake med mindre dere kan tilby fri data til en lavere pris enn ALLE konkurrentene.

Kundetilfredshet
Kundeservice
Verdi for pengene
Dekning
Vurderer å bytte selskap
"Aldri mere Telenor"
5 syns denne omtalen er nyttig

Det er veldig bra de har så elendig behandling av privatkunden, det gjør det enkelt for konkurrentene å tilby gode og rimelige løsninger som Telenor kun tilbyr sine Bedriftskunder.

Vurderer du Telenor Mobil?
Sammenlign mobilabonnement fra Telenor Mobil mot alle andre på markedet
Kundetilfredshet
Kundeservice
Verdi for pengene
Dekning
"Suveren på dekning, og alt bare virker. Ikke er de dyrere heller..."

Vi er en familie på 4, med 4 abonnementer. Vi har vært innom databøtta til Onecall, og hos Ice ett par år. Men kommer stadig tilbake til Telenor. Ingen slår dem på dekning! Og etter at de begynte med Familiebonus, så får vi like mye data til samme pris som hos Ice og Onecall. Og her er det ikke noe tull med å få tak i hverandre. Hos Ice var det av og til vanskelig å få ringt og sende melding...

Kundetilfredshet
Kundeservice
Verdi for pengene
Dekning
Har byttet selskap
"Bra i kundeservice men DYRT!"
2 syns denne omtalen er nyttig

Får ikke beskjed om en ubetalt regning langt før etter to måneder! Da var total prisen på 1840kr!!! Greit nok at 1000kr var pga en utenlandstur og ringing hjem til Norge men hva er det resterende beløpet?? I dette tilfellet hadde jeg et abonnent på 250kr/mnd! Helt håpløst av dem, ingen forklaring på fakturaen! Lurer deg trill rundt! Ikke anbefalt!
Dem har tidligere skrudd opp prisen UTEN samtykke fra meg også (vært en sak om dette på nettet). Nå er jeg møkk lei og bytter leverandør! Telenor er uærlig og dyrt!!
Det eneste som er bra er kundeservice men hva hjelper det når de sender dyre regninger hjem?? Nei takk, der var siste dråpen!! Abonnementet mitt på 250kr/mnd stemmer jo ikke, hver måned betaler jeg over 400kr:/ Orker ikke dem mer!

Solveig V
Kundetilfredshet
Kundeservice
Verdi for pengene
Dekning
Vurderer å bytte selskap
"Uforklarte kostnader hver måned"

Elendig kundeservice som koster å bruke, alltid ekstra summer hver måned uten forklaring i fakturaen. Positivt: bra dekning og enkelt med appen.

Per A. F
Kundetilfredshet
Kundeservice
Verdi for pengene
Dekning
"Kjapt, men dyrt!"
1 syns denne omtalen er nyttig

Når jeg har brukt opp de 60 inkluderte GB til 800 kroner, får jeg automatisk 60 GB i tillegg, til halv pris. Det jeg ikke bruker, overføres til neste måned. Jeg har da 120 GB til 1200 kroner. Neste måned blir billigere, siden Flexi starter på 10 GB og det koster mindre. Jeg bruker da opp de 60 til halv pris, og det jeg ikke bruker av de 10, overføres til neste måned.
Det negative er at det er alt for dyrt! 10-15000 kroner i året er mye penger!

Kundetilfredshet
Kundeservice
Verdi for pengene
Dekning
Vurderer å bytte selskap
"Dårlig dekning"
1 syns denne omtalen er nyttig

Skryter av dekning.
Jeg opplever dårlig dekning.
Har klaget på dette helt fra 450 systemet. Får stadig henvendelse fra Telenor på mobilnr. som jeg må ha fra en annen operatør. Viser til mail korrespondanse med kundeservice hvor det opplyses at de stadig bygger ut. Til nå har det tatt omtrent 35 år uten bedre forhold for mitt vedkommende.

Vurderer du Telenor Mobil?
Sammenlign mobilabonnement fra Telenor Mobil mot alle andre på markedet
Kundetilfredshet
Kundeservice
Verdi for pengene
Dekning
Vurderer å bytte selskap
"Knust skjerm forsikring - styr unna!!"
2 syns denne omtalen er nyttig

Kjøpte iPhone 7 i en swap avtale med knust skjerm og plussforsikring. Trodde det var en fast lav pris hver gang skjermen knuste (noe jeg er i overkant flink til), men viser seg det at prisen stiger med 1000kr hver gang du sender inn mobilen, og får tilbake en fabrikk ny iPhone, altså en mobil hvor de har brukt andre sine, gamle deler. Blir å bytte abbonement med en gang, makan til dårlig informasjon. Har også nå sittet å ventet på brightstar (fordikringsselskapet) å ringe meg opp igjen i snart en time.. STYR UNNA.

Kundetilfredshet
Kundeservice
Verdi for pengene
Dekning
Har byttet selskap
"Vurdering"
1 syns denne omtalen er nyttig

Bra dekning og sånn, men de er så forbanna overpriset i forhold til andre, har byttet til Get Mobil 4 GB 249 kr, her betaler jeg 249 kr for 2GB.

Kundetilfredshet
Kundeservice
Verdi for pengene
Dekning
Har byttet selskap
"Ble lovet ny tlf dagen etter telefonsamtalen med dem"
2 syns denne omtalen er nyttig

Hadde Telenor med swap avtale. Hadde toppforsikringen oss dem. Ble lovet ny tlf dagen etter telefonsamtalen med dem. Det gikk nærmere 2 måneder før jeg fikk ny. 1 år senere tar jeg kontakt på nytt med dæm ang knust skjerm. Da har de sagt opp min toppforsikringen. Så jeg har kun skadeforsikring. Dette vil da koste meg 1500kr. Ikke 500 som avtalt. Anbefaler alle som ønsker ny telefon. ALDRI GÅ FOR SWAP ELLER TELENOR. Telenor ansatte vil være ufin og vanskelig når det oppstår problemer for deg. Finnes ingenting godt å si om Telenor

Karoline
Kundetilfredshet
Kundeservice
Verdi for pengene
Dekning
Vurderer å bytte selskap
"Swap-avtale"
2 syns denne omtalen er nyttig

Sendte inn min 2 år gamle iphone 7 og valgte en iphone x i en swap-avtale. Telefonen var i helt super stand da jeg sendte den inn. Fikk beskjed en måned etter at jeg sendte den inn, at de hadde mottatt tlf men at den var i dårlig stand. Må nå betale for å få den fikset, pluss betale for begge telefonene. Har aldri vært borti makan til tull og tøys!

Kundetilfredshet
Kundeservice
Verdi for pengene
Dekning
Vurderer å bytte selskap
"Styr unna"
1 syns denne omtalen er nyttig

Til tross for reservert nummer utleverer Telenor nummeret ditt til diverse selskap uten samtykke.

Når en kontakter kundeservice for å få en forklaring møter man en småfrekk person som tar problemstillingen personlig, blånekter at dette har skjedd uten å vise forståelse.

Ditto; Personen har ingenting i kundeservice å gjøre.

Ikke førstegang jeg har møtt frekke kundebehandlere hos Telenor. Får en til å stille spørsmål rundt rekrutteringsprosessen.

Hilsen lei kunde som setter pris på privatliv og derfor avslutter sitt mobilabonnement for andre og siste gang.

Vurderer du Telenor Mobil?
Sammenlign mobilabonnement fra Telenor Mobil mot alle andre på markedet
Asbjørn T
Kundetilfredshet
Kundeservice
Har byttet selskap
"Selgere gir seg ikke med å prøve å få oss tilbake, dette begynner å nærme seg telefonterror"
1 syns denne omtalen er nyttig

Vi var lojale mot Telenor i mange år. Så undersøkte jeg diverse abonnementer for så se etter billigere alternativer. Jeg fant en konkurrent og flyttet alle familiens 5 mobiler over dit. Så begynte kjøret: Jeg ble stadig oppringt og fikk tilbud om løsninger som var billigere enn det som står tilgjengelig på nettsidene. At slike tilbud finnes føles som en fornærmelse for oss som var lojale mot Telenor i mange år. Til nå har jeg sikkert blitt oppringt nærmere 100 ganger for å skifte tilbake til Telenor. De skjønner ikke at jo mer de ringer, desto mindre blir sannsynligheten for at det kommer til å skje. Jeg har reservert meg mot telefonsalg. Dette begynner å føles som telefonterror.

Kundetilfredshet
Kundeservice
Verdi for pengene
Dekning
Har byttet selskap
"Sjokkerende dårlig for et selskap av Telenor sin størrelse"

Jeg byttet til Telenor etter kontakt med en selger over telefon. Dette skulle skje i den "lille" uka før påske. Ettersom jeg er i en husbygge prosess la jeg betydelig vekt på at det eneste som var viktig var at jeg ikke ble sittende uten telefon. Og jeg forhørte meg om aktivering av sim og at dette ikke skulle forårsake noe trøbbel nå som det var påske osv.
Jeg ble forsikret gang på gang at dette var helt under kontrol.
Jeg fikk sim og dato for overføring av mobilabonnement. Og dette skulle skje på tirsdagen før påske.
Dette skjedde ikke og jeg tok kontakt med Telenor kundeservice på net via pc siden telefon ikke virket.
De lovte og ordne dette slik at jeg ikke ble uten telefon hele påsken, og bad meg kontakte dem dagen som følget, onsdag før skjærtorsdag. Vedkommende som kunne fikse aktiveringen var ikke til stede dagen etter, jeg fikk samme beskjed. Altså kontakt kundeservice igjen neste dag på et bestemt tidspunkt. Jeg gjorde det og igjen ingen kunne hjelpe meg.
Jeg kunne ikke tro at systemet ikke hadde en måte jeg kunne aktivere sim på uten og få direkte hjelp av en kar hos Telenor.
Jeg fant 2 andre mulighete for aktivering av sim, #1 var aktivering via min side på telenor sin webside. Der kom jeg ikke inn for en måtte ha aktiverings kode på sms, noe som var umulig da jeg var uten telefon... Samme gjaldt for valg #2 som var Telenor sin app på telefonen, som også trengte aktivering med operasjonell telefon... Telenor sin kundeservice fortsatte og lyve til meg og si at jeg skulle kontakte dem dagen etter..
Helt til lørdag, da fikk jeg beskjed om at "sorry, han som kan hjelpe deg komme ikke før tirsdag.."
Aldri sett eller hørt om noe så patetisk dårlig, på så mange nivåer at jeg klarer ikke og utrykke meg skikkelig.. Er enda litt i sjokk. Ville ikke anbefalt.. De er også dyrere enn sine konkurrenter på alt.

Tommelopp
Kundetilfredshet
Kundeservice
Verdi for pengene
Dekning
"Alt funker. Litt dyrt, men verdt det."

Fantastisk kundeservice, fantastisk dekning og alt er bare helt amazing. Bortsett fra pris, men er verdt det.

Mobilabonnement fra Telenor Mobil
Helt anonymt. Tar kun 1 minutt.
Vis alle mobilabonnement
U11 100 MB
Fri tale, SMS og MMS
0,1 GB
pr. mnd
99 kr
pr. mnd
Detaljer
U18 300 MB
Fri tale, SMS og MMS
0,3 GB
pr. mnd
149 kr
pr. mnd
Detaljer
U18 1 GB
Fri tale, SMS og MMS
1 GB
pr. mnd
199 kr
pr. mnd
Detaljer
U18 2 GB
Fri tale, SMS og MMS
2 GB
pr. mnd
249 kr
pr. mnd
Detaljer
U18 4 GB
Fri tale, SMS og MMS
4 GB
pr. mnd
299 kr
pr. mnd
Detaljer
U18 8 GB
Fri tale, SMS og MMS
8 GB
pr. mnd
399 kr
pr. mnd
Detaljer
Yng 2 GB
Fri tale, SMS og MMS
2 GB
pr. mnd
249 kr
pr. mnd
Detaljer
Yng 4 GB
Fri tale, SMS og MMS
4 GB
pr. mnd
299 kr
pr. mnd
Detaljer
Yng 6 GB
Fri tale, SMS og MMS
6 GB
pr. mnd
349 kr
pr. mnd
Detaljer
Yng 8 GB
Fri tale, SMS og MMS
8 GB
pr. mnd
399 kr
pr. mnd
Detaljer
Medium 2 GB
Fri tale, SMS og MMS
2 GB
pr. mnd
299 kr
pr. mnd
Detaljer
Medium 3 GB
Fri tale, SMS og MMS
3 GB
pr. mnd
349 kr
pr. mnd
Detaljer
Medium 5 GB
Fri tale, SMS og MMS
5 GB
pr. mnd
399 kr
pr. mnd
Detaljer
Fleksi 10 GB
Fri tale, SMS og MMS
10 GB
pr. mnd
449 kr
pr. mnd
Detaljer
Fleksi 15 GB
Fri tale, SMS og MMS
15 GB
pr. mnd
499 kr
pr. mnd
Detaljer
Fleksi 20 GB
Fri tale, SMS og MMS
20 GB
pr. mnd
549 kr
pr. mnd
Detaljer
Fleksi 25 GB
Fri tale, SMS og MMS
25 GB
pr. mnd
599 kr
pr. mnd
Detaljer
Fleksi 30 GB
Fri tale, SMS og MMS
30 GB
pr. mnd
649 kr
pr. mnd
Detaljer
Fleksi 40 GB
Fri tale, SMS og MMS
40 GB
pr. mnd
699 kr
pr. mnd
Detaljer
Fleksi 50 GB
Fri tale, SMS og MMS
50 GB
pr. mnd
749 kr
pr. mnd
Detaljer
Fleksi 60 GB
Fri tale, SMS og MMS
60 GB
pr. mnd
799 kr
pr. mnd
Detaljer
Yng 15 GB
Fri tale, SMS og MMS
15 GB
pr. mnd
499 kr
pr. mnd
Detaljer
Finnes det bedre mobilabonnement?
Sammenlign mobilabonnement fra Telenor Mobil mot alle mobilabonnement på markedet.
Sammenlign mobilabonnement
Søk Bytt.no