Meny

Telenor Mobil omtaler og erfaringer

SKRIV OMTALE
Bytt til Telenor Mobil
2,1/5
Dårlig
Kundetilfredshet
Dårlig
Kundeservice
Dårlig
Verdi for pengene
Dårlig
22
av 26 innen
mobilselskap
38%
anbefaler
Telenor Mobil
Filtrer omtaler
105
34
39
44
167
Sorter omtaler etter
Viser av 389 omtaler med
Nyeste først
SORTER OMTALENE ETTER
PÅ EN SKALA FRA 1 TIL 5
Hvor fornøyd er du med Telenor Mobil?
Kundetilfredshet
Kundeservice
Verdi for pengene
Dekning
Vurderer å bytte selskap
"Ustabilt mobilt bredbånd"

Har fri sikt til mobilmast 1800 m fra bredbåndantennen - men forbindelsen faller ut rett som det er og må restartes. Ved en anledning lot den seg ikke restarte - og det tok halvannen uke uten bredbåndforbindelse før det kom tekniker og skiftet den. Fortsatt ustabil med flere restarter i løpet av en uke. Upålitelig og i praksis ubrukelig for profesjonell bruk.. I øyeblikket dessverre ikke gode alternativer. Kobbernettet er nedlagt. Var veldig stabilt.

Kundetilfredshet
Kundeservice
Verdi for pengene
Dekning
Har byttet selskap
"Kun negative erfaringer her"

Alt for dyrt, de tar masse betalt for det andre leverer gratis, de leverer masse tullete "ekstratjenester" som er helt ubrukelige, og prøver å selge meg ting jeg ikke har sagt ja til. Aldri mer Telenor.

Kundetilfredshet
Har byttet selskap
"ALDRI KJØP SWAP ALDRI BLI KUNDE AV TELENOR"

Swap er ran jeg har brukt over 25 tusen kroner på tre år med swap! Gleder meg til å bli ferdig med det jævlig abonnomanget om 4 mn så skal jeg ALDRI svare på en eneste tlf ifra Telenor igjen! Jævla dårlig er de med alt de driver med! Hele selvskapte burde gå konkurs gav dem en stjerne fordi jeg må gi noe! Prøvde å gi NULL

Ståle E
Kundetilfredshet
Kundeservice
Verdi for pengene
Dekning
Vurderer å bytte selskap
"Telenor tilbyr en enestående kampanje"
3 syns denne omtalen er nyttig

Telenor tilbyr en croombook ved kjøp av en av Samsung. Kampanjen skal vare frem til 28 August, men telefonen har dem ikke hatt på lager i det heletatt under kampanjen. Det kaller jeg og drive ren markedslureri. Telenor har blitt dårligere og dårligere og verre blir det bare siden det nå har blitt lov og lure kunder trill rundt.

Kundetilfredshet
Kundeservice
Verdi for pengene
Dekning
Har byttet selskap
"Telefonterror"
2 syns denne omtalen er nyttig

Jeg har bredbånd fra Telenor da det ikke er andre som tilbyr bredbånd der jeg bor. Siden jeg er bredbåndskunde hos Telenor, driver de å ringer meg til stadighet for at jeg også skal ha mobilabbonement fra dem. Jeg har blitt oppringt rundt 50 ganger de siste tre årene. Dette til tross for at jeg ikke bare avviser dem, men også ber innstendig om å ikke bli oppringt om dette flere gang. Flere av selgerne har lovet å fjerne meg fra listene, men senest i dag morges ble jeg oppringt om dette igjen. Dette er alvorlig og jeg opplever det som telefonterror da de nekter å la meg være i fred. Jeg opplever nå Telenor på samme måte som "Microsoft-scammere" fra India. Helt krise av et stort "proffesjonelt" selskap som Telenor.

Larspetter
Kundetilfredshet
Kundeservice
Verdi for pengene
Dekning
Vurderer å bytte selskap
"Ekstremt ustabilt"
1 syns denne omtalen er nyttig

Ustabilt nett. Timer med kundeservice. Reinstallasjon. Detter ut regelmessig.

Leiv J. E
Kundetilfredshet
Kundeservice
Verdi for pengene
Dekning
Vurderer å bytte selskap
"Altfor dyrt. Ingen servise/oppfølging. Har vært telenrkunde totalt ca 45 år. Stabil bedriftskunde!"
1 syns denne omtalen er nyttig

Altfor dyrt. Masse tillegg.Betaler for unyttige ting. Skulle få fast oversklig pris, men det skjedde ikkje!

Kundetilfredshet
Kundeservice
Verdi for pengene
Dekning
Vurderer å bytte selskap
"Mister dekning"
2 syns denne omtalen er nyttig

Vi bor i blokk midt i Oslo, dekningen i leiligheten er så dårlig at vi må gå nær vindu eller terrasse. Etter at fasttelefonen ble lagt ned har det blitt enda verre. Ringte kundeservice/ dekning fikk beskjed om at de ikke kunne gjøre noe da betongvegger kan stenge for signalet. Ikke imponert!

Kundetilfredshet
Kundeservice
Verdi for pengene
Dekning
Vurderer å bytte selskap
"God mobildekning"
1 syns denne omtalen er nyttig

Godt fornøyd. God mobil dekning. Hyggelig kundeservise

Per D. S
Kundetilfredshet
Kundeservice
Verdi for pengene
Dekning
Vurderer å bytte selskap
"Tusen takk for bedritent bredbånd som er latterlig overpriset."
3 syns denne omtalen er nyttig

Har nå hatt internett igjennom dere en stund, det er ustabilt, ruter må restartes hele tiden, får ikke linjen jeg betaler for, likevel annonserer dere for nordens beste internett, noe som umulig kan stemme når man ser hva man får. SKJERP DERE ser jeg bare! vi lever tross alt i 2022!.

Kundetilfredshet
Kundeservice
Verdi for pengene
Dekning
Har byttet selskap
"Middelmådig"
2 syns denne omtalen er nyttig

Litt fjern kundeservice med lange køer. Dårlig pris. God dekning. Greit med goodies, men ikkje verd pengene. Swap er dyrt, dyr egenandel ved skade.

Kundetilfredshet
Kundeservice
Verdi for pengene
Dekning
Vurderer å bytte selskap
"Greit nok"
3 syns denne omtalen er nyttig

Ganske utnyttende pris skala som hele tiden får deg til å føle at vis man bare legger inn 20kr til så får man et bedre tilbud. Uten å egentlig gi deg et reelt alternativ. Det et et abonnement de vil du skal velge. Og alle andre er der utelukkende for å få det "riktige" abonnementet til å se attraktivt ut. Selvom det på ingen måte er en god deal

Kundetilfredshet
Kundeservice
Verdi for pengene
Dekning
Vurderer å bytte selskap
"Dårlig!"
3 syns denne omtalen er nyttig

Ustabilt, elendig hastighet. Må stadig restartes. Håpløst å reklamere/klage.

Kundetilfredshet
Kundeservice
Verdi for pengene
Dekning
Har byttet selskap
"Forferdelig."
2 syns denne omtalen er nyttig

Elendig kundeservice, fakturaer der man oppdager flere tilleggstjenester som Telenor bare har slengt på og ikke minst ekstremt overpriset. Men den forferdelige og fraværende kundeservicen er hovedgrunnen til at jeg byttet til et annet selskap på sekundet bindingstiden var over. Og - legg merke til at de en gang ikke kunne brydd seg mindre med å svare på alle hundrevis av omtalene sine her på bytt.no som andre selskaper gjør. De får inn penger uansett og kunne ikke brydd seg mindre med skadekontroll.

Kyrre E. O
Kundetilfredshet
Verdi for pengene
Dekning
Har byttet selskap
"7 far i huset*100"
5 syns denne omtalen er nyttig

Udugelighet, uprofesjonalitet, og uten opplæring, virker som de ansatte er dratt rett ut fra gata, utennopplæring. Et lynkurs, hvor alle hadde lært følgende fraser»ja, jeg føler med deg, veldig frustrerende, beklager på vegne av min kollega! Etterat jeg hadde hørt dette utsagnet i 10 dager og blitt satt over til forskjellige avdelinger og snakket med ca 20 ulike personer pr dag, er heg ikke ennå på nett gjennom Telenor! Jeg ringte da til slutt 1 call ( Telia) og vips, så fikk jeg henta en Ruter på Elkjøp og chip på Narvesen, var jeg på nett

Markus M
Kundetilfredshet
Kundeservice
Verdi for pengene
Dekning
Har byttet selskap
"Dyrt og tunggrodd"
4 syns denne omtalen er nyttig

Dyr mobilleverandør! De forskjellige «garantiene» deres gjelder foreksempel ikke ved dårlig vær, tar lite sammfunnsansvar ifbm. Batteri på sine mobilantenner, og min bestilling på en lader fra «goodien» ble ikke godkjent fordi jeg dagen etter meldte flytting til ny mobilleverandør.

Kundetilfredshet
Kundeservice
Verdi for pengene
Dekning
Har byttet selskap
"Innpåslitne"
6 syns denne omtalen er nyttig

Har vært telenorkunde lenge, og ja det er topp dekning og alt det der. Prisene er altfor høye og det er dette som gjør at det absolutt ikke er verdt det. Man kan få like bra dekning hos andre for mye billigere. I ettertid av bytting, så har jeg mottatt telefoner fra telenor der de forsøker å få meg til å bytte tilbake. Dette har skjedd flere ganger. Desperate folk.

Kundetilfredshet
Kundeservice
Verdi for pengene
Dekning
Vurderer å bytte selskap
"Svindel i Telenorbutikk"
6 syns denne omtalen er nyttig

Var fornøyd kunde i maaange år, helt til jeg ble forsøkt lurt ved telefonkjøp av en luring i Telenorbutikken Steinkjer. Ikke prøv å tvinge kunder til å motvillig godta tilleggsprodukter de ikke vil ha, for å så ikke beklage i etterkant når det blir klaget til kundeservice for feilfakturering. Helt elendig og neppe lovlig! Nå bytter jeg og samboer til noe annet 👍

Astrid S. N
Kundetilfredshet
Kundeservice
Verdi for pengene
Dekning
Vurderer å bytte selskap
"Ikke et mobilselskap for eldre"
4 syns denne omtalen er nyttig

Tok et abonemang hvor jeg skulle få tilbehør til min iPhone . Trådløse øredingser. Har ikke bankbrikke , som 600 000 andre nordmenn.dette måtte hentes ut på nettetHar ringt inn. Men ingen er interessert i å ordne opp. Anbefaler andre gamlinger å holde unna Telenor Jeg forsvinner mår min mobil er nedbetalt

Kundetilfredshet
Kundeservice
Verdi for pengene
Dekning
Vurderer å bytte selskap
"Extrem dårlig kundeservice"
4 syns denne omtalen er nyttig

Extrem dårlig kundeservice og gi blaffen mentalitet. Telenor er npkk det verste telefon og internett operatør. dem skrur opp prisen ofte, lett å åpne abonnement men ekstrem vanskelig å søke om endringer. Om du snakker med kundeservice så har dem ikke peiling om du kommer med ett spørsmål som står ikke i dens skjerm. Telenor er kort sagt en stor og dyr skuffelse

Kundetilfredshet
Kundeservice
Verdi for pengene
Dekning
Vurderer å bytte selskap
"Vet ikke hva det er"
2 syns denne omtalen er nyttig

Veldig misfornøyd i det siste med telenor. Skal si opp alle avtaler hus telenor. Det er bare søppel nå

Kundetilfredshet
Kundeservice
Verdi for pengene
Vurderer å bytte selskap
"den dårligste kundeservicen i norge"
1 syns denne omtalen er nyttig

bestilte en samsung S22 i nettbutikken forsinke levering mer enn 3 uker og vanskelig kundeservice for å ta kontakt med. ganske ironisk for de sa den beste mobilnettleverandøren med 'careless' kundeservice.

Kundetilfredshet
"Kommer ikke inn på trådløst nett"
1 syns denne omtalen er nyttig

Skulle skifte til Telenor den 1. april. Kom hjem samme dato og får ingen tilgang.

Kundetilfredshet
Kundeservice
Verdi for pengene
Dekning
"Topp, ikke det billigste. Likevel."
2 syns denne omtalen er nyttig

Har vært Telenorkunde fra " tidenes morgen" og har alltid vært fornøyd. De siste årene har jeg brukt 100- abonnementet. Funker som bare det. Vurderer å gå opp til 200 ( og gjerne mer), men foreløpig er det dessverre det største aboet de har. Jeg gjennom årene hatt topp kundeservice. Tro meg eller la være, men jeg har aldri ventet mer enn max. 5 minutter før jeg har fått snakket med en kundebehandler. Måtte bare få det ut!

Kundetilfredshet
Kundeservice
Verdi for pengene
Dekning
Vurderer å bytte selskap
"Bra og dyrt men man må følge med faktura"
4 syns denne omtalen er nyttig

Har vært kunde i mange år og synes dekning er suverent (bor i Bergen med stor aksjonsradius på fjellet). Har også brukt kundeservice ved flere anledninger uten stor irritasjon. Det var en periode med en del salgs-mas og uønskede tilbud under middag, men det har sluttet. Det eneste som gjør at jeg er nå igjen på jakt etter alternativer er at pris til tvilling SIM går opp fra 69kr til 99kr! Vurderer nå igjen å bytte, da akkurat den del blir tilbud av flere aktører til en 29-39 kr. Og ellers: når man leser kommentarene på denne siden: det høres ut som alle har elendig kundeservice, men ICE ser ut til å toppe listen... :(

Søk Bytt.no
AVBRYT
OK, JEG FORSTÅR