Meny

Telenor Mobil omtaler og erfaringer

SKRIV OMTALE
Bytt til Telenor Mobil
2,4/5
Dårlig
Kundetilfredshet
Dårlig
Kundeservice
Middels
Verdi for pengene
Dårlig
22
av 37 innen
mobilselskap
42%
anbefaler
Telenor Mobil
Filtrer omtaler
93
32
34
35
124
Sorter omtaler etter
Viser av 318 omtaler med
Relevans
SORTER OMTALENE ETTER
PÅ EN SKALA FRA 1 TIL 5
Hvor fornøyd er du med Telenor Mobil?
Kundetilfredshet
Kundeservice
Verdi for pengene
Dekning
Har byttet selskap
"Brukbart, men dyrt"

Dekningen er bedre enn de andre i mitt område, men det er kostbart i forhold til hva andre selskap tilbyr. Setter ikke pris på at de lanserer nye egne abonnement som er billigere, samtidig som jeg sitter igjen å betaler mer enn hva jeg trenger på et "gammelt" abonnement. De endret navnet på 8gb abonnementet sitt, og jeg betalte uvitende 30 kr ekstra gud vet hvor lenge.

Jesper B
Kundetilfredshet
Kundeservice
Verdi for pengene
Dekning
"Helt magisk"

Anbefaler Telenor! Som regel så er det kun missfornøyde kunder som klikker inn på denne siden, siden de som er fornøyd ikke søker etter slike sider. Ingen av de andre selskapene kan nå de til knærne!! De som klager på farten, har mest sannsynlig ikke helt optimal Telenor, eller router hjemme.

Kundetilfredshet
Dekning
Har byttet selskap
"Belaster deg ekstra for hver faktura"

Her må du Passe ekstra godt, for det er veldig lett for å bli belasta ekstra, skjedde med meg som har firma og da snakker vi ikke om små beløp, men 7000-8000kr på under 6 måneder, etter kjøp av swap avtale fra Telenor. Så hadde lagt til masse ekstra som jeg aldri har bedt om. De har ordnet opp, men det etter mange mange purringer pr Mail og telefon gjennom mange måneder. Anbefaler virkelig ikke Telenor!

Kundetilfredshet
Kundeservice
Verdi for pengene
Dekning
Vurderer å bytte selskap
"Bra dekning."

Bra dekning, god kundeservice, men dyrt. Jeg har 3 abb med fri data. Kunne spart 10 000 i året på å bytte leverandør. Men da har jeg ikke like god dekning. Irriterende!

Kundetilfredshet
Vurderer å bytte selskap
"Ubeskrivelig dårlig kundebehandling fra Telenor!"
1 syns denne omtalen er nyttig

Jeg har ubeskrivelig dårlig opplevelse av Telenor sin kundebehandling. De belaster ekstra beløp på faktura og trikser mye ifm fakturering og når du tar kontakt med Kundeservice (den eneste muligheten til å ringe dem) får du ulike informasjon fra forskjellige kundebehandlere på samme spørsmål. En kundetjeneste er å kunne hjelpe kunde til å løse utfordring/spørsmål men de i Telenor lager problem etter problem og du taper mye penger og tid å få løe på det du lurer på. Derfor må jeg tenke på å bytte til et annet selskap.

Kundetilfredshet
Kundeservice
Verdi for pengene
Dekning
"Grei pris til deilig datamengde, men hastigheten jeg betaler for leveres ikke."
1 syns denne omtalen er nyttig

Jeg er fornøyd med Telenor og tilbudene deres på «Next» abonnementene. Pris er bra mtp. at du får «evig» med datamengde. Det jeg ikke er fornøyd med er at jeg slettes ikke får den hastigheten jeg er blitt fortalt at jeg skal få med Yng Next Rask.

Aleksander
Kundetilfredshet
Kundeservice
Verdi for pengene
Dekning
"God dekning dårlig kundeservice"
3 syns denne omtalen er nyttig

Kundeservicen er ikke så bra prisene er litt høye med tanke på for eks Talkmore og vipps som har like bra nett fordi dekninga er best på Telenor.bytta til telia i et år var stor forskjell på dekningen derfor endte jeg opp med Telenor igjen

Kundetilfredshet
Kundeservice
Verdi for pengene
Dekning
Vurderer å bytte selskap
"God kunde"

Di har en god service og har vært hos Telenor i mange år. Det de kan bli bedre på er å ha bedre priser til di som er yngre med mer data trafikk til en billig penge.

Kundetilfredshet
Kundeservice
Verdi for pengene
Dekning
Vurderer å bytte selskap
"Telenor driver mafiavirksomhet"
2 syns denne omtalen er nyttig

Stadige prisendringer, krav om utstyr man må ha, bare utleie, ingen kontakt med andre enn «kundeservice» som er unge mennesker som bare vil ha en jobb, men ingen reell mulighet til å hjelpe...hvis man får tak i de i det hele tatt. Telenor er ikke lenger en tjeneste for folk flest...folk flest er deres kunder som de står fritt til å utnytte etter eget forgodtbefinnende!

Kundetilfredshet
Har byttet selskap
"Svindel! Hold dere unna"
1 syns denne omtalen er nyttig

Jeg har betalt for en swap avtale i nesten 24 mnd nå, og når jeg har klart og knust skjærmen og ønsker og bruke min skjermforsikring for og reparere den. Mener de at de ikke finner IMEI nr mitt. Har brukt over 2 mnd på dette nå. Og de kommer ikke med noen tilbakemelding, kun at de ikke finner mitt IMEI nr. Noe som er veldig rart, når jeg har betalt for en swap tlf i nesten 2 år. Hvor er hjelpen når man trenger det. Dyrt og dårlig selskap. Anbefaler alle på det sterkeste og holde seg unna disse kjeltringene. !

Martin H
Kundetilfredshet
Kundeservice
Verdi for pengene
Dekning
"Jeg er veldig fornøyd"

+hos meg , og det jeg skulle feriere, så funker Telenor sin dekning helt tipp topp. + man får tvillingSIM og DataSIM til rimelige priser. +Godt tilbud for totalkunder +man får skytjeneste og email på norsk jord, beskyttet av Norges lover. + De gangene man er uheldig får man ofte god hjelp av deres forsikringspartner. +Null nedetid. +greie ordninger om betaling må vente litt. - kundebehandlere på kundeservice virker ikke alltid like engasjert. Man må som regel finne passende tjenester på egenhånd. - 100 kroner for et sim-kort er veldig DYRT! - litt stive månedsavgifter. - ikke nødvendig å ta betalt for bankID på mobil. Det gjør kun dette selskapet utifra hva jeg har erfart. Det burde være inkludert, da man så visst betaler de nok fra før til å anse det som annet enn irriterende unødvendig, som de kan lære av konkurrentene..de klarer seg med lavere priser og det inkludert denne tjenesten uten ekstrakostnader til kunden. Ellers trives jeg godt hos Telenor, og det har jeg gjort i 15 år.

Kundetilfredshet
Kundeservice
Verdi for pengene
Dekning
Vurderer å bytte selskap
"Blir trukke hver gang en bruker bank ID"
4 syns denne omtalen er nyttig

De har noe de kaller transaksjonsgebyr på BankID på mobil.... En hyggelig dame forteller oss med et smil at det er ca 20 øre når en bruker bankID på mobil. Gebyret ser ut til å være 0,49kr vær gang bankID på mobil brukes. Styr unna...

Kundetilfredshet
"Fikk kjøpe iPhone 12 Pro i ønsket farge takket være Telenor"
1 syns denne omtalen er nyttig

Butikken hadde ikke ønsket farge på lager. Men når de fant ut at jeg var Telenor-kunde hadde de lov å til å hente ønsket farge og jeg fikk dermed gå ut av butikken med den fargen jeg ønsket. Vet ikke helt årsaken men uansett ønsker jeg å rette takk til Telenor.

Robert M
Kundetilfredshet
Kundeservice
Verdi for pengene
Dekning
Har byttet selskap
"Ingen kunde service"
10 syns denne omtalen er nyttig

En mann er død, ringer kundeservice sier i fra, DE kan ikke gjøre noe før de får døds att, greit sender dødsattest, får det til bake de kan ikke gjøre noe, må fylles ut et skjema, HVORFOR SKAL JEG DET. JEG LIKER IKKE TELENORS KUNDE BEHANDLING,

Kundetilfredshet
Kundeservice
Verdi for pengene
Dekning
"Får ikke hastigheten lovet og veldig dyrt"
2 syns denne omtalen er nyttig

Telenor sier at ved 4G+ så skal ikke kapasiteten på basestasjonene være noe problem. Selv midt på natta med full dekning på 4G+ så oppnår jeg maks 50mbit/s. Ekstra datapakke på bedriftsabonementet er svindyrt og du kan kun velge 1, 5 eller 50GB. Telenor hører ikke på kundene sine heller!

Granit S
Kundetilfredshet
Kundeservice
Verdi for pengene
Dekning
Vurderer å bytte selskap
"Verste kundeservice, noen gang"
4 syns denne omtalen er nyttig

Telenor har rett å slett den verste servicen jeg noen gang har vært bort i, uansett hva du spør/ber om hjelp om så blir det ikke gjort. Blir solgt basert på løgn, ikke fulgt opp, og når du krever oppsigelse krever de tilbake ekstreme bruddgebyrer og null forståelse/tid på å sette seg i saken. Vi "holder" ut noen måneder til så kommer jeg til å flytte hele firmaet, privat og alt som er koblet til Telenor vekk og ut.

Larsmartin R. H
Kundetilfredshet
Verdi for pengene
Dekning
Vurderer å bytte selskap
"Dårlig dekning"
2 syns denne omtalen er nyttig

De skryter ufattelig mye om hvor bra dekning de har... 97% av tiden har jeg 1-2 streker på dekningen

Kundetilfredshet
Kundeservice
Verdi for pengene
Dekning
Har byttet selskap
"Bløffet 82 åring"
2 syns denne omtalen er nyttig

Min mor på 82 år ble lovet en tekniker til å se på vedvarende feil på internettforbindelsen. Familien bistod med å sjekke at alt var koblet rett og feilsøkte uten hell. Hun ble så lovet teknikerbistand som aldri kom.

Kundetilfredshet
Kundeservice
Verdi for pengene
Dekning
"Bra dekning"
1 syns denne omtalen er nyttig

Fungerer bra på svensk side 👍. Har prøvd Telia å hundy. Telia delvis, ikke alti. Litt vanskelig å komme på nett. Hudu stryk.

Kundetilfredshet
Verdi for pengene
"Dårlige selgere, dårlig tilbud"
1 syns denne omtalen er nyttig

Ønsket tilbud på nett etter å ha flyttet. Telenor ringte med et dårlig tilbud, lite teknisk informasjon om produktet (og feilinformasjon om hvordan levering av nett fungerer), og ville ikke gi meg tilbudet skriftlig for sammenligning med andre tilbud. Virker som de prøver å pushe dyre produkter på de med lite teknisk forståelse, og jeg sitter igjen med følelsen av å ha blitt oppringt av en scammer.

Kundetilfredshet
Kundeservice
Verdi for pengene
Dekning
Har byttet selskap
"Elendig hele greia"
4 syns denne omtalen er nyttig

Starter med å bytte selskap siden Telenor er så dyrt og kun har edge dekning som noen ganger blir helt borte selv om jeg bor rett ved byen. Når vi bytter selskap starter faenskapet. Når vi først bytter selskap sender de en faktura får måneden vi ikke har abonnement hos de. Denne fakturaen betaler vi og tenker at vi skal ringe opp om så vi kan få igjen disse pengene, noen dager etter får vi en purring hvor de ønsker å få 151,66kr fordi vi tydeligvis ikke har betalt 4kr av fakturaen som vi betalte fullt ut. Ringer og får beskjed om at de skulle fikse alt og at vi skulle få igjen pengene vi hadde betalt for måneden vi ikke hadde abonnement hos de. 2 måneder etter alt dette så får vi samme faktura på nytt hvor denne da har vært sendt til feil adresse på andre siden av Norge. Når fakturaen er sendt til feil side av Norge så kan du vel tro at den kommer hit etter betalingsfrist. Ringer igjen Telenor hvor de legger skylden på systemet ditt og at det skal bli fikset opp i. 2 dager etter får en e-faktura som da er purring fra Gothia som nå ønsker 328,39kr fordi vi ikke har betalt fakturaen som.skulle vært slettet for litt over 2 måneder siden. Enda venter vi på å få igjen penger. Prøver å ringe opp igjen uten at min samboer da er til stede (hennes abonnement) men da kan de ikke gjøre noe med fakturaen fordi hun ikke er til stede for å bekrefte dette. Nå er jeg rimelig lei. Er det lov å komme med purringer tilbake til Telenor for å ikke betale oss tilbake og prøve å få mere penger ut av oss?

Kundetilfredshet
Kundeservice
Verdi for pengene
Dekning
Vurderer å bytte selskap
"Svindlere?"
3 syns denne omtalen er nyttig

Som eneste selskap jeg har vært borti tar de betalt 79 kroner for papirfaktura på første faktura når man har ingen andre valg enn å motta dette per brev. Alle andre selskaper i Norge har gratis første faktura også har man valget om å opprette efaktura fra faktura nr to. Og da må man betale hvis man vil ha papirutgave. De skryter over å ha 200 millioner kunder. Og noen har nok flere kundeforhold, feks både mobil og internett. Så da "stjeler" de mer enn 1.5 milliarder kroner fra sine kunder? Når man har ingen valg så er dette etter min mening svindel.

Kundetilfredshet
Kundeservice
Verdi for pengene
Dekning
"Best i test!"
2 syns denne omtalen er nyttig

Telenor mobil abonnement, er ikke bare et vanlig abonnement med bare ringe tid,sms og datapakke. Men masse andre kjekke tjenester som jeg har fått inkludert blant annet sky-lagring, se hvem og masse annet!

Kundetilfredshet
Vurderer å bytte selskap
"Faktura"
2 syns denne omtalen er nyttig

Jeg skifter abonnement slutten av dette året. Fortsatt fakturer dere meg for januar. Hva gjør dere med det?

Britt G. W
Kundetilfredshet
Kundeservice
Verdi for pengene
Dekning
Vurderer å bytte selskap
"Elendig kundeservice - manglende rutiner"
3 syns denne omtalen er nyttig

Jeg har forsøkt å få hjelp til å fikse fibernettet hjemme i flere uker, uten at noen av de utallige kundebehandlerne jeg har snakket med har klart å hjelpe meg. Jeg blir satt over, får ulike beskjeder alt ettersom hvem jeg snakker med. Ingenting blir logget, så jeg må begynne å forklare samme sak hver gang jeg må ringe på nytt fordi det blir brutt eller jeg blir satt videre til eksterne samarbeidspartnere. Utrolig at en bedrift som Telenor ikke har rutiner på ting. Nå bytter jeg leverandør rett og slett. Dette orker jeg ikke å bruke mer tid på.

Søk Bytt.no
AVBRYT
OK, JEG FORSTÅR