Dyr mobilleverandør! De forskjellige «garantiene» deres gjelder foreksempel ikke ved dårlig vær, tar lite sammfunnsansvar ifbm. Batteri på sine mobilantenner, og min bestilling på en lader fra «goodien» ble ikke godkjent fordi jeg dagen etter meldte flytting til ny mobilleverandør.
Har vært telenorkunde lenge, og ja det er topp dekning og alt det der. Prisene er altfor høye og det er dette som gjør at det absolutt ikke er verdt det. Man kan få like bra dekning hos andre for mye billigere. I ettertid av bytting, så har jeg mottatt telefoner fra telenor der de forsøker å få meg til å bytte tilbake. Dette har skjedd flere ganger. Desperate folk.
Var fornøyd kunde i maaange år, helt til jeg ble forsøkt lurt ved telefonkjøp av en luring i Telenorbutikken Steinkjer. Ikke prøv å tvinge kunder til å motvillig godta tilleggsprodukter de ikke vil ha, for å så ikke beklage i etterkant når det blir klaget til kundeservice for feilfakturering. Helt elendig og neppe lovlig! Nå bytter jeg og samboer til noe annet 👍
Tok et abonemang hvor jeg skulle få tilbehør til min iPhone . Trådløse øredingser. Har ikke bankbrikke , som 600 000 andre nordmenn.dette måtte hentes ut på nettetHar ringt inn. Men ingen er interessert i å ordne opp. Anbefaler andre gamlinger å holde unna Telenor Jeg forsvinner mår min mobil er nedbetalt
Extrem dårlig kundeservice og gi blaffen mentalitet. Telenor er npkk det verste telefon og internett operatør. dem skrur opp prisen ofte, lett å åpne abonnement men ekstrem vanskelig å søke om endringer. Om du snakker med kundeservice så har dem ikke peiling om du kommer med ett spørsmål som står ikke i dens skjerm. Telenor er kort sagt en stor og dyr skuffelse
Veldig misfornøyd i det siste med telenor. Skal si opp alle avtaler hus telenor. Det er bare søppel nå
bestilte en samsung S22 i nettbutikken forsinke levering mer enn 3 uker og vanskelig kundeservice for å ta kontakt med. ganske ironisk for de sa den beste mobilnettleverandøren med 'careless' kundeservice.
Skulle skifte til Telenor den 1. april. Kom hjem samme dato og får ingen tilgang.
Har vært Telenorkunde fra " tidenes morgen" og har alltid vært fornøyd. De siste årene har jeg brukt 100- abonnementet. Funker som bare det. Vurderer å gå opp til 200 ( og gjerne mer), men foreløpig er det dessverre det største aboet de har. Jeg gjennom årene hatt topp kundeservice. Tro meg eller la være, men jeg har aldri ventet mer enn max. 5 minutter før jeg har fått snakket med en kundebehandler. Måtte bare få det ut!
Har vært kunde i mange år og synes dekning er suverent (bor i Bergen med stor aksjonsradius på fjellet). Har også brukt kundeservice ved flere anledninger uten stor irritasjon. Det var en periode med en del salgs-mas og uønskede tilbud under middag, men det har sluttet. Det eneste som gjør at jeg er nå igjen på jakt etter alternativer er at pris til tvilling SIM går opp fra 69kr til 99kr! Vurderer nå igjen å bytte, da akkurat den del blir tilbud av flere aktører til en 29-39 kr. Og ellers: når man leser kommentarene på denne siden: det høres ut som alle har elendig kundeservice, men ICE ser ut til å toppe listen... :(
Betaler 0,49 kr for hver gang man bruker bankid, og det er elendig kundeservice.
Telenor sørger for at kundene sine er HELT uten dekning på tlf samt ingen mobildata i opptil 5 DAGER fordi de gjør om til 5G. Ingen backup plan mens de endrer om eller prøver å jobbe litt raskere. Ingen fratrekk i faktura heller at tjenesten du betaler for er borte i nærmest EN UKE! Helt tragisk...!!
Uforståelige fakturaer. Nå skal de øke gebyr for SIM-kort/ data pr mnd fra 49 kr til 99kr. Føler de lurer meg vær måned.
Jeg synes det er ganske umoralsk å sende ut inkasso regning på dødsbo for ett par hundre kroner 1.5 år etter dødsfall, særlig når det aldri har blitt sendt ut regninger for dette på verken avdødes eller kontaktpersons adresse.
Trenger ikke så mye data. Vurderer annen leverandør kun for å redusere kostnad. Telenors dekning utenfor allfarvei var alltid et pluss. Det kan ha endret seg? Dekningskart kan antyde det. Telenors abonnement er også lett å administrere og virker veldig sikkert. Bruker alltid sikkert passord, som ingen enheter eller browsere husker, heller ikke jeg. Skifter stadig passord, som er gjort på 1-2-3 på Telenors sider med to sikkerhetskoder. Enkelt, og trolig meget sikkert (?).
Kan ikke stole på hva de ansatte der sier til deg. De har flere ganger prøvd å fakturere meg dobbelt. En gang så sa de at jeg kunne se bort i fra den ekstra fakturaen fordi det var en feil, og det endte med inkasso!! Anbefales ikke
Jeg hadde knust skjerm som gikk på forsikringen. Sendte inn telefonen til verksted som var via Telenor. Verkstedet mente det ikke var noe å gjøre og skulle etter avtalevilkårene sende en tilsvarende eller lik telefon. De sendte meg etter en måned en langt dårligere og mye eldre telefon som jeg ringte og klaget på, de sa da at jeg skulle sende den telefonen i vedlagt konvolutt. Så sendte jeg denne tilbake og ventet to måneder for å få den telefonen jeg hadde krav på. Da jeg endelig fikk den gikk tiden på den gamle telefonen ut, men de fornyet dette et år. Selv om jeg ringte den dagen jeg fikk telefonen og sa jeg kom til å returnere denne siden jeg fikk lyst på en nyere versjon. Da fikk jeg beskjed av kundeservice at jeg ikke skulle betale mer på den telefonen siden jeg sendte denne tilbake. Så jeg bestilte en ny telefon via swap, noe jeg den dag i dag angrer på, siden jeg da satt å betalte på to telefoner når jeg sendte tilbake den jeg fikk tilsendt av verkstedet. Så betalte over 2000 kr for to telefoner i et år hvor jeg kun hadde en telefon. Jeg synes Telenor er useriøse og tar ikke kunden på alvor. Anbefaler ingen denne leverandøren.
Jeg har til gode å oppleve tilsvarende dårlig kundeservice noen gang som den jeg møter hos Telenor. En helt konkret henvendelse gjør at Telenor nå taper bedriftsabonnement for rundt 15 000,- pr mnd.
Ble forespeilt en pris på telefon. Det viste seg at det var mye dyrere. Kundebehandlere skylder på hverandre og man kommer ingen vei med klager.
Har dekning der hvor ingen av de andre nett operatørene har det, både på fjellet, til vanns og til lands
Brukt Telenor i alle år og svært fornøyd med kundeservice. Men når telefonen min ble ødelagt og jeg skulle kontakte forsikringsselskapet pga topp forsikring som i følge Telenor var gull verdt, ble til 40 telefon samtaler til et forsikringsselskap som aldri førte frem. Telenor sier de ikke har ansvar. Det vil jeg sjekke opp i.
Etter å blitt tvunget på et Telenor-abonnement etter å ha overført nummeret mitt fra bedrift til privat, byttet jeg til annen operatør umiddelbart etter jeg fikk kontroll over eget abonnement. Allikevel må jeg betale «for inneværende måned» hos Telenor. Neste måneds faktura var personen på kundeservice ikke interessert i å gjøre noe med heller, selv om porteringen til ny operatør skjer den 21. i måneden. Styr unna.
Latskap fra min side, spesielt siden jeg har pratet med dem flere ganger og alltid møtt på elendig kundeservice. hva som er bra? dekningen. THATS IT. kundeservice er fra min erfaring stort sett bare dårlig til ekstremt dårlig, møtt hovmodige og direkte frekke folk på telefonen. eneste jeg angrer på er å ha vært kunde hos dem så lenge, rett og slett grunnet latskap. det er lett å bytte, så folkens. bytt!
Har i mange år vært misfornøyd med de og ikke misforstå, har gitt de flere sjangser med flere år imellom. For å starte med telefoni, så er det overprisa til de grader, selskapet lever fortsatt 20år tilbake i tid hvor det ikke fantes alternative operatører, verste kundehåndteringen innen telefoni, har hatt de alle. Har foreldre som har vært kunde hos de så lenge de har hatt mobil pga Finmark er bostedet og det var dårlig dekning hos alternativene. Internettet er bare en j**la ond spøk, det er som de tror at det er vi som bør sette pris på tjenestene isteden for de setter pris på kunder. Skulle ønske jeg kunne si noe bra, men har absolutt ingenting til overs for de. De lever på eldre mennesker som ikke har vett nok eller noen til å hjelpe de til å bytte, for det er det nok av her i landet. Heldigvis nå har det kommet alternativ opp hit og jeg skal gjøre alt jeg kan for alle jeg kjenner ikke har Telenor. Personlig bor jeg i i Oslo omegn, så får meg å komme opp hit er sjokkerende. De får forferdelige tilbud, isteden for å grave fiber, så legger de ned hele tilbudet og alternativet er en j**la mobildekning antenne p ha på veggen??? Til nærmere 800kr i måneden for 30-50hastighet?! HELDIGVIS har de meg som kan passe nogenlunde på og tok kontakt med Alltibols som leverer fiber, tv OG gratis installering til 200kr dyrere (1000kr måneden.) Da er det snakk om en hel del kanaler og en linje på 100/100 eller 200/200. Det er jo en svimmel forskjell i både kvalitet og pris. Dessverre er de såpass stor at de blir aldri å forsvinne. Pil rottent tvert igjennom. Har du enda Telenor og bor i nordlige strøk så anbefaler jeg Ice som telefon operatør med knall dekning, gode priser og fantastisk kundeservice. Internett er Alltidbox igang eller så er det som regel et alternativ til, slutt å for dette selskapet med kroner. Kanskje først da våkner "norges ledende operatør" til liv. Norges ledende operatør fikk jeg slengt i trynet når jeg ringte og spurte hva det var slags søppeltilbud de hadde kommet med til foreldrene mine. Dessverre hadde moren min allerede takka ja, så oppsigelsen blei bare på ROLIGE 3000kr, men det er faen meg verdt det. Jeg har så mye mer å si om dem men det blir oppriktig kaos og pumpa begynner å hamre i kroppen bare ved tanken på dem. Forbanna dritt folk, reis til he****te.
Hadde kjøpt telefon hos datteren min den 1 dec som bursdags gave, på nettsiden sto det at de hadde den på lager og at vi fikk den om 1-3 dager. vi fikk sporingsnummer først etter 1 uke, og da påsto posten at sendingen om pakken var mottat, men selve pakken var ikke det. 14 dager senere kanselerte de orderen etter vi sente email om problemet. Vi kastet bort 14 dager på å vente på en telefon som aldri kom, vet ikke om vi får den til jul engang.