Mobiltelefoni

Telenor Mobil omtaler og erfaringer

114 verifiserte omtaler
3,6/5
Bra
Kundetilfredshet
Bra
Kundeservice
Bra
Verdi for pengene
Middels
3
av 23 innen
mobilselskap
62%
anbefaler
Telenor Mobil
Filtrer omtaler
55
16
7
10
26
Sorter omtaler etter
Viser av 114 omtaler med
Relevans
SORTER OMTALENE ETTER
PÅ EN SKALA FRA 1 TIL 5
Hvor fornøyd er du med Telenor Mobil?
Kundetilfredshet
Kundeservice
Verdi for pengene
Dekning
Vurderer å bytte selskap
"Ubrukelig kundeservice"

Telenor presterer å yte ekstremt dårlig kundeservice ved å stille forferdelige mennesker i sine butikker, og ved kundeservice legger de på når de får noen vanskelige spørsmål. Anbefaler å holde seg unna.

Kundetilfredshet
Kundeservice
Verdi for pengene
Dekning
Har byttet selskap
"Dårlig dekning"

Telenor har dårlig dekning stort sett i hele Bergen. Er mye dyrere enn hva det burde vært i forhold til hva man får.

Marianne L
Kundetilfredshet
Kundeservice
Verdi for pengene
Dekning
"Tilstrekkelig"
1 syns denne omtalen er nyttig

Mobilabonnementene hos Telenor er gode nok til de mobil telefonene som er i butikken i Norge i dag. Telenor har egen butikk med god service for kundene på varehusene eller handlesentrene i Norge.

Kundetilfredshet
Kundeservice
Verdi for pengene
Dekning
Vurderer å bytte selskap
"Kundeservice er en diger ugjennomtrengelig seig masse"

Fikk gode tilbud fra en selger om mobilabonnementet og diverse tilknyttede tjenester. Det har nå gått en måned og alt er bare rot. Ble fakturert 1000 kr ekstra for databruk fordi de ikke hadde lagt inn data i mobilabonnementet. De skal slette det, men har ikke klart det på tre uker. Av samme årsak ble data strupet. Abonnement ligger fortsatt inne med nesten dobbel pris av hva jeg skal ha. De skal ordne opp, men det skjer ikke noe. I dag viste det seg at de ikke lenger leverer en tjeneste de har solgt meg og som var viktig for valg av leverandør. Datakort tok det tre uker og en rekke purringer å få. Ingen på kundeservice kan gjøre noe. Må sende epost til selger som solgte det hele og alt han gjør blir feil, og når han forsøker å rydde opp blir det ennå verre.

Vurderer du Telenor Mobil?
Sammenlign mobilabonnement fra Telenor Mobil mot alle andre på markedet
Kundetilfredshet
Kundeservice
Verdi for pengene
Dekning
Vurderer å bytte selskap
"Alltid stor telefonregning"

Kundeservice er ok. Men en burde få beskjed når de 3 MB var brukt opp. Jeg får alltid irriterende høye telefonregninger.

Kundetilfredshet
Kundeservice
Verdi for pengene
Dekning
"Veldig godt fornøyd med service og kundebehandling"

Klarer ikke å finne noe negativt, bortsett fra at det kunne vært greit med billigere regninger for familie, har også to tenåringsdøtre som jeg betaler abonnement for.

Kundetilfredshet
Kundeservice
Verdi for pengene
Dekning
Vurderer å bytte selskap
"Dyrt men bra"

Bytt.no tar ikke med i beregning sine at jeg kan streame musikk gratis og i tillegg får 1,5 GB ekstra i mnd.

Kundetilfredshet
Kundeservice
Verdi for pengene
Dekning
Har byttet selskap
"Arrogante, kjipe og uinteresserte selgere"

Har vært innom to-tre telenorbutikker her i OSLO-området i løpet av denne høsten etter kjøp av ny mobil gjennom SWAP. Og fasiten er intet mindre enn dårlig service. Du går inn og det står både en, to og tre selgere som prater med hverandre og ignorerer deg, og når du henvender deg om hjelp gir de deg ulike svar.

Nei takk, Telenor. Jeg har allerede byttet teleoperatør og venter nå kun på porterting skal bli aktivert.

Kundetilfredshet
Kundeservice
Verdi for pengene
Dekning
Har byttet selskap
"Ikke så bra dekning som de skal ha det til"
2 syns denne omtalen er nyttig

Ikke så bra dekning som de skal ha det til, mangler en del små "flekker" som er helt uten dekning. Bra hvis du bare skal oppholde deg i byer og større tettsteder.

Christian B
Kundetilfredshet
Kundeservice
Verdi for pengene
Dekning
Har byttet selskap
"Best på det meste, men altfor dyr"

Hadde Telenor som min leverandør av mobiltelefoni fra første telefon i 2008 til nå i 2017. Har i det hele vært storfornøyd hele tiden, særlig med det faktum at Telenor var (og fortsatt er) den eneste som leverer skikkelig dekning her på det glade vestland. De har hatt den beste appen, den beste kundeservicen og generelt vært veldig trivelige å ha med å gjøre.

Men, etterhvert som årene har gått og innholdet i abonnementet har blitt større, har også prisene vokst deretter. For min del ble det stopp når faktura for min telefon med generelt lite bruk passerte 400 kr og det i følge kundeservice var "det eneste rette abonnementet til min bruk". De konstante forsøkene på å selge meg SWAP-konseptet ble også litt trøttende.

Har nå byttet til Talkmore (via en horribel Ice.net-opplevelse) som leverer samme dekning til betydelig lavere pris. Tiden vil vise om det er en verdig erstatter på lang sikt :-)

Martin H
Kundetilfredshet
Kundeservice
Verdi for pengene
Dekning
"Ikke billigst men.."

Kvalitet på tjeneste er alle tiders. Veldig sjeldent nedetid. Og alt mulig inkludert! Imponert. Har prøvd litt forskjellige operatører, men har ikke fått noe service som er like bra. For eksempel blitt dyrt fakturert for SIM kort som slutter å virke, og en mer aggressiv faktura inndrivelse. Pluss at jeg har ikke fått halvparten så god dekning. Og mye skjulte avgifter. Ikke så billig allikevel om noe skulle skje. Og dårligere åpningstider. Lang kundeservice kø.. Lista kunne blitt lang. Derfor tjener jeg lett inn på de ekstra pengene allikevel. Så trenger man en pålitelig operatør er det ingen tvil. Gå for en med alt inkludert. Ett minus: mobil bankID er priset tjeneste. Betale for å betale er frekt.

Gerard R
Kundetilfredshet
Kundeservice
Verdi for pengene
Dekning
Vurderer å bytte selskap
"Rådyre med elendig kundeservice"

Styr LANGT unna Telenor. Arrogansen de viser overfor meg som kunde er forkastelig, jeg betaler altfor mye for svært dårlig kundeservice.

Vurderer du Telenor Mobil?
Sammenlign mobilabonnement fra Telenor Mobil mot alle andre på markedet
Kundetilfredshet
Kundeservice
Verdi for pengene
Dekning
Vurderer å bytte selskap
"Kundebehandler uten kundetekke!"

Har todelt erfaring med telenor, men ett så stort selskap bør kunne luke ut ubrukelige kundebehandlere. Møtte heldigvis en med kundetekke, men når den siste du snakker med er totalt ubrukelig så er det som er total inntrykket. Vil IKKE anbefale å kjøpe mobil av nettbutikken til telenor, og det sa for såvidt telenors betalte kundebehandler og med sine ord.

Katarzyna G
Kundetilfredshet
Verdi for pengene
Dekning
Vurderer å bytte selskap
"Ingen dekning"
2 syns denne omtalen er nyttig

Fikk forslag om dyrere abonnement ifjor fordig jeg brukte mye data. Var litt dekning endå da.. Har svart ja på forslaget og nå betaler jeg 400 kr per -dette skulle bli selvsagt bindings tid på 1 år. Men noe rart har skjedd -data blitt plutselig nesten umulig og kan ikke snakke i tlf uten at den bryter stadig. Så det var dyr abonnementet med ikke så mye bruk av datatimer og nesten ingen samtaler. Kunne bruke bare fjerdedel av de datatimer som jeg betalte for nå fordig det var nesten umulig. Så jeg måtte bruke mindre enn før med mer bilig abonnement!! Nå er det heldigvis 1 år av min bindings abonnement over som jeg nesten fikk ikke ringe til noen. Vurderte å bytte igjen til den billige abonnement som jeg hadde før men kan ikke fordig telenor sider svarer ikke. Men fra en eller annen grunn var lett å få forbindelse med andre selskaper??? Forklar det den som kan?

Kundetilfredshet
Kundeservice
Verdi for pengene
Dekning
"Kjempe bra"
1 syns denne omtalen er nyttig

De har kjempe bra deknIng og de er bra kunde service. De kunne hatt gratis Bank ID men jeg er kjempe fornøyd med de.

Kundetilfredshet
Kundeservice
Verdi for pengene
Dekning
"Bra dekning i grisgrendte strøk"

God dekning, spesielt i grisgrendte strøk. Som regel og først ute med høgare hastigheitar enn Telia. Skulle fått 5/5 om dei hadde lista opp gratis kundeservicenummer i staden for dette 5-sifra tullet.

Kundetilfredshet
Kundeservice
Verdi for pengene
Dekning
Har byttet selskap
"Dårlig service, dyrt, finner bedre priser hos konkurrenter"
3 syns denne omtalen er nyttig

Hadde avtale om å prøve et abonnement i 2 måneder, om jeg ikke var fornøyd skulle jeg få tilbakebetalt beløpet.

Problemet oppstår når abbonementprisen er på 299, men det kommer en tilleggsutgift på 60 kr. Endte i alt med å betale for 3 måneder. Da jeg ringte for å si at jeg hadde meldt meg over til en annen konkurrent sa de jeg skulle få tilbake pengene for de 3 månedene jeg hadde betalt. Ende med at jeg fikk tilbakebetalt for 2 måneder, altså 598 kr (ikke 700, som jeg hadde betalt for de 2 månedene). Måtte igjen ringe for å få tilbake pengene for den siste måneden, fikk den utbeltalt, og der får jeg tilbake 234 kr i stedet for 299 (eller 360 som jeg måtte betale), på grunn av en eller annen fast pris (tilleggsavgift).

Ble fortalt at jeg skulle få prøve abonnementet "gratis" i 2 måneder, endte med at jeg måtte purre dem for tilbakebetalingen. Så tapte rundt 300 kr for å prøve et "gratis" abonnement.

Så om du ønsker en operatør med skjulte kostnader er Telenor absolutt veien å gå. Om ikke: styr unna!

Vurderer du Telenor Mobil?
Sammenlign mobilabonnement fra Telenor Mobil mot alle andre på markedet
Kundetilfredshet
Kundeservice
Verdi for pengene
Dekning
Vurderer å bytte selskap
"Du får bedre abonnement til halv pris hos andre"
2 syns denne omtalen er nyttig

Telenor er blodsugere. Du får bedre abonnement til halv pris hos andre.
119 i mnd hos Fjordkraft med dobbelt så mye data som hos Telenor. I tillegg får du full Telenor dekning.
Nesten alle har bedre pris og vilkår enn Telenor.

Kundetilfredshet
Kundeservice
Verdi for pengene
Dekning
Har byttet selskap
"Dritdyrt"
4 syns denne omtalen er nyttig

Pengeslukere og telefonselgere ringte meg daglig ofte flere ganger om dagen jeg var fristet til og spyle mobilen ned i do mer enn en gang, og når du tar deg en tur med danskebåten får du hverken sendt melding ombord på båten eller når du kommer til danmark. Etter flere år med telenor fikk jeg nok og byttet til ice.net har aldrig vert mere fornøyd enn nå får ingen ubehagelige overaskelser på fakturaeen og jeg slipper alle di irriterende telefonselgerene og du får mye mere for pengene der så vis du vil skifte mobilabonnement vil jeg ambefale det på det sterkeste.

Kundetilfredshet
Kundeservice
Verdi for pengene
Dekning
Har byttet selskap
"Kundeservice"

Har ikke hatt noe problem med dekning eller stabilitet, men det er jo selvsagt å forvente. Ellers er det få positive ting å si. Kundeservice er ikke god nok. Å mangelen på profesjonalitet jeg ble møtt av da jeg ønsket å bytte leverandør er latterlig. Gå for en konkurrent. De er billigere.

Kundetilfredshet
Kundeservice
Verdi for pengene
Dekning
Har byttet selskap
"Elendig kundeservice"

God hastighet, dårlig kundeservice og høye priser. Her er det mye å spare ved å velge en annen operatør.

Kundetilfredshet
Kundeservice
Verdi for pengene
Dekning
"Flott selskap"
2 syns denne omtalen er nyttig

Har hatt Telenor i 16 år og har aldri hatt problemer med dem. De gir god dekning de fleste steder og de er hjelpsomme om det først skulle være noe :)

Kundetilfredshet
Kundeservice
Verdi for pengene
Dekning
"Oversiktig og enkelt"
2 syns denne omtalen er nyttig

Telenor har en overkommelig pris, og er veldig oversiktlig og greit. Betaler ikke mer enn det jeg skal, når jeg fikk efaktura. Dekningen er svært god, og kan bruke telefonen som jeg ønsker i Sverige.

Kundetilfredshet
Verdi for pengene
Dekning
Har byttet selskap
"Bare mas fra telefonselgere. Kjeltringer. "
2 syns denne omtalen er nyttig

Stadig ringte det selgere som skulle "hjelpe" meg til bedre abonnement. Men dette var bare for selv og tjene mere penger. Oppringning ca 2 ganger i måneden, enda jeg sa de skulle føre meg opp på sperreliste.

Sjekk om du betaler for mye hos operatøren din
Vi sammenligner mobilabonnementet ditt mot alle andre på markedet og sjekker om du betaler for mye
Sjekk om jeg betaler for mye
Kundetilfredshet
Kundeservice
Verdi for pengene
Dekning
"Ingen over, ingen ved siden"
1 syns denne omtalen er nyttig

Har alltid hatt Telenor, eller bytta i 9 mnd til billigere selskap, med 12 mnd binding, hadde jeg orka å betale mer, hadde jeg bytta enda tidligere enn 9 mnd. Telenor er ikke billigst, men kvalitet koster det lille ekstra. ;) Alltid fått god hjelp av kundeservice og ansatte i Telenorbutikken, samt at jeg alltid har bedre dekning enn folk rundt meg med de billige selskapene. Jeg blir aldri å bytte igjen.

Mobilabonnement fra Telenor Mobil
Helt anonymt. Tar kun 1 minutt.
Vis alle mobilabonnement
FRIHET 500 MB
Fri tale, SMS og MMS
0,5 GB
pr. mnd
249 kr
pr. mnd
Detaljer
FRIHET 2 GB
Fri tale, SMS og MMS
2 GB
pr. mnd
299 kr
pr. mnd
Detaljer
FRIHET 3 GB
Fri tale, SMS og MMS
3 GB
pr. mnd
349 kr
pr. mnd
Detaljer
FRIHET 5 GB
Fri tale, SMS og MMS
5 GB
pr. mnd
399 kr
pr. mnd
Detaljer
FRIHET 10 GB
Fri tale, SMS og MMS
10 GB
pr. mnd
449 kr
pr. mnd
Detaljer
FRIHET 15 GB
Fri tale, SMS og MMS
15 GB
pr. mnd
499 kr
pr. mnd
Detaljer
FRIHET 25 GB
Fri tale, SMS og MMS
25 GB
pr. mnd
599 kr
pr. mnd
Detaljer
FRIHET 40 GB
Fri tale, SMS og MMS
40 GB
pr. mnd
699 kr
pr. mnd
Detaljer
U11 100 MB
Fri tale, SMS og MMS
0,1 GB
pr. mnd
99 kr
pr. mnd
Detaljer
U18 300 MB
Fri tale, SMS og MMS
0,3 GB
pr. mnd
149 kr
pr. mnd
Detaljer
U18 1 GB
Fri tale, SMS og MMS
1 GB
pr. mnd
199 kr
pr. mnd
Detaljer
U18 2 GB
Fri tale, SMS og MMS
2 GB
pr. mnd
249 kr
pr. mnd
Detaljer
U18 4 GB
Fri tale, SMS og MMS
4 GB
pr. mnd
299 kr
pr. mnd
Detaljer
U18 8 GB
Fri tale, SMS og MMS
8 GB
pr. mnd
399 kr
pr. mnd
Detaljer
Yng 2 GB
Fri tale, SMS og MMS
2 GB
pr. mnd
249 kr
pr. mnd
Detaljer
Yng 4 GB
Fri tale, SMS og MMS
4 GB
pr. mnd
299 kr
pr. mnd
Detaljer
Yng 6 GB
Fri tale, SMS og MMS
6 GB
pr. mnd
349 kr
pr. mnd
Detaljer
Yng 8 GB
Fri tale, SMS og MMS
8 GB
pr. mnd
399 kr
pr. mnd
Detaljer
Finnes det bedre mobilabonnement?
Sammenlign mobilabonnement fra Telenor Mobil mot alle mobilabonnement på markedet.
Sammenlign mobilabonnement
Søk Bytt.no