Meny

Telenor Mobil omtaler og erfaringer

SKRIV OMTALE
Bytt til Telenor Mobil
2,3/5
Dårlig
Kundetilfredshet
Dårlig
Kundeservice
Middels
Verdi for pengene
Dårlig
22
av 37 innen
mobilselskap
41%
anbefaler
Telenor Mobil
Filtrer omtaler
95
32
36
37
134
Sorter omtaler etter
Viser av 334 omtaler med
Nyeste først
SORTER OMTALENE ETTER
PÅ EN SKALA FRA 1 TIL 5
Hvor fornøyd er du med Telenor Mobil?
Kundetilfredshet
Kundeservice
Verdi for pengene
Dekning
Har byttet selskap
"Dyrest og håpløs kundeservice"
1 syns denne omtalen er nyttig

Når du har telenor betaler du 1 kr hver gang du logger inn med bankid på mobil. Samtidig det håpløst å komme i kontakt med kundeservice. Mens alle konkurrenter har chat, så har telenor epost med flere dagers svartid. Eller et telefonnumer (som såklart ikke er mulig å ringe om det er et problem med mobilen).

Kundetilfredshet
Kundeservice
Verdi for pengene
Dekning
Vurderer å bytte selskap
"Gått ifra middels til elendig dekning!"
1 syns denne omtalen er nyttig

2021! Telenors dekning blir værre og værre! Snart ikke mulig å surfe, ennå telefonen viser dekning! Telenor gir ingen logisk forklaring!! Skuffende!!

Kundetilfredshet
Kundeservice
Verdi for pengene
Dekning
Vurderer å bytte selskap
"Legger inn kostnader på ting du aldri har bestilt. Lyver om "teste høyere hastighet gratis""
1 syns denne omtalen er nyttig

Legger til "forsikring" (80% kost av ny tlf på 1 år) du aldri ba om. Ringer opp og spør om du ønsker å teste høyere hastighet gratis i X måneder. Hvor dem fakturer full pris for dette EN måned FØR gratis perioden er avsluttet. Dvs du i god tro avslutter innen tiden, men allikevel blir du fakturert. Om det ikke var nok. Prøver du å utsette en regning med feil så skal dem ha 8% renter! Noe som er kjipt for meg her, men avskyelig mot andre folk som utsetter grunnet dårlig økonomi! Bruker du Telenor. ALLTID sjekk om det er skulte kostnader via Min Side på Telenor no. Her kan du også slå av ting som "automatisk få ny datamengde til 50% av abno" (det er dyrere pr MB enn høyere abno) dersom man bruker opp etc BS.

Marianne
Kundetilfredshet
Kundeservice
Verdi for pengene
Dekning
"Veldig fornøyd"

Har ikke hatt noen problemer med Telenor er veldig fornøyd med kundeservicen når jeg har tatt kontakt med dem.

Kundetilfredshet
Vurderer å bytte selskap
"Swap for mobilen"

Jeg syntes dette bør stoppes anklages anmeldt, dette er svindel jeg snakker om swap systemet , jeg trodde jeg hadde gjort en god deal med forhandler,kunne bytte inn til ny mobil om ett års tid også ble swap avsluttet året etter trodde jeg...men nei da ,det ble heller en forlengelse på 2 år.Dette sku ikke vært lov, mobilen blir mega dyr

Kundetilfredshet
Kundeservice
Verdi for pengene
Dekning
Vurderer å bytte selskap
"Forsikringen er en bløff!"
1 syns denne omtalen er nyttig

Passer man ikke på å endre forsikringen etter å ha swappet, ender man med p betale to forsikringer. Benytter man seg av forsikringen så får du brukt telefon i bytte. Dette er moderne svindel bakt inn i en «fantastisk» forsikring. Jeg har hatt telenor i snart 20 år og av prinsipielle grunner bytter jeg selskap. Styr unna selskapet og forsikringen. Jeg inkluderer hva som kan bli bedre med Telenor. Og det er pretty much everything!

Kundetilfredshet
Kundeservice
Verdi for pengene
Dekning
Vurderer å bytte selskap
"Kundeservice,virker som de ikke klarer å lese,hvis du skriver E-Post til de"

Har spurt om forsterkere til ruteren siden mai,de fårstår ikke,så sender de til feil Person,så fårstår de ikke enda en gang, og jeg må bekrefte at jeg vil ha de to flere ganger,nå har de vist sendt enda en gang, og skulle komme snart,får snart 1 uke siden nå,snart 2 måneder er siden jeg skulle hatt de,dårlig service!!!

Aleksander
Kundetilfredshet
Kundeservice
Verdi for pengene
Dekning
Vurderer å bytte selskap
"Helt grei deknig"

Dårlig kundeservice burde hatt chat funksjon slik at man ikke måtte vente i evigheter på telefon for og få tak i dere. Mange av mine venner har telia dekning og klager ofte og jeg surfer med 100 download men noen få steder er dette motsatt. De sier ofte det nesten er samme hvilken dekning du har men etter både ha Telenor og telia er det fasktisk ikke det Telenor har bygd ut flest steder i Spydeberg men oppover lysern nytter det ikke og surfe 4g enkelte steder 1 strek og skifter til Edge men ellers fornøyd enkelte steder skifter Telenor nettet over til Edge enda ny iPhone 12 og nytt sim håper de bytter utstyr på master og fisker dette svært irriterende og stå og skifte mellom Edge og 4g

Kundetilfredshet
Kundeservice
Verdi for pengene
Dekning
Har byttet selskap
"Latterlig pris."

Hadde ubegrenset data til kr 599,- pr mnd. Sparte da kr 200,- på å gå over til konkurrent.

Kundetilfredshet
Kundeservice
Verdi for pengene
Dekning
Har byttet selskap
"Skjulte vilkår i tjenestene Safe og SafeID"
2 syns denne omtalen er nyttig

Byttet mobilselskap fra Telenor til annet. Denne overgangen tar nytt selskap seg av. Alt fungerte perfekt og jeg er fornøyd. Så - Et par måneder sener oppdager jeg at det er trekk på vel 200 kroner fra Telenor de to siste månedene. Jeg ringer inn og forklarer at jeg har byttet selskap og at mitt mobilabonnement ikke lengre er hos Telenor. Får opplyst at Safe og SafeId som jeg får på min mobilregning må sies opp manuelt av meg og vil fortsette å løpe uansett om jeg ikke lengre er kunde hos de. Får i tillegg beskjed om at jeg har tegnet denne tilleggstjenesten via muntlig bekreftelse når de ringe meg opp et år før. Fikk også vite at jeg som kone selv er ansvarlig for å logge inn på Telenor sin side og legge inn alle kort og nummer jeg ønsker å ha beskyttet. Der har jeg selvfølgelig ikke lagt inn noe. Ikke visste jeg at jeg måtte heller. Alt jeg har fått er en sms der det står "gratulerer med Safe og SafeID". Jeg har altså betalt i et år på en tjeneste som ikke har vært aktiv, og i tillegg ikke blir opplyst om at den må sies opp manuelt. Dette er ren svindel! Telenor vil av meg bli omtalt i værste ordelag etter denne runden. Ikke kunne de trekke tilbake de to fakturaene som var påløpt etter oppsigelse heller. NO MORE!!!

Kundetilfredshet
Kundeservice
Verdi for pengene
Dekning
Vurderer å bytte selskap
"Jeg syns Telenor er veldig dyre.derfor har æ lyst til ring kontant."
2 syns denne omtalen er nyttig

Jeg ønsker kontant kort .og det må være ordn et så æ har bare å bruke det med en gang

Kundetilfredshet
Kundeservice
Verdi for pengene
Dekning
Vurderer å bytte selskap
"Setter opp pris på et abonnement jeg ikke trenger uten å varsle meg først"
1 syns denne omtalen er nyttig

Telenor satt plutselig opp prisen med over 33% uten min samtykke og viten om forandringen på avtalen. De er dyre nok fra før av. Blir vel å gjøre om til kontantkort. Da har jeg bedre kontroll på haiene.

Kundetilfredshet
Kundeservice
Verdi for pengene
Dekning
Vurderer å bytte selskap
"Vil ikke beholde kundene"
3 syns denne omtalen er nyttig

Telenor er ikke bare markedets dyreste mobilleverandør, men abonnementet blir med jevnlige mellomrom dyrere og dyrere. De sletter gamle abonnementer og dytter abonnentene over i stadig dyrere løsninger. Tilleggstjenester blir også dyrere. De forsvarer prisen med tilleggstjenester som ingen trenger, og som de henter kostnadsfritt fra andre leverandører som har brukt tid og penger på å lage løsninger som var ment å tjene samfunnet, ikke for at en norsk mobilleverandør skal bruke dem i markedsføringen. Bruker du fortsatt Telenor er du like dum som jeg har vært frem til nå.

Kundetilfredshet
Kundeservice
Verdi for pengene
Dekning
Vurderer å bytte selskap
"Alt for dyrt - og binder deg til Telenor via Min sky sky"
2 syns denne omtalen er nyttig

Alt for dyrt - og binder deg til Telenor via Min sky

Kundetilfredshet
Kundeservice
Verdi for pengene
Dekning
Har byttet selskap
"Ikke forvent å få kontakt på telefon."
2 syns denne omtalen er nyttig

Helt umulig å nå. Blir videreførst 3 ganger med 15 minutters ventetid mellom hver telefon også brudt på siste telefon. Høres ut som telefonen ble tatt for så lagt på med engang. Helt uvirkelig irriterende. Dette er den vanskeligste kundeservicen jeg noen gang har vært borti.

Kundetilfredshet
Kundeservice
Verdi for pengene
Dekning
"Utrolig god service i Telenorbutikken"
1 syns denne omtalen er nyttig

Ringte kundeservice, men tok så lang tid. Gikk heller innom Telenorbutikken i Kongsberg, utrolig god og rask hjelp, De fikset problemet på stedet. Kommer definitivt til å gå hit neste gang jeg trenger hjelp eller skal kjøpe noe!!

Kundetilfredshet
Kundeservice
Verdi for pengene
Dekning
Har byttet selskap
"Brukbart, men dyrt"
5 syns denne omtalen er nyttig

Dekningen er bedre enn de andre i mitt område, men det er kostbart i forhold til hva andre selskap tilbyr. Setter ikke pris på at de lanserer nye egne abonnement som er billigere, samtidig som jeg sitter igjen å betaler mer enn hva jeg trenger på et "gammelt" abonnement. De endret navnet på 8gb abonnementet sitt, og jeg betalte uvitende 30 kr ekstra gud vet hvor lenge.

Jesper B
Kundetilfredshet
Kundeservice
Verdi for pengene
Dekning
"Helt magisk"
6 syns denne omtalen er nyttig

Anbefaler Telenor! Som regel så er det kun missfornøyde kunder som klikker inn på denne siden, siden de som er fornøyd ikke søker etter slike sider. Ingen av de andre selskapene kan nå de til knærne!! De som klager på farten, har mest sannsynlig ikke helt optimal Telenor, eller router hjemme.

Kundetilfredshet
Dekning
Har byttet selskap
"Belaster deg ekstra for hver faktura"
6 syns denne omtalen er nyttig

Her må du Passe ekstra godt, for det er veldig lett for å bli belasta ekstra, skjedde med meg som har firma og da snakker vi ikke om små beløp, men 7000-8000kr på under 6 måneder, etter kjøp av swap avtale fra Telenor. Så hadde lagt til masse ekstra som jeg aldri har bedt om. De har ordnet opp, men det etter mange mange purringer pr Mail og telefon gjennom mange måneder. Anbefaler virkelig ikke Telenor!

Kundetilfredshet
Kundeservice
Verdi for pengene
Dekning
Vurderer å bytte selskap
"Bra dekning."
3 syns denne omtalen er nyttig

Bra dekning, god kundeservice, men dyrt. Jeg har 3 abb med fri data. Kunne spart 10 000 i året på å bytte leverandør. Men da har jeg ikke like god dekning. Irriterende!

Kundetilfredshet
Vurderer å bytte selskap
"Ubeskrivelig dårlig kundebehandling fra Telenor!"
3 syns denne omtalen er nyttig

Jeg har ubeskrivelig dårlig opplevelse av Telenor sin kundebehandling. De belaster ekstra beløp på faktura og trikser mye ifm fakturering og når du tar kontakt med Kundeservice (den eneste muligheten til å ringe dem) får du ulike informasjon fra forskjellige kundebehandlere på samme spørsmål. En kundetjeneste er å kunne hjelpe kunde til å løse utfordring/spørsmål men de i Telenor lager problem etter problem og du taper mye penger og tid å få løe på det du lurer på. Derfor må jeg tenke på å bytte til et annet selskap.

Kundetilfredshet
Kundeservice
Verdi for pengene
Dekning
"Grei pris til deilig datamengde, men hastigheten jeg betaler for leveres ikke."
2 syns denne omtalen er nyttig

Jeg er fornøyd med Telenor og tilbudene deres på «Next» abonnementene. Pris er bra mtp. at du får «evig» med datamengde. Det jeg ikke er fornøyd med er at jeg slettes ikke får den hastigheten jeg er blitt fortalt at jeg skal få med Yng Next Rask.

Kundetilfredshet
Kundeservice
Verdi for pengene
Dekning
Vurderer å bytte selskap
"Bra selskap"

God hjelp, god dekning, bra 5g! 👍 Oppsparing av data skulle vært mulig.

Kundetilfredshet
Kundeservice
Verdi for pengene
Dekning
Vurderer å bytte selskap
"God kunde"
2 syns denne omtalen er nyttig

Di har en god service og har vært hos Telenor i mange år. Det de kan bli bedre på er å ha bedre priser til di som er yngre med mer data trafikk til en billig penge.

Kundetilfredshet
Kundeservice
Verdi for pengene
Dekning
Vurderer å bytte selskap
"Telenor driver mafiavirksomhet"
4 syns denne omtalen er nyttig

Stadige prisendringer, krav om utstyr man må ha, bare utleie, ingen kontakt med andre enn «kundeservice» som er unge mennesker som bare vil ha en jobb, men ingen reell mulighet til å hjelpe...hvis man får tak i de i det hele tatt. Telenor er ikke lenger en tjeneste for folk flest...folk flest er deres kunder som de står fritt til å utnytte etter eget forgodtbefinnende!

Søk Bytt.no
AVBRYT
OK, JEG FORSTÅR