AKRAFT har ikke nok data til å bli vurdert.
Klikk for detaljer
Sender ut endringer på mail om avtalen, hvis du ikke svarer setter de deg opp på en fast avtale der du er bindt👎😡
Hei, Viser til avtalevilkårene på vår hjemmeside: Ved endring i offentlige avgifter/pålegg om endringer fra myndighetene og endring av pris/gebyr vil dette varsles på våre hjemmesider i tillegg til epost eller sms til kunde. Ønsker deg en fin dag!:) Mvh AKRAFT
Jeg tok en prøveperiode hos Akraft fra 28.2.2018, og ble fortalt at denne ordningen var for å finne den rette strømavtalen for meg. Jeg hadde Fjordkraft, og ble selvfølgelig lovet billigere strøm av Akraft. Fra februar frem til d.d, har jeg til nå betalt ca kr 1 500,- mer hos Akraft en før jeg byttet. Akraft unnskylder seg med at prøvestrømmen var til innkjøpspris - og derfor dyrere. Jeg hadde aldri byttet om jeg hadde blitt opplyst om dette. Det er ikke slik man behandler kundene sine - ikke potensielle kunder heller.
Hei Cecilie! Om du har inngått en prøvestrømavtale til innkjøpspris skal det ha stått informert om dette i en SMS. For å bli aktiv hos oss gjennom selger, må du ha bekreftet SMS-en ved å svare OK. Det skal også ha stått informert om innkjøpspris på våre hjemmesider, om du bestilte strømavtalen der. Om du ønsker at vi ser nærmere på saken, send oss gjerne en epost til [email protected]. Ønsker deg en fin dag! Mvh AKRAFT
Oppsigelsesgebyr hva er dette for noe tull. Går vel å bytte strømleverandør uten oppsigelsesgebyr dårlig
Hei Ole! Om du har inngått en bindende avtale, vil det være et oppsigelsesgebyr som blir trigget ved oppsigelse i den bindende perioden. Om du har spørsmål til dette eller ønsker at vi ser på saken din, send oss gjerne en epost til [email protected]. Mvh AKRAFT
Ringer å plager på tlf til tross for reservasjon. Ufin selger
Har hatt fastpris hos Akraft i 1 år,ingen problem,ingen negativt å melde om dem. Vurderer ny avtale nå igjen.
Tusen takk for hyggelig tilbakemelding, Kjell! Ta gjerne kontakt med oss på tlf. 48894994 eller epost [email protected] om du ønsker et tilbud på Fastpris. Ønsker deg en fin dag! Mvh AKRAFT
Helt forkastelig selskap og kundeservice. Styr langt unna disse. Aldri hatt så dyr strøm før.
Det var veldig fristende å si ja til strøm for 199 kr/ mnd i to vintermåneder. For godt til å være sant. Selvfølgelig. Dyrt å komme ut av og skulle du glemme en faktura sender de den direkte til inkasso uten purring. Styr unna
Hei Jarle! Om kunde skifter leverandør i løpet av de to månedene vil det ikke koste noe ekstra. Om h*n derimot skifter leverandør etter at Full Ctrl avtalen er blitt aktiv og vi ikke har mottatt noen beskjed om dette, vil kunden bli belastet med et bruddgebyr. Da det ikke er vi som purrer selv, går ubetalt faktura til Kredinor, som purrer for oss. Send oss gjerne en epost til post@akraft om du ønsker at vi skal se nærmere på saken. Ønsker deg en fin dag :) Mvh AKRAFT
Jeg kontaktet selv akraft for meg selv og min mor, og traff på en kjempekoselig mann som forklarte enkelt og forståelig. Overlykkelig er både mamma og jeg nå. Jeg kommer til å anbefale dere på det varmeste 😊
Hei Anne! Tusen takk for hyggelig tilbakemelding. Vi håper dere blir fornøyde med strømavtalen deres. Ta kontakt om vi kan hjelpe dere med noe! Ønsker deg en fin dag :) Mvh AKRAFT
Inngikk avtale om levering av strøm til 29.9 øre kilowatt timen. Fikk regning på 49.9 øre. Nå ser jeg at dem bare har brutt avtalen og sendt meg tilbake til Vest-Telemark kraft. Latterlig useriøst selskap😂ringe VG tror jeg 😂😂😂
Hei Halvor! Dersom du har bestilt en variabel avtale til 29,90øre/kWh og blitt belastet med pris 49,90øre/kWh, har det skjedd en feil. Hadde du sendt oss en mail om dette, hadde vi selvsagt sett på saken og ordnet opp. Når det gjelder overgang til Vest-Telemark, har ikke en strømleverandør mulighet til å sende deg tilbake til en annen strømleverandør. For å starte opp en avtale hos en strømleverandør må du ha bekreftet dette ved et eventuelt innsalg eller bestilt strøm hos dem selv. Om vi kan hjelpe deg med noe, send epost til [email protected]. Ønsker deg en fin dag:) Mvh AKRAFT
Ble oppringt av en veldig hyggelig selger som var veldig profesjonell og ga mye nyttig informasjon 😊 etter denne opplevelsen anbefaler jeg selv akraft til mine venner og bekjente. All ære til selgeren og han fortjener mye skryt 👍
Hei Kristian! Tusen takk for hyggelig tilbakemelding, dette setter vi stor pris på. Ønsker deg en strålende dag!:) Mvh AKRAFT
Blitt ringt flere ganger fra dere nå, har takket nei gjentatte ganger.. ta et hint.
Hei Kim! Dette beklager vi på det sterkeste, da vi ikke ønsker at våre selgere skal oppføre seg masete. Vi setter stor pris på om du kan sende oss en mail, med nummeret som du ble kontaktet med slik at vi har mulighet til å ta dette videre til selgeren det gjelder. Ønsker deg en fin dag:) Mvh AKRAFT
Svært misfornøyd, lokker kundene til billig strøm men etterhvert øker de prisen ytterligere. Spesielt øker de på våren sommeren!!! Elendig!!
Hei Mahek! Jeg ser du reagerer på prisøkningen hos oss. Dette gjelder kun Variabel avtalen. Vi har hatt en lav variabelpris hele vinteren med 29,90øre/kWh til nye kunder som kampanjepris og 49,90øre/kWh som ordinærpris etter kampanje. Vi hadde håpet å kunne holde denne prisen frem mot sommer, men ser at prisene på markedet ikke endrer seg ennå. Vi så oss derfor nødt til å skru opp prisene for en periode og har sendt ut varsel om prisøkningen. Ønsker deg en fin dag! Mvh AKRAFT
Min 94-år gamle mor hadde akkurat en selger fra AKraft på tråden. Han lovet gull og grønne skoger og markedets beste avtaler. En rask sjekk viser at selskapet er en hårsbredd fra å være svindlere, når de ikke oppgir alle relevante forhold i markedsføringen sin.
Hei Kjell! Vi beklager virkelig om selgeren ikke har informert slik han skulle. Vi setter stor pris på om du sender oss en epost med mer informasjon om denne saken. Vi ønsker å se på dette og ta det videre til selgeren det gjelder, om det ikke er blitt gjort. Ønsker deg en fin dag:) Mvh AKRAFT
Jeg byttet ti Akraft for en mnd siden. Jeg syntes det var flott med en prøveperiode på 2 mnd med innkjøpspris. Selgeren jeg pratet med var profesjonell og forklarte alt, svarte på alle spørsmål til min tilfredshet. Jeg fikk foreløpig veldig god oppfølging fra selskapet slik at jeg f.eks kunne sette e-faktura og avtalegiro på forhånd så jeg slipper gebyr på den første regningen. Totalt veldig fornøyd så langt.
Hei Anna! Tusen takk for hyggelig tilbakemelding. Håper du er fornøyd med prøvestrømavtalen og oss som din strømleverandør. Ønsker deg en fin dag:) Mvh AKRAFT
Avtalene stemmer ikke med hva de selger deg. Og de informerer ikke om "oppsigelse avgiften" deres. Hold dere langt unna!!!
Hei Trond! Beklager om du har hatt en dårlig opplevelse med oss. Selger skal informere om bindingstiden. Siden vi ikke har noen garanti på at dette blir gjort, har vi valgt å informere om dette i SMS-bekreftelsen som må besvares for å bli aktiv i vårt system. Ønsker deg en fin dag:) Mvh AKRAFT
Ble kontaktet av en veldig hyggelig selger. Han overtalte meg med gode grunner til å bytte til en mye bedre strømavtale som het prøvestrøm til min bolig.
Hei Daniel! Tusen takk for positiv tilbakemelding. Håper du er fornøyd med avtalen og oss som din leverandør. Om det skulle være noe, ta gjerne kontakt med kundeservice på tlf. 48894994 eller epost: [email protected]. Ønsker deg en fin dag:) Mvh AKRAFT