Glitre Energi har ikke nok data til å bli vurdert.
Klikk for detaljer
Lurte meg i mange år med Innkjøpsprisavtale. Jeg ønskede hele tiden spot avtale men var lurt til å ta Innkjøpsprisavtalen. Når jeg skjønte at dette var lureri og flytte mig til andre selskap så betaler jeg mye mindre i strøm regning.
Hei Albert! Vi prøver ikke å lure noen til å beholde visse avtaler, så her må det være en misforståelse. Vi har oppdatert våre avtaler og avtalen du har hatt er ikke lenger mulig å bestille. Ta gjerne kontakt med oss for en ny strømavtale med bedre vilkår eller se våre nettsider. Mvh oss i Glitre Energi Strøm
Glitre har spesavtale for medlemmer av HL. Jeg er medlem. Og tidl lev kunne ikke matche dette tilbudet.
Betaler nå 107 øre for kwt, ser at pris fra Nord Pool varierer fra 43 til 56 øre i dag, dette kaller jeg å lure kunder har hvert kunde fra 1975, utenom 1 år, ELENDIG KUNDEBEHANDLING.
Hei Alf! Det er mye som spiller inn på strømprisen utover Nord Pool prisen. Hvilken avtale har du? Hvilket påslag? Det kan være enkelttimer i døgnet som har høyere pris enn det som vises på strømbørsen. Nord Pool sin pris er gjennomsnittsprisen den aktuelle dagen, så den kan være vanskelig å sammenligne før du vet totalen av dagen i dag. Håper dette var til hjelp, og kontakt gjerne vår hyggelige kundeservice hvis vi kan hjelpe deg med eventuelle spørsmål du måtte ha, eller om du ønsker å gå gjennom avtalen din. Mvh oss i Glitre Energi Strøm
Har hatt en Innkjøpsprisavtale som jeg trodde jeg var fornøyd med helt til jeg ser at denne avtalen ikke lengre tilbys nye kunder. Nye kunder har en MYE bedre strømpris. Det lønner seg ikke å være trofast kunde. De kunne kontaktet meg og tilbudt meg en ny avtale da denne gikk ut. Håper de kontakter alle som har denne gamle avtalen og tilbyr de en ny og bedre avtale.
Hei! Det er leit å høre at du har denne oppfatningen. Vi kontakter deg gjerne for en gjennomgang av avtalen og flytter deg over på en ny avtale. Det er ingenting galt med avtalen du har selv om den ikke selges til nye kunder. Vi har gjort avtalene våre enklere for kundene og vi har dessverre ikke hatt anledning til å kontakte alle med denne avtalen. Ta gjerne kontakt med oss på tlf 31 00 15 50 eller send oss en henvendelse her https://www.glitreenergi.no/strom/kundesenter/kontakt-oss/ så hjelper vi deg i valget av ny avtale!
Dyrt selskap, dårlig kundeservice. De nekter å rette opp i faktura der jeg ble fakturert for mer enn det jeg skulle betalt.
Ble overtalt av en selger på telefon. Første gang jeg ikke føler jeg har blitt presset til å måtte ta en avtale, og det var en heller hyggelig samtale. konkurransedyktige på pris og uten lokketilbud. Anbefaler dere videre og fortsett med en medgjørelig måte å selge på.
Så hyggelig å høre Svein :) Håper du er like fornøyd den dag i dag! Mvh Glitre Energi Strøm
Lett å følge priser og forbruk i app. Ryddig oppsett av faktura. Konkurransedyktige på pris, og for meg er det et stort pluss at de også er min leverandør av nett, alt på en faktura.